abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48724679
Een speler die nog kleurlozer is dan Vogel en Maduro samen verdient zeker een eigen topic

Kan iemand mij een goede actie geven van vanavond?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48724875
Die overtreding die hij maakte op Lampard, en geel pakte. Nu staat ie op scherp voor de finale, en zal ie moeten uitkijken volgende week
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48725025
Best mooi om te zien hoe hij steeds werd overgeslagen door zijn medespelers.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48952815
Mooie assist had hij op Drogba
pi_48952826
wie?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_48952831
Mascherano
pi_48952836
Hij moet ook niet bij Liverpool gaan voetballen

Op het WK was hij nog fantastisch overigens..maarja toen speelde hij ook in een voetballend team.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_48952846
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:52 schreef Saviola het volgende:
Hij moet ook niet bij Liverpool gaan voetballen

Op het WK was hij nog fantastisch overigens..
Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiasso
pi_48953116
Zeker verder dan Gago op dit moment!
Mascherano
pi_48953171
Maar goed, Mascherano staat in de CL finale
pi_48953188
Hij zal op tijd aan de aftrap staan.
That's all folks!
pi_48955033
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 07:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toen zat hij op de bank voor mede prutser Cambiasso
Voor zover ik me herinner speelde Mascherano elke keer, in tegenstelling tot Cambiasso..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_48956100
Mascherano

Alleen de naam al
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_48956181
Toch heeft hij het goed gedaan, van een degradatiekandidaat naar de toekomstige (vice-)kampioen van Europa!
pi_48956198
Nou, zoals sjimz zegt, hij is iig verder dan Gago!
pi_48956213
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef andre347 het volgende:
Nou, zoals sjimz zegt, hij is iig verder dan Gago!
Je zal Gago vast veel gezien hebben
pi_48956242
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je zal Gago vast veel gezien hebben
DAM, ja en dat heb ik ja
pi_48956269
Dan heb je er weinig kijk op
pi_48956327
Kan een mod ff al dat offtopic gezever van DAM weghalen alsjeblieft?

Maar ik vind Mascherano een erg nuttige speler, misschien niet opvallend maar hij loopt wel veel gaten dicht en zorgt ervoor dat andere voetballers beter kunnen voetballen. Over Gago heb ik geen mening want die heb ik nog nooit zien voetballen.
Koning.
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:39:19 #20
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48956337
ff een plaatje:

woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_48956345
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan heb je er weinig kijk op
DAM, ik zeg toch ook niet dat Gago slecht is, en ook niet dat Mascherano goed is, wat lul je nou man
pi_48956381
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is toch echt zo. Zijn volgende goede wedstrijd speelt hij ergens in 2008
Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!
Koning.
pi_48956386
Mascherano heeft voor zijn leeftijd al aardig wat interlands op zijn naam staan.. in tegenstelling tot....
pi_48956451
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef tha_dark het volgende:
Kan een mod ff al dat offtopic gezever van DAM weghalen alsjeblieft?

Maar ik vind Mascherano een erg nuttige speler, misschien niet opvallend maar hij loopt wel veel gaten dicht en zorgt ervoor dat andere voetballers beter kunnen voetballen. Over Gago heb ik geen mening want die heb ik nog nooit zien voetballen.
Hij liet inderdaad Drogba beter voetballen
pi_48956483
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:
Mascherano heeft voor zijn leeftijd al aardig wat interlands op zijn naam staan.. in tegenstelling tot....
Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk geval
pi_48956490
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk geval
Gago
pi_48956504
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!
20 keer een pass over 5 meter waarvan de helft niet aankomt is geen goede wedstrijd spelen
pi_48956536
Essien en Obi liet ie ook al beter voetballen, die kregen geregeld een bal in de voeten
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:50:34 #29
148059 Pritt
Atheïst
pi_48956729
Er zijn maar weinig users waar ik me aan irriteer maar DAM is er één van.

On topic: Ik heb te weinig wedstrijden van Mascherano gezien om hem goed te beoordelen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 11:24:04 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48957969
-topic opgeruimd, kritiek mag je leveren op een speler, maar dan wel graag fatsoenlijk, niet steeds door uitlokkende one liners-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48959476
Tevez
pi_48959579
Ik zou Xabo Alonso niet passeren voor hem.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 mei 2007 @ 18:32:23 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49012903
Als je zag hoe Mascherano overal op het middenveld de gaten dichtliep en de CFC pelers opzjoeeg. Prima gespeeld. Wel een paar ongelukkige balllen, maar zeer energiek.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_49013630
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef Doc het volgende:
Als je zag hoe Mascherano overal op het middenveld de gaten dichtliep en de CFC pelers opzjoeeg. Prima gespeeld. Wel een paar ongelukkige balllen, maar zeer energiek.
Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.

2 fouten die makkelijk Liverpool de finale hadden kunnen of eigenlijk moeten kosten
pi_49022969
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 mei 2007 @ 23:10:40 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49023528
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.

2 fouten die makkelijk Liverpool de finale hadden kunnen of eigenlijk moeten kosten
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?

Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..
pi_49023642
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Masch
pi_49023727
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:

[..]

En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?

Reina stond precies waar hij staan moest en Drogba schoot matig in

Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..

Als Drogba gewoon wat scherper was geweest was het voorbij geweest.
Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenoten
pi_49024030
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Masch
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.
That's all folks!
pi_49024107
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.
Hij had 2 goede passes in de eerste helft op Pennant en een goede pass op Kuyt, die net buitenspel was maar toen was ik niet meer aan het opletten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 mei 2007 @ 23:47:14 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49024843
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenoten
Niet de beste speler in de opbouw (ook niet de slechtste), maar zo belangrijk om er voor te zorgen dat de de tegenstanders weinig op het middenveld voor elkaar krijgt.

Verschillende spelers hebben verschillend nut op het veld. Je kan ook gaan klagen dat Reina een slechte keeper is omdat-ie zo weinig doelpunten maakt ...
pi_49024907
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Doc het volgende:

Verschillende spelers hebben verschillend nut op het veld. Je kan ook gaan klagen dat Reina een slechte keeper is omdat-ie zo weinig doelpunten maakt ...
Heb je daar nu lang over nagedacht?
pi_49025526
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Nou, nou, dat is wat kort door de bocht. Makelele hield zich prima staande, Lampard oogt al een maand vermoeid en Mikel is ook nog niet de meest creatieve speler. Mourinho had gewoon Essien op het middenveld moeten zetten.
pi_49025816
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Makelele hield zich prima staande,
Die vond ik nogal tegenvallen.
pi_49026318
Maar hij is op een been nog steeds beter dan Masch
pi_49028000
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zou ik toch Alonso boven hem kiezen
Het gaat een slagveld worden op het middenveld
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 mei 2007 @ 10:11:02 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49030403
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je daar nu lang over nagedacht?
Kan jij niet inhoudelijk reageren?
pi_49030685
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het waren cruciale fouten.
Hoe kunnen het nou cruciale fouten zijn als er niets uit voort vloeit?
pi_49032875
Hij kon beter zeggen dat door zijn toedoen gevaarlijke momenten ontstonden voor de tegenstander
pi_49033850
Laten we nou maar gewoon met zijn alle DAM negeren, en gewoon met de rest een fatsoenlijke discussie hebben want met die vent valt echt niet te praten.

Ik vond Mascherano gewoon een degelijke wedstrijd spelen zoals van hem wordt verwacht. Veel werk opknappen voor de andere zodat die zich meer met de aanval kunnen bezighouden. Nuttige voetballer
Koning.
pi_49039181
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe kunnen het nou cruciale fouten zijn als er niets uit voort vloeit?
Omdat spelers daarop afgerekend worden
pi_49039202
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat spelers daarop afgerekend worden
Maar er is geen goal uit gekomen dus wordt hij er niet op afgerekend Of zit jij tegenwoordig ook al bij Liverpool op de bank dat je dat weet?
pi_49039266
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar er is geen goal uit gekomen dus wordt hij er niet op afgerekend Of zit jij tegenwoordig ook al bij Liverpool op de bank dat je dat weet?
Ik heb verstand van voetbal
pi_49042268
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Post van het jaar!
Koning.
pi_49043081
quote:

[..]

Zo zo, en jij hebt verstand van voetbal
pi_49044121
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef andre347 het volgende:

[..]

Zo zo, en jij hebt verstand van voetbal
Klopt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 mei 2007 @ 11:31:14 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49057166
quote:

[..]

zondag 6 mei 2007 @ 15:08:27 #58
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_49062735
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 mei 2007 @ 21:18:24 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49701765
hij was anders aardig op tijd bij die actie van Kaka een minuut of 8 geleden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49702192
Is DAM weer gebanned?
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:31:19 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49702345
Wat een ontzettend slechte speler toch
pi_50476018
Hij was on Masscherano´s goed in de finale. In aanvallend opzicht was het weer huilen met de pet op en werd hij zoals gewoonlijk steeds overgeslagen.

Zou hij blijven?
pi_50476044
Waarom zou hij weggaan. Volgens mij zijn ze tevreden over hem en is hij gehaald voor de lange termijn.
That's all folks!
pi_50476098
Omdat hij nog niet helft waard is wat Corinthians/Kia vraagt?

Ik zou lekker een aanvallend betere speler halen en Sisoko houden voor de speciale opdrachten. Lucas kan dat ook prima
pi_50476172
Hoeveel is de vraagprijs dan?
pi_50476203
Miljoen of 20
pi_50476233
Op zich niet duur, maar voor Liverpool kapitaalvernietiging.
Ze hebben ook al Sissoko en nu dus ook Lucas.
Ze kunnen het geld beter in een spits investeren.
pi_50476269
Voor 20 miljoen koop je Zarate en Sneijder ´
Of Palacio en Farfan
Of Abidal
Of Javi Milito
Of Maxi Moralez, Ever Banega en Trez
Of Trez, Sneijder en Banega

:´)
pi_50476336
Sneijder was alleen al niet te halen voor 15 miljoen
Dus ik geloof niet dat Trez en Banega bij elkaar minder kosten dan 5 miljoen
pi_50476344
Als je dat maar gelooft
pi_51190564
Als je naar zijn goal van gister kijkt kan je zien hoe ongeloofelijk hard hij kan schieten
pi_52607799
En al weer te laat, zoals gewoonlijk
pi_52766430
Kenners die scousers

Masch heeft een Vogel schot APPLAUS
Masch schiet uit vrije positie 20 meter over APPLAUS

pi_54629600
Mascherano zou in de belangstelling staan bij Barcelona.
Doet hij niet slecht!

Hij heeft ook te kennen gegeven voor geen enkele andere Engelse club dan Liverpool te willen spelen.
Manchster City was ook geintresseerd in hem maar kan naar hem fluiten.
pi_54629788
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
Doet hij niet slecht!

Hij heeft ook te kennen gegeven voor geen enkele andere Engelse club dan Liverpool te willen spelen.
Zo zo, Barcelona had ook al interesse in Tiago. Ze hebben ook afgelopen zomer net Yaya Toure gehaald
pi_54630596
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor 20 miljoen koop je Zarate en Sneijder ´
Of Palacio en Farfan
Of Abidal
Of Javi Milito
Of Maxi Moralez, Ever Banega en Trez
Of Trez, Sneijder en Banega

:´)
Is die Zarate zo slecht dat je geld toekrijgt als je hem koopt?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54630651
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:48 schreef Pritt het volgende:

[..]

Is de Zarate zo slecht dat je geld toekrijgt als je hem koopt?
Blijkbaar.
pi_54655427
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
Doet hij niet slecht!

Thiago Motta speelde regelmatig onder Rijkaard en die is nog slechter dan Masch dus dat zou best kunnen
pi_55131848
7 FC Liverpool - Birmingham City 0 : 0
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2
11 FC Liverpool - FC Arsenal London 1 : 1
12 Blackburn Rovers - FC Liverpool 0 : 0
13 Reading - Liverpool 3-1
1 FC Porto - FC Liverpool 1 : 1 90 folgt
3 Besiktas Istanbul - FC Liverpool 2 : 1 76 folgt

Bij welke wedstrijden verloor Pool nog meer punten?
pi_55131899
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Bij welke wedstrijden verloor Pool nog meer punten?
Allemaal Javier's schuld zeker?
pi_55131981
Nee, natuurlijk niet

Dat is geweldige voetballer die met zijn enorme handelingssnelheid, snelheid, geweldige pass, geweldige schot en opbouwende kwaliteiten ieder team beter laat voetballen
pi_55132050
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, natuurlijk niet

Dat is geweldige voetballer die met zijn enorme handelingssnelheid, snelheid, geweldige pass, geweldige schot en opbouwende kwaliteiten ieder team beter laat voetballen
Je kan het hier inderdaad onmogelijk over Gago hebben !
pi_55132230
Met Gago en een fatsoenlijke coach stond Liverpool nu een stuk hoger
pi_55314597
En Liverpool weer verloren, Masch stond vast weer in de basis
pi_56692405
Voor alle groupies, hij heeft een Facebook pagina
pi_56692625
Personal Info
Activities: Going to training with my team-mates, playing and winning at Anfield, Pro Evolution Soccer.

I also like to go and watch Carlos play at Upton Park.
Interests: Cooking, Football, Learning English
Favorite Music: Daddy Yankee, Madonna, Ricky Martin & Enrique Iglesias
Favorite TV Shows: The Wonder Years, Soccer AM, Football Focus, Match of the Day (but only when we win!), FIFA Futbol Mondial
Favorite Movies: Anything by Ernesto Subiela, Evita, White Men Can't Jump, Shrek, Mean Girls, Platoon, Star Wars, King Kong, Meet The Fockers
Favorite Quotes: Mi Casa es Su Casa
About Me: My name is Javier, I play for Liverpool FC. I am happy to be in England now but it was hard at first, West Ham was not so good. But now I am happy because I can speak with the other Spanish at Liverpool - Xabi is my best friend there. Of course I miss Carlos but we will play together for Argentina soon so it not so bad.

So gay
pi_56693261
Met Evita en Shrek is toch niks mis? En je kan een goede vriend toch missen? Die andere dikgedrukte zaken zijn fout natuurlijk.
That's all folks!
pi_56693599
5 FC Liverpool - Derby County 6 : 0 1 77 folgt
7 FC Liverpool - Birmingham City 0 : 0 folgt
8 Wigan Athletic - FC Liverpool 0 : 1 x folgt
9 FC Liverpool - Tottenham Hotspur 2 : 2 folgt
10 FC Everton - FC Liverpool 1 : 2 folgt
11 FC Liverpool - FC Arsenal London 1 : 1 55 folgt
12 Blackburn Rovers - FC Liverpool 0 : 0 folgt
13 FC Liverpool - FC Fulham 2 : 0 81 folgt
16 FC Reading - FC Liverpool 3 : 1 folgt
17 FC Liverpool - Manchester United 0 : 1 63 folgt
18 FC Liverpool - FC Portsmouth 4 : 1 folgt
20 Manchester City - FC Liverpool 0 : 0 folgt
21 FC Liverpool - Wigan Athletic 1 : 1 79 84 folgt
22 FC Middlesbrough - FC Liverpool 1 : 1 folgt

23 FC Liverpool - Aston Villa 2 : 2 71 folgt
25 FC Liverpool - FC Sunderland 3 : 0 folgt
26 FC Chelsea - FC Liverpool 0 : 0 folgt

Met Mascherano 27 punten in 17 wedstijden
Zonder Mascherano 17 punten in 8 wedstrijden

[ Bericht 2% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 12-02-2008 23:06:53 ]
pi_56693745
Hij was wel een van de betere zondag.
pi_56693764
Maar weer puntverlies als hij speelt
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:07:31 #91
146874 DANILXL
pi_56693826
ik vind hem wel goed, beter dan gago of banega

de defensive midfielders van de topclubs in engeland zijn echter beter
carrick, (anderson), essien, (makalele), die speler van arsenal
pi_57131828
Arme Liverpool fans
pi_57923246
Wat speelde hij goed als balafpakker vandaag Hij stond overal op het veld.
Die gast heeft een loopvermogen om U tegen te zeggen. Jammer dat zijn passing vanavond niet al te secuur was.
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:42:26 #94
146874 DANILXL
pi_57923851
quote:
Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arme Liverpool fans
zal ie nog meelezen en hoe lang is hij geband?
pi_57923870
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:42 schreef DANILXL het volgende:

[..]

zal ie nog meelezen en hoe lang is hij geband?
Ik had al weer een PM van DAM gehad nadat ik dit topic omhoog had gekicked
pi_57925286
DAM, kom er maar in!

Als hij niet geband is
Koning.
pi_57926023
Dit wordt de nieuwe Gattuso. De nieuwe balafpakker.
pi_61601163
Wat een fokking geweldenaar.

Staat echt als een beest te spelen vandaag.
pi_61601317
Zeker weten.
Is de centrale man van Liverpool als Gerrard niet speelt.

Mooie actie die de 2-1 inleidde.
pi_61601467
Wel schuldig aan de 0-1
pi_61601512
Diego is fan.
pi_61601705
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:53 schreef Radegast het volgende:
Diego is fan.
Ik wilde het net posten, de ironie .
-
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 september 2008 @ 16:28:47 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_61602089
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:50 schreef mcyodogg het volgende:
Wel schuldig aan de 0-1
Inderdaad (hij was toen idd te laat) - maar voor de rest een goede wedstrijd. Hopelijk niet echt zwaar geblesseerd.
quote:
Op woensdag 9 april 2008 01:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit wordt de nieuwe Gattuso. De nieuwe balafpakker.
Het was ook niet voor niets dat toen ik een LFC shirt voor mijn voetballende dochter (M voor Mini-Gattuso ) haalde ik onder haar naam het nummer 20 had staan.

[ Bericht 22% gewijzigd door Doc op 13-09-2008 16:35:25 ]
pi_61602463
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Het was ook niet voor niets dat toen ik een LFC shirt voor mijn voetballende dochter (M voor Mini-Gattuso ) haalde ik onder haar naam het nummer 20 had staan.
Hehe

Inmiddels is dit de nieuwe Gattuso.
pi_62953276
quote:
Diego Maradona denkt aan Javier Mascherano als nieuwe aanvoerder van de Argentijnse nationale voetbalploeg. De winnaar van het WK 1986 kiest voor de speler van Liverpool om meerdere redenen.

"Mascherano is niet alleen de meest professionale speler, hij denkt ook het meest na", aldus Maradona. "Hij heeft bovendien de mentaliteit en hij ligt goed in de groep."
pi_62954468
Goede keuze.

Deze jongen gaat altijd volop in de strijd. Wat een werklust.
pi_62975607
Hij moet zo hard werken omdat ie overal te laat komt Cyberia, dat is toch wel duidelijk?

Toch een goede aanwinst geweest voor Liverpool uiteindelijk, al speelt ie niet wekelijks. Maar dat is wel gebruikelijk bij Rafa.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62976415
Xabi en De Masch zijn een goed duo op het middenveld.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67004703
Liet tegen Real Madrid zien al veel verder dan zijn "concurrent" Gago te zijn.
Klasse speler.
pi_67004791
Gago is een 1e klas theewijf, Mascherano een ware bikkel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juni 2009 @ 23:50:51 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_70239697
Hij is populair deze zomer - nu maar hopen dat-ie bij LFC blijft. Prima speler.
pi_70242761
Ik denk dat je er voor 95% zeker van kan zijn dat hij of naar Barca of naar Madrid gaat.

35 miljoen is dan een meer dan prima bedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')