quote:This car has gone 6.68 @ 206 with a sonny's 632 steel block before the updates. I tested this combination, Made 2 passes it ran 7.00 @ 198 due to the 100lbs difference in motors there is 52.8% weight on rear tires. To get this car back in the sixes you will need 48% to 49% on rear tires.
The engine is a SONNY'S 632 CU.IN 1275HP/4.600 bore x 4.750 stroke
Dyno# 1276HP @ 7800rpm and 955 ft lbs of trq @ 6500rpm add two 400 shots of nitrous=2076HP
>Donovan aluminum block
>Crower/Callies 4340 non-forged crank
>BME aluminum 426 forged rods
>Venolia pistons with tool steel 1.031" Tapered wall pro wrist pins
>Speed pro rings
>Clevite 77 rod and main bearings
>In house fully CNC ported SAR/Brodix 14.5 degree pro stock style heads with Manley titanium valves
>SAR/T&D shaft mounted rocker system with one piece rocker bar for endurance with needle bearing roller tips
>Jesel belt drive
>SAR 2x4 sheetmetal intake manifold
>2-1150 Holley HP series carb's
>MSD cranktrigger ignition
>Crower severe duty roller lifters
>Moroso vaccum system
>ATI balancer
>CSI electric water pump
>CSR starter
>2-Stage NOS system
Hehehequote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef ThaFreak het volgende:
Leuke pta blunders
Tjabbo's fleshlight
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef BoJo het volgende:
Zo je waant je echt in een hel als je op vrijdagmiddag Leeuwarden in moet.
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef BoJo het volgende:
Zo je waant je echt in een hel als je op vrijdagmiddag Leeuwarden in moet.
Morgen al helemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Ben ik blij dat ik daar vandaag niet hoef te zijn zeg....
gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef ook_gek het volgende:
waarom was dit topic er gister avond niet toen had ik het nodig om wakker te worden![]()
moest om 12uur mijn mama smsen omdat ze jarig is!
ze is 50 geworden
Dat sowiesoquote:
Daar heeft men koninginnenach toch voor uitgevonden?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar het wordt gaar, dinsdag heb ik 's ochtends vroeg een belangrijk college en 's avonds moet ik werken, een matige Koninginnedag voor deze jongen
Koninginnenacht is uitgevonden om brak aan Koninginnedag te beginnen. Dat wil niet zeggen dat je op Koninginnedag een afhaker kunt zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 13:35 schreef Richboy het volgende:
[..]
Daar heeft men koninginnenach toch voor uitgevonden?
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb echt een grafhekel aan koninginnenacht
Hey top dank je wel.quote:
Nah. Dronken Barry's op straat, jezelf door een fucking menigte persen en allemaal momgolen die hun grofvuil proberen te slijten.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bier drinken op straat, dat zou jou toch eigenlijk moeten aanspreken.
Jij gaat duidelijk naar de verkeerde plaatsen. Dronken Barry's zijn er niet meer dan in een willekeurige toko op zaterdagavond, zo gigantisch druk is het niet, en die mongolen met grofvuil is juist mooiquote:Op donderdag 26 april 2007 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah. Dronken Barry's op straat, jezelf door een fucking menigte persen en allemaal momgolen die hun grofvuil proberen te slijten.
Leuk. Ja Enig. Echt.![]()
![]()
Jij misbruikt die stagiairtjes maar al te graag he?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef ook_gek het volgende:
Zo mijn auto glimt als de neten![]()
ik heb hem even laten schoonmaken en laten poetsen door een collega![]()
Was zwaar werk man PFFFF. Die aanwijzingen geven is echt zwaar
dat zou jij ook doenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij misbruikt die stagiairtjes maar al te graag he?
In het noorden zijn ze niet zo gek om auto's schoon te gaan poetsen, helaasquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In het noorden zijn ze niet zo gek om auto's schoon te gaan poetsen, helaas
mijn pa zat al van. Zo zo neem morgen maar de ML mee okquote:Op donderdag 26 april 2007 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij misbruikt die stagiairtjes maar al te graag he?
hoe is t met je koffieslaafjequote:
Doe mij ook zo'n baantje. Jouwe dan he, niet dat slaafje.quote:
zag de koppen koffie al komenquote:Op donderdag 26 april 2007 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n baantje. Jouwe dan he, niet dat slaafje.
Whehehe je ergerd je al wel heel snelquote:Op donderdag 26 april 2007 20:21 schreef M5 het volgende:
f*cking files
f*cking trage auto's voor je op de weg
f*cking reistijd x2
f*cking meivakantie
f*cking bestelbusjes
f*cking inhalende vrachtwagens
thuis in zeeland
hardlopen? wtf? waar heb je last van?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
godkut zweet me dood van het hardlopen![]()
mja.. als je eerst in een file van 7 km staat door 'kijkers naar de andere rijbaan' (een busje die een deuk in de bumper van een autootje had gereden) en daarna nog wat spits files en dan van A20 r'dam tot de moerdijkbrug in de file staat.. dan ga ik me op den duur wel ergeren ja.. (gelukkig was de A58 heerlijk rustig en geen flitsersquote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehehe je ergerd je al wel heel snel![]()
In de spits is de A58 ook niet meer wat het 3 jaar terug wasquote:Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. als je eerst in een file van 7 km staat door 'kijkers naar de andere rijbaan' (een busje die een deuk in de bumper van een autootje had gereden) en daarna nog wat spits files en dan van A20 r'dam tot de moerdijkbrug in de file staat.. dan ga ik me op den wel ergeren ja.. (gelukkig was de A58 heerlijk rustig en geen flitsers)
Wat dacht je van de kart?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
heeft dat ook nog 'n doel? dam tot damloop ofzow?of gewoon zomaar?
Merk met karten dat het gewoon slecht is. En ik begin een pens te krijgenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
heeft dat ook nog 'n doel? dam tot damloop ofzow?of gewoon zomaar?
ah, dat is wel zo handig ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Merk met karten dat het gewoon slecht is.
tsja.. dat krijg je van die binnendienstquote:En ik begin een pens te krijgen
Afgelopen maand kom ik ineens vrij hard aan dus ik dacht maar eens wat te gaan doen![]()
Jep, ik eet regelmatig inderdaad. In buitendienst eten ik regelmatig gewoon niet omdat het af moest.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef M5 het volgende:
[..]
ah, dat is wel zo handig ja.
[..]
tsja.. dat krijg je van die binnendienst
mja.. sinds ik in hoofddorp werk zou ik ook wel weer wat meer moeten gaan bewegen.. 'k ga maar eens m'n ATB fiets daar heen slepen en dan daar in de duinen crossen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jep, ik eet regelmatig inderdaad. In buitendienst eten ik regelmatig gewoon niet omdat het af moest.
en dan in de avond om een uur of 21:00 nog een keer![]()
Heel verstandigquote:Op donderdag 26 april 2007 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. sinds ik in hoofddorp werk zou ik ook wel weer wat meer moeten gaan bewegen.. 'k ga maar eens m'n ATB fiets daar heen slepen en dan daar in de duinen crossen.
Zuipconditieis ook!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel verstandiggoede conditie hebben is gewoon fijn
Je geeft het zelf al aanquote:Op donderdag 26 april 2007 22:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik kan een bijna dezelfde witte 404 kopen als die ik al had, alleen dan in mindere staat maar voor heeel weinig (500 euro)
lastig want ik weet niet of ik zin heb om weer elke week onder dat ding te liggen..![]()
maar aan de andere kant voor 500 euro heb je normaal niet eens een 404 met defecte motor..
over twee maandjes voor 750 verkopenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Geld kan ik wel missen ja
maar die dingen gaan zo snel achteruit, en het kost echt enorm veel tijd om ze goed te krijgen..
ik weet het nog niet
is veel meer waard dan 750quote:Op donderdag 26 april 2007 23:38 schreef lipje het volgende:
[..]
over twee maandjes voor 750 verkopen
DOEN!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is veel meer waard dan 750
loopt op LPG, in redelijke staat...
de verkoper gaat alleen vrij onverwachts het land uit, dus wil van die auto af.
Het is een bekende, vandaar het "vriendenprijsje"..
groetjes terugquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef ijsmeis het volgende:
Allemaal de groeten van Alex.
Dacht ik ook, wordt 'n eitje, maar wel mooi 300 euro armer na de APK..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:45 schreef M5 het volgende:
Auto voor de apk weg gebracht... wordt 'n eitje. dikte van de remschijf is geen apk eis
Ford zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dacht ik ook, wordt 'n eitje, maar wel mooi 300 euro armer na de APK..
alleen omdat ze op LPG loopt...quote:
Ford? No way al lang niet meer, was de Civic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ford zeker?
Toch geen Honda met 300 euro APK "schade" mag ik hopen
Wat was daar dan allemaal mis mee?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ford? No way al lang niet meer, was de Civic.
remmen liepen aan, nieuwe rubbertjes aan de remcilinders gekregen ofzo.. maar ik kan nog een keertje terug, ze hebben de remzuigers over het hoofd gezien... Dus ik heb nogsteeds aanlopende remmen.. Gaat me wéér 250 euro kosten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat was daar dan allemaal mis mee?
Koop dan ook een goede japquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
remmen liepen aan, nieuwe rubbertjes aan de remcilinders gekregen ofzo.. maar ik kan nog een keertje terug, ze hebben de remzuigers over het hoofd gezien... Dus ik heb nogsteeds aanlopende remmen.. Gaat me wéér 250 euro kosten..
Jij bent toch kantoorslaaf? Valt me van je tegen Bo!quote:
plamuurquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alleen omdat ze op LPG loopt...
kom jij dan ff de achterbrug en het plaatwerk restaureren?
Ik kom er net achter dat er gewoon nog APK opzit![]()
ja ik las jullie er telkens overquote:
kom je nooit in de supermarkt dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik las jullie er telkens over
sta ik boven in de kantine, zie ik ze ineens liggen.
Toen was het bijna hardop "OOoooohh!!!"![]()
God man, goedemorgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik las jullie er telkens over
sta ik boven in de kantine, zie ik ze ineens liggen.
Toen was het bijna hardop "OOoooohh!!!"![]()
nooit in dat pad schijnbaar. Alsof ze de muren behangen met die dingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kom je nooit in de supermarkt dan?
Een bammetje is een boterham, aapquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelijk maar eentje voor het eerst in mijn leven verorbert.![]()
ohquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
Oh ik bedenk me trouwens nu, dat Peijneburg heeft ook zo'n product wat "bammetje" heet... Maar die zijn het niet Bo!
in welk dialect man, nooit in die context gehoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een bammetje is een boterham, aap
Alle! is van Jiskefet man, Debiteuren-crediteuren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
in welk dialect man, nooit in die context gehoord![]()
Oh jawel hoor, maar die 2e variant is die van Pijenenburg, die ligt in de kantines veelal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
Jofunu weet ook niet wat een bammetje is
Spuit 18.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar die 2e variant is die van Pijenenburg, die ligt in de kantines veelal.
De ander is gewoon standaard sneetje brood, als ik het goed heb..
ik zie dat ik wat gemist heb in mijn leven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alle! is van Jiskefet man, Debiteuren-crediteuren.
Dat jullie nou 12345 posts achterelkaar neergooien terwijl ik op jouw post reply..quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie dat ik wat gemist heb in mijn leven.![]()
Lepra? Aids?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jullie nou 12345 posts achterelkaar neergooien terwijl ik op jouw post reply..![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een leven buiten fok! misschien?
toen het populair was toen was ik te druk met tennis bezig en keek ik het nooit.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alle! is van Jiskefet man, Debiteuren-crediteuren.
Download de DVD's dan gekquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
toen het populair was toen was ik te druk met tennis bezig en keek ik het nooit.
Het komt alleen nu bijna dagelijks terug hier op kantoor![]()
Mja, ik kende het woord ook al op de basisschool, maar het is pas "bekend" geworden dankzij DCquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Is gewoon ook van kinderen die "boterham" niet kunnen uitspreken. Dus wordt het "bam" -> "bammetje".
Ik heb 1 deelquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef BoJo het volgende:
en pa noemde het altijd "broodje".
Wie heeft de DVD bundel die ik kan lenen?![]()
mamaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb 1 deel
Ik zal je maar weer eens opvoeden
Ja dat betekend keihard dat ik mijn Skyline ook 6-8 weken later hebquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef BoJo het volgende:
6 tot 8 weken op de Tax ID wachten is wel naadje huug![]()
http://video.google.nl/videosearch?q=debiteuren+crediteurenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:05 schreef BoJo het volgende:
en pa noemde het altijd "broodje".
Wie heeft de DVD bundel die ik kan lenen?![]()
je gaat dat allemaal aanschaffen... en dan koop je Falken bandjes???quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:25 schreef Hugster het volgende:
Even een ruw schetsje gemaakt van mijn booschappenlijst
Torretje
Mine's complete stage II engine 640 bhp including:
Mine's camshaft gears
Mine's camshaft IN 260? Lift 10.2mm EX 252? lift 9.5mm
Mine's balanced camshaft
Mine's upgraded valvesprings
PBB valveguides
Beryllium cupper valvesheets
Valve refacing
Port blueprinting
Combustion chamber joined - blueprinting
Mine's flowed and blueprinted head
Mine's metal headgasket
ARP headbolts
ARP crankbolts
Mine's forged custom pistons
Mine's forged custom conrods
Mine's balanced and blueprinted crankshaft
Mine's balanced pulley
Mine's honed, balanced and blueprinted cylinerblock
Mine's plateau honed
Nismo oilpump
Mine's triple baffleplate
Nismo thermostat
Nismo waterpump
NGK irridium sparkplugs
verder nog:
Silence VX PRO II titanium exhaust
Mine's Super inlet pipe
Mine's Super outlet Pro
Mine's VX Airfilter
Mine's VX-Rom ECU
Mine's 270L /uur fuel pump
Greddy timingbelt
Mine's big capacity airflow meter x 2
Mine's big capacity fuel injection kit
HKS intercooler
Samco hoses
Mines intake duct carbon kevlar
Nismo oil cap
Clear cam cover
Forge blowoff valve
Forge dump valve
OS Giken triple plate carbonceramic clutch
OS Giken 6 speed sequential gearbox
Van binnen
Mine's 320 km/h speedo
Sparco Evo 2 seat x 2
Sabelt 4 point harnasses x 2
Pioneer AVIC BT double din tv/gps/bt/radio/dvd
Onderstel
AP Racing 34cm 6 piston brakekit front
AP Racing 28cm 4 piston brakekit back
TEIN Flex F+R race spec suspension
TEIN Electronic damper controller
Carbonfibre propshaft
Volk TE37 19" lightweight rims x 4
Falken tires x 4
Van buiten
Mine's carbon fibre main wing
Mine's carbon fibre wing stay 50mm
Mine's carbon fibre gerny
Radiator shroud carbon fibre
Airscoop indicatorlight x 2
Nismo carbon fibre hood
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Hugster het volgende:
Bugles met kruidenkaas is redelijk algemeen bekend.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, het zal vast zo oud als de weg naar Rome zijn, maar toch kom ik het niet op elke verjaardag tegenen hebben sommige mensen er dus geen kaas van gegeten, letterlijk en figuurlijk.
Falken heeft ook hele goede banden hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef M5 het volgende:
[..]
je gaat dat allemaal aanschaffen... en dan koop je Falken bandjes???
Dat dusquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Hugster het volgende:
Bugles met kruidenkaas is redelijk algemeen bekend.
Je hebt die kaas trouwens ook in veel handigere spuitflacons. Dan kun je het zo in die bugle proppen.quote:
Welke neem je dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Falken heeft ook hele goede banden hoor.
Maar ik eet het niet altijd met Bugles. En dippen is toch veul leukerquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt die kaas trouwens ook in veel handigere spuitflacons. Dan kun je het zo in die bugle proppen.
Spuiten is veel relaxederquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik eet het niet altijd met Bugles. En dippen is toch veul leuker.
Nog even en hij heeft een skyline in zijn oogquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Je hebt een skyline op het oog, hugo?
je wil helemaal niet dat ik ja zegquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ok.
Ik koop dat ding als jij dan ff gaat plaatwerken
deal?![]()
Zondequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
En het is relaxter of meer/meest relaxed.
Jawel, ik kan alles zelf, behalve plaatwerk.quote:
Nog even wachten. Ik ga nog steeds voor Q1 2008.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Je hebt een skyline op het oog, hugo?
ah oke.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog even wachten. Ik ga nog steeds voor Q1 2008.
Maar ik wilde de boodschappen alvast duidelijk hebben.
Die OS Giken seq. 6 bak weet ik nog niet zeker, banden wordt ook gewoon proberen. Maar over de rest ben ik behoorlijk zeker.
Het liefst ook alle bodypanelen vervangen voor (gespoten) carbon exemplaren, maar eerst dat ding maar eens krijgen
Tijd om hard werken en onderdelen te verzamen dus de komende tijdquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ah oke.
maar je hebt dus nog niets gekocht?
en 2008 is nog wel ver weg![]()
en iets later...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tijd om hard werken en onderdelen te verzamen dus de komende tijd
Als je zo door gaat dan moet je er Q1 2009 van makenquote:
je moet wel genieten ehquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en iets later...
[..]
Als je zo door gaat dan moet je er Q1 2009 van maken![]()
ik kan ook niet plaatwerkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jawel, ik kan alles zelf, behalve plaatwerk.
Ik heb trouwens een goede "onderkant" gevonden voor 300 euro..
Dus die achterbrug is niet zo'n probleem.
en tot m'n schrik is het dus een SL met een oude 4 bak..
Nog beter dan m'n vorige 404 dus..
dus zeg maar ja
Toen was Amerika nog niet wakker, nu wel dus kan ik weer verderquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en iets later...
[..]
Als je zo door gaat dan moet je er Q1 2009 van maken![]()
Ook gewoon weer in de kelder, naast dreaquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
Hugo:
http://icey87.hyves.nl/fo(...)4090f60bd01430ca9e1#
Neequote:Op vrijdag 27 april 2007 15:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook gewoon weer in de kelder, naast drea
ik raak al zeer lang niet meer opgefokt van files, dan maar wat later thuis..quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:48 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn god heel de A58 vol met sukkels die zo nodig rond 16:00 a 17:00 naar het strand moeten![]()
Afschieten dat kutvolk![]()
Weekend![]()
Ik ook niet als die files door een ongeluk komen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik raak al zeer lang niet meer opgefokt van files, dan maar wat later thuis..
m'n nieuwe remschijven en blokken. overigens moet ik de rekening nog krijgen. maar goed, kan het autootje er weer ff tegen aan.quote:
Dat verdient een lintje.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:32 schreef Fugie het volgende:
Kwam er zon gekke henkie in zijn getjoende golf 4 beetje bumperkleven bij 50 (+20), laat ik hem er langs vond ie zichzelf heel watVervolgens haal ik hem weer in omdat ik harder door de bocht durf, moest hij door heel middelburg met 30 achter me aan rijden
![]()
Dat gezicht was echt priceless
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ben weer 404 eigenaar
mits een nieuwe APK lukt..
hydrovac en bandjes, dus moet niet echt een groot probleem zijn![]()
PICCCCSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111oneoneoneoneoneunounounounoquote:
En waarom vertrouw ik dat niet..?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
Fielseteerd Stommy! Nog een project erbij!
http://pedobear.net/index.php?id=2En maar op next blijven klikken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
Fielseteerd Stommy! Nog een project erbij!
http://pedobear.net/index.php?id=2En maar op next blijven klikken
![]()
![]()
Mijn instinct om toch maar niet te klikken is dus niet geheel ongegrond geweest..quote:
Ik had de URL niet gelezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn instinct om toch maar niet te klikken is dus niet geheel ongegrond geweest..
Ik dacht dat het over Tommy z'n project gingquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent meer van "Hey een link!" *tripleklik*
Klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe, deze is misschien wel beter trouwens![]()
Weg svp....quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe, deze is misschien wel beter trouwens![]()
Da's nooit goed voor je hèquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weg svp....
weekendje weg met vrienden
quote:
Ik was in de veronderstelling dat de foto's in een besloten topic stondenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Tommy z'n project ging![]()
Hij staat onder een collumnquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat de foto's in een besloten topic stonden![]()
Ik wist trouwens niet dat jij zo'n sick fuck bentquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadDaarom maar onder een linkje gedaan
Ruk, da's waar ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij staat onder een collumnMaar er zijn er nog meer dus?
alsnogquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadDaarom maar onder een linkje gedaan
Die link stond ook gewoon maar hier ergens in een topicquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij zo'n sick fuck bent
Sure.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die link stond ook gewoon maar hier ergens in een topic![]()
neeeeeeeeejquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij kunt ook niets hebben hè. Mietje.
Kom maar checken. 0 stuks.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sure.
Jij hebt minimaal 1gb met dat soort ranzigheid.
hij wel een beetje fout hequote:
quote:
thema avondje, gay of hé...quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stiekem toch homo....?
[..]
DIE LINK, VAN LEMETROPOLITAIN, IS UIT JE SIGNATURE!
quote:
stiekum is het niet meer zo te zienquote:
Die heb je daarna ook gelijk maar anaal genomen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
Dat vond iedereen geloof ik't is dat m'n vriendin erbij was...
Dat is waar ja, hij is er toch duidelijk voor uitgekomenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stiekum is het niet meer zo te zien![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb je daarna ook gelijk maar anaal genomen?
quote:
Hint: We sliepen op een 6 persoons kamer....quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb je daarna ook gelijk maar anaal genomen?
Je bent geen Peu jongen, gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hint: We sliepen op een 6 persoons kamer....
Dit was m'n kans om 'ns goed te patsen![]()
Ik vind het echt geweldig dat ze het weer uitzenden ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Allo Allo
Dat is nogsteeds fantastisch![]()
Engelse humor![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Xtreem het volgende:
is het trouwens alleen bij mij dat t forum af en toe kut (lees: niet) bereikbaar is!?
nog ideeen opgedaan voor jouw business?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Hugster het volgende:
sickest gallery ever seen
Ik wist van sommige voorkeuren niet dat het bestond... SOA's maar meteen doorgekliktquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:49 schreef Hugster het volgende:
ik ben echt geschrokken, wist van sommige dingen en soa's het bestaan niet af
pfff [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nog ideeen opgedaan voor jouw business?
Reciever?quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:50 schreef BoJo het volgende:
waarom komen ze pakjes op zaterdag ochtend bezorgen?![]()
Zodat jij eindelijk eens voor 14h00 uit je nest bent.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:50 schreef BoJo het volgende:
wees blij dat ze niet vanacht aan je deur stondenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:50 schreef BoJo het volgende:
Omdat de meeste mensen dan wel thuis zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:50 schreef BoJo het volgende:
ik moet door de week al elke dag om 6:15 m'n bed uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zodat jij eindelijk eens voor 14h00 uit je nest bent.
je vorige antwoord was grappigerquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen dan wel thuis zijn
Je hebt ook groot gelijk jochiequote:Op zaterdag 28 april 2007 09:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet door de week al elke dag om 6:15 m'n bed uit![]()
ik moet deze al op vaste tijden vreten gevenquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik mag de kat van mijn moeder ook eten geven
LOL, ff doorgestuurd naar mn klasgenoten (we hebben 5 italianen hiero)quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:23 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding] ThaFreak! [afbeelding]
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html
Geinaal filmpje over het verschil tussen Italianen en Europeanen
Ik mag zelf kiezen hoelaatquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet deze al op vaste tijden vreten geven![]()
En ze heeft verlatingsangst dus die zal straks al flink overstuur zijn![]()
is al oud, maar het ergste is nog dat het ook nog eens fucking klopt, sommige dingen zijn wel een beetje overdreven maar het punt kloptquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:23 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding] ThaFreak! [afbeelding]
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/italy.html
Geinaal filmpje over het verschil tussen Italianen en Europeanen
Ik weet het, ik weet het, vriend van mij is ook Italiaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is al oud, maar het ergste is nog dat het ook nog eens fucking klopt, sommige dingen zijn wel een beetje overdreven maar het punt klopt![]()
![]()
prachtig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |