Daeri stond een keer op de Top Star Qualityquote:Op maandag 7 mei 2007 08:33 schreef gj89 het volgende:
LOL ja hoor ik sta op de paparazzilist... dit is te grappig...en ik heb #54 Rock
![]()
onderschat me niet, ik ben op wegquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daeri stond een keer op de Top Star Quality
Niet slechtquote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2007-05-02 126012 441 042 ¤
Pfoe.. een afweging... ik merk dat de populariteit de laatste tijd erg snel daalt van de liedjes. Wat we kunnen doen is proberen een album te maken met enkel nieuwe populaire nummers, ik ga wel weer liedjes schrijven.. aan medicine heb ik toch niks, geen tijd om te healen momenteel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Sautor het volgende:
Ik (We) ben bezig met een nieuw album, maar ons repertoire bestaat uit relatief onpopulaire liedjes. Is het slim om die op album uit te brengen, of alleen de populaire liedjes?
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef BlackRebel het volgende:
heeft iedereen al gestemd?
Daarom juistquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Leonos het volgende:
Stem op mij svp
Ik zal het wel weer niet halen
quote:Bingo! I managed to catch Roberta Draper on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Alicia James on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Ricky Flaherty on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Robert Smalls on film. This will definitely make it to the tabloids!
Volgende keer misschien welquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Leonos het volgende:
Ik ben het niet geworden
Toch bedankt voor de 4 stemmen
En De Sleutquote:
Mwa, kan beterquote:I finished my song It ain't rigged. It turned out wonderful.
It ain't rigged is a Modern Rock Singalong. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-05-10. The melody is wonderful and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:25 schreef Leonos het volgende:
Jij doet ook je horoscoop in het echt na?
Wel van de coke enzo afblijven hequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef kweek89 het volgende:
ik denk niet dat deze single het word...zo zonder drummer... :p
maar nu we weer met drummer zijn, en zijn nieuwste nummer bijna klaar is...en hij zelf denkt dati erg goed gaat worden....we'll rock it![]()
Zoals Stephenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:19 schreef Sautor het volgende:
Misschien dat je dan net een item krijgt ofzo, weet ik veel
@Leonos, alleen de echte sterren mogen aan de coke he
Omdat je daarmee een inspirational seed mee kunt verdienen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft het voor zin om je horoscoop na te doen
Je moet het podium aflopen, en dan nog een lied spelen en het vinkje aanzetten ("Play as encore"). Ik weet alleen even niet of je dan opnieuw het podium moet verlaten na afloop van die encore.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:01 schreef Curiosity het volgende:
Ik begrijp het onderdeel encore niet helemaal, ik ga het podium af , volgens mij normaal en dan kom je terug voor een toegift, maar dan is het publiek al weg, doe ik het andersom, dan vind het publiek het weer raar omdat ik het podium nog niet af ben?????????
Hoe werkt het precies, wie weet het.
Dat doe ik allemaal, maar er staat, the audience are heading for the exit, terwijl ik nog een encore moet spelen.'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Omdat je daarmee een inspirational seed mee kunt verdienen.![]()
[..]
Je moet het podium aflopen, en dan nog een lied spelen en het vinkje aanzetten ("Play as encore"). Ik weet alleen even niet of je dan opnieuw het podium moet verlaten na afloop van die encore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |