Serieusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:24 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Omdat je daarmee een inspirational seed mee kunt verdienen.![]()
Hier laat ik het ff bij, m'n volgende xppunten besteed ik aan m'n songs/skillsquote:Robbie Romijn is a flirty person with nice charm and nice looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents
Had ze ook allemaal uitgezet, was alleen vergeten de boel op te slaan, denk ikquote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
[afbeelding]
Ik heb net veranderd dat we alleen die 2 liedjes gaan jammen, want ze stonden allemaal geselecteerd en dat schiet niet op als ze al zijn volgejammed
Veel onpopulaire nummers hebben wij
Maar goed dat ik er wasquote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Had ze ook allemaal uitgezet, was alleen vergeten de boel op te slaan, denk ik![]()
Heel goedquote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net een nummer afgemaakt, It ain't rigged. Ben al bezig met een nieuwe song en dat schiet al aardig op. Max is ook begonnen met het schrijven van songs zie ik
Ik ben alweer bezig met schrijven ja, maar voeg ze nog niet toe.. eerst ff opsparen en dan allemaal tegelijk beginnen met spelen in nieuwe setlistquote:Op zondag 13 mei 2007 17:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heel goed
Misschien dat ik ook wel liedjes ga schrijven, maar dan eerst ff de skills behalen.
quote:I tried to take a picture of Benjamin Boom but my prey was too fast this time.
Anders negeer je ff mn laatste vraagquote:
Als ik daar het antwoord niet op weet, hoef ik toch ook niet te quotenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Anders negeer je ff mn laatste vraag![]()
We zijn gewoon goede vrienden hoor![]()
Telefoon krijg je standaard als je VIP bent toch?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
Maar dan heb ik een date![]()
Ik kan btw nergesn een telefoon kopen, hoe kan ik zorgen dat Sofie een telefoon krijgt?
quote:7222 people came to Hummels MR Café [BER] to see The Cowards.
Audience: 7222 people
Earnings: Paid within 24 hours.
Ticket Price: 25 ¤
Je speelde na ons? Of voor ons?quote:Artist: Showroom
Place: Hummels MR Café [AMS]
Time: 15/05/2007 16:00
Audience: 3208 people
Ticket Price: 6 ¤
Booked since: 18/03/2007
Stage Equipment: *
Ambition: Boosted
Wel in Berlijnquote:Artist: The Cowards
Place: Hummels MR Café [BER]
Time: 2007-05-15 18:00
Audience: 7222 people
Ticket Price: 25 ¤
Booked since: 2007-04-13
Stage Equipment: * * * *
Ambition: Normal
quote:I finished my song Revenge is mine!. It turned out terrific.
Revenge is mine! is a Modern Rock Floorfiller. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-05-16. The melody is great and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Dus iedereen moet denk ik ook nog ff Basic Acting bestuderenquote:All band members should be present for the filming. Beneficial skills are Basic Photography and Motion Picture Photography on the part of the director. Everyone will benefit from Basic Acting skills which allow them to prepare for the filming by studying their performances in advance through their career missions. (Without the Basic Acting skill you won't get this option.) Preparing in advance is crucial to filming a good video.
Dat is nieuw denk ik. Als je 100% hebt is het geel (ook met health, mood en repertoire)quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom heeft iedereen waarmee ik interact een gele mood/lovebalkje?
Moet je trouwens dan de single en de videoclip tegelijk releasen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:10 schreef BlackRebel het volgende:
yup, het label trakteert... of het opweegt ligt eraan hoe je het bekijkt... zonder de video kom je zeker niet in de hitlijst..
het geeft ook wel wat extra fame, maar alleen dat is het geld niet waard.. de fame die je krijgt omdat het nummer in de top40 staat is het wel waard..
dus een middelmatig nummer dat nauwelijk kans heeft om in de charts te komen heeft eigenlijk gewoon geen baat bij een musicvideo..
dit is niet zo.. als je de opdracht geeft ben je de producer.. de director wordt automatisch de persoon met de beste skills hiervoor tijdens de shooting..quote:want diegene die de opdracht geeft is ook de director.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |