Ik heb niks tegen een goede rel, maar je ziet veel te vaak dat media erg met zichzelf bezig is. Leuk voor op kantoor natuurlijk maar niet zo interessant voor de lezers.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omdat men kickt op strijd. Daar is heel GeenStijl van afhankelijk. Een dag zonder gerel is de moeite niet waard. In feite om verveling te onderdrukken, zoals alles dat is.
Rutger is een zak en hoort in de bak.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:36 schreef Repeat het volgende:
Rutger is wel een held, dat is waar.
Rutger ownt the shit ouwe.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Rutger is een zak en hoort in de bak.
Oh, nou ben jij de shiznit, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Ga het maar eens na doen. En ik kan het weten want ben een keer meegeweest.
Anders ga je even dood?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, nou ben jij de shiznit, hoor..
En wat is daar mis mee? Wat moet ik anders doen op mijn werk?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat men kickt op strijd. Daar is heel GeenStijl van afhankelijk. Een dag zonder gerel is de moeite niet waard. In feite om verveling te onderdrukken, zoals alles dat is.
Werken... :pquote:Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Wat moet ik anders doen op mijn werk?
Oh, jij hebt ook de lingo even overgenomen?quote:
Wat probeer je hier nu eigenlijk te bewijzen? Dat je GS kut vind? Dat je mij niets vind? Dacht je dat ik daar wakker van lig? Pleur eens een eind op ouwe. I don't give a shit.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook de lingo even overgenomen?
Als ze je nou nog eens dissen, kom je dan weer terug als een jakkende rillende puppie?
En waar heb je het over met je kom je dan weer terug?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook de lingo even overgenomen?
Als ze je nou nog eens dissen, kom je dan weer terug als een jakkende rillende puppie?
Is dit een zin?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En waar heb je het over met je kom je dan weer terug?
Ik ben blij dat je er zo weinig om geeft dat je blijft reageren,quote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat probeer je hier nu eigenlijk te bewijzen? Dat je GS kut vind? Dat je mij niets vind? Dacht je dat ik daar wakker van lig? Pleur eens een eind op ouwe. I don't give a shit.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/853901.htmlquote:Op donderdag 26 april 2007 22:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Rutger is een zak en hoort in de bak.
Man, rot toch een eind op. Ik poep op je.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zo weinig om geeft dat je blijft reageren,.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Man Vrouw, rot toch een eind op. Ik poep op je.
Was het niet 'ga eens deaud' in Geenstijl-dickriders jargon?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Man, rot toch een eind op. Ik poep op je.
Terecht. Wat mij betreft blijft-ie daar tot 2015.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/853901.html.
En dit bedoel ik nu. Heerlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/853901.html.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef soylent het volgende:
[..]
Was het niet 'ga eens deaud' in Geenstijl-dickriders jargon?
Bijna goed.quote:
Ga alsjeblieft even ergens anders posten. Ik krijg een beetje diaree van je.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Terecht. Wat mij betreft blijft-ie daar tot 2015.
Doet dat je ook letters ontvallen?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft even ergens anders posten. Ik krijg een beetje diaree van je.
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doet dat je ook letters ontvallen?
Je bent overigens uitzonderlijk anaal gefixeerd, wist je dat?
Geenstijl napraten: de enige bezigheid die minder hersenactiviteit vereist dan de Telegraaf lezen, en dan kunnen sommigen dat zelfs nog niet.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef soylent het volgende:
[..]
Geenstijl napraten: de enige bezigheid die minder hersenactiviteit vereist dan de Telegraaf lezen, en dan kunnen sommigen dat zelfs nog niet.
En terecht gezien het niveau en het publiek dat het aantrektquote:
Zal ik je een geheim verklappen? Het merendeel komt van FOK.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:11 schreef Panick het volgende:
[..]
En terecht gezien het niveau en het publiek dat het aantrekt.
Geloof me, dat heb ik al afdoende gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Open je eigen topic zou ik zeggen.![]()
And good riddance to them. Doei!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik je een geheim verklappen? Het merendeel komt van FOK.![]()
Doe eens een link dan.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik al afdoende gedaan.
Nee, ik ben niet zo stom als jij om al mijn NAW-gegeven op internet te laten slingeren, inclusief mijn sneue ontslag.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè? Waarom maak je je zo druk Floripas? Ben je een keer gepakt door GS ofzo?
En jij denkt dat dat echt was?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo stom als jij om al mijn NAW-gegeven op internet te laten slingeren, inclusief mijn sneue ontslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |