kan ook in firefoxquote:Op donderdag 26 april 2007 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja.. heb hier nog de oude IE
dat ken ik niet en je weet wat je zeggen over boeren en niet kennenquote:
ik sta zo buitenquote:
Nais hèquote:Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef Casual-T het volgende:
Zo, ff lekker drie kwartiertjes buitengezeten..![]()
Lamme tak. Veel plz ouwe!quote:
wbquote:Op donderdag 26 april 2007 12:51 schreef Freshthinking het volgende:
BackWát een lekker weer buiten zeg.
Kikker?Bleughquote:
mijn raket.. wat doe je...quote:
Veranderd in een kikker!quote:
kikker met raketsmaak...quote:
Betursquote:Op donderdag 26 april 2007 13:07 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ga zometeen voor een Magnum ijdelheid of jaloezie![]()
Tankstation is om de hoek![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef Sok41 het volgende:
Ik word er best moeilijk van, lekker weer, lekkere muziek en dan hier zitten.. Sigh..
Die liggen hier in een mand aan 't hek van een groot landhuis om de hoek. Dan moet je ff een euro in de brievenbus doen, dan mag je d'r eentje meenemen. Goede oude tijd!..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zometeen maar ff over de markt struinen op zoek naar ganzeneieren
Ganzeneierenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zometeen maar ff over de markt struinen op zoek naar ganzeneieren
ze zijn iedere jaar éénmaligquote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef Handschoen het volgende:
Wist niet eens dat die 7sins er weer waren, dacht dat dat (vorig? ) jaren terug 1malig was...
op het platteland hier ergens zijn ze ook te halen, maar dat is uit de buurt. Dus gewoon eens per week twee stuks halenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die liggen hier in een mand aan 't hek van een groot landhuis om de hoek. Dan moet je ff een euro in de brievenbus doen, dan mag je d'r eentje meenemen. Goede oude tijd!..![]()
Werk jij even een pakje boter naar binnenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:07 schreef Cuckoo het volgende:
Ik ga zometeen voor een Magnum ijdelheid of jaloezie![]()
Tankstation is om de hoek![]()
owquote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze zijn iedere jaar éénmalig
Blijft Unileverquote:
Hebben wij ook nog op t plattelandquote:Op donderdag 26 april 2007 13:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Die liggen hier in een mand aan 't hek van een groot landhuis om de hoek. Dan moet je ff een euro in de brievenbus doen, dan mag je d'r eentje meenemen. Goede oude tijd!..![]()
Mond tot mond.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijft UnileverDe orginele magnum zou volgens mij ook eenmalig zijn, en maakte handig gebruik van mond-op-mond reclame...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |