Mijn handen jeuken ook, maar ik ben al grieperig en wil m'n krachten sparen voor m'n vriendinquote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat ze niet naar een universiteit is gegaan kan een varken nog achterhalen, bedankt voor je tip maar ik moet "het beest" laten lijden.
Doe een zeugkreun.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
De meest harde shit die prop ik in je kop, het is die snotneus die je kont kneust
ik stem met je mee..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:06 schreef TJDoornbos het volgende:
ik stem voor verzuipen in een bad met breezers van dat wijf!!
shitmalequote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef TryX het volgende:
Misschien is Viswijffiej wel een Shemale..![]()
nee ik ben gewoon een kerel, 100%!!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef TryX het volgende:
Misschien is Viswijffiej wel een Shemale..![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Spreek je Anne-floor nog wel eens?
echt nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik ben gewoon een kerel, 100%!!![]()
Waarom zou ik? Doe haar maar de groeten van Erikquote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
laat me familie er ff lekker buiten!
Dat ben ik...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Viswijfje het volgende:
wie is Erik??
wat moet mijn (ook verzonnen natuurlijk) nichtje met jou groeten?quote:
Die gast van de groentewinkelquote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Viswijfje het volgende:
wie is Erik??
Hahahaha.. ik weet wie je bent!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
laat me familie er ff lekker buiten!
VINGEREN!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat moet mijn (ook verzonnen natuurlijk) nichtje met jou groeten?
Verzonnen???quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat moet mijn (ook verzonnen natuurlijk) nichtje met jou groeten?
niet echt nee...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef BossFight het volgende:
Is dat nichtje wel knap of is het een familie kwaal?
In de Br³³zahbar cker?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hahahaha.. ik weet wie je bent!!!!!
En volgens mij ook wel waar je werkt..
ik ben een jongen dus ik heb ook geen nichtje!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Verzonnen???
Weet je dat wel zeker?
Of komt het nu allemaal te dichtbij
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
je komt uit de buurt van de Efteling volgens mij!!
nee dat is een parodie van screamquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef covie het volgende:
Volgens mij is viswijfje zo slim dat ze denkt dat scary movie gebaseerd is op een waargebeurd verhaal.
Hahaha bedankt, doet me goed.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken ook, maar ik ben al grieperig en wil m'n krachten sparen voor m'n vriendin![]()
Maar ik lees je reacties wel met een grote glimlach op mijn lippen.
o.a. ja, maar dat heb je net opgezocht op google, dat kan je nu ook omdat wij je hebben uitgelegd hoe dat moet in 1 van jou topics.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee dat is een parodie van scream![]()
dat heeft trouwes niks met slim te maken, op de universiteit leerde ik hele andere dingen![]()
Ga jij serieus naar de meet, zo ja kom ik ook! Ik ga je effe wat prive lessen nederlands geven. En nog een paar andere dingen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat heeft trouwes niks met slim te maken, op de universiteit leerde ik hele andere dingen![]()
Ik neem een sixpack br33z3rs mee dus ik kan je wel betalen hoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Baret het volgende:
[..]
Ga jij serieus naar de meet, zo ja kom ik ook! Ik ga je effe wat prive lessen nederlands geven. En nog een paar andere dingen.![]()
Je hebt geen nichtje....quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben een jongen dus ik heb ook geen nichtje!
en we komen niet uit de buurt van emmen dus je kent r echt niet!![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Baret het volgende:
[..]
Ga jij serieus naar de meet, zo ja kom ik ook! Ik ga je effe wat prive lessen nederlands geven. En nog een paar andere dingen.![]()
Dus je komt als je komt maar je komt niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kom als ik kom voor de leuke mensen covie strycnine yvonne en ladidadida en -SL-
maar ik kan niet komen want ik besta niet!!![]()
Ik zou er haast ook heen gaan als zij ook gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Baret het volgende:
[..]
ik ook welles maar daar woont annefloor nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Je hebt geen nichtje....
maar ik ken haar lekker toch niet...
Dus je zegt nu zelf dat je wel een nichtje hebt die Anne-floor heet,
trouwens, ik kom ook wel eens in nijmegen![]()
Owja als je gaat moet je een paar pleisters meenemen, nu nog achterkomen waarvoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kom als ik kom voor de leuke mensen covie strycnine yvonne en ladidadida en -SL-
aub... lees deze zin nou eens goed....quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben een jongen dus ik heb ook geen nichtje!
en we komen niet uit de buurt van emmen dus je kent r echt niet!![]()
Sorry maar ik heb geen intenties om dieren te neuken, of misschien ook wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef covie het volgende:
[..]
Ik zou er haast ook heen gaan als zij ook gaat.gewoon even langswippen, hard lachen en weer vertrekken, maar nee ik doe het toch maar niet.
Overigens kun je, als je dat sixpack breezers meeneemt haar mooi 6 keer pakken.![]()
ze bestond toch niet?? HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ook welles maar daar woont annefloor niet![]()
Oh ik ben toch niet meer achterbaks?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Erg he!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef BereNDD het volgende:
[..]
aub... lees deze zin nou eens goed....
- je bent een jongen, dus je hebt geen nichtje![]()
- Ondanks dat ze niet bestaat komt ze niet uit de buurt van emmen, dus ik ken haar niet![]()
ja maar de buurt is groot hequote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ze bestond toch niet?? HAHAHAHAHAHA
Nee in utrecht woont ze, jij woont daar toch ook in de buurt?
Jij en je nicht bestonden toch niet, ik ga zo serieus een topic maken om een prive leraar voor jou te kunnen betalen. Echt schandalig dat er mensen met een iq van 10 rondlopen in Nederland. Je bent een gevaar voor Nederland, JE MOET DOOD.quote:
Ja dat weet ik ook wel... werk je nog steeds in die viszaak?quote:
Bij het posten van een nieuwe reactie vergeet jij volgens mij alles wat je daarvoor hebt gezegd.. je spreekt jezelf keer op keer tegenquote:
sinds wanneer worden blonde vrouwen/wezens toegelaten op een Uni?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef Baret het volgende:
[..]
Jij en je nicht bestonden toch niet, ik ga zo serieus een topic maken om een prive leraar voor jou te kunnen betalen. Echt schandalig dat er mensen met een iq van 10 rondlopen in Nederland. Je bent een gevaar voor Nederland, JE MOET DOOD.
t is op de markt! en nee want dat was dus allemaal verzonnen!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel... werk je nog steeds in die viszaak?
wahahaaha, jij hebt frustatie!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef BartK. het volgende:
Viswijf, echt omfg wat ben jij triest.
Triest
Triester
Viswijf
Perm ban op jou!
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is op de markt! en nee want dat was dus allemaal verzonnen!
Studie gedaan en dan ga je vis verkopen?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
een beetje mensen met de dood bedreigen is echt naar!
ik ben niet dom hoor, en al helemaal niet een iq van 10.. ik heb een studie gedaan!
Frustatie ??quote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wahahaaha, jij hebt frustatiegeld!
Je werkt op woensdag en volgens mij donderdag in een viszaak op de markt in Utrecht.. nou ik kom je wel opzoeken... wedden dat ik je ga vinden??quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is op de markt! en nee want dat was dus allemaal verzonnen!
vis verkopen was een verhaaltje over viswijfje!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef BartK. het volgende:
[..]
Studie gedaan en dan ga je vis verkopen?
Pro is geen studie.
Viswinkel Atlantic?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef TryX het volgende:
Ze komt uit Leidserijn
sorry maar je geloofwaardigheid is weg...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vis verkopen was een verhaaltje over viswijfje!
Ik ben een man met diploma's en ik ben slim!![]()
Ja dat merken we.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
een beetje mensen met de dood bedreigen is echt naar!
ik ben niet dom hoor, en al helemaal niet een iq van 10.. ik heb een studie gedaan!
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef BereNDD het volgende:
[..]
sorry maar je geloofwaardigheid is weg...
tot donderdag![]()
Volgende week toch..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het is donderdag
hard aan t werk ben ik hee, op de markt van utrecht!
Jij komt uit Leidserijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het is donderdag
hard aan t werk ben ik hee, op de markt van utrecht!
quote:
Whehehequote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef BereNDD het volgende:
[..]
sorry maar je geloofwaardigheid is weg...
tot donderdag![]()
Lol als je daadwerkelijk uit Utrecht komt weet je waar ik het over hebquote:
is die wel goedgekeurd door de ministerquote:Op donderdag 26 april 2007 17:08 schreef Piovan het volgende:
breeza studie, is die nieuw?
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:13 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Yep.. ze heeft er zelf om gevraagd...
Hahaha... dan weet je wel erg veel over haar....quote:
ja elke gek kan door die hyve kijken en me nadoen op fok!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hahaha... dan weet je wel erg veel over haar....
heb namelijk berichten op hyves door gekeken en op fok...
komt allemaal overeen.
Je bent het dus...
of je weet alles van haar...
ja vreselijkquote:Op donderdag 26 april 2007 17:29 schreef ANWB het volgende:
Mijn merken: replay,G-star,diesel en noem maar op
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |