nu kunnen jullie er over ophouden en allemaal weer gewoon tegen me doen!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef RicoRabbit het volgende:
En nu?
Maar dat deden we toch alquote:Op donderdag 26 april 2007 10:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nu kunnen jullie er over ophouden en allemaal weer gewoon tegen me doen!![]()
nee want nu is alles duidelijk en kunnen jullie er dus over ophoudenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:34 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Moet dit weer een reeks worden?
Zeg dan gelijk van wie je de kloon bent, anders wordt dit helaas weer een reeksquote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee want nu is alles duidelijk en kunnen jullie er dus over ophouden![]()
momentje!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk van wie je de kloon bent, anders wordt dit helaas weer een reeks
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Gewas het volgende:
Maar zijn die foto's van je ook niet echt dan.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:36 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk van wie je de kloon bent, anders wordt dit helaas weer een reeks
welke foto's?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Gewas het volgende:
Maar zijn die foto's van je ook niet echt dan.![]()
quote:
Jahoor, nog voorkeuren?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:46 schreef yvonne het volgende:
Kan er dan nu eindelijk geneukt worden?!
Oh boy, ik zie de topiks al voor me.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:46 schreef yvonne het volgende:
Met jouquote:Op donderdag 26 april 2007 10:46 schreef yvonne het volgende:
Heb je terug gelezen in al je topics hoe dom je eigenlijk bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben een kloon![]()
een jongen heeft mij verzonnen uit verveling en ik besta niet![]()
de foto's zijn ook met de computer gemaakt en ik ben in het echt heel slim: ik heb de universiteit gedaan! en ik lust geen vis![]()
waarom zou ik alsof doen alsof ik niet besta? ik heb niets om voor te schamenquote:Op donderdag 26 april 2007 10:53 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Heb je terug gelezen in al je topics hoe dom je eigenlijk bent?
En schaam je je erzo voor dat je maar net doet alsof je een kloon bent?
Zo niet..
Ik zei het toch...
Je emailadres veranderen naar iets met @fok.nl , dan ben je cool!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom zou ik alsof doen alsof ik niet besta? ik heb niets om voor te schamen
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:55 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Je emailadres veranderen naar iets met @fok.nl , dan ben je cool!
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe doe ik dat en wat heeft dat te maken met dat ik nu een kloon ben?
Kan yvonne dat ff bevestigenquote:
http://forum.fok.nl/user/profile , en dan je emailadres veranderen naar iets wat eindigt op @fok.nlquote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe doe ik dat en wat heeft dat te maken met dat ik nu een kloon ben?
dan krijg je onbeperkt ruimte, het staat cool, en het is veel makkelijker!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Viswijfje het volgende:
maar ik heb al mail! wat schiet ik er mee op dan?
niks.. nepperdquote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Viswijfje het volgende:
maar ik heb al mail! wat schiet ik er mee op dan?
99%, de rest is kloonquote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
dan krijg je onbeperkt ruimte, het staat cool, en het is veel makkelijker!
90% van de fokkers gebruikt het!
ze maakt het morgen afquote:Op donderdag 26 april 2007 11:18 schreef NordicBlue het volgende:
Dus VisWijfje, heb je het al gedaan?
eerlijk gezegd heeft die bimbo me wel overtuigd dat ze ontzettend dom isquote:Op donderdag 26 april 2007 11:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
ah jammer nou. vond het wel grappig al die ophef over niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |