Ik kan niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:38 schreef Leonos het volgende:
Wilt er iemand morgenochtend om 8 uur aanwezig zijn in Excelsior Records om onze single te recorden?
Kan je niet het vliegtuig pakken? Ik wil best betalen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:25 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Wil ik best, maar mijn busje vertrekt om 11:00, is 3 uur genoeg voor een opnamesessie? Duurt normaal 4 uur toch?
quote:Deep inside we're all cowards
Fame: 32%32%
Popularity: 16%16%16%
Deep inside we're all cowards is a Modern Rock Ballad. The tempo is Lento. Written by Stephen Leece and dated to 2007-03-12. The melody is GOD SMACKING and the lyrics are incredible. The originality of this song is incredible.
Dominant Instruments:
1 Harmonica
2 Bass Guitar
3 Lead Vocals
4 Drums
5 Acoustic Guitar
This song has been released on the following albums:
On speed
Live and Rare limited pt.2
This song is played live by 14 artists.
tirbute to the most up an coming promising band The Cowards.
for my friends, Max, Robbie, Elsbeth and of course the gorgeous Lotte
Waarom krijgt alleen Benjamin die en Sofie niet? Sofie is ouder dan Benjaminquote:Ouch... Growing pains gave me 1 Experience Point.
hehe, dat nummer is al best oud inmiddelsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Waarom krijgt alleen Benjamin die en Sofie niet? Sofie is ouder dan Benjamin
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
net gestart
wonen er meer mensen in london?
snap er tot nu toe weinig vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam. Mss is het een goed idee om bij Leonos en Kweek in de band te gaan? Hebben we nog een Fok!band
Je had je drummer toch uit de band gekickt? Eindelijk een nieuwe gevonden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:31 schreef Leonos het volgende:
We hebben nu een gitarist, bassert, painist en drummert.
Dus geen plaats echt meer
Zelfde is terug, er was een misverstand omdat de berichtjes die ik naar hem stuurde nooit aangekomen waren. Eigenlijk is het een hele toffe gast.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef josja het volgende:
[..]
Je had je drummer toch uit de band gekickt? Eindelijk een nieuwe gevonden?
Wij gaan de metal tour doen, check ons schedulequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zelfde is terug, er was een misverstand omdat de berichtjes die ik naar hem stuurde nooit aangekomen waren. Eigenlijk is het een hele toffe gast.
Meld je het trouwens als je een nieuwe tour gaat plannen? Wij gaan dan mee
Ik hou van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:52 schreef josja het volgende:
Nou mijn drummer heeft voor dr baas gestemd, Joost, maar ik zal mijn leadsinger nog ff bewerken!
Zijn we mee bezig, hebben een tijdje niet opgetredenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:56 schreef komrad het volgende:
@Leonos, begin eens met je nummers allemaal tot 100% te jammen dat helpt een hoop
Thank you dear, bel me dan eens terugquote:
ga je toch gewoon me de bus, travel route van parijs-amsterdam en klaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
Oeps. Ik zit in Parijs en heb geen geld om een ticket voor terug naar Nederland te kopen
.
quote:I'm an expert at Advanced Fireworks and don't need to study that anymore.
Daeri stond een keer op de Top Star Qualityquote:Op maandag 7 mei 2007 08:33 schreef gj89 het volgende:
LOL ja hoor ik sta op de paparazzilist... dit is te grappig...en ik heb #54 Rock
![]()
onderschat me niet, ik ben op wegquote:Op maandag 7 mei 2007 23:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daeri stond een keer op de Top Star Quality
Niet slechtquote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2007-05-02 126012 441 042 ¤
Pfoe.. een afweging... ik merk dat de populariteit de laatste tijd erg snel daalt van de liedjes. Wat we kunnen doen is proberen een album te maken met enkel nieuwe populaire nummers, ik ga wel weer liedjes schrijven.. aan medicine heb ik toch niks, geen tijd om te healen momenteel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:50 schreef Sautor het volgende:
Ik (We) ben bezig met een nieuw album, maar ons repertoire bestaat uit relatief onpopulaire liedjes. Is het slim om die op album uit te brengen, of alleen de populaire liedjes?
Neequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:11 schreef BlackRebel het volgende:
heeft iedereen al gestemd?
Daarom juistquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Leonos het volgende:
Stem op mij svp
Ik zal het wel weer niet halen
quote:Bingo! I managed to catch Roberta Draper on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Alicia James on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Ricky Flaherty on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Robert Smalls on film. This will definitely make it to the tabloids!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |