quote:
Staat onze club al op de lijst? Wel het clubgeld eerlijk verdelen hequote:Hello!
I already wrote Maximiliaan Zaunbrecher because i booked a concert in your Club in Porto, but the ticket price stays at 100.
Because i'm really new artist i wont sell tickets with that price.
Is it possible to change the price or shall i cancel the booking?
Greetings.
Wat is er mis met een berichtje op het forum?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
Wil je voortaan niet meer zo moeilijk doen
En mij hier via PM opwijzen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
Wil je voortaan niet meer zo moeilijk doen
En mij hier via PM opwijzen?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef Leonos het volgende:
Je kan toch wel mijn geheime adviseur worden?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb me ook eens aangemeld. Voor de verveelde uurtjes op 't werk af en toe.
Je hebt dat berichtje gekregen?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:12 schreef maniack28 het volgende:
ijsmeis![]()
Dat vind ik nou tof![]()
![]()
Korte samenvatting:
- Zoek een baan zodat je inkomsten genereert
- Koop van dat geld boeken, zodat je skills kan leren
- Begin een bandje, schrijf songs, ga touren, verdien geld
- Koop betere boeken en spullen en verdien meer geld
- Blijf daarmee doorgaan totdat je er geen zin meer in hebt
Nee, ik denk niet dat iedereen het fijn vindt om met een miljoentje over straat te lopenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Leonos het volgende:
Zullen de mensen het pikken als ik elke bank (Zoals rabobank enzo) ga laten sluiten?
Want het geld kan je gewoon op je character houden.
Of hoop dat er iemand zo rijk (en gek) is dat hij / zij boeken gratis weggeeftquote:Op donderdag 26 april 2007 17:12 schreef maniack28 het volgende:
ijsmeis![]()
Dat vind ik nou tof![]()
![]()
Korte samenvatting:
- Zoek een baan zodat je inkomsten genereert
- Koop van dat geld boeken, zodat je skills kan leren
- Begin een bandje, schrijf songs, ga touren, verdien geld
- Koop betere boeken en spullen en verdien meer geld
- Blijf daarmee doorgaan totdat je er geen zin meer in hebt
ijsmeisquote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef ijsmeis het volgende:
Voila!
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:42 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
ijsmeis![]()
Heb jij ook een account op popomundo?
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb me ook eens aangemeld. Voor de verveelde uurtjes op 't werk af en toe.
Ik wist wat hattrick wasquote:Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef DeHovenier het volgende:
Nino Wannet
Dat is het gezicht van een Hattrickspeler, en Hatrick is een online voetbalmanagementgame
waar ken ik die vanquote:Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef DeHovenier het volgende:
Nino Wannet
Dat is het gezicht van een Hattrickspeler, en Hatrick is een online voetbalmanagementgame
Ja ik ben een weekje geleden ook begonnen.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je staat niet in de OP, speel je ook?
Nou Leonos, hup zet in de OPquote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Ja ik ben een weekje geleden ook begonnen.
Mijn naam daar is Roy Eykenboom. Ik had dit al eens verteld maar toen zat ik op een ander FOK! account![]()
Kan je ff snel leren toch? MR 5* sterretjes en knallenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:30 schreef komrad het volgende:
ja
trouwens ik ben het ook een beetje zat om alleen te touren, maar ja het genre matched niet bepaald
Je kan tegenwoordig zelf de OP aanpassen via de wikiquote:Op donderdag 26 april 2007 20:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nou Leonos, hup zet in de OP
@komrad, tour mee met ons 1 mei. Of je in het genre past of niet, dat maakt niet zoveel uit
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig zelf de OP aanpassen via de wiki
Zal wel een fout linkje in de OP staan, dit moet hem zijn Wikiquote:Ongeldige paginatitel
De opgevraagde pagina is niet beschikbaar of leeg.
Terugkeren naar Hoofdpagina.
nope ik ga voor klassiek, sta al 17e zelfsquote:Op donderdag 26 april 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je ff snel leren toch? MR 5* sterretjes en knallen
Uhu.. maar volgens mij pas na 1 week, maar dat kan ik mis hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Kan ik ook nog ontslag nemen van de baan die heb ik genomen? Ik verdien er zo weinig!
quote:oops...
Goed, ik wou je dus mijn heart shaped box of chocolates geven, maar ik klikte verkeerd, dus... nu heb je ook mijn g-string. *lacht*
ik moet voortaan even beter kijken waar ik klik, zoveel is wel duidelijk
maarreh... mag ik m terug?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn eerste ding gekocht en ik laat wel weer blijken dat ik een echte chick ben![]()
.
Bought mini skirt for 27 US$.
Birgitta van Rooijenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:42 schreef Leonos het volgende:
Wie ben jij dan?
Geen Joost homoman toch?
Nou ik ook niet van ene Leonos, who is he...quote:
wat bedoel je? vice- ervoor plakken bij de verliezer? i'm all in for itquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:16 schreef Leonos het volgende:
Aja, rocksterren praten met zoveel mensen elke dag. Moeilijk bij te houden
Als één van ons burgemeester zijn haalt zullen we elkaar dan een positie naar keuze geven?
Moet je ook ondergoed kopen danquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je er niks onder aan... You naughty girl...
Maaruh.. heb je al beter werk?
Ik zou eerder zeggen, gratis locales, kan ik uiteindelijk underground skills krijgen in m'n eigen research centerquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:25 schreef Leonos het volgende:
Oja nieuwe wet in de stad: Gratis bier !
Tuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je ook ondergoed kopen dan![]()
![]()
?
Nee nog niet. Ik heb dat baantje nog geen week.
Als die locale is verkocht verdelen we de kas neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maaruh... als je boeken nodig hebt moet je maar ff roepen, ik ben nog een paar daagies in A'dam geloof ik en moet mn geld toch kwijt
*roept*quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maaruh... als je boeken nodig hebt moet je maar ff roepen, ik ben nog een paar daagies in A'dam geloof ik en moet mn geld toch kwijt
naar je apartment gaan en dan als je daar bent de deur unlocken,quote:
welk instrument wil je spelen? Mij maakt het ook niet uit omdat een basic boek toch goedkoop is als je een tijdje bezig bent.quote:Op zondag 29 april 2007 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wat je kwijt wil. Het maakt me echt niet uit.
je moet eerst basic string instruments lerenquote:
En daarna het andere boek, maar dan zegt ie:quote:Recent diary events
I read the book basic string instruments.
Moet ik nog even wachten?quote:You do not have the required skill level in Basic String Instruments.
yep je moet eerst skillen zodat je minimaal 3* in basic string hebt. Staat ook bij het boek bass guitar als je daar op klikt.quote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarna het andere boek, maar dan zegt ie:
[..]
Moet ik nog even wachten?
Waarom geen drumsquote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarna het andere boek, maar dan zegt ie:
[..]
Moet ik nog even wachten?
Ik zei drums of basgitaarquote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom geen drums
Iedereen speelt string instrumenten.
Zou het wel gezellig vinden als je bij de fok! band komt
Welke van de vijfquote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom geen drums
Iedereen speelt string instrumenten.
Zou het wel gezellig vinden als je bij de fok! band komt
Ken geen Anna...quote:Op maandag 30 april 2007 15:11 schreef BlackRebel het volgende:
wij zitten momenteel ook zonder record producer sinds het ontslag van Darlene, en we hebben heel wat nummers nog op te nemen..
de naam blijft nog even geheim, maar ze heeft al aan de top gestaan, en het is een grote vriendin van ons Zjoske
Ga je uit je band?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:30 schreef Leonos het volgende:
Oke, heeft iemand uberhaupt nog een zanger/gitarist nodig?
quote:A rough looking street kid attacked me in Hotel Rockstar! I was injured... It was totally unprovoked!
yep, perfect quality maar mijn eigen performance was wat minder.quote:
het kost jou geld hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:37 schreef BlackRebel het volgende:
haha, dat moet Jay Bacon geweest zijn
als je de kans hebt zou ik het zeker opnieuw doen.. naar mijn weten is de production echt wel belangrijk..
tsja, ik heb haar wel even verteld dat ik het niet echt kon waarderen, past ook lekker zo'n didgeridoo in een rockbandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:52 schreef BlackRebel het volgende:
het is altijd fijn om iemand in de band te hebben die minstens 5* heeft... (of je hebt het zelf)
ik stond ook op het punt om het te gaan studeren, tot we Anna als nieuwe zangeres bereid vonden.. dan heeft het natuurlijk niet heel veel zin..
anna heeft mijn recording een half uur voor het begin afgezegt omdat ze in austalie een didgeridoo wil gaan zoekenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef BlackRebel het volgende:
ik kan het me voorstellen... maar zover ik Anna ken kun je wel op haar bouwen... Henrik en Anna zijn misschien wel de meest degelijke spelers die ik ken... ik vind het ook wel jammer dat Henrik niet voor het burgemeesterschap gaat... hij had echt ver kunnen eindigen..
maarehm, wie speelt er didgeridoo dan?
En ik dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:14 schreef BlackRebel het volgende:
ik kan het me voorstellen... maar zover ik Anna ken kun je wel op haar bouwen... Henrik en Anna zijn misschien wel de meest degelijke spelers die ik ken... ik vind het ook wel jammer dat Henrik niet voor het burgemeesterschap gaat... hij had echt ver kunnen eindigen..
maarehm, wie speelt er didgeridoo dan?
Tja, Incubus doet het ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:54 schreef komrad het volgende:
tsja, ik heb haar wel even verteld dat ik het niet echt kon waarderen, past ook lekker zo'n didgeridoo in een rockband
doet niets af aan het feit dat het niet zo'n lekkere actie is. Ze heeft zich dan wel weer verontschuldigdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:43 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Tja, Incubus doet het ook![]()
misschien worden wij op deze manier wel de eerste band in Popomundo met didgeridoo
Wil ik best, maar mijn busje vertrekt om 11:00, is 3 uur genoeg voor een opnamesessie? Duurt normaal 4 uur toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:38 schreef Leonos het volgende:
Wilt er iemand morgenochtend om 8 uur aanwezig zijn in Excelsior Records om onze single te recorden?
Ik kan niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:38 schreef Leonos het volgende:
Wilt er iemand morgenochtend om 8 uur aanwezig zijn in Excelsior Records om onze single te recorden?
Kan je niet het vliegtuig pakken? Ik wil best betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:25 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Wil ik best, maar mijn busje vertrekt om 11:00, is 3 uur genoeg voor een opnamesessie? Duurt normaal 4 uur toch?
quote:Deep inside we're all cowards
Fame: 32%32%
Popularity: 16%16%16%
Deep inside we're all cowards is a Modern Rock Ballad. The tempo is Lento. Written by Stephen Leece and dated to 2007-03-12. The melody is GOD SMACKING and the lyrics are incredible. The originality of this song is incredible.
Dominant Instruments:
1 Harmonica
2 Bass Guitar
3 Lead Vocals
4 Drums
5 Acoustic Guitar
This song has been released on the following albums:
On speed
Live and Rare limited pt.2
This song is played live by 14 artists.
tirbute to the most up an coming promising band The Cowards.
for my friends, Max, Robbie, Elsbeth and of course the gorgeous Lotte
Waarom krijgt alleen Benjamin die en Sofie niet? Sofie is ouder dan Benjaminquote:Ouch... Growing pains gave me 1 Experience Point.
hehe, dat nummer is al best oud inmiddelsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Waarom krijgt alleen Benjamin die en Sofie niet? Sofie is ouder dan Benjamin
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
net gestart
wonen er meer mensen in london?
snap er tot nu toe weinig vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam. Mss is het een goed idee om bij Leonos en Kweek in de band te gaan? Hebben we nog een Fok!band
Je had je drummer toch uit de band gekickt? Eindelijk een nieuwe gevonden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:31 schreef Leonos het volgende:
We hebben nu een gitarist, bassert, painist en drummert.
Dus geen plaats echt meer
Zelfde is terug, er was een misverstand omdat de berichtjes die ik naar hem stuurde nooit aangekomen waren. Eigenlijk is het een hele toffe gast.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef josja het volgende:
[..]
Je had je drummer toch uit de band gekickt? Eindelijk een nieuwe gevonden?
Wij gaan de metal tour doen, check ons schedulequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zelfde is terug, er was een misverstand omdat de berichtjes die ik naar hem stuurde nooit aangekomen waren. Eigenlijk is het een hele toffe gast.
Meld je het trouwens als je een nieuwe tour gaat plannen? Wij gaan dan mee
Ik hou van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef josja het volgende:
Nou mijn drummer heeft voor dr baas gestemd, Joost, maar ik zal mijn leadsinger nog ff bewerken!
Zijn we mee bezig, hebben een tijdje niet opgetredenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:56 schreef komrad het volgende:
@Leonos, begin eens met je nummers allemaal tot 100% te jammen dat helpt een hoop
Thank you dear, bel me dan eens terugquote:
ga je toch gewoon me de bus, travel route van parijs-amsterdam en klaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
Oeps. Ik zit in Parijs en heb geen geld om een ticket voor terug naar Nederland te kopen
.
quote:I'm an expert at Advanced Fireworks and don't need to study that anymore.
Daeri stond een keer op de Top Star Qualityquote:Op maandag 7 mei 2007 08:33 schreef gj89 het volgende:
LOL ja hoor ik sta op de paparazzilist... dit is te grappig...en ik heb #54 Rock
![]()
onderschat me niet, ik ben op wegquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daeri stond een keer op de Top Star Quality
Niet slechtquote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2007-05-02 126012 441 042 ¤
Pfoe.. een afweging... ik merk dat de populariteit de laatste tijd erg snel daalt van de liedjes. Wat we kunnen doen is proberen een album te maken met enkel nieuwe populaire nummers, ik ga wel weer liedjes schrijven.. aan medicine heb ik toch niks, geen tijd om te healen momenteel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Sautor het volgende:
Ik (We) ben bezig met een nieuw album, maar ons repertoire bestaat uit relatief onpopulaire liedjes. Is het slim om die op album uit te brengen, of alleen de populaire liedjes?
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef BlackRebel het volgende:
heeft iedereen al gestemd?
Daarom juistquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Leonos het volgende:
Stem op mij svp
Ik zal het wel weer niet halen
quote:Bingo! I managed to catch Roberta Draper on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Alicia James on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Ricky Flaherty on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Robert Smalls on film. This will definitely make it to the tabloids!
Volgende keer misschien welquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Leonos het volgende:
Ik ben het niet geworden
Toch bedankt voor de 4 stemmen
En De Sleutquote:
Mwa, kan beterquote:I finished my song It ain't rigged. It turned out wonderful.
It ain't rigged is a Modern Rock Singalong. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-05-10. The melody is wonderful and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef Leonos het volgende:
Jij doet ook je horoscoop in het echt na?
Wel van de coke enzo afblijven hequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef kweek89 het volgende:
ik denk niet dat deze single het word...zo zonder drummer... :p
maar nu we weer met drummer zijn, en zijn nieuwste nummer bijna klaar is...en hij zelf denkt dati erg goed gaat worden....we'll rock it![]()
Zoals Stephenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef Sautor het volgende:
Misschien dat je dan net een item krijgt ofzo, weet ik veel
@Leonos, alleen de echte sterren mogen aan de coke he
Omdat je daarmee een inspirational seed mee kunt verdienen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft het voor zin om je horoscoop na te doen
Je moet het podium aflopen, en dan nog een lied spelen en het vinkje aanzetten ("Play as encore"). Ik weet alleen even niet of je dan opnieuw het podium moet verlaten na afloop van die encore.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:01 schreef Curiosity het volgende:
Ik begrijp het onderdeel encore niet helemaal, ik ga het podium af , volgens mij normaal en dan kom je terug voor een toegift, maar dan is het publiek al weg, doe ik het andersom, dan vind het publiek het weer raar omdat ik het podium nog niet af ben?????????
Hoe werkt het precies, wie weet het.
Dat doe ik allemaal, maar er staat, the audience are heading for the exit, terwijl ik nog een encore moet spelen.'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Omdat je daarmee een inspirational seed mee kunt verdienen.![]()
[..]
Je moet het podium aflopen, en dan nog een lied spelen en het vinkje aanzetten ("Play as encore"). Ik weet alleen even niet of je dan opnieuw het podium moet verlaten na afloop van die encore.
Serieusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Omdat je daarmee een inspirational seed mee kunt verdienen.![]()
Hier laat ik het ff bij, m'n volgende xppunten besteed ik aan m'n songs/skillsquote:Robbie Romijn is a flirty person with nice charm and nice looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents
Had ze ook allemaal uitgezet, was alleen vergeten de boel op te slaan, denk ikquote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
[afbeelding]
Ik heb net veranderd dat we alleen die 2 liedjes gaan jammen, want ze stonden allemaal geselecteerd en dat schiet niet op als ze al zijn volgejammed
Veel onpopulaire nummers hebben wij
Maar goed dat ik er wasquote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Had ze ook allemaal uitgezet, was alleen vergeten de boel op te slaan, denk ik![]()
Heel goedquote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net een nummer afgemaakt, It ain't rigged. Ben al bezig met een nieuwe song en dat schiet al aardig op. Max is ook begonnen met het schrijven van songs zie ik
Ik ben alweer bezig met schrijven ja, maar voeg ze nog niet toe.. eerst ff opsparen en dan allemaal tegelijk beginnen met spelen in nieuwe setlistquote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heel goed
Misschien dat ik ook wel liedjes ga schrijven, maar dan eerst ff de skills behalen.
quote:I tried to take a picture of Benjamin Boom but my prey was too fast this time.
Anders negeer je ff mn laatste vraagquote:
Als ik daar het antwoord niet op weet, hoef ik toch ook niet te quotenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Anders negeer je ff mn laatste vraag![]()
We zijn gewoon goede vrienden hoor![]()
Telefoon krijg je standaard als je VIP bent toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
Maar dan heb ik een date![]()
Ik kan btw nergesn een telefoon kopen, hoe kan ik zorgen dat Sofie een telefoon krijgt?
quote:7222 people came to Hummels MR Café [BER] to see The Cowards.
Audience: 7222 people
Earnings: Paid within 24 hours.
Ticket Price: 25 ¤
Je speelde na ons? Of voor ons?quote:Artist: Showroom
Place: Hummels MR Café [AMS]
Time: 15/05/2007 16:00
Audience: 3208 people
Ticket Price: 6 ¤
Booked since: 18/03/2007
Stage Equipment: *
Ambition: Boosted
Wel in Berlijnquote:Artist: The Cowards
Place: Hummels MR Café [BER]
Time: 2007-05-15 18:00
Audience: 7222 people
Ticket Price: 25 ¤
Booked since: 2007-04-13
Stage Equipment: * * * *
Ambition: Normal
quote:I finished my song Revenge is mine!. It turned out terrific.
Revenge is mine! is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-05-16. The melody is great and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Dus iedereen moet denk ik ook nog ff Basic Acting bestuderenquote:All band members should be present for the filming. Beneficial skills are Basic Photography and Motion Picture Photography on the part of the director. Everyone will benefit from Basic Acting skills which allow them to prepare for the filming by studying their performances in advance through their career missions. (Without the Basic Acting skill you won't get this option.) Preparing in advance is crucial to filming a good video.
Dat is nieuw denk ik. Als je 100% hebt is het geel (ook met health, mood en repertoire)quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom heeft iedereen waarmee ik interact een gele mood/lovebalkje?
Moet je trouwens dan de single en de videoclip tegelijk releasen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:10 schreef BlackRebel het volgende:
yup, het label trakteert... of het opweegt ligt eraan hoe je het bekijkt... zonder de video kom je zeker niet in de hitlijst..
het geeft ook wel wat extra fame, maar alleen dat is het geld niet waard.. de fame die je krijgt omdat het nummer in de top40 staat is het wel waard..
dus een middelmatig nummer dat nauwelijk kans heeft om in de charts te komen heeft eigenlijk gewoon geen baat bij een musicvideo..
dit is niet zo.. als je de opdracht geeft ben je de producer.. de director wordt automatisch de persoon met de beste skills hiervoor tijdens de shooting..quote:want diegene die de opdracht geeft is ook de director.
Ok, we gaan dus een MV van Killin' Cats maken, maar daarvoor moet ik nog eerst Motion Picture Photography studeren en Basic Acting. Stoppen met songs writen dus?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Sautor het volgende:
Video kunnen we wel maken. Heb ik gisteren toevallig mee zitten experimenteren. Maar dan moet jij (Hovenier) hem starten, want diegene die de opdracht geeft is ook de director. En misschien heb je alle skills nog niet (Basic Photography en Motion Photography), maar experimenteren kan nooit kwaad. Dan geeft Steeven maar een klein budget om mee kloten
[..]
Dus iedereen moet denk ik ook nog ff Basic Acting bestuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |