Kan een moderator dit soort reacties verwijden aub ik zit hier erg mee en zoek een (goede) oplossing.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef Piovan het volgende:
Lesbo?
En wat dacht je van boos op die overspelige trut?quote:Op dat moment wist ik niet precies wat er door me heen ging, angst om haar kwijt te raken, woede tegenover die andere kerel, maar ook boos op mezelf. I
Nee zo zie ik het niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef partyyboyy het volgende:
Wat kan die man eraan doen?
Jouw verloofde is een kutwijf! Klaar!
Ik zou me een tijd kut voelen, maar ik denk dat ik blij zou zijn dat ik er achter zou komen dat ze zo voordat je getrouwd bent en kinderen hebt.quote:
Maar wist hij van jouw bestaan af? Wist hij dat zij verloofd was?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet.
Ik vind dat die andere man moet boeten voor zijn daden, goedschiks of kwaadschiks. Hij weet niet wat hij mij heeft aangedaan.
Ik zou mn vriendin meteen de deur uit zetten met de melding dat ik haar nooit meer hoef te zien.quote:Wat zouden jullie doen in zo'n situatie ? Graag geen nutteloze reacties !!
Maar wie heeft er een fout begaan door vreemd te gaan?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet.
Ik vind dat die andere man moet boeten voor zijn daden, goedschiks of kwaadschiks. Hij weet niet wat hij mij heeft aangedaan.
En als jouw vriendin tegen hem gezegd heeft dat ze vrijgezel was?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet.
Misschien moet je niet zelf gaan, maar gewoon een 'vriend' met een boksbeugel langs sturen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef AceKingSuited het volgende:
Óf ik moet die kerel eens flink eens lesje leren. Heb hem opgebeld en flink wat stennis geschopt en gedreigd hem op te komen zoeken met wat vrienden, ik weet waar hij woont (wat ik dus ook van plan ben, stom, ik weet het).
Uhm... Hij heeft dat jou 'aangedaan' omdat jouw vriendin het maar wat graag met hem wilde doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef AceKingSuited het volgende:
Nee zo zie ik het niet.
Nee, die kerel loopt gewoon zijn lul achterna en je vriendin is een hoer. Zo zit het. Als iemand een tik verdient is het de hoerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet.
damn.. dat is scary...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef SuperWeber het volgende:
Is deze het??
Verloofde wil me doodmaken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou mn vriendin meteen de deur uit zetten met de melding dat ik haar nooit meer hoef te zien.
Once a cheater, always a cheater
NU WORD IK ECHT GEKquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef SuperWeber het volgende:
Is deze het??
Weet je wat, geef m een paar klappen op zn slaap, dat schijnt effectief te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet.
Niet zo janken huilliequote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Kan een moderator dit soort reacties verwijden aub ik zit hier erg mee en zoek een (goede) oplossing.
quote:[quote]Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef AceKingSuited het volgende:
Wie heet er dan ook Gerd Nan, dan vraag je er ook gewoon om.
yep.. maar je mag vrouwen niet slaanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, die kerel loopt gewoon zijn lul achterna en je vriendin is een hoer. Zo zit het. Als iemand een tik verdient is het de hoer
Weet die vent überhaupt dat je vriendin "bezet" was? Het lijkt me dat je daar niet zomaar van uit moet gaan. Ik vind trouwens ook dat je vriendin de meeste, zo niet alle schuld treft, zij is degene met een relatie, zij had nee moeten zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet.
Je bent vrouw volgens je profiel. No offencequote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
Kan een moderator dit soort reacties verwijden aub ik zit hier erg mee en zoek een (goede) oplossing.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef SuperWeber het volgende:
Is deze het??
*Popcorn erbij pakt*quote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef AceKingSuited het volgende:
ik ga nou eerst dat topic lezen van hem want dit is me veel te toevallig godver
Ik snap er ook geen drol van.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef AceKingSuited het volgende:
ik ga nou eerst dat topic lezen van hem want dit is me veel te toevallig godver
2 dagen geleden gepost.. voor jouw topic dusquote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef AceKingSuited het volgende:
[..]
NU WORD IK ECHT GEK
IS DIT SERIEUS EN HOE HEET DIE GAST VAN DAT TOPIC
I see itquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef cinnamongirl het volgende:
I smell bull shit!
Don't forget your lockquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef cinnamongirl het volgende:
I smell bull shit!
een kampsjaak.. muhahahahahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit dat topic bleek dat de vrouw in kwestie een sletje van jewelste en de bedrogen vriend in kwestie een kampsjaak is. Komt dat overeen met jullie profiel?
Ja, die staan allemaal in de rij bij de apotheek.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Och daar mag een R&P modje over beslissen!
pssssssstt......quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef Richardfun het volgende:
Sorry hoor TS, maar het lijkt me toch dat je een beetje in de war bent. Als die vent nou iemand was die jij kende, dan was je woede jegens hem terecht maar dat is volgens mij niet het geval. Goede kans dat hij niet eens wist dat jouw (ex) verloofde verloofd was. Als je op iemand kwaad moet zijn is het op die overspelige teef, niet die kerel en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je in het geval van overspel beter de eer aan jezelf kunt houden dan proberen haar te behouden.
Dump haar, en behoud jouw zelfrespect...
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef rompompom het volgende:
Uchekuchehoest*lemming*proesthoestkuche!!!!
Slotje blijft staan... *mompelt iets van kloon... lemming etcquote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Gastslotje ter beoordeling van de lokale mods en ter voorkoming van 300 lemming-opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |