Inderdaad. Ik snap de lol van een topic waar alleen om 13:37 in wordt gepost, maar open het goffedomme dan ook om 13:37quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:55 schreef SiemeN het volgende:
Het gaat vooral om dat "niet reeksch waardig" gedeelte, gok ik zo.
Je hebt nog een lange weg te gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Baggeruser -> Kwaliteitsuser
En toch word ik kwaliteitsuser
Ik zag het. Always bedankt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:06 schreef remlof het volgende:
Sjeen heeft het al vrij snel verwijderd.
Ben je zo naief?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef PeZu het volgende:
*adoreer hier* Perlenbacher Premium Pilsener
kan iemand KM uit dit serieus en doch vermakelijk bier topic verwijderen
alvast bdeankt![]()
nee ik wou ff een FB huilie doenquote:
Je doet 't zelfquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:34 schreef Straatneger het volgende:
Er staat een neger op mijn stoep
ik wil dat het ophoud met die negertopics
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:37 schreef Dodecahedron het volgende:
Was "Geen beenhaar op mn kut" zo slecht?
Bier staat niet gelijk aan kut.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
Kuttopic.
kan een mod deze opruimen en heropenenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef PeZu het volgende:
*adoreer hier* Perlenbacher Premium Pilsener
kan iemand KM uit dit serieus en doch vermakelijk bier topic verwijderen
alvast bdeankt![]()
Iedereen die op zo'n aandachtsgeile manier afscheid neemt, zou in ONZ tot op de grond worden afgebrand. Hoi, ben populair maar ik ga.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef Snakey het volgende:
Que?
Ik helemaal teleurgestelt omdat ik dacht dat BRMC naar Nederland zou komen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]hey, er zat een andere link onder mijn ctrl-V
Ieuw!
Is alweer open, dacht even echt dat ie in een sanatorium zatquote:Op zondag 6 mei 2007 23:47 schreef Dirkh het volgende:
Remlof, Wie gaat ermee naar Black Rebel Motorcycle Club
Zo sneu om dat topic te sluiten. Gaan we nu postuum die aandachtsgeile Bupatih in bescherming nemen?
Stel je voor dat je tegen het kliekje ingaat.
t is zo erg met me haat voor jou gesteld dat ik zelfs nieteens meer merk dat ik je dood verwensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:38 schreef Jekoos het volgende:
Om 8 uur even 2 minuten géén topic openen!
Doodsverwensing toch? 2e keer al dat hij zoiets zegt tegen mij
Staat toch een ban op? Die gare jimbo![]()
Bedankt voor de opheldering. Ik hoopte al dat het een geintje was.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef Echo99 het volgende:
Hoi Siemen,
Het was maar een grapje hoor van lijpeturk.
Kijk maar in de OP die ik net op tijd gewijzigd had
Volgens mij heb je nog wat hertenstront in je ogen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Consigliere het volgende:
Snakey waarom noem je mijn laatste 2 topic bagger?? Is het niet. Ga echte boeven vangen, want het waren twee topics ( vooral dat van dat hert) die beter zijn dan het gemiddelde ONZ topic dat open is..
Ik heb het topic gezien, maar vindt dit niet een typisch geval van bagger... Ik stem voor openstellingquote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog wat hertenstront in je ogen.
Plaatjes dumpen is niet leuk.
Ik vind er ook niets grappigs aan eigenlijk, terecht slotje.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb het topic gezien, maar vindt dit niet een typisch geval van bagger... Ik stem voor openstelling
Moet dat dan? Sorry hoor.. Maar ik heb me bijzonder verwonderd over dit topic! Ik stel dan voor overplaatsing ..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets grappigs aan eigenlijk, terecht slotje.
Plaatjes dump van een dood gereden hert plus wat (domme) zelfverzonnen tekst = bagger. Get used to it.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet dat dan? Sorry hoor.. Maar ik heb me bijzonder verwonderd over dit topic! Ik stel dan voor overplaatsing ..
Er is geen bloemsmileyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:22 schreef SiemeN het volgende:
Stuur hem maar een bloemetje.
Hij kan nog altijd posten. Snakey, shall you?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is geen bloemsmiley!
Ben wel blij dat kut snakey hem niet gesloten heeft
sucuk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd posten. Snakey, shall you?
niks zelf verzonnen.. Als je het topic bekijkt, zie je dus een link naar die Breezah die deze foto's echt heeft geplaatst op een share-site ... ( lees je topics voordat je ze sluit snakey )!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Plaatjes dump van een dood gereden hert plus wat (domme) zelfverzonnen tekst = bagger. Get used to it.![]()
Zie sluitpost.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waarom laten jullie bagger open, omdat het toevallig van een 'oldbie' is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |