Ja. Ik wel ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef Adelante het volgende:
paar zakken per week en je kunt je opgeven voor Slank de Zomer in # 67 - Afvallen in de zon! :)
Ja, ik heb normaal Garlan. Die vind ik lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef Piovan het volgende:
valfrais is het verkeerde merk ijsmeisje
er is een lekkerdere, maar ben even de naam kwijt
daarom doe ik het meestal met knoflooksaus, die heft het slecht vet op.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef Jarno het volgende:
AKA 'hartaanval in een zakje'.
Dát heb ik er voor over. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:13 schreef Jarno het volgende:
AKA 'hartaanval in een zakje'.
oh ja, die lekkere met kruiden!!! En dan met makreel in tomatensaus, of met filet americain of roomkaas(boursin, la vache qui rit, port salut is ook lekker)quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:17 schreef Piovan het volgende:
weet je pas lekker is, die sjips moet weg
van die toosjes, maar dan de party soort
die zitten in een bakje met plastic erover, die zijn echt te goed
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:12 schreef Roi het volgende:
JAJAJAJA! Heerlijk Bugles met roomkaas! Ik heb die roomkaas met dat chefje op de tube !
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:54 schreef popolon het volgende:
Nacho cheese, hoe krijgen mensen het weg.
Mmm tzatziki maak ik altijd zelf...op bbq-es was dat altijd het eerste waar een complimentje over werd gemaakt terwijl mijn vader zat te zwoegen boven die hete kolenquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
Offe ribbelchips met bbq smaak in combinatie met tzatziki.......(ja ik durf het te posten in dit topic onder de noemer tzatziki is ook romig hihi).
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:12 schreef Roi het volgende:
JAJAJAJA! Heerlijk Bugles met roomkaas! Ik heb die roomkaas met dat chefje op de tube !
Ja, uiteraard zelf gemaakt ! Heerlijk! doet het altijd goed bij BBQ, feestjes, etentjes enzovoorts.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mmm tzatziki maak ik altijd zelf...op bbq-es was dat altijd het eerste waar een complimentje over werd gemaakt terwijl mijn vader zat te zwoegen boven die hete kolen![]()
fuk de bikini'squote:
Ooh ja, guacamole... maar dan wel naturel tortilla chips.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zoooo lekker joh! Net als dorito's met guacemole of in antwerpen in de bios met zo'n lekkere dikke klodder warme kaas er overheen
![]()
Bah!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is lekkerder met smeerkaas ipv. roomkaas vind ik!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:55 schreef littledrummergirl het volgende:
laatst toevallig eens geprobeerd en idd best weg te krijgen ( hoewel et wel een gepiel is als je de hele zak wilt vullen)
da's idd een betere tactiekquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij vult ze eerst en eet ze later?
ik heb een zak naast me, en de roomkaas erbij, pak een chipje, stop er kaas in, en eet 'm op
volgende chipje, zelfde ritueel
haha, ik moet hierom lachenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
da's idd een betere tactiek
Niet te veel anders word je dik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
bij gebrek aan cantadou in de super () heb ik danish chef meegnomen, straks lekker snoepen
iets met mais toch? maiszoutjes ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn bugles dan? Bij gebrek aan een beter woord noem ik het ook chips.
Zoutjes?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn bugles dan? Bij gebrek aan een beter woord noem ik het ook chips.
Bij zoutjes denk ik vooral aan van die vieze knabbeltjes'en dergelijke. En knabbelgebak zou ik nooit gebruikenquote:
Dat is primaquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij zoutjes denk ik vooral aan van die vieze knabbeltjes'en dergelijke. En knabbelgebak zou ik nooit gebruiken![]()
Ik hou het gewoon op chips, of dat nou correct is of niet.
"Bakje knabbelgebak"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |