Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiassoquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:52 schreef Saviola het volgende:
Hij moet ook niet bij Liverpool gaan voetballen![]()
Op het WK was hij nog fantastisch overigens..
Voor zover ik me herinner speelde Mascherano elke keer, in tegenstelling tot Cambiasso..quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiasso
Je zal Gago vast veel gezien hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef andre347 het volgende:
Nou, zoals sjimz zegt, hij is iig verder dan Gago!
DAM, ja en dat heb ik jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je zal Gago vast veel gezien hebben
DAM, ik zeg toch ook niet dat Gago slecht is, en ook niet dat Mascherano goed is, wat lul je nou manquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan heb je er weinig kijk op
Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is toch echt zo. Zijn volgende goede wedstrijd speelt hij ergens in 2008
Hij liet inderdaad Drogba beter voetballenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef tha_dark het volgende:
Kan een mod ff al dat offtopic gezever van DAM weghalen alsjeblieft?
Maar ik vind Mascherano een erg nuttige speler, misschien niet opvallend maar hij loopt wel veel gaten dicht en zorgt ervoor dat andere voetballers beter kunnen voetballen. Over Gago heb ik geen mening want die heb ik nog nooit zien voetballen.
Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk gevalquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:
Mascherano heeft voor zijn leeftijd al aardig wat interlands op zijn naam staan.. in tegenstelling tot....![]()
Gagoquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk geval
20 keer een pass over 5 meter waarvan de helft niet aankomt is geen goede wedstrijd spelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!
Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef Doc het volgende:
Als je zag hoe Mascherano overal op het middenveld de gaten dichtliep en de CFC pelers opzjoeeg. Prima gespeeld. Wel een paar ongelukkige balllen, maar zeer energiek.
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.
2 fouten die makkelijk Liverpool de finale hadden kunnen of eigenlijk moeten kosten
Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Maschquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenotenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?
Reina stond precies waar hij staan moest en Drogba schoot matig in
Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..
Als Drogba gewoon wat scherper was geweest was het voorbij geweest.
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Masch
Hij had 2 goede passes in de eerste helft op Pennant en een goede pass op Kuyt, die net buitenspel was maar toen was ik niet meer aan het oplettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.
Niet de beste speler in de opbouw (ook niet de slechtste), maar zo belangrijk om er voor te zorgen dat de de tegenstanders weinig op het middenveld voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenoten
Heb je daar nu lang over nagedacht?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Doc het volgende:
Verschillende spelers hebben verschillend nut op het veld. Je kan ook gaan klagen dat Reina een slechte keeper is omdat-ie zo weinig doelpunten maakt ...
Nou, nou, dat is wat kort door de bocht. Makelele hield zich prima staande, Lampard oogt al een maand vermoeid en Mikel is ook nog niet de meest creatieve speler. Mourinho had gewoon Essien op het middenveld moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?
Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..
Dan zou ik toch Alonso boven hem kiezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
Kan jij niet inhoudelijk reageren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je daar nu lang over nagedacht?
Hoe kunnen het nou cruciale fouten zijn als er niets uit voort vloeit?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het waren cruciale fouten.
Omdat spelers daarop afgerekend wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kunnen het nou cruciale fouten zijn als er niets uit voort vloeit?![]()
Maar er is geen goal uit gekomen dus wordt hij er niet op afgerekendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat spelers daarop afgerekend worden
Ik heb verstand van voetbalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar er is geen goal uit gekomen dus wordt hij er niet op afgerekendOf zit jij tegenwoordig ook al bij Liverpool op de bank dat je dat weet?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb verstand van voetbal
Zo zo, en jij hebt verstand van voetbalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo zo, en jij hebt verstand van voetbal![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo zo, Barcelona had ook al interesse in Tiago. Ze hebben ook afgelopen zomer net Yaya Toure gehaaldquote:Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
Mascherano zou in de belangstelling staan bij Barcelona.
Doet hij niet slecht!
Hij heeft ook te kennen gegeven voor geen enkele andere Engelse club dan Liverpool te willen spelen.
Manchster City was ook geintresseerd in hem maar kan naar hem fluiten.
Is die Zarate zo slecht dat je geld toekrijgt als je hem koopt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor 20 miljoen koop je Zarate en Sneijder ´
Of Palacio en Farfan
Of Abidal
Of Javi Milito
Of Maxi Moralez, Ever Banega en Trez
Of Trez, Sneijder en Banega
:´)
Blijkbaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:48 schreef Pritt het volgende:
[..]
Is de Zarate zo slecht dat je geld toekrijgt als je hem koopt?
Thiago Motta speelde regelmatig onder Rijkaard en die is nog slechter dan Masch dus dat zou best kunnenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
Mascherano zou in de belangstelling staan bij Barcelona.
Doet hij niet slecht!
Hij heeft ook te kennen gegeven voor geen enkele andere Engelse club dan Liverpool te willen spelen.
Manchster City was ook geintresseerd in hem maar kan naar hem fluiten.
Allemaal Javier's schuld zeker?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij welke wedstrijden verloor Pool nog meer punten?
Je kan het hier inderdaad onmogelijk over Gago hebben !quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, natuurlijk niet
Dat is geweldige voetballer die met zijn enorme handelingssnelheid, snelheid, geweldige pass, geweldige schot en opbouwende kwaliteiten ieder team beter laat voetballen
zal ie nog meelezen en hoe lang is hij geband?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arme Liverpool fans
Ik had al weer een PM van DAM gehad nadat ik dit topic omhoog had gekickedquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:42 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zal ie nog meelezen en hoe lang is hij geband?
Ik wilde het net posten, de ironiequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:53 schreef Radegast het volgende:
Diego is fan.
Inderdaad (hij was toen idd te laat) - maar voor de rest een goede wedstrijd. Hopelijk niet echt zwaar geblesseerd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:50 schreef mcyodogg het volgende:
Wel schuldig aan de 0-1
Het was ook niet voor niets dat toen ik een LFC shirt voor mijn voetballende dochter (M voor Mini-Gattusoquote:Op woensdag 9 april 2008 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit wordt de nieuwe Gattuso. De nieuwe balafpakker.
Hehequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Het was ook niet voor niets dat toen ik een LFC shirt voor mijn voetballende dochter (M voor Mini-Gattuso) haalde ik onder haar naam het nummer 20 had staan.
quote:Diego Maradona denkt aan Javier Mascherano als nieuwe aanvoerder van de Argentijnse nationale voetbalploeg. De winnaar van het WK 1986 kiest voor de speler van Liverpool om meerdere redenen.
"Mascherano is niet alleen de meest professionale speler, hij denkt ook het meest na", aldus Maradona. "Hij heeft bovendien de mentaliteit en hij ligt goed in de groep."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |