Om een idee te geven wat voor soort volk er naar die filmpjes kijktquote:Jullie worden echt steeds beter..=P haha echt weer zo iets voor Jou ea..=P dit ga iiCk ook proberen=D
xxx Eline
Nee. maar ik wil julie helpen aan manieren tegen vervelingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
vind je het zelf grappig ?
maar niemand vind het leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee. maar ik wil julie helpen aan manieren tegen verveling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef ryangozer het volgende:
Deel 3 word beter, deel 5 is een speciale met een huisgenoot(e) in de gastrol![]()
leedvermaak is OOK vermaak!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Timme het volgende:
zulke dingen horen helemaal NIET toegejuicht te moeten worden
Leed vermaak is ook leuker dan dit soort doelloze en tevens niet eens leuke dingen om te doen tegen verveling, als je je verveelt heb je toch altijd nog Fok!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
leedvermaak is OOK vermaak!
Ookal is het niet in die vorm bedoeld.
ja mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Zrtlrnc het volgende:
Hieraan gaat de samenleving dus kapot
Laksheid en onintresse
Gelukkig kunnen we nog altijd woorden met de bold tags omvatten
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef Tha-CheF het volgende:
1 minuut 27 van mn leven die ik nooit meer terug zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |