Godver, wat heb ik zin in 5 mei. Roger Waters op Bevrijdingsfestival, alsof het expres zo is geprogrammeerd.quote:Mother should I run for president
Mother should I trust the government
Mother will they put me in the firing line
Oo-ah, is it just a waste of time
Hush now baby, baby don't you cry
Mama's gonna make all of your nightmares come true
Mama's gonna put all of her fears into you
Mama's gonna keep you right here under her wing
She won't let you fly but she might let you sing
Mama's gonna keep baby cozy and warm
Oo, babe, oo babe, oo babe
Of course mama's gonna help build the wall
turkse pizzaquote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef SiemeN het volgende:
Lunch. Tosti's.
Tof.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Check het aantal toeschouwers!!!
Ik ben humanitair bezig dus mij krijg je niet schuldigquote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef rompompom het volgende:
"Mammie, ik heb geen bijles gehad; nu haal ik een twee!!!"
Tuulk.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben humanitair bezig dus mij krijg je niet schuldig.
Ik zit te twijfelen of ik na de schoonmaak nog iets te eten zal fixen of dat ik dan m'n hoofd tegen de muur zal moeten rammen wegens vervroegde burgerlijkheid.
Ja, maar niet in triviale dingen als rekenen en wiskunde. Wij hebben het over veel diepere stof.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:28 schreef JDude het volgende:
Zou Nosh bijles van c_c krijgen?
"Dieper".quote:Op woensdag 25 april 2007 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, maar niet in triviale dingen als rekenen en wiskunde. Wij hebben het over veel diepere stof.
Bijles over wespen?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar niet in triviale dingen als rekenen en wiskunde. Wij hebben het over veel diepere stof.
Jawel. Ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik dan de enige die zich aan de youtube comments stoort? Is het niet herkenbaar?
Ik scroll daar nooit naar benedenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik dan de enige die zich aan de youtube comments stoort? Is het niet herkenbaar?
Bij de buren. Of in de schuur.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie een dweil zouden zijn in een verwaarloosd huis, waar zouden jullie je verstoppen?
In de supermarkt.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie een dweil zouden zijn in een verwaarloosd huis, waar zouden jullie je verstoppen?
Ik heb m'n grenzen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef SiemeN het volgende:
Onderin de wasmand.
onderin de koelkast. Indien hij ooit de koelkast ontdooid heeftquote:
Het moet gezegd: de verwaarlozing is voornamelijk de schuld van z'n ex-huisgenote, die onlangs weg is gegaan. Niet dat iedereen nu denkt dat Litso een filthy pig isquote:Op woensdag 25 april 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
onderin de koelkast. Indien hij ooit de koelkast ontdooid heeft
Hooguit een Guinea pig.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het moet gezegd: de verwaarlozing is voornamelijk de schuld van z'n ex-huisgenote, die onlangs weg is gegaan. Niet dat iedereen nu denkt dat Litso een filthy pig is.
Een niet zo mooie naam voor een koud biertjequote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
Blegh.
Onvoorwaardelijke seks?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
Blegh.
Yuck dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een niet zo mooie naam voor een koud biertje
Volgaarne.quote:
Sterf.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef ehqo het volgende:
Wie zit er nog op het werk? Dan kan ik hem pontificaal in het gezicht uitlachen met een Grolsch in mijn hand.
WSiemeNZ. Maar goed. Nog drie kwartier. Dan ga ik richting huis en hetzelfde doen.quote:
Ja. En een paar weken later in Ahoy. RWquote:Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef ehqo het volgende:
Zeg, Stofje, was jij er toen ook op het Arrow Rock Festival?
Och, dan wel met een lach op mijn gezicht en pils in mijn hand. Het kon erger. Zoals die keer dat ik stierf toen ik drie was omdat ik compost had gegeten.quote:
Op Arrow Rock was ik ook. Tamelijk onvergetelijk, ideaal weer en toffe ambiance. En mijn vader die euforisch een traan pinkte, waarna ik hem uitschold voor homo.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. En een paar weken later in Ahoy. RW.
Mijn vader jankte ook in Ahoy. Prachtig om te zien, eigenlijk. Arrow was inderdaad onvergetelijk, wat een geweldige belevenis.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Op Arrow Rock was ik ook. Tamelijk onvergetelijk, ideaal weer en toffe ambiance. En mijn vader die euforisch een traan pinkte, waarna ik hem uitschold voor homo.
Ik krijg accuut zin in 5 mei.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn vader jankte ook in Ahoy. Prachtig om te zien, eigenlijk. Arrow was inderdaad onvergetelijk, wat een geweldige belevenis.
Echt super veel zin. Wordt m'n eerste en hopelijk laatste stadionconcert, want ik ben er normaliter echt allergisch voor. Ahoy is al te groot, de HMH wordt sowieso vermeden, ik hou het liever bij de Paradiso's, Melkweggen en Tivoli's van Nederland. Maar het voordeel van het Gelredome, is dat daar gigantisch veel mogelijk is, wat betreft show. Ik hoop dat Roger Waters daar flink gebruik van maakt, met overzwevende attributen e.d.quote:
Ik ga er nu vandoor. Boodschappen doen en dan ook maar eens wat lekkers nuttigen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef ehqo het volgende:
Wie zit er nog op het werk? Dan kan ik hem pontificaal in het gezicht uitlachen met een Grolsch in mijn hand.
Ik heb wat met die fout. Ik maak hem altijd weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef JDude het volgende:
Acuut.
Dat komt door de Grolschquote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb wat met die fout. Ik maak hem altijd weer.
Met de vuurspuwende cirkel hoog in de lucht bij Arrow in het achterhoofd heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt super veel zin. Wordt m'n eerste en hopelijk laatste stadionconcert, want ik ben er normaliter echt allergisch voor. Ahoy is al te groot, de HMH wordt sowieso vermeden, ik hou het liever bij de Paradiso's, Melkweggen en Tivoli's van Nederland. Maar het voordeel van het Gelredome, is dat daar gigantisch veel mogelijk is, wat betreft show. Ik hoop dat Roger Waters daar flink gebruik van maakt, met overzwevende attributen e.d..
Leeuwse Witte smaakt prima.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga er nu vandoor. Boodschappen doen en dan ook maar eens wat lekkers nuttigen..
Jij hebt een surrogaat-dochter. Ruk die maar weg van d'r leven ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 16:31 schreef Misstique het volgende:
c_c, wanneer kom je bij mij schoonmaken logeren?
Huh? Ik zie em gewoon nog?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef rompompom het volgende:
Mt, je tinypic icon "has been moved or deleted".
Gelukkig, ik heb nog even.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef cerror het volgende:
Nog 3 posts, en dan heb ik officieel geen leven meer.
Die neukt. Schijnt.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt een surrogaat-dochter. Ruk die maar weg van d'r leven ofzo.
Nog 100 minuten winkels open, standaard.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:12 schreef Q. het volgende:
Ik heb genen bieren in Huisch.
Je kunt mij niet wijsmaken dat je in utrecht niet 24 uur per dag ergens bier kunt kopen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog 100 minuten winkels open, standaard.
Hattie fuckansie dan?quote:
Sjit, het was net zo lekker rustig.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef mcDavid het volgende:Me oude XP installatie is weer terug!O+
Zul je misschien wel naar een nachtwinkeltje zonder zelfscankassa moeten. Waar je iemand aan moet spreken om iets te kunnen kopen. Ok, je hebt gelijk, hij moet snel zijn!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat je in utrecht niet 24 uur per dag ergens bier kunt kopen.
Doll.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef Misstique het volgende:
Babe.
zoiets ja. Met de nadruk op de eerste lettergreep.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjit, het was net zo lekker rustig..
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef rompompom het volgende:
Goeie timing, Mt, die post zo recht onder die post van mcD.!!
Fu?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoiets ja. Met de nadruk op de eerste lettergreep.
ssssssttt!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef rompompom het volgende:
Goeie timing, Mt, die post zo recht onder die post van mcD.!!
Neeeeeeeeeee, niet ck?quote:
Mij wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat je in utrecht niet 24 uur per dag ergens bier kunt kopen.
Tijd voor ansie dusquote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jawel![]()
![]()
Maar nu is alles weer goed hoor!
Vertel!quote:Op woensdag 25 april 2007 18:35 schreef Dagonet het volgende:
Nee, serieus, breek me de bek niet open, sommige mensen zouden nog te stom zijn om adem te halen als ze het niet aan de binnenkant van hun oogleden getatoeëerd hadden staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |