Omdat spelers daarop afgerekend wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe kunnen het nou cruciale fouten zijn als er niets uit voort vloeit?![]()
Maar er is geen goal uit gekomen dus wordt hij er niet op afgerekendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat spelers daarop afgerekend worden
Ik heb verstand van voetbalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar er is geen goal uit gekomen dus wordt hij er niet op afgerekendOf zit jij tegenwoordig ook al bij Liverpool op de bank dat je dat weet?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb verstand van voetbal
Zo zo, en jij hebt verstand van voetbalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo zo, en jij hebt verstand van voetbal![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo zo, Barcelona had ook al interesse in Tiago. Ze hebben ook afgelopen zomer net Yaya Toure gehaaldquote:Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
Mascherano zou in de belangstelling staan bij Barcelona.
Doet hij niet slecht!
Hij heeft ook te kennen gegeven voor geen enkele andere Engelse club dan Liverpool te willen spelen.
Manchster City was ook geintresseerd in hem maar kan naar hem fluiten.
Is die Zarate zo slecht dat je geld toekrijgt als je hem koopt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor 20 miljoen koop je Zarate en Sneijder ´
Of Palacio en Farfan
Of Abidal
Of Javi Milito
Of Maxi Moralez, Ever Banega en Trez
Of Trez, Sneijder en Banega
:´)
Blijkbaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:48 schreef Pritt het volgende:
[..]
Is de Zarate zo slecht dat je geld toekrijgt als je hem koopt?
Thiago Motta speelde regelmatig onder Rijkaard en die is nog slechter dan Masch dus dat zou best kunnenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
Mascherano zou in de belangstelling staan bij Barcelona.
Doet hij niet slecht!
Hij heeft ook te kennen gegeven voor geen enkele andere Engelse club dan Liverpool te willen spelen.
Manchster City was ook geintresseerd in hem maar kan naar hem fluiten.
Allemaal Javier's schuld zeker?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij welke wedstrijden verloor Pool nog meer punten?
Je kan het hier inderdaad onmogelijk over Gago hebben !quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, natuurlijk niet
Dat is geweldige voetballer die met zijn enorme handelingssnelheid, snelheid, geweldige pass, geweldige schot en opbouwende kwaliteiten ieder team beter laat voetballen
zal ie nog meelezen en hoe lang is hij geband?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Arme Liverpool fans
Ik had al weer een PM van DAM gehad nadat ik dit topic omhoog had gekickedquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:42 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zal ie nog meelezen en hoe lang is hij geband?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |