viswijfquote:Op donderdag 26 april 2007 14:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja ik snap wel dat hij geen echt bos is!
daarom snap ik niet dat hij mij behandelt alsof ik wel vis ben.. duuuh!
Hallow dom wicht zou dat Doornbos niet gewoon een naam van een erg snelle coureur uit Rotterdam zijn (zie avatar)quote:Op donderdag 26 april 2007 14:16 schreef Viswijfje het volgende:
ik spreek jou toch ook niet aan alsof je echt een bos bent!
wat dom!!
Behalve Ajaxieden en Duitsers neem ik aan!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alle mensen verdienen het om netjes te worden behandelt!
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef Baret het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt laten onderzoeken, ik heb gehoord dat het dierentuin in emmen nog een paar primaten zoekt.![]()
voor een breezerquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef Baret het volgende:
Dus we zijn het redelijk met elkaar eens, nu nog iemand vinden die voor 20 euro moord wil plegen.
Er is maar 1 iemand hier die alles voor een br33z3r zou doen.quote:
hint:quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef Baret het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand hier die alles voor een br33z3r zou doen.![]()
jullie kunnen echt niet lezen ofzow!!! ik heb noooit gezegd dat ik iets voor een breezer doe!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef Baret het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand hier die alles voor een br33z3r zou doen.![]()
En wil iedereen overtuigen dat alles in de hele wereld lief en aardig is, volgens mij heeft ze te veel br33z3rs gehad.quote:
Dat ben je wel, kuthoer.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jullie kunnen echt niet lezen ofzow!!! ik heb noooit gezegd dat ik iets voor een breezer doe!!!
IK BEN GEEN HOER!
nee niet alles is lief en aardig dat blijkt wel aan jullie!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Baret het volgende:
[..]
En wil iedereen overtuigen dat alles in de hele wereld lief en aardig is, volgens mij heeft ze te veel br33z3rs gehad.
Wie heeft het over betalen?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jullie kunnen echt niet lezen ofzow!!! ik heb noooit gezegd dat ik iets voor een breezer doe!!!
IK BEN GEEN HOER!
ik verlul niks want ik heb geen geheimenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef covie het volgende:
ze verlult zichzelf gewoon de hele tijd door weer te vervallen in die domme reacties![]()
zo'n reactie als dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik verlul niks want ik heb geen geheimen![]()
WAAROM BEN JIJ ZO DOM, je maakt een topic aan, waar je zegt dat je niet bent wie je zei dat je bent.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik verlul niks want ik heb geen geheimen![]()
nee ik heb idd geen geheimen MEER!!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Baret het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ ZO DOM, je maakt een topic aan, waar je zegt dat je niet bent wie je zei dat je bent.
Dus je onthult een geheim, en dan geef je reactie's in een topic dat je geen geheimen ehbt. Dom kuthoer.
HAHAHAHAHA, TOEN JE NOG EEN KLOON WAS. HOE KUN JE OPEENS GEEN KLOON MEER ZIJN ALS JE OP HETZELFDE ACCOUNT POST. MIJN GOD WAAROM BEN JIJ ZO DOM.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik heb idd geen geheimen MEER!!
toen ik nog een kloon was mischien maar nu iedereen weet dat ik niet besta heb ik geen geheim![]()
mischien moet je beter lezen!
Ik heb effe je tekst verbetert, leer van mijn voorbeeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik heb inderdaad geen geheimen meer. toen ik nog een kloon was misschien wel maar nu iedereen weet dat ik niet besta heb ik geen geheimen meermisschien moet je eens beter lezen!
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik heb idd geen geheimen MEER!!
toen ik nog een kloon was mischien maar nu iedereen weet dat ik niet besta heb ik geen geheim![]()
mischien moet je beter lezen!
je hebt er gewoon woorden aan toegevoegd? wat is dat nou voor verbeteren??quote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik heb effe je tekst verbetert, leer van mijn voorbeeld.
Dat noemen we zinsopbouwquote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je hebt er gewoon woorden aan toegevoegd? wat is dat nou voor verbeteren??
Dat meisje is zo verschrikkelijk achterlijk,quote:Op donderdag 26 april 2007 15:17 schreef Baret het volgende:
Euhm alleen woorden toegevoegd, bewijs nog maar eens dat je dom bent.
-mischien=misschien
-indd=inderdaad
-zinsopbouw verbetert
-hoofdlettergebruik weggehaald bij plekken waar het niet hoort.
Jij geilt stiekem toch een beetje op VisWijfje?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dat meisje is zo verschrikkelijk achterlijk,
ik hoop dat ze naar de FOK! meeting komt
Je verbetert iemand anders met een nog slechtere verhaaltje dan daarvoorm, %$*#@$*%.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Viswijfje het volgende:
Idd is een gewone afkorting, het toevoegen van het woordje 'eens' in de laatste regel lijkt me niet nodig. Het staat er niet fout, maar het het kan toch ook wel zonder?
Nee ik heb al een vriendin..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef TryX het volgende:
[..]
Jij geilt stiekem toch een beetje op VisWijfje?![]()
Ja.. preventief opruimenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Baret het volgende:
[..]
Je verbetert iemand anders met een nog slechtere verhaaltje dan daarvoorm, %$*#@$*%.
Hmm, sorry maar moet je verbeteren. Je kun niet weten of viswief lief is. Misschien is het wel een topijf in het echt. Achterlijk blijft ze natuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nee ik heb al een vriendin..
en die is veel mooier dan Viswijfje...
en gelukkig ook een stuk slimmer...
en liever...
Ja, je hebt helemaal gelijk,quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef Baret het volgende:
[..]
Hmm, sorry maar moet je verbeteren. Je kun niet weten of viswief lief is. Misschien is het wel een topijf in het echt. Achterlijk blijft ze natuurlijk wel.
Toppiequote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk,
ik heb het aangepast
WTF heb jij t nou weer over?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef BossFight het volgende:
'reverse psychology' er tegenaan smijten om zo van het gebash af te komen is natuurlijk ook niet de manier. Dat merk je wel.
Je moet een iq van 10 of hoger hebben om dat toe te kunnen passen, dit was wel heel erg doorzichtig.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef BossFight het volgende:
'reverse psychology' er tegenaan smijten om zo van het gebash af te komen is natuurlijk ook niet de manier. Dat merk je wel.
Dat bedoel ik nou!!!!!!!!!!! En gebruik in godsnaam een "het" in plaats van "t".quote:
Ik ga je het niet uitleggen ook. Zoek het maar is op ofzo. Misschien leer je dan nog is wat.quote:
Beste Baret, spaar je energie voor je vriendin. Je hierover opwinden heeft geen enkele zin. VW zegt dat het universiteit heeft genoten. Is niet geloofwaardig. Hoe meer jij je opwindt, hoe meer aandacht het krijgt.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou!!!!!!!!!!! En gebruik in godsnaam een "het" in plaats van "t".
Dat ze niet naar een universiteit is gegaan kan een varken nog achterhalen, bedankt voor je tip maar ik moet "het beest" laten lijden.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Beste Baret, spaar je energie voor je vriendin. Je hierover opwinden heeft geen enkele zin. VW zegt dat het universiteit heeft genoten. Is niet geloofwaardig. Hoe meer jij je opwindt, hoe meer aandacht het krijgt.
Nog een hersenloze erbij, jij zou perfect bij haar passen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
De meest harde shit die prop ik in je kop, het is die snotneus die je kont kneust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |