Da's Conflict, die heeft het alleenrecht op dat soort topicsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
En deze dan?
Die bedoelde ik eigenlijk.
Ah, get in line.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
En deze dan?
Die bedoelde ik eigenlijk.
Kut modquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, get in line.![]()
Conflict mag dat af en toe inderdaad. Heeft niks met oldbies te maken, heeft met Conflict te maken.
Als het verbaggert () gaat het alsnog dicht.
Zeg, dat jij een kutjeugd hebt gehad en je dagelijks op je hoofd de trap af werd gepleurd hoef je niet op mij af te geven. Hoor.quote:
M'n huisgenoten zijn het met mij eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg, dat jij een kutjeugd hebt gehad en je dagelijks op je hoofd de trap af werd gepleurd hoef je niet op mij af te geven. Hoor.![]()
Begin een clubje en ga elkaar aftrekken. Succes.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
M'n huisgenoten zijn het met mij eens
Inclusief witte boterham?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Begin een clubje en ga elkaar aftrekken. Succes.
Ik heb er geen enkele moeite mee als jullie mij een kutmod vinden, maar kom dan met een onderbouwde mening waarom ik een kutmod zou zijn. En anders gewoon hier wegblijven vanaf nu. Mij alleen maar uitschelden voor kutmod draagt niks bij aan ONZ FB.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:16 schreef Yestuuur het volgende:
Kut mod
en die andere 9 dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef ryangozer het volgende:
10 manieren tegen verveling part 1
mag dicht
Al die delen kunnen makkelijk in 1 topic. Is leuker om terug te lezen ook nog, voor de liefhebber that is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef ryangozer het volgende:
10 manieren tegen verveling part 1
mag dicht
Dat had 'ie begrepen geloof ik:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Al die delen kunnen makkelijk in 1 topic. Is leuker om terug te lezen ook nog, voor de liefhebber that is.![]()
Ah, perfect.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:23 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat had 'ie begrepen geloof ik:
10 manieren tegen verveling (allemaal bij elkaar)
Beetje? BEETJE? Beetje boel zal je bedoelen, ik krijg er bekant RSI vanquote:
Brabander?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Beetje? BEETJE? Beetje boel zal je bedoelen, ik krijg er bekant RSI van.
Dus als ik een deel 2 zou willen beginnen, zou ik deze in een ander fora moeten openen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:09 schreef SiemeN het volgende:
In principe doen we in ONZ niet aan reeksen, met wat uitzondering daar gelaten. Als een topic echt boven de rest uit steekt worden een aantal nieuwe delen altijd wel gedoogd, maar kwalikatief gezien had deze jongen nou ook weer niet zó veel te bieden. Zodoende.
weg sealquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef jogy het volgende:
Ontsealed, en meteen maar een slotje voor dit misbaksel.
quote:
heb ik net 2 ingenomenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah het gaat inderdaad nergens over. Neem een aspirientje murp
Done. Tevens centraal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef BeeDee het volgende:
Willen jullie het huidige rokershoekje omdopen in deel 87 ipv 86 ?![]()
BvD
BeeDee![]()
Dat kan je beter hier vragen ipv hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:13 schreef Zrtlrnc het volgende:
< waarom is die smilie niet in het fobo smilie overzicht opgenomen, mijn leven wat doe je!!!1
![]()
Teruglezen is soms wel ok.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef murp het volgende:
jullie zijn goede mods, in ieder geval goed voor ONZ, alleen betwijfel ik of jullie ook andere subfora kunnen willen modden
ik weets, maar jullie hebben uiteraard veul meer macht binnen de fok!hierarchiequote:
Je denkt toch niet dat wij ons met dat suffe fotoboek bemoeien he?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
ik weets, maar jullie hebben uiteraard veul meer macht binnen de fok!hierarchie![]()
Als Fok!herders zullen jullie toch ook het zwakste schaapje van de kudde moeten helpen, om maar even beeldend te sprekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat wij ons met dat suffe fotoboek bemoeien he?
Ik heb zin in shoarma.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Als Fok!herders zullen jullie toch ook het zwakste schaapje van de kudde moeten helpen, om maar even beeldend te spreken![]()
Is dit het ondergronds begin van een rel die de ondergang van fobo doet veroorzakenquote:
Omdat we het niet de moeite waard vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Viswijfje het volgende:
waarom is me topic dicht? nou kan ik niks meer reageren!!!
aan welke hand word dat bepaald dan??quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we het niet de moeite waard vinden.
Dat je ondertussen wel genoeg aandachtzuig topics hebt geopend. Shredder jezelf maar, iedereen blij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
aan welke hand word dat bepaald dan??![]()
waarom ben ik nou weer aandachtzuig? beter topic over mezelf openen dan over andere lullen vind ik hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat je ondertussen wel genoeg aandachtzuig topics hebt geopend. Shredder jezelf maar, iedereen blij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |