=====================================================quote:stemrecht moeten ze de allochtonen afnemen, dat mogen alleen Nederlanders en een allochtoon is beslist geen Nederlander. Allochtonen hebben niets aan kiesrecht omdat ze de wetten toch niet naleven en uiteindelijk wij er weer de dupe van worden aan het einde van het sneeuwbaleffect. Het zelfde als met nikkers, wat hebben zij aan stemrecht, zij horen eigenlijk hier te zijn om voor ons te werken in plaats van dat wij wetten aanstellen die voor hun van toepassing zijn. Hier is onze tolerantie naar toe gegaan. Stemrecht is voor de nederlanders
quote:Alleen uitzetten van die ratten (moslims) heeft geen zin, in eigen land zijn ze nog veel gevaarlijker!! Uitroeien is het beste middel !! Doen ze met ratten ook. Er zijn geen goede moslims, een goeie moslim is een dode....
quote:Ik heb hele goede argumenten, wel meer dan 100
================================================================quote:Het gaat hier om minderjarige HIV besmette aapjes die spontaan een beetje zwanger geworden zijn. In die cultuur is het zeer ongewoon op te groeien met een vader en moeder, die kunnen dan ook niet ingrijpen zoals wij blanke nederlanders zouden doen. Ook al zouden ze die hebben dan zouden die ouders er geen vinger naar uitsteken, in die cultuur is het heel normaal dat je op je 13e lekker aan het gangbangen bent. Ik ben voor sterilisatie van deze bevolkingsgroep en indien toch zwanger gedwongen aborteren en deporteren naar waar ze oorspronkelijk vandaan komen.
Heb je enig idee wat het ons hardwerkende belastingbetalers kost om HIV besmette ouderloze aapjes te onderhouden?
Ik wil voor dit soort HIV besmette apen ABSOLUUT niet betalen.
___________________________________________________________________quote:Een Nederlander ben je door afkomst, bloed, ras en wezenverwantschap. Iemand met een besneden snikkel in zijn broek die luistert naar de naam Mohamed is geen Nederlander, zelve is van toepassing op de chocolade-figuurtjes uit AAprika.
==========================================================quote:Wat ze bezielt weet ik niet. Kijk, dat je strijdt voor je geloof is alleen maar goed, maar doe dat dan niet voor een vals geloof, zoals de islam is. Ik denk dat we goed moeten oppassen voor dit soort acties als we nu zien. Laten we waakzaam zijn en laten we niet de kracht van deze groep mensen onderschatten.
===========================================================quote:Het is duivels. Magie is een serieuse zaak en het wordt als ontschuldig of gewoon neergezet terwijl het gewoon simpel weg allemaal uit de satanische hoek komt witte of zwarte magie vroeg of laat komt het allemaal bij de satan vandaan en dat vind ik niet kunnen. en zeker niet nu ouders van christelijke kinderen hun kids niet thuis mogen houden het is een schande. en natuurlijk het is ook lekker geld verdienen voor de boekhandels. maar de satanen laggen erom.
quote:Hallo medegelovigen,
Ik ben een jongen van 17, en heb naar mijn mening een heel verantwoord en rein leven. Echter word ik de laatste twee weken nachtelijks gestoord door zeer rade, verwarrende en voor mij onverklaarbare dromen.
Ik weet dat het nooit de bedoeling van Jezus is geweest dat wij ons zelfbevredigen. Altijd heb ik ook de kracht gevonden, en steun om dit niet te doen.
Nu zijn mijn dromen zo verwarrend, omdat in mijn dromen Jezus zichzelf bevredigt. Ik ben bang dat ik iets fout heb gedaan.
Alstublieft, help mij van deze dromen af te komen.
Vriendelijke groeten,
Peter
quote:Mijn oom is Priester, en ik heb het met hem besproken.
Je hebt niets fout gedaan. Het is gewoon een verleiding van Satan. Hij probeert je ziel te stelen.
Advies: Ga eens slapen verkleed als iets religieus (denk aan Engel, Paus of Kerstboom). Dit schrikt Satan af.
Haha, wat een gaylord.. Wel iets voor Somethingawful weekend web.quote:Hallo medegelovigen,
Ik ben een jongen van 17, en heb naar mijn mening een heel verantwoord en rein leven. Echter word ik de laatste twee weken nachtelijks gestoord door zeer rade, verwarrende en voor mij onverklaarbare dromen.
Ik weet dat het nooit de bedoeling van Jezus is geweest dat wij ons zelfbevredigen. Altijd heb ik ook de kracht gevonden, en steun om dit niet te doen.
Nu zijn mijn dromen zo verwarrend, omdat in mijn dromen Jezus zichzelf bevredigt. Ik ben bang dat ik iets fout heb gedaan.
Vriendelijke groeten,
Peter
Heel briljantquote:Hallo medegelovigen,
Vriendelijke groeten,
Peter
quote:
Mijn oom is Priester, en ik heb het met hem besproken.
Je hebt niets fout gedaan. Het is gewoon een verleiding van Satan. Hij probeert je ziel te stelen.
Advies: Ga eens slapen verkleed als iets religieus (denk aan Engel, Paus of Kerstboom ). Dit schrikt Satan af.
Weekend web is geweldig!quote:Op woensdag 22 februari 2006 06:22 schreef Speth het volgende:
[..]
Haha, wat een gaylord.. Wel iets voor Somethingawful weekend web.
Heb tranen in m'n ogen van het lachen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Heel briljant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om al helemaal niet te beginnen over de rascisten.
Iedereen is verwant ?? ik ruik toch zeker niet naar Schapen-kont hoor.quote:Ah, gaan we genetische tests invoeren?
Volgens de out of Africa-theorie stammen alle volkeren af van een Afrikaans oermens, iedereen is verwant Wink.
Stemrecht is mogelijk voor iedereen die Nederlands Staatsburger is.
zo meis op die dag zo laat nog op????quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:57 schreef Floripas het volgende:
Welke politieke sites zijn echt om te huilen?
Ik opteer voor het oersneue forumpje van het tegen extreem-rechts aanschurkende demcrates.net.
[knip]
Ik kijk van mijn leven nooit op linkse sites. Ik ben zelf links, dus wat daar staat weet ik al. Ik vind het juist leuk om te weten te komen wat anderen zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:37 schreef Sickie het volgende:
Goh pasje, een rechtse site en een religieuze. Verrassend.
Beetje doorzichtig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kijk van mijn leven nooit op linkse sites. Ik ben zelf links, dus wat daar staat weet ik al. Ik vind het juist leuk om te weten te komen wat anderen zeggen.
Ik was vast zo'n protestant geweest die liever naar de katholieke mis was gegaan.![]()
Waarom, prakje?quote:
"Leninist Anarchist":quote:Al zal ik bijvoorbeeld niet snel een PSP kopen: een boegbeeld van decadentie, zo zou ik dat willen noemen.
quote:waarom heb jij stalin als avatar?
hoop nie da da tekenend is voor de ncpn
quote:Als een revolutie aanstaande is, zal het waarschijnlijk zelf wel duidelijk zijn of er wapens nodig zullen zijn of niet. Zo ja, dan gaan we met z'n allen niet demonstreren tegen de wapenbeurs, maar bezoeken we de wapenbeurs.
Mja, het SA concept is gedeeltelijk overgenomen door Geenstijl, Retecool en dergelijke.. Maar Nederlandse teksten lenen zich niet voor hun schrijfstijl, vind ik, of hun schrijvers zijn gewoon crap... Ik vind die sites iig erg flauw.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Weekend web is geweldig!
Iemand zou dat ook voor Nederland moeten beginnen. Hoewel...dan komen wij er geheid uiteindelijk ook op terecht.![]()
Heej, die man die op 30 april 1945 zelfmoord heeft gepleegd in een bunker in Berlijn staat er niet tussenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nederlandse VolksUnie. Hun "overleden kameraden" staan erop.![]()
Dat zouden wij moeten beginnen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Mja, het SA concept is gedeeltelijk overgenomen door Geenstijl, Retecool en dergelijke.. Maar Nederlandse teksten lenen zich niet voor hun schrijfstijl, vind ik, of hun schrijvers zijn gewoon crap... Ik vind die sites iig erg flauw.
Maar weekend web zou natuurlijk wel in een Nederlandse versie kunnen verschijnen, denk alleen dat de quotes voornamelijk van fokforum gaan komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |