fucking irriquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:31 schreef Skazminko het volgende:
Hoe ging je fotoshoot Calyptus?
ok!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
ik weet wel dat met honger gaan slapen erg slecht is, dus wat je maar in huis hebt, stil die trek!
Tsja, die mensen geven bb en AAS gebruik een slechte naam. Maar wat doe je er aan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Skazminko het volgende:
Als ik zo rond lees in de AS sectie van dbb zie ik steeds meer mensen die naturel vrij veel willen gainen. Ze willen 'even' een kuurtje om wat spieren te krijgen, zonder enig verstand van zaken of goede train ervaring. De mensen die imho bodybuilding in een kwaad daglicht zetten/hebben gezet
Als klap op de vuurpijl loopt er een jongen rond in mijn gym die op zijn 15e synxter op dbb heeft gekuurd.
Mensen die nog nooit van voedingsschema's gehoord hebben, nog nooit van nakuren, deadliften als iets slechts zien, niet full squatten omdat het slecht voor je knieen zou zijn, maar wel spuiten, ondanks je onkunde voor de sport?![]()
Waarom doen mensen dit, kuren terwijl er op naturel gebied nog zoveel te behalen valt. Is het luiheid, gebrek aan discipline, is er te makkelijk aan te komen of wil men te snel resultaten zien? Breezers die hun concurerende breezers eruit willen groeien en dan niet naar hun voedingsschema of trainingsschema kijken maar naar de AS grijpen...![]()
Maar wel respect voor de die hards die na jaren lang trainen tegen het plafond aan zitten en niet verder kunnen groeien en daarbij hulpmiddelen gaan gebruiken. Niets meer dan respect.![]()
Ik zie dat nu van dichtbij. Breezer vriendje van m'n zus leeft op "bier en hamburgers" en is nu bezig met z'n tweede kuur. Hij is wel serieus aan het trainen. (sinds heel kort).quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Skazminko het volgende:
Breezers die hun concurerende breezers eruit willen groeien en dan niet naar hun voedingsschema of trainingsschema kijken maar naar de AS grijpen...![]()
en dan stoppen ze met trainen door de terugslag en komen ze er nog slechter uit dan voor hun kuurquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:02 schreef Mr.J het volgende:
Ach, het zal geen kwaliteitsmassa zijn, dat heeft simpelweg tijd, harde training en goede voeding nodig.
Veel vocht wat even leuk lijkt, maar als die personen off cycle gaan (zonder pct) dat gaat het al erg hard achteruit hoor.
Na z'n eerste lichte kuur raakte hij idd heel veel kwijt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef Calyptus het volgende:
[..]
en dan stoppen ze met trainen door de terugslag en komen ze er nog slechter uit dan voor hun kuur![]()
oh je kunt best wat permanent vasthouden van je kuur. Maar alles over je genetische max(die kleiner wordt naarmate je ouder wordt) geraak je langzaam maar zeker kwijt als je stopt met kuren, ook al zit de rest supersnor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:26 schreef BertV het volgende:
[..]
Na z'n eerste lichte kuur raakte hij idd heel veel kwijt.
Nu dus een zwaardere. Lijkt me het meest frustrerende van gebruiken. Je moet 'n keer stoppen en dan zie je de winst van je risicovolle actie verdwijnen.
3 liter zuiver water op een dagquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef BertV het volgende:
[..]
Met de melk, koffie en glazen water zit ik al flink over de 1.5 liter... maar ik lieg wat over koffie.
Met 3 liter verhoog ik alleen de frequentie van het wc-bezoek.quote:
Ik train bij Topfitquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
...
Ander dingetje, wat vind iemand van
http://www.sportcentrumtopfit.nl/download/schema.xls
dit schema voor powerlifting, ik wil het wel eens proberen, toch het benchschema...
Lijkt me erg licht tho...
hehe, het is ook zo'n iel-onzeker mannetje die zich voor schut zet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Tommy_808 het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/434291/incredible_leg_strenght/
![]()
![]()
![]()
Gay, doe gewoon Westside of Bill Starr..quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
oh je kunt best wat permanent vasthouden van je kuur. Maar alles over je genetische max(die kleiner wordt naarmate je ouder wordt) geraak je langzaam maar zeker kwijt als je stopt met kuren, ook al zit de rest supersnor.
Daarom, als ik zou kuren, wat ms voor na de zomer is, zal het zijn met lichte middelen die bekend staan om permanente gains te geven, en een boel kracht. Op dit moment krijgt het dure anavar mijn voorkeur. Ik zie het nut niet in van middelen waarbij je opblaast als een ballon en tijdens je kuur sterk bent(ik denk aan oxy), en erna alles snel weer kwijt raakt.
Ander dingetje, wat vind iemand van
http://www.sportcentrumtopfit.nl/download/schema.xls
dit schema voor powerlifting, ik wil het wel eens proberen, toch het benchschema...
Lijkt me erg licht tho...
Bill starr al gedaan, werkte goed, maar het is me te zwaar voor de zomer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef LedZep het volgende:
[..]
Gay, doe gewoon Westside of Bill Starr..
Dat is een van de redenen dat ik meer zie in een Fok BB topic meet dan in een DBB topic meet. Call me een ouwe lul, maar ik zit niet zo te wachten op 1615 - 19 jarige AS-lange-halen-snel-thuis mannetjes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Skazminko het volgende:
Als ik zo rond lees in de AS sectie van dbb zie ik steeds meer mensen die naturel vrij veel willen gainen. Ze willen 'even' een kuurtje om wat spieren te krijgen, zonder enig verstand van zaken of goede train ervaring. De mensen die imho bodybuilding in een kwaad daglicht zetten/hebben gezet
Als klap op de vuurpijl loopt er een jongen rond in mijn gym die op zijn 15e synxter op dbb heeft gekuurd.
Mensen die nog nooit van voedingsschema's gehoord hebben, nog nooit van nakuren, deadliften als iets slechts zien, niet full squatten omdat het slecht voor je knieen zou zijn, maar wel spuiten, ondanks je onkunde voor de sport?![]()
[...]
als je er nietsvermoedend langs zou lopen, zou je toch denken dat ze iets verkeerds dedenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:23 schreef Tommy_808 het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/434291/incredible_leg_strenght/
![]()
![]()
![]()
Die zijn ook echt oververtegenwoordigd op een DBB meet ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef Videopac het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik meer zie in een Fok BB topic meet dan in een DBB topic meet. Call me een ouwe lul, maar ik zit niet zo te wachten op 1615 - 19 jarige AS-lange-halen-snel-thuis mannetjes.
Die hadden we al een tijdje niet meer gehoord.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef Stienn het volgende:
Over wat voor'n kuur hebben jullie het? anabolen ofzo? die wannabetroep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |