Als dit seizoen ons iets heeft geleerd is dat de punten voornamelijk tegen kleintjes zijn verprutst.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, maar AZ heeft het nog zo in eigen hand. Als ze nou nog tegen Twente oid moesten..
Nou ja, we zullen zien, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Eigen schuld, RKC uit, altijd lastig.
Nee.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef PyTh het volgende:
Gaan jullie ajacieden er dan vanuit dat Sneijder volgend jaar nog bij ajax speelt?
Ik verwacht niet dat de titelstrijd op basis van doelsaldo beslist gaat worden, nee. Maarja, zeg nooit nooit. In deze competitie kan het alle kanten op.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen idd alleen maar hopen op de "kampioenkriebels" bij AZ, en dat het verlammend werkt die stress.
En dat Ajax nog iig 1 keer kan knallen om iig te winnen, doelsaldo maakt echt niet uit als je eerlijk bent.
Ik pak liever zondag de titel dan volgende week de beker.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:21 schreef Houniet het volgende:
en dan nog, az kampioen? we pakken ze op 6 Mei wel. het is veel erger om vernederd te worden als kersverse kampioen. en bovendien, hebben we nog wat recht te zetten
uiteraard, maar dat gebeurt nietquote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik pak liever zondag de titel dan volgende week de beker.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je staat maar +1 voor op PSV, dus mocht AZ toch punten verspelen moet je zelf veel scoren.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen idd alleen maar hopen op de "kampioenkriebels" bij AZ, en dat het verlammend werkt die stress.
En dat Ajax nog iig 1 keer kan knallen om iig te winnen, doelsaldo maakt echt niet uit als je eerlijk bent.
Ach, zo onmogelijk is het niet. AZ laat punten liggenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat gebeurt nietje kan wel hopen tot je een ons weegt, maar daar schieten we niets mee op. we hebben het verneukt
Veel te duur denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En Messenga: op AN is er elk seizoen wel weer iemand die gehoord heeft van een familielid van ..... dat Ajax er mee bezig is. Effe afwachten dus, hoewel ik het wel een heel goede aankoop zou vinden.
Gebaseerd op?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
Historie: grootste kans op zeperd AZ en succes Ajax
Vi.nl
Dat hoop ik dus ook maar danquote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Luco het volgende:
Laten we hopen dat AZ speelt alsof ze er al zijn...
Juist die instelling: met 1-0 zijn we er al kan ze nekken...
idd, Zeker zijn van CL is veel belangrijker dan een bekertje.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Niet eens zo zeer daarom, wat mij betreft. Het kampioenschap is gewoon 1000x prestigeuzer dan de beker. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een team heeft gezegd: "Jullie zijn kampioen, maar wij hebben de beker, pwned!"quote:Op donderdag 26 april 2007 12:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, Zeker zijn van CL is veel belangrijker dan een bekertje.
AZ 98%quote:Op donderdag 26 april 2007 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ik gok de kansen van het kampioenschap:
AZ 70%
Ajax 20%
PSV 10%
Maar je weet nooit
Ik denk de ontwerper van het logo.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef Luco het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat het nieuwe Ajax logo uit 11 lijnen zou bestaan?
Ja best veel, AJAX is gebrand om ruim te winnen. Dat merk je ook hoe ze aan het voorbereiden zijn. En bij psv is het erg rumoerig. Spelers die het wisselbeleid niks vinden en dat Koeman weg moet en dat ze het kampioenschap hebben verspeeld.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Panick het volgende:
[..]
AZ 98%
Ajax 1%
PSV 1%.
Want wat is 2 goals verschil nou (tussen psv en Ajax dus)
Maar dat zegt nog niet dat PSV absoluut dik wil winnen, die strijden ook nog 'gewoon' mee om het kampioenschap.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja best veel, AJAX is gebrand om ruim te winnen. Dat merk je ook hoe ze aan het voorbereiden zijn. En bij psv is het erg rumoerig. Spelers die het wisselbeleid niks vinden en dat Koeman weg moet en dat ze het kampioenschap hebben verspeeld.
Ja dat zou wel het mooiste zijn geweestquote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ heeft nog nooit lopen leunen, neem NAC in de halve finale.
Blijven voetballen en dan blijf je ze om de oren krijgen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de 6e trouwens. Het kan alle kanten op.... Ik kijk er zeker naar uit.
Jammer dat het zondag niet een AZ-AJAX zou zijn, zoals H'veen tegen F'noord speelt.
Dus echt degene die wint, wint!
Het zou prachtig zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef denthemen het volgende:
Op mijn verjaardag kampioen worden, ik zie het zitten
Ja, mooi bedachtquote:Op donderdag 26 april 2007 13:21 schreef PizzaSalami het volgende:
0-13.
Staan wordt een beetje lastig he?!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef denthemen het volgende:
Op mijn verjaardag kampioen worden, ik zie het zitten
Too easyquote:
Nog 3 uurtjesquote:Op donderdag 26 april 2007 13:24 schreef PizzaSalami het volgende::D.
Tijd om een terrasje op te zoeken.
Ik moet zeggen dat jouw posts wel altijd waardevol zijn voor het Ajax-topic, vooral de inhoud.quote:
quote:
Oquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Zal je zien dat PSV nog kampioen wordt ook.
Architect geloof ik, 11 lijnen voor 11 spelersquote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef Luco het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat het nieuwe Ajax logo uit 11 lijnen zou bestaan?
daar word ik niet minder vrolijk omquote:Op donderdag 26 april 2007 13:55 schreef patrickt37 het volgende:
En wanneer we met 8-0 of meer zouden winnen, krijgen we de praatjes dat de wedstrijd verkocht is.
pessimistquote:Op donderdag 26 april 2007 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat AZ gewoon binnen 10 min op 1-0 staat en het afgelopen is.
Ik heb al sinds zondag geen andere gedachte dan deze. Het is afgelopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat AZ gewoon binnen 10 min op 1-0 staat en het afgelopen is.
Jij geloofde toch ook al voor de winterstop dat jullie kampioen zouden worden?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij blijven sommige ajacieden er nog in geloven zelfs als de schaal al aan AZ uitgereikt is![]()
Dan net niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij blijven sommige ajacieden er nog in geloven zelfs als de schaal al aan AZ uitgereikt is![]()
Goeie vergelijking!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jij geloofde toch ook al voor de winterstop dat jullie kampioen zouden worden?
Met hulp van FC Wegereefquote:Op donderdag 26 april 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan net niet meer.
Tja, er is nog een kansje, dus hopen mag. Maar als je realistisch bent dan gaat de schaal naar FC Scheringa....
Nee, met "hulp" van een lamlendig Ajax dat Waalwijk een leuk kuuroord vond voor een oefenpotjequote:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die achteraf nog gaan liggen zeiken van dat als Wegereef dat doelpunt afkeurde dat we dan wél kampioen zouden zijnquote:
quote:
OMGquote:
Is Bobson niet geschorst?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef toma het volgende:
ik moet eerst maar eens zien dat AZ überhaupt wint van Excelsior.
Denk dat Ajax straks iets te graag over WillemII heen wil lopen dat daardoor WillemII er gevaarlijk uit kan komen met counters. Bobson en Wilmet zijn razendsnel en met Cristiano hebben ze een echte killer. Denk dat Ajax wel veel doelpunten gaat maken maar dat ze er misschien ook een paar tegen krijgen. Want Bobson wil natuurlijk vlammen tegen zn oude club.
Alsjeblieft ga ergens anders de calimero uithangen.. Oke, klote was het zeker.. maar we hebben het in genoeg andere wedstrijden laten liggen..quote:
Ik noem een Excelsior, een Heerenveen, een Vitesse.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Alsjeblieft ga ergens anders de calimero uithangen.. Oke, klote was het zeker.. maar we hebben het in genoeg andere wedstrijden laten liggen..
Sparta uit, Roda uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Nega het volgende:
[..]
Ik noem een Excelsior, een Heerenveen, een Vitesse.
En niet te vergeten uit tegen FC het slechte veld waar jullie nog alles in eigen hand hadden!quote:
Als jou clubje dat wat meer zou hebben stonden ze mischien ook wat hoger?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
En niet te vergeten FC het slechte veld!
FC Koeman anyone?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
En niet te vergeten uit tegen FC het slechte veld waar jullie nog alles in eigen hand hadden!
We hebben het op voldoende momenten laten afweten. Ajax heeft dan ook geen recht van spreken dat ze verdienen kampioen te worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
En niet te vergeten uit tegen FC het slechte veld waar jullie nog alles in eigen hand hadden!
precies!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
FC het slechte veld is idd een kutclub.
Komop man, het lag aan Ajax zelf. Als je PSV 5-1 kan verslaan, f;noord met 8-1 en bij vlagen werelds kan voetballen moet je ook net ff dat stapje kunnen doen als je 2-2 tegen RKC staat, klaar.
Speelden ze tegen RKC zoals de thuis wedstrijd tegen Bremen dan win je er met 0-5 van....
Hadden jullie het ook niet 'af moeten maken' tegen Utrecht?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
denk dat mijn hart het dan bijna begeeftquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef xFriendx het volgende:
Excelsior - AZ 0-1 (45 min)
Willem 2 - Ajax 0-4 (45 min)
Denk dat ik dan maar aan mijn pols begin te knagen aangezien dan m'n nagels en vingers al op zijn.![]()
Ik zeg het dus ook niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Luco het volgende:
Ach ja. Genoeg verneukt dit seizoen...
Het is alleen zo kut om WEER te zeggen dat we er volgend jaar WEL staan...
Tis echt zo'n stand waarbij het in de 2e helft alle kanten nog op kan. Een 2-0 voor AZ kan het einde betekenen, maar een 0-8 is voldoende en als je er 4 kan scoren in de 1e helft kan dat in de 2e ook wel, Ajax wordt vermoeider maar Willem 2 ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef toma het volgende:
[..]
denk dat mijn hart het dan bijna begeeft
WillemII - Ajax lijkt te blijven steken op 0-4quote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis echt zo'n stand waarbij het in de 2e helft alle kanten nog op kan. Een 2-0 voor AZ kan het einde betekenen, maar een 0-8 is voldoende en als je er 4 kan scoren in de 1e helft kan dat in de 2e ook wel, Ajax wordt vermoeider maar Willem 2 ook.
Blijft AZ op 0-1 haken dan hoef je er nog maar 3 in te schoppen wat ook nog goed mogelijk is.
Ik ben er als AZ'er dan ook nog niet gerust op. Tis pas over als dat fluitsignaal klinkt en blijkt dat je landskampioen bent. Ik hoop dat Van Gaal en de spelers hetzelfde denken, dat houd hen dan scherp i.p.v. de euforie al de overhand te laten krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef toma het volgende:
[..]
WillemII - Ajax lijkt te blijven steken op 0-4
en AZ kom ook niet verder dan 0-1. Dan id laatste minuut maakt Slory de 1-1
Hoop dat Slory of Bruijns een goeie dag heeft om de openingstreffer te maken. Dan wordt het helemaal moeilijk voor AZ.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:13 schreef kevin6188 het volgende:
Die scenario's ook allemaal, wacht gewoon lekker af zondag. Dingen lopen bijna nooit zoals je denkt dat het loopt. En dan bedoel ik dat het in minuut zoveel 0-X of wat staat.
Enige wat ik hoop is dat Excelsior zo lang mogelijk de nul houdt, dat is in meerdere opzichten belangrijk. Alleen doet Excelsior niet zo vaak, dat is net het probleem
Dan heeft psv en az ook geen recht om kampioen te worden, ze hebben immers alledrie evenveel punten.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
We hebben het op voldoende momenten laten afweten. Ajax heeft dan ook geen recht van spreken dat ze verdienen kampioen te worden.
PSV overigens zeker ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |