viswijfquote:Op donderdag 26 april 2007 14:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja ik snap wel dat hij geen echt bos is!
daarom snap ik niet dat hij mij behandelt alsof ik wel vis ben.. duuuh!
Hallow dom wicht zou dat Doornbos niet gewoon een naam van een erg snelle coureur uit Rotterdam zijn (zie avatar)quote:Op donderdag 26 april 2007 14:16 schreef Viswijfje het volgende:
ik spreek jou toch ook niet aan alsof je echt een bos bent!
wat dom!!
Behalve Ajaxieden en Duitsers neem ik aan!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alle mensen verdienen het om netjes te worden behandelt!
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef Baret het volgende:
[..]
Ze moeten jou echt laten onderzoeken, ik heb gehoord dat het dierentuin in emmen nog een paar primaten zoekt.![]()
voor een breezerquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef Baret het volgende:
Dus we zijn het redelijk met elkaar eens, nu nog iemand vinden die voor 20 euro moord wil plegen.
Er is maar 1 iemand hier die alles voor een br33z3r zou doen.quote:
hint:quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef Baret het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand hier die alles voor een br33z3r zou doen.![]()
jullie kunnen echt niet lezen ofzow!!! ik heb noooit gezegd dat ik iets voor een breezer doe!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef Baret het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand hier die alles voor een br33z3r zou doen.![]()
En wil iedereen overtuigen dat alles in de hele wereld lief en aardig is, volgens mij heeft ze te veel br33z3rs gehad.quote:
Dat ben je wel, kuthoer.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jullie kunnen echt niet lezen ofzow!!! ik heb noooit gezegd dat ik iets voor een breezer doe!!!
IK BEN GEEN HOER!
nee niet alles is lief en aardig dat blijkt wel aan jullie!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Baret het volgende:
[..]
En wil iedereen overtuigen dat alles in de hele wereld lief en aardig is, volgens mij heeft ze te veel br33z3rs gehad.
Wie heeft het over betalen?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jullie kunnen echt niet lezen ofzow!!! ik heb noooit gezegd dat ik iets voor een breezer doe!!!
IK BEN GEEN HOER!
ik verlul niks want ik heb geen geheimenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef covie het volgende:
ze verlult zichzelf gewoon de hele tijd door weer te vervallen in die domme reacties![]()
zo'n reactie als dit bedoel ik dusquote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik verlul niks want ik heb geen geheimen![]()
WAAROM BEN JIJ ZO DOM, je maakt een topic aan, waar je zegt dat je niet bent wie je zei dat je bent.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik verlul niks want ik heb geen geheimen![]()
nee ik heb idd geen geheimen MEER!!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Baret het volgende:
[..]
WAAROM BEN JIJ ZO DOM, je maakt een topic aan, waar je zegt dat je niet bent wie je zei dat je bent.
Dus je onthult een geheim, en dan geef je reactie's in een topic dat je geen geheimen ehbt. Dom kuthoer.
HAHAHAHAHA, TOEN JE NOG EEN KLOON WAS. HOE KUN JE OPEENS GEEN KLOON MEER ZIJN ALS JE OP HETZELFDE ACCOUNT POST. MIJN GOD WAAROM BEN JIJ ZO DOM.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik heb idd geen geheimen MEER!!
toen ik nog een kloon was mischien maar nu iedereen weet dat ik niet besta heb ik geen geheim![]()
mischien moet je beter lezen!
Ik heb effe je tekst verbetert, leer van mijn voorbeeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik heb inderdaad geen geheimen meer. toen ik nog een kloon was misschien wel maar nu iedereen weet dat ik niet besta heb ik geen geheimen meermisschien moet je eens beter lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |