Zo hard en fucking true. Daar heb ik ook heel hard op gezeken bij een paar sterfgevallen bij mijn oude school. Dat ging nergens meer over. Daar moest je rouw betonen, anders hoorde je er simpelweg niet meer bij.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:57 schreef MREn het volgende:
Ach, zo'n site leidt nog meer dan een begrafenis tot een enome hypocrisie. Je hebt zo'n persoon nooit gesproken, of je hebt er ruzie mee of wat dan ook, maar alleen wegens het feit dat ie onder de grond ligt, is het ineens iedereens vriend.
Iets dat hier erg op lijkt zijn de soms eindeloze rijen aan rouwadvertenties in kranten waarin personeel, vrienden, hobbyclub, ander bedrijf, oude studievereniging, etc om het hardst vechten om te laten zien hoe erg ze het vinden dat iemand is overleden. Natuurlijk vooral om er zelf goed mee voor de dag te komen.
My thoughts exactly. Heb zo'n hekel aan die mensen die dan net doen alsof ze zo'n persoon hebben gekend. Sta er even bij stil, het is nou eenmaal triest, maar het leven gaat verder hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 00:57 schreef MREn het volgende:
Ach, zo'n site leidt nog meer dan een begrafenis tot een enome hypocrisie. Je hebt zo'n persoon nooit gesproken, of je hebt er ruzie mee of wat dan ook, maar alleen wegens het feit dat ie onder de grond ligt, is het ineens iedereens vriend.
Iets dat hier erg op lijkt zijn de soms eindeloze rijen aan rouwadvertenties in kranten waarin personeel, vrienden, hobbyclub, ander bedrijf, oude studievereniging, etc om het hardst vechten om te laten zien hoe erg ze het vinden dat iemand is overleden. Natuurlijk vooral om er zelf goed mee voor de dag te komen.
quote:Er was eens een jongen
Genaamd Gerd Nan
Gerd met een d voor de variatie
En Nan
Omdat zijn ouders fan waren van
The Nanny
Met Fran Drescher
*Proest*quote:Op donderdag 26 april 2007 08:56 schreef Trizzle het volgende:
Haha mooi gedicht op die zijde http://www.hetlevenvangerdnan.nl/
[..]
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. De meeste mensen hebben nog nooit van de hele knaap gehoord, maar omdat ie dood is moeten we het ineens allemaal door de strot gedrukt krijgen dat het een geweldige kerel was.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Heb zo'n hekel aan die mensen die dan net doen alsof ze zo'n persoon hebben gekend. Sta er even bij stil, het is nou eenmaal triest, maar het leven gaat verder hoor![]()
Op wel intelligentieniveau moet je zitten om dit gedicht te kunnen verzinnen?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:56 schreef Trizzle het volgende:
Haha mooi gedicht op die zijde http://www.hetlevenvangerdnan.nl/
[..]
![]()
![]()
![]()
De naam Gerd Nan is natuurlijk intelligentquote:Op donderdag 26 april 2007 09:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Op wel intelligentieniveau moet je zitten om dit gedicht te kunnen verzinnen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:45 schreef Mattt het volgende:
Ben ik de enigste die hier niet snapt wat hier nou erg aan is ?
het gaat ook niet om de site zelf, dat moet ieder voor zichzelf weten. Het gaat voor mij meer om het hypocriete gedrag er omheen. 9 van de 10 mensen hebben de hele knul nooit gekend of gezien, maar vinden het nu ineens wel allemaal vreselijk erg.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:45 schreef Mattt het volgende:
Ben ik de enigste die hier niet snapt wat hier nou erg aan is ?
nee, enigste is gewoon fout... je kan echt de pot op met je dialect...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
enigste is dialect, stomme kut
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:43 schreef Re het volgende:
Gerd Nan kan niet echt veel aan zijn naam doen hč... het gaat om de website.... het nivo van de hedendaagse HAVO gemeenschap?
Nivo is oude spelling, dus het kan nog wel gebruikt worden.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef AceKingSuited het volgende:
Wie heet er dan ook Gerd Nan, dan vraag je er ook gewoon om.
Ja dus? Het is NU gewoon fout.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:56 schreef Mattt het volgende:
[..]
Nivo is oude spelling, dus het kan nog wel gebruikt worden.
Gewoonlijk niet, maar de TS zeikt zelf over fouten op die kutzijde en hier op fok......... Vandaarquote:
Ja en nou mag je weer braaf naar mammaquote:Op donderdag 26 april 2007 10:00 schreef Trizzle het volgende:
[..]
Gewoonlijk niet, maar de TS zeikt zelf over fouten op die kutzijde en hier op fok......... Vandaar
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef AceKingSuited het volgende:
Wie heet er dan ook Gerd Nan, dan vraag je er ook gewoon om.
Als het mijn vriend, broer of familielid was zou ik er niet de hele wereld mee opschepen. Zoiets hou je in beperkte kring voor vrienden en familie enzo. Niet voor mensen die de persoon in kwestie helemaal niet kennen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Laat iedereen aub normaal reageren.
Tzal jouw vriend, zoon of broer maar zijn..![]()
Lemming...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn leven loopt ten einde...
En terecht dus... wat een domme opmerking zeg.
nee dat is zo, maar een mooie tribute staat toch gewoon mooier?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Lariekoek het volgende:
Wat maakt het nou uit?
Als de nabestaande behoefte hebben aan zo'n website om het verlies te verwerken, dan is dat toch prima?
Er is niemand die jou verplicht naar die website te gaan.
Dit is ook niet mijn ding.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat is zo, maar een mooie tribute staat toch gewoon mooier?
subjectief hoop ikquote:Op donderdag 26 april 2007 13:09 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dit is ook niet mijn ding.
Maar mooi is objectief.
boeiuhhh, eght he je doet stoerquote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef Re het volgende:
[..]
subjectief hoop ik
het ging mij gewoon om de taal aldaar, Nederland laten zien hoe taaltechnisch we tegenwoordig zijn
hey.. onze geleerde weer?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
boeiuhhh, eght he je doet stoer
man wat heb je toch een problemen dat je dat helemaal op moet schrijven terwijl je weet dat het 0 impact heeft... ga koeien vangen ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 13:24 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
boeiuhhh, eght he je doet stoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |