abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48956490
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk geval
Gago
pi_48956504
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!
20 keer een pass over 5 meter waarvan de helft niet aankomt is geen goede wedstrijd spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48956536
Essien en Obi liet ie ook al beter voetballen, die kregen geregeld een bal in de voeten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 3 mei 2007 @ 10:50:34 #29
148059 Pritt
Atheïst
pi_48956729
Er zijn maar weinig users waar ik me aan irriteer maar DAM is er één van.

On topic: Ik heb te weinig wedstrijden van Mascherano gezien om hem goed te beoordelen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 11:24:04 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48957969
-topic opgeruimd, kritiek mag je leveren op een speler, maar dan wel graag fatsoenlijk, niet steeds door uitlokkende one liners-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48959476
Tevez
pi_48959579
Ik zou Xabo Alonso niet passeren voor hem.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 mei 2007 @ 18:32:23 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49012903
Als je zag hoe Mascherano overal op het middenveld de gaten dichtliep en de CFC pelers opzjoeeg. Prima gespeeld. Wel een paar ongelukkige balllen, maar zeer energiek.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_49013630
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef Doc het volgende:
Als je zag hoe Mascherano overal op het middenveld de gaten dichtliep en de CFC pelers opzjoeeg. Prima gespeeld. Wel een paar ongelukkige balllen, maar zeer energiek.
Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.

2 fouten die makkelijk Liverpool de finale hadden kunnen of eigenlijk moeten kosten
pi_49022969
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
That's all folks!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 mei 2007 @ 23:10:40 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49023528
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.

2 fouten die makkelijk Liverpool de finale hadden kunnen of eigenlijk moeten kosten
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?

Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..
pi_49023642
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Masch
pi_49023727
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:

[..]

En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?

Reina stond precies waar hij staan moest en Drogba schoot matig in

Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..

Als Drogba gewoon wat scherper was geweest was het voorbij geweest.
Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenoten
pi_49024030
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Masch
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.
That's all folks!
pi_49024107
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.
Hij had 2 goede passes in de eerste helft op Pennant en een goede pass op Kuyt, die net buitenspel was maar toen was ik niet meer aan het opletten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 mei 2007 @ 23:47:14 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49024843
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenoten
Niet de beste speler in de opbouw (ook niet de slechtste), maar zo belangrijk om er voor te zorgen dat de de tegenstanders weinig op het middenveld voor elkaar krijgt.

Verschillende spelers hebben verschillend nut op het veld. Je kan ook gaan klagen dat Reina een slechte keeper is omdat-ie zo weinig doelpunten maakt ...
pi_49024907
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Doc het volgende:

Verschillende spelers hebben verschillend nut op het veld. Je kan ook gaan klagen dat Reina een slechte keeper is omdat-ie zo weinig doelpunten maakt ...
Heb je daar nu lang over nagedacht?
pi_49025526
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Nou, nou, dat is wat kort door de bocht. Makelele hield zich prima staande, Lampard oogt al een maand vermoeid en Mikel is ook nog niet de meest creatieve speler. Mourinho had gewoon Essien op het middenveld moeten zetten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49025816
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Makelele hield zich prima staande,
Die vond ik nogal tegenvallen.
pi_49026318
Maar hij is op een been nog steeds beter dan Masch
pi_49028000
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zou ik toch Alonso boven hem kiezen
Het gaat een slagveld worden op het middenveld
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 mei 2007 @ 10:11:02 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49030403
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je daar nu lang over nagedacht?
Kan jij niet inhoudelijk reageren?
pi_49030685
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het waren cruciale fouten.
Hoe kunnen het nou cruciale fouten zijn als er niets uit voort vloeit?
pi_49032875
Hij kon beter zeggen dat door zijn toedoen gevaarlijke momenten ontstonden voor de tegenstander
pi_49033850
Laten we nou maar gewoon met zijn alle DAM negeren, en gewoon met de rest een fatsoenlijke discussie hebben want met die vent valt echt niet te praten.

Ik vond Mascherano gewoon een degelijke wedstrijd spelen zoals van hem wordt verwacht. Veel werk opknappen voor de andere zodat die zich meer met de aanval kunnen bezighouden. Nuttige voetballer
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')