Godver, wat heb ik zin in 5 mei. Roger Waters op Bevrijdingsfestival, alsof het expres zo is geprogrammeerd.quote:Mother should I run for president
Mother should I trust the government
Mother will they put me in the firing line
Oo-ah, is it just a waste of time
Hush now baby, baby don't you cry
Mama's gonna make all of your nightmares come true
Mama's gonna put all of her fears into you
Mama's gonna keep you right here under her wing
She won't let you fly but she might let you sing
Mama's gonna keep baby cozy and warm
Oo, babe, oo babe, oo babe
Of course mama's gonna help build the wall
turkse pizzaquote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef SiemeN het volgende:
Lunch. Tosti's.
Tof.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Check het aantal toeschouwers!!!
Ik ben humanitair bezig dus mij krijg je niet schuldigquote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef rompompom het volgende:
"Mammie, ik heb geen bijles gehad; nu haal ik een twee!!!"
Tuulk.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben humanitair bezig dus mij krijg je niet schuldig.
Ik zit te twijfelen of ik na de schoonmaak nog iets te eten zal fixen of dat ik dan m'n hoofd tegen de muur zal moeten rammen wegens vervroegde burgerlijkheid.
Ja, maar niet in triviale dingen als rekenen en wiskunde. Wij hebben het over veel diepere stof.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:28 schreef JDude het volgende:
Zou Nosh bijles van c_c krijgen?
"Dieper".quote:Op woensdag 25 april 2007 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, maar niet in triviale dingen als rekenen en wiskunde. Wij hebben het over veel diepere stof.
Bijles over wespen?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar niet in triviale dingen als rekenen en wiskunde. Wij hebben het over veel diepere stof.
Jawel. Ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik dan de enige die zich aan de youtube comments stoort? Is het niet herkenbaar?
Ik scroll daar nooit naar benedenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik dan de enige die zich aan de youtube comments stoort? Is het niet herkenbaar?
Bij de buren. Of in de schuur.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie een dweil zouden zijn in een verwaarloosd huis, waar zouden jullie je verstoppen?
In de supermarkt.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie een dweil zouden zijn in een verwaarloosd huis, waar zouden jullie je verstoppen?
Ik heb m'n grenzen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef SiemeN het volgende:
Onderin de wasmand.
onderin de koelkast. Indien hij ooit de koelkast ontdooid heeftquote:
Het moet gezegd: de verwaarlozing is voornamelijk de schuld van z'n ex-huisgenote, die onlangs weg is gegaan. Niet dat iedereen nu denkt dat Litso een filthy pig isquote:Op woensdag 25 april 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
onderin de koelkast. Indien hij ooit de koelkast ontdooid heeft
Hooguit een Guinea pig.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het moet gezegd: de verwaarlozing is voornamelijk de schuld van z'n ex-huisgenote, die onlangs weg is gegaan. Niet dat iedereen nu denkt dat Litso een filthy pig is.
Een niet zo mooie naam voor een koud biertjequote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
Blegh.
Onvoorwaardelijke seks?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
Blegh.
Yuck dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een niet zo mooie naam voor een koud biertje
Volgaarne.quote:
Sterf.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef ehqo het volgende:
Wie zit er nog op het werk? Dan kan ik hem pontificaal in het gezicht uitlachen met een Grolsch in mijn hand.
WSiemeNZ. Maar goed. Nog drie kwartier. Dan ga ik richting huis en hetzelfde doen.quote:
Ja. En een paar weken later in Ahoy. RWquote:Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef ehqo het volgende:
Zeg, Stofje, was jij er toen ook op het Arrow Rock Festival?
Och, dan wel met een lach op mijn gezicht en pils in mijn hand. Het kon erger. Zoals die keer dat ik stierf toen ik drie was omdat ik compost had gegeten.quote:
Op Arrow Rock was ik ook. Tamelijk onvergetelijk, ideaal weer en toffe ambiance. En mijn vader die euforisch een traan pinkte, waarna ik hem uitschold voor homo.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. En een paar weken later in Ahoy. RW.
Mijn vader jankte ook in Ahoy. Prachtig om te zien, eigenlijk. Arrow was inderdaad onvergetelijk, wat een geweldige belevenis.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Op Arrow Rock was ik ook. Tamelijk onvergetelijk, ideaal weer en toffe ambiance. En mijn vader die euforisch een traan pinkte, waarna ik hem uitschold voor homo.
Ik krijg accuut zin in 5 mei.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn vader jankte ook in Ahoy. Prachtig om te zien, eigenlijk. Arrow was inderdaad onvergetelijk, wat een geweldige belevenis.
Echt super veel zin. Wordt m'n eerste en hopelijk laatste stadionconcert, want ik ben er normaliter echt allergisch voor. Ahoy is al te groot, de HMH wordt sowieso vermeden, ik hou het liever bij de Paradiso's, Melkweggen en Tivoli's van Nederland. Maar het voordeel van het Gelredome, is dat daar gigantisch veel mogelijk is, wat betreft show. Ik hoop dat Roger Waters daar flink gebruik van maakt, met overzwevende attributen e.d.quote:
Ik ga er nu vandoor. Boodschappen doen en dan ook maar eens wat lekkers nuttigen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef ehqo het volgende:
Wie zit er nog op het werk? Dan kan ik hem pontificaal in het gezicht uitlachen met een Grolsch in mijn hand.
Ik heb wat met die fout. Ik maak hem altijd weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef JDude het volgende:
Acuut.
Dat komt door de Grolschquote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb wat met die fout. Ik maak hem altijd weer.
Met de vuurspuwende cirkel hoog in de lucht bij Arrow in het achterhoofd heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt super veel zin. Wordt m'n eerste en hopelijk laatste stadionconcert, want ik ben er normaliter echt allergisch voor. Ahoy is al te groot, de HMH wordt sowieso vermeden, ik hou het liever bij de Paradiso's, Melkweggen en Tivoli's van Nederland. Maar het voordeel van het Gelredome, is dat daar gigantisch veel mogelijk is, wat betreft show. Ik hoop dat Roger Waters daar flink gebruik van maakt, met overzwevende attributen e.d..
Leeuwse Witte smaakt prima.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga er nu vandoor. Boodschappen doen en dan ook maar eens wat lekkers nuttigen..
Jij hebt een surrogaat-dochter. Ruk die maar weg van d'r leven ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 16:31 schreef Misstique het volgende:
c_c, wanneer kom je bij mij schoonmaken logeren?
Huh? Ik zie em gewoon nog?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef rompompom het volgende:
Mt, je tinypic icon "has been moved or deleted".
Gelukkig, ik heb nog even.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef cerror het volgende:
Nog 3 posts, en dan heb ik officieel geen leven meer.
Die neukt. Schijnt.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt een surrogaat-dochter. Ruk die maar weg van d'r leven ofzo.
Nog 100 minuten winkels open, standaard.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef Q. het volgende:
Ik heb genen bieren in Huisch.
Je kunt mij niet wijsmaken dat je in utrecht niet 24 uur per dag ergens bier kunt kopen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog 100 minuten winkels open, standaard.
Hattie fuckansie dan?quote:
Sjit, het was net zo lekker rustig.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef mcDavid het volgende:Me oude XP installatie is weer terug!O+
Zul je misschien wel naar een nachtwinkeltje zonder zelfscankassa moeten. Waar je iemand aan moet spreken om iets te kunnen kopen. Ok, je hebt gelijk, hij moet snel zijn!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat je in utrecht niet 24 uur per dag ergens bier kunt kopen.
Doll.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef Misstique het volgende:
Babe.
zoiets ja. Met de nadruk op de eerste lettergreep.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjit, het was net zo lekker rustig..
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef rompompom het volgende:
Goeie timing, Mt, die post zo recht onder die post van mcD.!!
Fu?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoiets ja. Met de nadruk op de eerste lettergreep.
ssssssttt!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef rompompom het volgende:
Goeie timing, Mt, die post zo recht onder die post van mcD.!!
Neeeeeeeeeee, niet ck?quote:
Mij wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat je in utrecht niet 24 uur per dag ergens bier kunt kopen.
Tijd voor ansie dusquote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jawel![]()
![]()
Maar nu is alles weer goed hoor!
Vertel!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef Dagonet het volgende:
Nee, serieus, breek me de bek niet open, sommige mensen zouden nog te stom zijn om adem te halen als ze het niet aan de binnenkant van hun oogleden getatoeëerd hadden staan.
Iedereen weet dattie voor jou was.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Iedereen weet dattie voor jou was..
Wie?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef Dagonet het volgende:
MacDavid bedoel je toch?
Aan je smilie kon ik al zien welke josticlub die verzonnen had.quote:
Diegene die in TRU loopt te kutten.quote:
Zeg eens tegen die paupermod daar dattie me posts niet moet wegeditten?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Diegene die in TRU loopt te kutten.
Loop gewoon niet zo te kutten, het is een forum voor open minds, niet om het hardste wellus/nietus te roepen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die paupermod daar dattie me posts niet moet wegeditten?
Jamaar da's leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te kutten, het is een forum voor open minds, niet om het hardste wellus/nietus te roepen.
Nietes.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Loop gewoon niet zo te kutten, het is een forum voor open minds, niet om het hardste wellus/nietus te roepen.
Ah. Die.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Diegene die in TRU loopt te kutten.
Ayup.'quote:
Ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ayup.'
En tinypic liep te kutten en ergens miste ik ravage ook
Rellen stáát ook gewoon niet met een pluizige pinguïn als avatar.quote:
Het was die award op de achtergrond.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:14 schreef JDude het volgende:
Toch kwam dat beest gevaarlijker over toen je nog FA was.
Dat was juist een reden om het dan ook maar niet te doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rellen stáát ook gewoon niet met een pluizige pinguïn als avatar.
Maar om nou te zeggen dat dat werkte?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was juist een reden om het dan ook maar niet te doen.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat dat werkte?.
Dat hypericoontje van jou stookt je anders ook aardig op.quote:
Heul niet!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat hypericoontje van jou stookt je anders ook aardig op.
Yer getting there.quote:
Daarvan stamt Postbode Siemen! Hoe kun je die hype hebben gemist?! Dùùùùùùùs!quote:Op woensdag 25 april 2007 19:50 schreef Misstique het volgende:
Zaai?
Ze is de schade aan het inhalen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarvan stamt Postbode Siemen! Hoe kun je die hype hebben gemist?! Dùùùùùùùs!
Had er wel veel van gehoord, maar nooit gezien.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarvan stamt Postbode Siemen! Hoe kun je die hype hebben gemist?! Dùùùùùùùs!
Ik moet nu echt gaan meiden! Ik moet alle brieven nog bezoooorgen!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Daaaaaaarommm.
Ik heb er een tas vol van. Van de postaart.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet nu echt gaan meiden! Ik moet alle brieven nog bezoooorgen!
Verbeterd. Wandelend stuk zuurstofverspilling, dat ze snel een stuk regenwoud mag bemesten.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:01 schreef Pheno het volgende:
Oh, en mag Natasha Beddingfield gebanned worden?
Dat ook, maar ze loopt niet naast me, ik heb alleen last van haar "muziek".quote:
Knop.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ook, maar ze loopt niet naast me, ik heb alleen last van haar "muziek".
Dat is geen toeval meer.quote:
Het is de waarheid. [insert pseudo-bombastische borsatoklanken]quote:
Minidisc, beter ideequote:
Oneluv!!11!111!!!!1!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef Misstique het volgende:
Houvanje skatjepoeppieliefurdmoppie..
Dat gooit wel lekker maar zou die scherp genoeg zijn?quote:
Ik heb betere wapens om haar uit te schakelen. Duikmessen zatquote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat gooit wel lekker maar zou die scherp genoeg zijn?
Correct.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef Misstique het volgende:
We zijn écht misselijkmakend.
Ik like your thinking.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb betere wapens om haar uit te schakelen. Duikmessen zat
Een klassieker in élk genre.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:07 schreef Pheno het volgende:
Malle Pietje en de Bimbos - Tienerhoer
Dat is om het gemiddelde op te krikken.quote:
De gekartelde rand natuurlijk. Ik zal er eens 1 uit het silicoon halen, ze zijn meteen klaar voor gebruikquote:
Wacht maar tot jij een vrouwspersoon vindt die je werled op de kop zet.quote:
Dat zou betekenen dat ze van diegene niet meer mag fokkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een vrouwspersoon vindt die je werled op de kop zet..
Goed zo, niet lullen, maar doen!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De gekartelde rand natuurlijk. Ik zal er eens 1 uit het silicoon halen, ze zijn meteen klaar voor gebruik
Dan ben ik al kei-lang deaud, men!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een vrouwspersoon vindt die je werled op de kop zet..
Heb je een adres?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo, niet lullen, maar doen!
Je zoekt de rust van een kist. Van een eikenhouten kist.quote:
Natasha Beddingfieldquote:
Over 4 maanden heb ik wel even tijd. Als werkeloze pinguinquote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natasha Beddingfield
P/O silly breezer productions
12345 lookIcancountdrive
Hollywood.
It sounds like heaven.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zoekt de rust van een kist. Van een eikenhouten kist.
In een hoekje van het kerkhof waar geen tuinman komt, waar je botten stil verrotten en de tijd verstomd.
Zoiets?
Jaap.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zoekt de rust van een kist. Van een eikenhouten kist.
In een hoekje van het kerkhof waar geen tuinman komt, waar je botten stil verrotten en de tijd verstomd.
Zoiets?
Werkeloos?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over 4 maanden heb ik wel even tijd. Als werkeloze pinguin
He, als die Marokkanen het kunnen.....quote:
quote:Oh, Misstique, ik heb zo ‘n zin om in de zon te liggen
Helemaal alleen met jou, helemaal met jou alleen,
Misstique, Misstique.
Misstique, Misstique.
Oh, Misstique, ik heb zo ‘n zin om in de zon te lachen
Misstique, Misstique.
Je bent de maan, Misstique.
Je bent een ster, Misstique.
Laten we gaan, Misstique!
Het is niet ver, Misstique.
Het gras is groen, de lucht is blauw,
Ik hou van jou, Misstique.
Ik hou van …
Oh, Misstique, ik heb zo‘n zin om in het gras te lopen
Misstique, Misstique.
Oh, Misstique, ik heb zo‘n zin om uit te pas te lopen
Misstique, Misstique.
Vraag niet waar heen, Misstique!
Vraag niet welk land, Misstique!
Je bent alleen, Misstique,
Geef me ‘n hand, Misstique!
Ik hou van …
Oh, Misstique, ik heb geen zin om alles uit te leggen
Helemaal alleen voor jou, helemaal voor jou alleen,
Misstique, Misstique.
Oh, Misstique, ik heb geen zin om alles goed te zeggen
Helemaal alleen voor jou, helemaal voor jou alleen,
Misstique, Misstique.
Je bent de zee, Misstique.
Du bist das Meer, Misstique.
Je bent het land, Misstique.
Ga met me mee, Misstique!
Geef me ‘n hand, Misstique!
Ik hou van jou.
Klef!quote:
Bij mij in de buurt geven ze het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, als die Marokkanen het kunnen.....
Als natte toffee.quote:
Dat is dan wel weer lekker.quote:
Ik ga twee maanden heerlijk geen flikker uitvoeren.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt geven ze het goede voorbeeld.
Ieuw.quote:
Wat ook leuk is: een hond een chocotof geven.quote:
Vroeger, maar het woord neger mocht opeens niet meer gebruikt worden. Voor de olifant symbool hadden ze ook een uitgehongerde neger. Dat mocht ook niet meer.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:31 schreef Dagonet het volgende:
Is dat eigenlijk een negerQ? Chocotof?
Ik ook!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:31 schreef Pheno het volgende:
VERDOMME. Nu heb ik zin in een chocotof
En natuurlijk net als de winkels dicht zijn!quote:
Terwijl olifant totaal niet op Q lijkt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger, maar het woord neger mocht opeens niet meer gebruikt worden. Voor de olifant symbool hadden ze ook een uitgehongerde neger. Dat mocht ook niet meer.
Q is good for you in blanke vorm. Niet anders.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:31 schreef Dagonet het volgende:
Is dat eigenlijk een negerQ? Chocotof?
Ze wilden iets totaal andersquote:Op woensdag 25 april 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terwijl olifant totaal niet op Q lijkt.
Hopjes, vanille en chocola, aarbeien en blanke Q.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Q is good for you in blanke vorm. Niet anders.
Ik heb een veul kleinere internetpiemel.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha. Ik kan 150 gig aan m'n internetpiemel toevoegen. Ha.
Omdat je dan een mooie vierkante doos kan makenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
Overigens vond ik het altijd kut dat er precies negen negerzoenen in die verpakking zaten. Welke randdebiel heeft dat verzonnen? Acht, ok, een buge
lijk gezin heeft twee kinde
en dus dan heeft iedereen er twee. Maar waarom negen?!
Je hebt de dvdboxen van Lost gedownloadquote:Op woensdag 25 april 2007 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha. Ik kan 150 gig aan m'n internetpiemel toevoegen. Ha.
Ah, okéquote:Op woensdag 25 april 2007 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat je dan een mooie vierkante doos kan maken.
Die had ik allang mên. Maar nu heb ik daadwerkelijk de ruimte ervoorquote:Op woensdag 25 april 2007 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de dvdboxen van Lost gedownload
Hoe download jij boxen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de dvdboxen van Lost gedownload
Ah, op die manier. Werkt dat een beetje snel?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die had ik allang mên. Maar nu heb ik daadwerkelijk de ruimte ervoor. USB-schijf gekregen.
Breedband internet, daar passen ook doosjes doorquote:
Tof. Hebben om het hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Werkt dat een beetje snel?
Ik koop altijd maar schijven erbij, nu zit ik al met 1 server die 2 terabyte heeft
Zo blijkens.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Breedband internet, daar passen ook doosjes door
Wie heb jij op bezoek?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef Stofje het volgende:
Ah, fantastisch. De hele dag is m'n kamer koel en als het bijna bedtijd is, stijgt de temperatuur naar eh... heet.
Nee, het staat ook volquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Breedband internet, daar passen ook doosjes door
Slappe seks dan?quote:
Ja, best wel geloof ik. Prima om series en zulks op te zetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Werkt dat een beetje snel?
Ik koop altijd maar schijven erbij, nu zit ik al met 1 server die 2 terabyte heeft
Series brand ik meteen weg, anders gaat het mis bij mequote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, best wel geloof ik. Prima om series en zulks op te zetten.
'Prop em er maar in'.quote:
Nah, weinig. Xebro is weer terug zag ik, dus er zullen weer een hoop virtuele doodsverwensingen volgen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist op Fok, de afgelopen twee dagen?
Niet echt, viswijf zat weer te doen waar ze goed in is: aandacht zuigen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ik trouwens nog iets gemist op Fok, de afgelopen twee dagen?
www.play.comquote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
Series brand ik meteen weg, anders gaat het mis bij me
Een paar weken alle transformers op dvd kunnen vindenVan Generation 1 tot beastmachines
Lukt het of wil je een schoenlepel?quote:
You lost me at transformers.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Series brand ik meteen weg, anders gaat het mis bij me
Een paar weken alle transformers op dvd kunnen vindenVan Generation 1 tot beastmachines
Stomme nostalgie ook. En natuurlijk moet ik naar die film in juli.
Oh ja, kopen zou ook kunnenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
www.play.com
Zo moeilijk is dat niet hoor?
Mwoa, schijven gaan uiteindelijk ook hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
You lost me at transformers.
DVD's raken kwijt en gaan kapot. USB-schijven niet. In mijn geval dan.
Ik vind Xebro een slap aftreksel van wat ooit, enkele Fokgeneraties terug, een stoer mannetje was.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, weinig. Xebro is weer terug zag ik, dus er zullen weer een hoop virtuele doodsverwensingen volgen.
Is ie getrouwd?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Xebro een slap aftreksel van wat ooit, enkele Fokgeneraties terug, een stoer mannetje was.
Volgens mij heeft hij een leven gekregen o.i.d.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Xebro een slap aftreksel van wat ooit, enkele Fokgeneraties terug, een stoer mannetje was.
Daar warmt een kamer ook niet echt van op. Nee, ik denk -en nu doe ik hele gevaarlijke uitspraken- dat het door de zon komt.quote:
Mja, zoals ik al zei, je hebt dus niets gemist.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gatverdamme!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een leven gekregen o.i.d.
Ik voel je pijn. Mijn kamer is ook de heetste plek van het huis (en verbazingwekkend genoeg is dat ook het geval als ik er niet in zit).quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar warmt een kamer ook niet echt van op. Nee, ik denk -en nu doe ik hele gevaarlijke uitspraken- dat het door de zon komt.
Naja, er waren wel wat leuke relletjes in de crewfora, maar das ook niks nieuws.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al zei, je hebt dus niets gemist.
Je was okay.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef cerror het volgende:
Kanker. Dit is mijn 50.000e post.
Tijd voor pils.
Ik ben nog steeds virtueel bang voor mezelf.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Stofje het volgende:
Sowieso, 'vroeger' waren er 'enge mensen' op FOK. Mensen waar je geen ruzie mee moest hebben, zoals Inso, Xebro en Kasta. Ik was virtueel bang voor ze.
De wat?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Daar warmt een kamer ook niet echt van op. Nee, ik denk -en nu doe ik hele gevaarlijke uitspraken- dat het door de zon komt.
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je *ril* irl niet eng bent. Schijnt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds virtueel bang voor mezelf..
Q is een doetje in het echt. Een lief doetje, maar wel een doetje.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je *ril* irl niet eng bent. Schijnt.
Nee joh, Kasta is leuk. Zorgt nog wel 's voor plezier ende vermaak in R&P.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Stofje het volgende:
Sowieso, 'vroeger' waren er 'enge mensen' op FOK. Mensen waar je geen ruzie mee moest hebben, zoals Inso, Xebro en Kasta. Ik was virtueel bang voor ze.
Oe, link?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Naja, er waren wel wat leuke relletjes in de crewfora, maar das ook niks nieuws.
Wel met bier. Eventueel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Q is een doetje in het echt. Een lief doetje, maar wel een doetje.
Zoek maar op mijn naam ofzo.quote:
Wie heeft er gelekt?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat je *ril* irl niet eng bent. Schijnt.
Iemand die d'r Tena Lady thuis gelaten hadquote:
Okay, ik moet zeggen dat ik een paar posts heb weggeklikt ipv alt+s omdat ik die dag geen tijd had.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt tegen Dago. Je wordt soft.
Vandaar dattie zn ruige icon weer terug heeft nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt tegen Dago. Je wordt soft.
Bwehehehe, sukkel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef Stofje het volgende:
Een open zakje studentenhaver pakken en die verkeerd om mee naar je bureau brengen is niet echt handig.
Klein Duimpje dacht daar anders overquote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef Stofje het volgende:
Een open zakje studentenhaver pakken en die verkeerd om mee naar je bureau brengen is niet echt handig.
Bringing back the manliness.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vandaar dattie zn ruige icon weer terug heeft nu.
Whehehehe.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:10 schreef Stofje het volgende:
Ik ben echt een ster in schoonmaken S, vraag maar aan Litso. Die twee uitgezakte oma's van RTL 4 zijn er niets bij. Voor een vooraf bepaald uursalaris wil ik best even langskomen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:12 schreef Stofje het volgende:
Of misschien ligt het wel puur aan het feit dat studentenhaver met stofjes gewoon niet echt lekker zijn. Ik bedoel, het is hier niet zó schoon, dat je van de vloer kunt eten. Integendeel, denk ik.
Wroooooooooooooowwwwwwwrrrrgrrrrrrrrprrrrrrfrfrfffrffrrprtrrrquote:
Mag ik je ook inhuren?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt een ster in schoonmaken S, vraag maar aan Litso. Die twee uitgezakte oma's van RTL 4 zijn er niets bij. Voor een vooraf bepaald uursalaris wil ik best even langskomen.
Ik heb een kamer van 15m2, je zou denken dat ik dat zelf ook wel op zou moeten kunnen komen lossen. Maar hoe meer werkwoorden je gebruikt, hoe minder werk je daadwerkelijk verzet, zei een wijs man ooit.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben echt een ster in schoonmaken S, vraag maar aan Litso. Die twee uitgezakte oma's van RTL 4 zijn er niets bij. Voor een vooraf bepaald uursalaris wil ik best even langskomen.
'quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Dagoooooo, ik vroeg waaahaaaaat.
*trekt aan mouw.
Krijg ik dan ook een spesjul prais?quote:
Niet zeiken, ik moet morgen ook om 12 uur op school zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef Pheno het volgende:
Morgen. Vroeg. 5.45. Wekker. Sterf wekker!
Kortom, eerst naar bed voordat de zoveelste wekker het raam uitvliegt
Ik zuig stof als geen ander, Stof.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een kamer van 15m2, je zou denken dat ik dat zelf ook wel op zou moeten kunnen komen lossen. Maar hoe meer werkwoorden je gebruikt, hoe minder werk je daadwerkelijk verzet, zei een wijs man ooit.
Oh, en ga je trouwens dan ook stofzuigen? [afbeelding]/ [afbeelding] (één van deze twee smileys, ik weet nog niet welke).
Uiteraard, jou zal ik niet afzettenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een spesjul prais?.
Kud.quote:
Praat eens in volzinnen, muts.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:06 schreef Mokster het volgende:
O. En lekker eten. En wijn. Véél wijn. En fijne tafelgesprekken. Draaierigheid. In bed. Zwoele temperatuur.
Slechts twee minpuntjes: André Hazes-muziek in de buurtkroeg op de hoek. En. Het gebrek aan gezelschap. Gód. Ik wil iemand bespringen. Nu!!
Een meet?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:43 schreef mcDavid het volgende:
nou, he, gelukkig....
nu wel, maar morgen schaam ik me natuurlijk dood voor al die foto's
Okay, welke fokster ben je van plan te neuken morgen?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het lijkt me verstandiger te ontkennen.
Janetje.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Okay, welke fokster ben je van plan te neuken morgen?
True that, en veel succes.quote:
nopequote:Op donderdag 26 april 2007 01:06 schreef mcDavid het volgende:
Maargoed. Gelukkig heb ik geen post-history.
Kan weinig kwaad. Mits je niet teveel apparaten op het zelfde stopcontact hangt.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het veilig om een stekkerdoos op een stekkerdoos aan te sluiten?
Geen haspels, en eigenlijk de hele pc zit op 1 stopcontact. Ja, en m'n leeslamp danquote:Op donderdag 26 april 2007 01:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan weinig kwaad. Mits je niet teveel apparaten op het zelfde stopcontact hangt.
én als het haspels betreft, als je die volledig afrolt.
Doos op doos is een zonde volgens de bijbel èn de koran. (geloof ik)quote:Op donderdag 26 april 2007 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het veilig om een stekkerdoos op een stekkerdoos aan te sluiten?
IK GA MISSCHIEN WEL DOOD EN JIJ MAAKT GRAPJES.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Doos op doos is een zonde volgens de bijbel èn de koran. (geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |