quote:
Pff das toch heel persoonlijk?..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
goed, maar nogmaals, ik weet heus wel wat te doen, maar misschien hebben jullie originele ideeen...
Jij zit bij een topbedrijf of niet? Volgens mij post je telkens dit soort communicatieve blundersquote:Op woensdag 25 april 2007 13:55 schreef francis997 het volgende:
zo, ik heb net ff buitengelopen, het is warm hier..ik ga morgen waarschijnlijk in een driekwart broek naar school.
Ik wordt net door mijn praktijopleider met spoed gestuurt om een 15" LCD te vervangen voor een 17". Blijkt dat een van mn collega's dit al gedaan heeft. Ik voor niks gehaast een monitor uitpakken, stickeren, naar de 15e kom ik daar aan is hij al lang vervangen.. Er is geen communicatie blijkt maar weer
![]()
jezus die neus van die rechtse (meid?) op de 2e fotoquote:Op woensdag 25 april 2007 13:54 schreef Freshthinking het volgende:
Hehe, ik zit even te zoeken naar wat informatie voor als ik straks voor stage naar Slovenië ga. Dus automatisch even kijken waar het leuk uitgaan is.. Toen kwam ik op de site van deze club. Lijkt me wel wat voor in de avonduren. Even een voorproefje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent er al eens geweest?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ljubliana topstad
De snelweg gaat recht het centrum in
Boeie, het ging om een kleine indruk te geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jezus die neus van die rechtse (meid?) op de 2e foto!!
Die 1e foto is wel vermakelijk![]()
Jah, 1 nachtje overnacht, maar dat was niet in Ljubliana.quote:
geef alleen mijn mening over die indrukquote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Boeie, het ging om een kleine indruk te geven.
Ik zie het wel daar..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jah, 1 nachtje overnacht, maar dat was niet in Ljubliana.
valt wel mee, ik heb er wel een aantal gepost(meestal als ze betrekking hebben op mij)..maar echt iedere dag gaat het weer misquote:Op woensdag 25 april 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij zit bij een topbedrijf of niet? Volgens mij post je telkens dit soort communicatieve blunders
Misschien moet je dat in je stageverslag zetten ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:02 schreef francis997 het volgende:
[..]
valt wel mee, ik heb er wel een aantal gepost(meestal als ze betrekking hebben op mij)..maar echt iedere dag gaat het weer mis.
lijkt.. volgens mij is het gewoon een vent..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef Cuckoo het volgende:
Die meest rechtse op de 2e foto lijkt wel een travo![]()
Vrouwen willen toch graag een echte vent?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
lijkt.. volgens mij is het gewoon een vent..![]()
Hej m waquote:
misschien is het een bisexuele tent of lesbo tentquote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch graag een echte vent?
goed idee. Ik ga dat als verbetervoorstel meenemen.daar was ik zelf nog niet opgekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Misschien moet je dat in je stageverslag zetten ofzo?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
ik heb vrij. Stage is aan het verhuizen en ik kan toch niks doen. 2 weken meivakantie
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja ik ben weer terug van mijn rondje door de stad![]()
Heb wel genoten van het uitzicht. Ik miste alleen de rokjes, maar de topjes (lees: inkijk) maakte veel goed
Toch fijn dat je dat ons komt vertellenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
ik heb vrij. Stage is aan het verhuizen en ik kan toch niks doen. 2 weken meivakantie
ik moet voor 15 mei de scriptie-titel en het verzoek tot verdediging inleverenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
ik heb nog 3 weken om mijn eindverslag te gaan schrijven...
lekker zeg..en dan nog het mooie weer erbij..ik word gelijk jaloersquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
Zou ik ook wel willen met dit geweldige weerquote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Qwea het volgende:
Meui! Wat doe je?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef Handschoen het volgende:
Oe, Oe, ik ben ook bezig met afstuderen
hallo hânskequote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef Handschoen het volgende:
Oe, Oe, ik ben ook bezig met afstuderen
Chemische Technologie aan de HRO. Zit nu bij een grote chemische multinational binnen te zitten met dit weerquote:
ik ga *nu* lekker buiten in de zon zitten met een koud biertjequote:Op woensdag 25 april 2007 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dat ons komt vertellen
Aha!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Chemische Technologie aan de HRO. Zit nu bij een grote chemische multinational binnen te zitten met dit weer![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga *nu* lekker buiten in de zon zitten met een koud biertje![]()
toeitoei
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga *nu* lekker buiten in de zon zitten met een koud biertje![]()
toeitoei
wil je dat plaatje niet meer laten zien aub.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
welkom bij de groep handschoen
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bij ons zijn de bekertjes op in de automaat, dus ik deed mijn eigen bekertje er onder, en door de kracht van de waterstraal, viel het bekertje om en werd er de vloer een beetje nat![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Wie zet handschoen effe in de OP met usericon?
knip die rechter er dan afquote:Op woensdag 25 april 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je hem nou GVD nog een keer plaatsen![]()
dat gaat hijzelf ff doenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Damzkieee het volgende:
Wie zet handschoen effe in de OP met usericon?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens mij zijn die andere drie lesbo's en die rechtse is tranny
vind de baas het niet wat?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
Hou es op met die platen, we hebben inkijk
damnnnnnnquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
dat wijf heeft nog een grotere kaak dan die zwemslet..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamnquote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom zitten ze nooit bij mij zo in de klas?
[afbeelding]
Doe maar, nog meer spammersquote:Op woensdag 25 april 2007 14:23 schreef Handschoen het volgende:
[..]
. Ik denk ik kom hier eens wat tijd vullen.
Straks wat eerder weg (half 4) voor een tandartsafspraak. Komt mooi uit, want dan kan ik daarna nog effe de stad in om wat dingetjes te kopen voor mn nieuwe crib. Normaal kan ik 1 winkel inlopen en dan is het sluitingstijd tegen de tijd dat ik in de stad ben
That's more like itquote:Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
laat dan zoiets als dit zien:
[afbeelding]
Godvurdumme, k zie niksquote:Op woensdag 25 april 2007 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom zitten ze nooit bij mij zo in de klas?
[afbeelding]
'klein' verschilquote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Godvurdumme, k zie niks!
Verschillen![]()
[afbeelding]
georginaquote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Godvurdumme, k zie niks!
Verschillen![]()
[afbeelding]
quote:
quote:
Jammer, hèquote:
Kijk....quote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier is alleen het belangrijkste op te zien
[afbeelding]
Stage SC wordt echt een mannentopicquote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent precies op het goede moment Stage SC binnengekomen
Dat idee heb ik ook jaquote:Op woensdag 25 april 2007 14:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent precies op het goede moment Stage SC binnengekomen
Laat Miss S. het niet lezenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stage SC wordt echt een mannentopic![]()
![]()
maaaaar, je hebt lienelien wel gemistquote:
dit bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
Het is nog wachten op de eerste Gilette en autoreclames
SLRquote:Op woensdag 25 april 2007 14:52 schreef Casual-T het volgende:
Over auto's gesproken, ik wil deze wel voor mijn afscheidskado'tje stage verjaardag..
[afbeelding]
ik denk dat Damzkieee auto's met dames erop bedoeltquote:Op woensdag 25 april 2007 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dit bedoel je?
[afbeelding]
en dit
[afbeelding]
die wil ik ook wel hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:52 schreef Casual-T het volgende:
Over auto's gesproken, ik wil deze wel voor mijn afscheidskado'tje stage verjaardag..
[afbeelding]
Jij begint met die travo te posten de hele tijdquote:Op woensdag 25 april 2007 14:55 schreef Teije het volgende:
NIET VAN DIE GROTE (:P) PLAATJES JONGENS![]()
ik zie opeens twee mannen achter me met volle verwondering op me scherm kijken![]()
dit?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat Damzkieee auto's met dames erop bedoelt![]()
hallo mannen achter Teijequote:Op woensdag 25 april 2007 14:55 schreef Teije het volgende:
ik zie opeens twee mannen achter me met volle verwondering op me scherm kijken![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:55 schreef Teije het volgende:
Bruin zat bij t gatquote:Op woensdag 25 april 2007 15:05 schreef Qwea het volgende:
omgff 30 min in de zon gezeten en in gedut... ik ben roooood
*terug gaat naar benee en weer in de stoel gaat zitten
ikke mooi bruion strax: D
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:05 schreef Qwea het volgende:
omgff 30 min in de zon gezeten en in gedut... ik ben roooood
*terug gaat naar benee en weer in de stoel gaat zitten
ikke mooi bruion strax: D
lekker briesjequote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
Dr steekt hier een behoorlijk windje op trouwens
bijna 27 gradenquote:
lekker, welke smaak?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef Freshthinking het volgende:
Hoppa, de pringles zijn weer uit de kast gekomen
Weet je wat die dingen kosten tegenwoordig!quote:
ja, maar ze zijn toch op? en je hebt voor morgen echt weer nieuwe nodig...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weet je wat die dingen kosten tegenwoordig!
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
Fok! ook zo traag bij jullie ?
Jah effe langs de knollenwinkel zo.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, maar ze zijn toch op? en je hebt voor morgen echt weer nieuwe nodig...
hierzo valt het wel mee..Fok is wel minder snel dan normaal...bij mijquote:Op woensdag 25 april 2007 15:18 schreef PieterBas het volgende:
Fok! ook zo traag bij jullie ?
Wij zijn bezig het verslag tot zover af te krijgen. Literatuurlijstje net gemaakt. Die Damzkieeee is (was) bezig met de samenvatting en het voorwoordquote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb echt niks meer te doen, de opzet van scriptie is ingeleverd, morgenmiddag om 15.00 afspraak op school met onze bedrijfscoach, om het te bespreken...
dus kan nu ook weinig meer doen, beetje internetten
wij hebben ook al voorwoord, inleiding, samenvatting van alles tot nu toe en literatuurlijst gemaakt... de volgende keer passen we de opzet weer aan, uitbreiden met nieuw spul en alles up-to-date maken en dan weer inleverenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij zijn bezig het verslag tot zover af te krijgen. Literatuurlijstje net gemaakt. Die Damzkieeee is (was) bezig met de samenvatting en het voorwoord!
Morgen komt onze begeleider van school hiero!
Komt bij ons ook nog wel (heel) wat bij van de enquete enzo! Zal ook nog wel wat worden aangepast.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben ook al voorwoord, inleiding, samenvatting van alles tot nu toe en literatuurlijst gemaakt... de volgende keer passen we de opzet weer aan, uitbreiden met nieuw spul en alles up-to-date maken en dan weer inleveren
vandaag nog maar 00:28 kom ik net achterquote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Komt bij ons ook nog wel (heel) wat bij van de enquete enzo! Zal ook nog wel wat worden aangepast.
In ieder geval een opzetje af![]()
Gaat t toch niet omquote:
Kerel lang werk hebbenquote:
Ik moet over 2 maanden ook al een verslag inleveren, volgende week maar eens aan beginnenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb echt niks meer te doen, de opzet van scriptie is ingeleverd, morgenmiddag om 15.00 afspraak op school met onze bedrijfscoach, om het te bespreken...
dus kan nu ook weinig meer doen, beetje internetten
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik moet over 2 maanden ook al een verslag inleveren, volgende week maar eens aan beginnen![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Zoals de plee thuis schijtzit, schijt zit ie nergens
Oeh nais.. Vnaaf eerst ff naar de fitness en daarna tv hangenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
nog maar 20 minuten
vanavond lekker met sjipzzz op de bank hangen voor CL-voetbal
ik ben voor Liverpool, maar denk dat Chelsea wint... (en stiekem ben ik neutraal en geniet ik van de wedstrijd)quote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oeh nais.. Vnaaf eerst ff naar de fitness en daarna tv hangen![]()
K ookquote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben voor Liverpool, maar denk dat Chelsea wint... (en stiekem ben ik neutraal en geniet ik van de wedstrijd)
ZOMFG!!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Cuckoo het volgende:
Heb ff een basicursus creatief met Paint gevolgd![]()
post het resultaat ffquote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Cuckoo het volgende:
haiquote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef francis997 het volgende:
nog 15 min. te gaan nog 1 lesdag en dan lang weekend van 4 dagenmet mooi weer
Sloaptablet!! Dat is het...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
post het resultaat ff
en is jouw UI nou wat ik denk dat het is?![]()
BAH BAH BAHquote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
post het resultaat ff
Daihatsu cuorequote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef Goover het volgende:
tvp, weer terug van een stukje rijden.3 keer raden in wat voor een auto
Whehequote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef Cuckoo het volgende:
B O R Aquote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef Goover het volgende:
tvp, weer terug van een stukje rijden.3 keer raden in wat voor een auto
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sloaptablet!! Dat is het...
GVD wat een harses man![]()
V50quote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef Goover het volgende:
Begint met een V en eindigd op OLVO
[afbeelding]
Zoow, jij mag nog wel vaak in keurige auto's rijden!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef Goover het volgende:
Begint met een V en eindigd op OLVO
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef Damzkieee het volgende:
Hee we mochten 3x raden malle Bennie!
Volvoquote:
Wat is er nou weer mis met een V50? (ten opzichte van de VW Caddy waar ik hier normaal in kar)quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef Damzkieee het volgende:
Das weer een keer wat anders dan een skelter met een kapotte as
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
post het resultaat ff
Hmm, ik vond hem anders wel aardig rijden ipv rollen. (Van die dikke dikke auto's waar je jezelf door een chauffeur in laat rondrijden.. die rollen ipv rijden.)quote:
Ten opzichte van een Caddy niets. De V50 is zo'n nét niet Volvo voor mensen die wel Volvo willen rijden, maar geen V70 of S80 kunnen betalenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met een V50? (ten opzichte van de VW Caddy waar ik hier normaal in kar)
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ten opzichte van een Caddy niets. De V50 is zo'n nét niet Volvo voor mensen die wel Volvo willen rijden, maar geen V70 of S80 kunnen betalen
Dat is een C30 en een concept car. De uiteindelijke versie ziet er iets 'burgerlijker' uitquote:
XC90quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ten opzichte van een Caddy niets. De V50 is zo'n nét niet Volvo voor mensen die wel Volvo willen rijden, maar geen V70 of S80 kunnen betalen
Ik ben verder helemaal niet 'in to' de autowereld, dus het zal wel. Gewoon een instapmodel dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
No offence hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben verder helemaal niet 'in to' de autowereld, dus het zal wel. Gewoon een instapmodel dus.
Boeiend, hij reed primaAltijd beter dan de auto's die ik eventueel de komende paar jaar zou kunnen betalen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is een C30 en een concept car. De uiteindelijke versie ziet er iets 'burgerlijker' uit
dan is een Mazda 323F iets leuker voor het oog, en die heeft ook die koplampenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
Zo een wil ik wel als eerste autotje. Bassie en Adriaan koplampen
Ik denk niet dat Tom (Bootje) dat betalenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Casual-T het volgende:
Wie had nou tips nodig om te punten te scoren hier??
Ik weet wel iets..
Boek een hotelletje:
[afbeelding]
Boek een kamertje..
[afbeelding]
Stukje lopen ´s avonds (leuk uitzicht)
[afbeelding]
Dan mag ze nog een beetje opfrissen
[afbeelding]
En daarna wil ze misschien wel meer..![]()
Tot morgenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
hotel buj arab ofzo heet dat.. puike shit. staat nog op mn wishlist om te kopen. leuk voor in de achtertuin..
ik ga wieberen. MOSSELS
weltrusten missquote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiii
Wat een mooie OP![]()
![]()
Wie heeft/ hebben dat gedaan?
Cool!!
Wel 5 topics gemist in 2 dagen![]()
![]()
Morgen ben ik er ook al niet..hele dag school![]()
Weltrusten zo!
quote:
Mwa, zo'n 20.000 euri voor een weekje.. mag ook wel voor een 7 sterren hotel..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Tom (Bootje) dat betalen![]()
nee, ik was thuis achter de pcquote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je bent er nog!!(op stage??
)
Weltrusten!!
ook lekker toch? thuis zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 08:13 schreef Roycoooooo het volgende:
GVD, VIEZE TERNGPRORAIL/NS!!!!!!
Wisselstoring wat ongeveer 1 uur a 1,5 uur duurt... Zit dus nog thuis!
Op R'dam Centraal heeft vannacht een intercity in de fik gestaan, was goed te ruiken nog..quote:Op donderdag 26 april 2007 08:13 schreef Roycoooooo het volgende:
GVD, VIEZE TERNGPRORAIL/NS!!!!!!
Wisselstoring wat ongeveer 1 uur a 1,5 uur duurt... Zit dus nog thuis!
Rotterdam, do I need to say more?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Op R'dam Centraal heeft vannacht een intercity in de fik gestaan, was goed te ruiken nog..
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
Zijn jullie weer bezig!!! Mannen!!
Hehe! Echt hoor, één dagje lekker naar de sauna! Hele dag lekker naakt lopen (Jezus, negers hebben écht grote piemels), en meteen wordt het weer omgetoverd tot een mannentopic!
Wel mooie auto's trouwensAlleen al die meisjes hoeven niet zo
Doe mij maar mooie mannen
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leuk voor je vriend als jij naar negerpiem0ls zit te kijken de hele dag
Surequote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
Hele dag naakt lopen, niks voor mij. Sleept ie de hele tijd over de grond enzo, vink zo onhygiënisch.
ik zit al vanaf maandag iedere dag alleen op de kamerquote:
Roycooooo is comingquote:Op donderdag 26 april 2007 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zit al vanaf maandag iedere dag alleen op de kamer
ik stap er elke keer op. struikel bij bijna elke stap.. hygiënisch is wat minder, maar struikelen over je eigen lul is vervelenderquote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
Hele dag naakt lopen, niks voor mij. Sleept ie de hele tijd over de grond enzo, vink zo onhygiënisch.
In de trant van.. ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik stap er elke keer op. struikel bij bijna elke stap.. hygiënisch is wat minder, maar struikelen over je eigen lul is vervelender
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Damzkieee het volgende:
gewoon om je been in een knoop leggen, werkt bij mij uitstekendquote:Op donderdag 26 april 2007 08:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik stap er elke keer op. struikel bij bijna elke stap.. hygiënisch is wat minder, maar struikelen over je eigen lul is vervelender
En beter 1 kut in de hand, dan de lucht van 10.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de trant van.. ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
training.. jongen, training. Als je je eigen lichaam nog niet eens onder controle kan houdenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, maar dan tikt mn andere knie em elke keer aan, en als je dan een leuke meid ziet, kan je niet meer lopen..
waar is deel 1 dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 09:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb de TT voor nummer 118 al bedacht... Grootspraak deel 2
Even een korte samenvatting dan..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:03 schreef DaFan het volgende:
Ben ik weer!
En ik ga niet alles doorlezen
hier Stage SC #76 Grootspraak en meer...quote:
mensen lullen maar wat als ze iets niet wetenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:06 schreef DaFan het volgende:
Oh standaard dus
Hoi LuctorJe was gister nog bij Hietbrinks taalles, hij beweerde dat Je maintaindrai betekende ik worstel en ik kom boven.
Maar ik wist wel beter natuurlijk, door jou
ah, toen was ik nog niet bezig, vandaar dat ik die niet kendequote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hier Stage SC #76 Grootspraak en meer...
Het is uit met de rustquote:Op donderdag 26 april 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
ISTIE WEER!!!
Weer present op de zaak![]()
Ik zal handhaven betekent datquote:Op donderdag 26 april 2007 09:06 schreef DaFan het volgende:
Oh standaard dus
Hoi LuctorJe was gister nog bij Hietbrinks taalles, hij beweerde dat Je maintaindrai betekende ik worstel en ik kom boven.
Maar ik wist wel beter natuurlijk, door jou
quote:
Grote jongenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik zal handhaven betekent dat!
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
ISTIE WEER!!!
Weer present op de zaak![]()
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 26 april 2007 09:24 schreef Freshthinking het volgende:Kuttrein had weer eens vertraging, dankzij een storing bij het altijd mooie Almelo
Heel Nederland loopt vastquote:Op donderdag 26 april 2007 09:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welkom bij de club
't is dagelijks feest.
In de auto is ook geen fijne optie want heel de A35 staat klem
Praat mij er niet vanquote:Op donderdag 26 april 2007 09:24 schreef Freshthinking het volgende:Kuttrein had weer eens vertraging, dankzij een storing bij het altijd mooie Almelo
Wo bist du?!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef Sok41 het volgende:
Mutti !
Whoehaaa dat topic over dat zusje van 15 ...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OP is door een goede samenwerking (en een overschot aan tijd) tot stand gekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiii
Wat een mooie OP![]()
![]()
Wie heeft/ hebben dat gedaan?
Cool!!
Wel 5 topics gemist in 2 dagen![]()
![]()
Morgen ben ik er ook al niet..hele dag school![]()
Weltrusten zo!
quote:
die heb ik toen geopendquote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
whehehe idd, hilarischquote:Op donderdag 26 april 2007 09:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Whoehaaa dat topic over 'mijn zusje van 15' ...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen ReMcOrE
quote:
Moeie Singapore eens proberenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Heel Nederland loopt vastIk ga emigreren!
Singapore:quote:Op donderdag 26 april 2007 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeie Singapore eens proberenof Bangkok
yoquote:Op donderdag 26 april 2007 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
SPUIT 13: MOGEUH REMCORE sup
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
heb je btw lekker nichtje piet? die stond te flyeren?
Het is overal kutquote:Op donderdag 26 april 2007 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeie Singapore eens proberenof Bangkok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |