abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48936539
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

dus 144gr cacaopoeder/liter??
Of je koopt gewoon el cheapo choco bij de Aldi voor 50 cent de liter.
pi_48943919
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:31 schreef Skazminko het volgende:
Hoe ging je fotoshoot Calyptus?
fucking irri

Ik kreeg maandag voor mn training te horen dat de beslissing al gevallen was, en namelijk op de dochter van de baas...

Nu kan ik dus zeggen, dat ze een stereotype br33z4htrut is, 16 jaar, vuilblond, arrogante rotkop, stinkend rijk, dikke reet, veel streken en als ze eens komt fitnessen(een keer op de maand ofzo) is het een plamuursel smink en goedkope paris hiltonparfumreuk tot 20 meter rondom haar, 15 minuten stappen op de rolband en wat met de lichtste machientjes zwaaien. Zweten is ieuw,j3w33t...

Wat ze met zoiets op hun poster moeten doen snap ik echt niet, ze straalt niks fitheid uit. Maar elke dag bij papa zagen of ze voor model mag spelen zal het wel gedaan hebben.

Ach ja, voetjes op de grond. Nu zal mn vriendinnetje wel eens wat foto's moeten maken.

Ik heb sindsdien al weinig zin gehad om te trainen en niks meer op mn cut gelet(dokter oetker margaratapizza + blikje tonijn erop en chilipoeder is njam ), daarnet wat c&p gedaan, dat zal mn nieuwe hoofdoefening worden...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  FOK!fotograaf woensdag 2 mei 2007 @ 22:43:33 #103
148247 taxibabe
pi_48946021
Als je geen kwark meer in huis hebt kun je dan ook gewoon ff 2 gekookte eitjes eten?
Mn kwark is op, mn brood is bijna op, maar ik heb nog wel ei in huis.

En ik heb honger!
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:45:46 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_48946120
ik weet wel dat met honger gaan slapen erg slecht is, dus wat je maar in huis hebt, stil die trek!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_48946290
Als ik zo rond lees in de AS sectie van dbb zie ik steeds meer mensen die naturel vrij veel willen gainen. Ze willen 'even' een kuurtje om wat spieren te krijgen, zonder enig verstand van zaken of goede train ervaring. De mensen die imho bodybuilding in een kwaad daglicht zetten/hebben gezet
Als klap op de vuurpijl loopt er een jongen rond in mijn gym die op zijn 15e synxter op dbb heeft gekuurd.

Mensen die nog nooit van voedingsschema's gehoord hebben, nog nooit van nakuren, deadliften als iets slechts zien, niet full squatten omdat het slecht voor je knieen zou zijn, maar wel spuiten, ondanks je onkunde voor de sport?

Waarom doen mensen dit, kuren terwijl er op naturel gebied nog zoveel te behalen valt. Is het luiheid, gebrek aan discipline, is er te makkelijk aan te komen of wil men te snel resultaten zien? Breezers die hun concurerende breezers eruit willen groeien en dan niet naar hun voedingsschema of trainingsschema kijken maar naar de AS grijpen...

Maar wel respect voor de die hards die na jaren lang trainen tegen het plafond aan zitten en niet verder kunnen groeien en daarbij hulpmiddelen gaan gebruiken. Niets meer dan respect.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  FOK!fotograaf woensdag 2 mei 2007 @ 22:50:13 #106
148247 taxibabe
pi_48946323
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
ik weet wel dat met honger gaan slapen erg slecht is, dus wat je maar in huis hebt, stil die trek!
ok!

taxibabe gaat nu eitjes koken!
  donderdag 3 mei 2007 @ 08:42:33 #107
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_48953375
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Skazminko het volgende:
Als ik zo rond lees in de AS sectie van dbb zie ik steeds meer mensen die naturel vrij veel willen gainen. Ze willen 'even' een kuurtje om wat spieren te krijgen, zonder enig verstand van zaken of goede train ervaring. De mensen die imho bodybuilding in een kwaad daglicht zetten/hebben gezet
Als klap op de vuurpijl loopt er een jongen rond in mijn gym die op zijn 15e synxter op dbb heeft gekuurd.

Mensen die nog nooit van voedingsschema's gehoord hebben, nog nooit van nakuren, deadliften als iets slechts zien, niet full squatten omdat het slecht voor je knieen zou zijn, maar wel spuiten, ondanks je onkunde voor de sport?

Waarom doen mensen dit, kuren terwijl er op naturel gebied nog zoveel te behalen valt. Is het luiheid, gebrek aan discipline, is er te makkelijk aan te komen of wil men te snel resultaten zien? Breezers die hun concurerende breezers eruit willen groeien en dan niet naar hun voedingsschema of trainingsschema kijken maar naar de AS grijpen...

Maar wel respect voor de die hards die na jaren lang trainen tegen het plafond aan zitten en niet verder kunnen groeien en daarbij hulpmiddelen gaan gebruiken. Niets meer dan respect.
Tsja, die mensen geven bb en AAS gebruik een slechte naam. Maar wat doe je er aan?

Via DBB kunnen we ze alleen adviseren en hopen dat ze ons advies aannemen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_48953600
quote:
Breezers die hun concurerende breezers eruit willen groeien en dan niet naar hun voedingsschema of trainingsschema kijken maar naar de AS grijpen...
Ik zie dat nu van dichtbij. Breezer vriendje van m'n zus leeft op "bier en hamburgers" en is nu bezig met z'n tweede kuur. Hij is wel serieus aan het trainen. (sinds heel kort).

Best indrukwekkend als je ziet hoe snel dat groeien gaat.

Ik kan me voorstellen dat je als mede-breezer stevig in je schoenen moet staan om daar niet in mee te gaan.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:02:14 #109
19479 Mr.J
pi_48953680
Ach, het zal geen kwaliteitsmassa zijn, dat heeft simpelweg tijd, harde training en goede voeding nodig.

Veel vocht wat even leuk lijkt, maar als die personen off cycle gaan (zonder pct ) dat gaat het al erg hard achteruit hoor.
pi_48954100
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:02 schreef Mr.J het volgende:
Ach, het zal geen kwaliteitsmassa zijn, dat heeft simpelweg tijd, harde training en goede voeding nodig.

Veel vocht wat even leuk lijkt, maar als die personen off cycle gaan (zonder pct ) dat gaat het al erg hard achteruit hoor.
en dan stoppen ze met trainen door de terugslag en komen ze er nog slechter uit dan voor hun kuur
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_48954283
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef Calyptus het volgende:

[..]

en dan stoppen ze met trainen door de terugslag en komen ze er nog slechter uit dan voor hun kuur
Na z'n eerste lichte kuur raakte hij idd heel veel kwijt.
Nu dus een zwaardere. Lijkt me het meest frustrerende van gebruiken. Je moet 'n keer stoppen en dan zie je de winst van je risicovolle actie verdwijnen.

Het lijkt ook z'n erfelijke haarverlies te versnellen.

mgoed, hij heeft op dat gebied nog wel wat kuurtjes nodig voor hij mij in gaat halen.
pi_48954348
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:26 schreef BertV het volgende:

[..]

Na z'n eerste lichte kuur raakte hij idd heel veel kwijt.
Nu dus een zwaardere. Lijkt me het meest frustrerende van gebruiken. Je moet 'n keer stoppen en dan zie je de winst van je risicovolle actie verdwijnen.
oh je kunt best wat permanent vasthouden van je kuur. Maar alles over je genetische max(die kleiner wordt naarmate je ouder wordt) geraak je langzaam maar zeker kwijt als je stopt met kuren, ook al zit de rest supersnor.

Daarom, als ik zou kuren, wat ms voor na de zomer is, zal het zijn met lichte middelen die bekend staan om permanente gains te geven, en een boel kracht. Op dit moment krijgt het dure anavar mijn voorkeur. Ik zie het nut niet in van middelen waarbij je opblaast als een ballon en tijdens je kuur sterk bent(ik denk aan oxy), en erna alles snel weer kwijt raakt.

Ander dingetje, wat vind iemand van
http://www.sportcentrumtopfit.nl/download/schema.xls
dit schema voor powerlifting, ik wil het wel eens proberen, toch het benchschema...
Lijkt me erg licht tho...

[ Bericht 8% gewijzigd door Calyptus op 03-05-2007 09:38:29 ]
pi_48954853
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:28 schreef BertV het volgende:

[..]

Met de melk, koffie en glazen water zit ik al flink over de 1.5 liter... maar ik lieg wat over koffie.
3 liter zuiver water op een dag
pi_48955439
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

3 liter zuiver water op een dag
Met 3 liter verhoog ik alleen de frequentie van het wc-bezoek.
Koffie mag dan wel niet meegeteld worden, maar al die liters lijken mij overbodig?
pi_48955475
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:28 schreef Calyptus het volgende:

[..]

...

dit schema voor powerlifting, ik wil het wel eens proberen, toch het benchschema...
Ik train bij Topfit Die man die daar de zaak runt heeft wel verstand van zaken hoor. Bij die gym worden ook veel powerlift meets gehouden, ga er beslist een keer kijken Erg fijne toko daar!
pi_48955869
Only when close to death, you really feel alive
pi_48955957
quote:
hehe, het is ook zo'n iel-onzeker mannetje die zich voor schut zet.
Of komt dat door die forse vrouw.
pi_48957268
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:28 schreef Calyptus het volgende:

[..]

oh je kunt best wat permanent vasthouden van je kuur. Maar alles over je genetische max(die kleiner wordt naarmate je ouder wordt) geraak je langzaam maar zeker kwijt als je stopt met kuren, ook al zit de rest supersnor.

Daarom, als ik zou kuren, wat ms voor na de zomer is, zal het zijn met lichte middelen die bekend staan om permanente gains te geven, en een boel kracht. Op dit moment krijgt het dure anavar mijn voorkeur. Ik zie het nut niet in van middelen waarbij je opblaast als een ballon en tijdens je kuur sterk bent(ik denk aan oxy), en erna alles snel weer kwijt raakt.

Gay, doe gewoon Westside of Bill Starr..
pi_48958823
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:07 schreef LedZep het volgende:

[..]

Gay, doe gewoon Westside of Bill Starr..
Bill starr al gedaan, werkte goed, maar het is me te zwaar voor de zomer.
WBB heb ik een week geprobeerd, dan geen zin meer. Te lange workouts, en een pak oefeningen die ik niet graag doe.

Dat is mijn grootste probleem, ik wil constant mijn schema's tweaken, ik hou ze nooit langer dan 2 weken vol zonder iets om te gooien of er iets bij te zetten. Deze schema's zou ik maar 2-3 weken vol moeten houden, dan mag ik een max zetten en opnieuw beginnen.

7.5kg op de bench erbij na 3 weken zou perfect zijn
pi_48960700
quote:

[...]
Dat is een van de redenen dat ik meer zie in een Fok BB topic meet dan in een DBB topic meet. Call me een ouwe lul, maar ik zit niet zo te wachten op 1615 - 19 jarige AS-lange-halen-snel-thuis mannetjes.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:05:37 #121
3185 Adelante
To let it go now
pi_48962045
quote:
als je er nietsvermoedend langs zou lopen, zou je toch denken dat ze iets verkeerds deden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:39:24 #122
19479 Mr.J
pi_48963364
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef Videopac het volgende:

[..]

Dat is een van de redenen dat ik meer zie in een Fok BB topic meet dan in een DBB topic meet. Call me een ouwe lul, maar ik zit niet zo te wachten op 1615 - 19 jarige AS-lange-halen-snel-thuis mannetjes.
Die zijn ook echt oververtegenwoordigd op een DBB meet ja.
pi_48963516
Over wat voor'n kuur hebben jullie het? anabolen ofzo? die wannabetroep?
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:01:37 #124
19479 Mr.J
pi_48964271
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef Stienn het volgende:
Over wat voor'n kuur hebben jullie het? anabolen ofzo? die wannabetroep?
Die hadden we al een tijdje niet meer gehoord.
pi_48964414
Goed of niet goed?

Waar hebben jullie het nu over dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')