Gagoquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet of Lux, Luciano of Clemente in elk geval
20 keer een pass over 5 meter waarvan de helft niet aankomt is geen goede wedstrijd spelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Wekelijks in de Serie A. Maar weer verder over Mascherano want het Seedorf topic is een deur verder!
Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef Doc het volgende:
Als je zag hoe Mascherano overal op het middenveld de gaten dichtliep en de CFC pelers opzjoeeg. Prima gespeeld. Wel een paar ongelukkige balllen, maar zeer energiek.
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk nog een keer naar minuut 15 en minuut 30.
2 fouten die makkelijk Liverpool de finale hadden kunnen of eigenlijk moeten kosten
Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Maschquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenotenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?
Reina stond precies waar hij staan moest en Drogba schoot matig in
Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..
Als Drogba gewoon wat scherper was geweest was het voorbij geweest.
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het waren cruciale fouten. Ik heb alleen de eerste helft geconcentreerd zitten kijken en toen waren dat de enige 2 grove fouten aan beide kanten. Zal wel toeval zijn dat ze beide kwamen door Masch
Hij had 2 goede passes in de eerste helft op Pennant en een goede pass op Kuyt, die net buitenspel was maar toen was ik niet meer aan het oplettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb bij jou wel het gevoel dat je op dingen die je opmerkt wel veel nadruk legt. En dan andere dingen niet ziet.
Niet de beste speler in de opbouw (ook niet de slechtste), maar zo belangrijk om er voor te zorgen dat de de tegenstanders weinig op het middenveld voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verder is Masch gruwelijk spelvertragend, dat is ook precies de reden dat hij (vrijwel) altijd wordt overgeslagen door zijn teamgenoten
Heb je daar nu lang over nagedacht?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Doc het volgende:
Verschillende spelers hebben verschillend nut op het veld. Je kan ook gaan klagen dat Reina een slechte keeper is omdat-ie zo weinig doelpunten maakt ...
Nou, nou, dat is wat kort door de bocht. Makelele hield zich prima staande, Lampard oogt al een maand vermoeid en Mikel is ook nog niet de meest creatieve speler. Mourinho had gewoon Essien op het middenveld moeten zetten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:10 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat het niet de finale gekost had, aan wie lag dat? Was dat de beprektheid van de CFC spelers of het goede keeperswerk?
Die slechte ballen heb ik ook gezien en daar heb ik ook aan gerefereerd. Maar dat het middenveld van CFC niet aan de bak kwam de hele wedstrijd en dus de spitsen niet kon bedienen of zelf iets creeren lag ook voor een groot deel aan Masc..
Dan zou ik toch Alonso boven hem kiezenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo kun je van iedere speler wel wat aspecten uitlichten. Het was mij in ieder geval nog niet opgevallen, ik zal er tijdens de finale bijvoorbeeld eens wat meer op letten.
Kan jij niet inhoudelijk reageren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je daar nu lang over nagedacht?
Hoe kunnen het nou cruciale fouten zijn als er niets uit voort vloeit?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het waren cruciale fouten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |