Om een idee te geven wat voor soort volk er naar die filmpjes kijktquote:Jullie worden echt steeds beter..=P haha echt weer zo iets voor Jou ea..=P dit ga iiCk ook proberen=D
xxx Eline
Nee. maar ik wil julie helpen aan manieren tegen vervelingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
vind je het zelf grappig ?
maar niemand vind het leukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nee. maar ik wil julie helpen aan manieren tegen verveling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef ryangozer het volgende:
Deel 3 word beter, deel 5 is een speciale met een huisgenoot(e) in de gastrol![]()
leedvermaak is OOK vermaak!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Timme het volgende:
zulke dingen horen helemaal NIET toegejuicht te moeten worden
Leed vermaak is ook leuker dan dit soort doelloze en tevens niet eens leuke dingen om te doen tegen verveling, als je je verveelt heb je toch altijd nog Fok!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:40 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
leedvermaak is OOK vermaak!
Ookal is het niet in die vorm bedoeld.
ja mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:48 schreef Zrtlrnc het volgende:
Hieraan gaat de samenleving dus kapot
Laksheid en onintresse
Gelukkig kunnen we nog altijd woorden met de bold tags omvatten
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef Tha-CheF het volgende:
1 minuut 27 van mn leven die ik nooit meer terug zie.
Jippie!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef ryangozer het volgende:
Morgen deel 3! (laat in de middag)
ok.. naja ik vind deze ook niet echt leuk, deel 4 daarintegen word wel leuk, deel 5 ook.quote:
ik vond deze echt om te huilenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ok.. naja ik vind deze ook niet echt leuk, deel 4 daarintegen word wel leuk, deel 5 ook.
Morgen deel 4 is echt leuk, ik zweer t!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:13 schreef Maisnon het volgende:
Ja een beetje kansloos is et welMaar je doet er moeite voor enzo he
, en ik moest natuurlijk wel posten na de muziek in nummer 3
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef ryangozer het volgende:
Zo klinken we in t echt niet, we hebben onze stemmen vervormd, en onze fok nicknames gebruikt, om niet herkend te worden, (ik kom zelfs niet in beeld)
omdt je anders gepiovaned word?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef ryangozer het volgende:
Zo klinken we in t echt niet, we hebben onze stemmen vervormd, en onze fok nicknames gebruikt, om niet herkend te worden, (ik kom zelfs niet in beeld)
lovezemo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Sodeju het volgende:
lyannexlovezxemo (1 day ago) marked as spam
Jeff je bent zown lekkerding en het is zown koel filmpje!!! xxxx Lyanne
Hoeveel heb je haar daarvoor betaald?
Een potje zwarte nagellak. Dat zie je toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Sodeju het volgende:
Ik befte haarquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:47 schreef Sodeju het volgende:
heb je daar ook weer dezelfde kleren aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:54 schreef Jefferd_ het volgende:
Deel 4 komt straks als het goed is..?
de eerste 3 waren op dezelfde dag opgenomenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
heb je daar ook weer dezelfde kleren aan
Whehequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Ze wil niet in beeld, nou bij deze dan.
zij wil wel in beeld, maar ik niet. ps slecht nieuws, deel 5 komt niet morgen, maar maandag pas. helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Ze wil niet in beeld, nou bij deze dan.
jef sukkel, jij bent er morgen nieteens, en ik ben t weekend weg, maandag kunnen we dus pas weer verderquote:
Ik ben er zelf ook al doorheengefietst helaas...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
weer 25 man die vanavond door dat kutglas van jullie hun band kunnen plakken![]()
Aanklagen en ophangen!
ewaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef Consigliere het volgende:
Jefferd is een EMO Huillie
En TS is een KAKKEWR
Geen idee, wie weetzz slechts een dode musquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:48 schreef Consigliere het volgende:
[..]
ik weetzz... Wanneer komt de uitbreiding?
Latros ende slaap wellquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:49 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Geen idee, wie weetzz slechts een dode mus![]()
Maarja bennervandeur tot mogguh ofzu![]()
laat deel 4 uberhaupt maar achterwegen en ruim dat glas opquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:17 schreef ryangozer het volgende:
Komt helaas maandag pas...
Erg kut...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef ryangozer het volgende:
Wat vonden julie van deel 4??
Is hij dood ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef ryangozer het volgende:
Het houd op, Jefferd is er niet meer, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |