Zitten hier zoveel bejaarden dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:17 schreef -chiel- het volgende:
Voor de ouderen onder ons Ouwe lullen gamen ook Ursel zijn vriend (ikhebeenvraagje) zit er ook![]()
Als er na 22:00 geen bus meer rijd dan moet je idd wel vroeg beginnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Best wel naatje van je eigenlijk om daar te gaan wonen..
Bedoel, hebben we straks een zuip-meet bij jou en zijn we verplicht te blijven slapen omdat er na 22:00 geen bus meer gaat..
In Dordrecht.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk allemaal zo'n beetje vandaan?
(zonder homofiele ondertoon gevraagd natuurlijk)
Ik zelf uit Apeldoorn, daar was de nieuwjaarszuipmeet, maar we komen ook vaak naar Breda voor een drankjequote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Apart, ach we hebben toch geen heli's meer op onze server
ja helemaal gelijk, tief nu maar weer op!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef Robo0 het volgende:
[..]
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildo
Volgens mij had hij vroeger (op de oude server) al een ban, en de enige dildo die ik ooit bij hem in de buurt gezien heb, dat ben jijquote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef Robo0 het volgende:
[..]
oftwel bof banned als ze geownt worden, of het nou met een heli is, op de grond of met een dildo
Kijk aan, maar feit blijft dat studie en volleybal een zeer goede voorbereiding vormen tot een gedegen voedingsbodem voor bierquote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey Francis
Er zitten hier wel een paar bier drinkers tussen hoor. Ik heb ze live in actie gezien. Sommige moeten nog veel leren, maar er zit potentieele toppertjes tussen
Ik weet nog wel een goede zuipmeet LET OP komt tie:quote:Op woensdag 25 april 2007 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoor ik een zuipmeet?
(euh.. Meets, dat is voor nerds)
Nooit van gehoord eigenlijk..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef Keltie het volgende:
Meteren, het midden van Nederland zeg maar
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Ik poste hier ook alleen omdat ik me verveel op me werk.
Jezus man GoT lijkt wel voor hoogbegaafde forum bezoekers, pas na een halve pagina hier gelezen te hebben snap ik waarom got zo zwaar gemod wordt. Mensen zwaar onder drugs in luidruchtige disco’s geven interessantere info.
Waarom komen mensen hiero voor interessante info.. Tis toch geen BF2 topic of wat dan..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Jezus man GoT lijkt wel voor hoogbegaafde forum bezoekers, pas na een halve pagina hier gelezen te hebben snap ik waarom got zo zwaar gemod wordt. Mensen zwaar onder drugs in luidruchtige disco’s geven interessantere info.
Ik zeg ook niet dat het groot isquote:
Bij Jomanda en fliepke..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het groot is
Ligt bij Culemborg/ Geldermalsen/ Tiel/ Waardenburg in de buurt.
Dat is dus voor nerdsquote:Op woensdag 25 april 2007 14:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Kijk aan, maar feit blijft dat studie en volleybal een zeer goede voorbereiding vormen tot een gedegen voedingsbodem voor bier![]()
![]()
[..]
Ik weet nog wel een goede zuipmeet LET OP komt tie:
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
Twee tapjes per gamehuisje staat garant voor een doorlopende straal aan bier![]()
![]()
Ik heb het hier beter naar mijn zin dan op GoT.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Troetel Keltie...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straal je de tering in
Bedacht me opeens dat het de troetelberen waren..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Homo. Een beetje "Super" veranderen in "Troetel"![]()
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.quote:
Daar ging het ook om.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.
Ze moeten gewoon vaker zonder publiek spelen..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heeft ADO het toch goed gedaan aangezien ze met 0-3 begonnen zijn.
Jah, lachen was dat.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef ursel het volgende:
Stelletje prutsers zijn het..
Net zoals ajax.. Die wou ook een monsterscore zetten. Stonden ze opeens met maar 3-2 voor..
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, lachen was dat.
Jammer dat die Synagogeklanten er toch nog 2 inprikken.. Stinkjunkies hebben niets over voor Rotterdam.
sparta
ajax
Ik ben geen voetbal club.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef ursel het volgende:
[..]. Je vergeet Heintje in het rijtje te zetten..
![]()
![]()
Nou moet ik zeker 1 van deze smileys gebruiken:quote:
*kuch* Bullshit *kuch*quote:Op woensdag 25 april 2007 15:38 schreef Heintje het volgende:
Voor monserscores moet je niet in de ere divisie gaan spelen.
Dan moet je je laten degraderen naar de eerste of lager.
Dan hanteren wij denk ik een andere defenitie van "monsterscore"quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou moet ik zeker 1 van deze smileys gebruiken:![]()
![]()
Lekker vlotquote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Tegen ado ookquote:Op woensdag 25 april 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord is namelijk alles mogelijk..
Of jij kijkt ander JPL-voetbal? zovaak zie ik daar geen 10-0/ 0-10 uitslagen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan hanteren wij denk ik een andere defenitie van "monsterscore"
brabant = homolandquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Maar wat een homo die arts hier in Breda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn wat dat betreft ook al halve ambtenaren..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Even afreageren!!!![]()
![]()
--- knip ---
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar betaal je de zorgverzekering voorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
Even afreageren!!!![]()
![]()
Ik ben vandaag voor mijn voet naar het ziekenhuis geweest.
Ik kwam binnen bij die orthopeed dus hij vraagt wat het probleem is, dus ik leg het uit en vertel van india.
Zegt hij heel bot: "ja dat jij naar india gaat is jouw keus! daar ga ik echt geen haast voor maken hoor!"
ik:![]()
Vervolgens zegt hij: "ik ga er prednison inspuiten"
ik: "nou liever niet"
hij; ja als je overal nee tegen gaat zeggen kan ik niks met je!!
ik: "nou eeh ik ben gewoon voorzichtig met prednison, ik heb namelijk het 10 jaar lang geslikt, zou dat er trouwens wat mee te maken kunnen hebben?"
hij: je denkt toch niet dat je van een beetje prednison pijn in je voet krijgt???
ik:![]()
Hij heeft vervolgens naar de foto's van mijn voet gekeken en was er niet van overtuigd dat het wel wildgroei van bot was, wat het wel was wist hij ook niet. Zag er in ieder geval niet netjes uit. Hij wilde een botscan en een MRI en ik moest maar gewoon zoals iedereen wachten
De botscan zou dus pas 21 mei kunnen en de mri niet eerder. Kortom: stel dat ze daarna nog willen opereren ofzo dan heb ik nog maar 1 maand in NL .. dus dat zou niet echt heel handig zijn.
Dus ik naar huis ... met verzekering gebeld. Zo van; kan ik ergens die onderzoeken eerder laten doen ofzo? Zij raden me aan naar belgie te gaan .. en dat kon gelijk! dus ik naar Turnhout!
Ik heb 2,5 uur moeten wachten voor ik aan de beurt was (dat is normaal daar .. sommige mensen zaten al 5 uur te wachten!!!)
Deze dokter zei eigenlijk bijna niks, hij keek naar mijn voet en gaat volgende week foto's en een CT scan laten maken en ik kan dan gelijk voor de uitslag bij hem terecht. Dan moet ik dus wel weer lang wachten maar dan weten we in ieder geval meer! Hij gaat er juist vanuit NIET te gaan opereren ... maar hij wil eerst de onderzoeken afwachten ..
![]()
![]()
![]()
![]()
kutursel doe nou es -knip- !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Het zijn wat dat betreft ook al halve ambtenaren..
Dokters lijken tegenwoordig steeds meer patienten te zien als "producten".![]()
Beter dat je iig in belgie terecht kwam.. Alleen de onzekerheid wat er gaat gebeuren lijkt me wel zeer vervelend..![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar betaal je de zorgverzekering voor
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kutkeltiel doe nou es -knip- !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het weer is helemaal niet kut-- juist heerlijk weer man..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
brabant = homoland![]()
maar kut weer zegff afwachten, sterkte iig!
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Het weer is helemaal niet kut-- juist heerlijk weer man..
Tis bloedje heet buiten..
Wat mopper je nou man..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kutursel doe nou es -knip- !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
tja, tijd dat ik naar huis ga, spreek julli emorgen wel weerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat mopper je nou man..
Je zit toch niet weer in Polen of wat..
![]()
Altijd leuk die artsen. Ik mag morgen weer naar het ziekenhuis, maar ik verwacht alleen maar goed nieuwsquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
-knip- anders wordt ijsmutsje boos.
Ik kijk helemaal geen voetbal. Of ik moet toevallig in een stadion zijn als er een wedstrijd is.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of jij kijkt ander JPL-voetbal? zovaak zie ik daar geen 10-0/ 0-10 uitslagen.
Dan moet je helemaal niet lullenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal geen voetbal. Of ik moet toevallig in een stadion zijn als er een wedstrijd is.
Dries spreek ik nog iedere dag hoor, zit bij hem in de klas. Hij is gestopt met bf2 omdat ie wat anders heeft gevonden (xbox 360)quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dries is ook oud BoF-er, maar sinds het bunnyhoppen eruit is gehaald is hij niet meer
Kut dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Het weer is helemaal niet kut-- juist heerlijk weer man..
Tis bloedje heet buiten..
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja, tijd dat ik naar huis ga, spreek julli emorgen wel weer![]()
![]()
Hey ik woon ook in den haagquote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef ursel het volgende:
[..]
De meeste overal, sommige nergens..
Hiero Den Haag..
Maar het niet meer kunnen bunnyhoppen heeft zeker een factor gespeeldquote:Op woensdag 25 april 2007 16:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dries spreek ik nog iedere dag hoor, zit bij hem in de klas. Hij is gestopt met bf2 omdat ie wat anders heeft gevonden (xbox 360)
Nou dat weet ik niet, ik zal het aan hem vragenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar het niet meer kunnen bunnyhoppen heeft zeker een factor gespeeld
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus jij hebt toendertijd mijn auto-radio gejat..![]()
Waar ergens?
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
PRIMEUR!!!!!!!!
Ik heb de eerste foto's van IJsmuts woning
Buitenkant
[afbeelding]
Van binnen
[afbeelding]
47 tot deze postquote:Op woensdag 25 april 2007 16:08 schreef ursel het volgende:.. Ik ga straks aan JeRa vragen of die ff wil melden hoeveel posts ik in dit topic heb..
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
k heb behoorlijk wat kunnen vangen voor je autoradio
![]()
bomenbuurt
Get a lifequote:
Zoek maar eens op aucubastraatquote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is niet gek ver van de kamperfoeliestraat af..
Hier een foto van de wijk te tijde van de 2e wereld-oorlog..
[afbeelding]
Je moet er toch zeker 100 kunnen hebben van de 300.quote:
Misschien moet je eens stoppen met je wijven op het fornuis te naaien, als hun kutten bloedheet zijn..quote:
Gewoon Purrenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]Die heeft nog behoorlijk wat montage-kit nodig..
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef Viro het volgende:
Viro zegt:
hey driesje
Dries // zegt:
lo
Viro zegt:
vraagje
Dries // zegt:
ja
Viro zegt:
boffers willen weten waarom je bent gestopt met bf2
Dries // zegt:
omdat ik te goed werd
Viro zegt:
nee even serieus
Dries // zegt:
ik ben serieus
Volgens mij moeten we hem maar weer eens op het battlefield krijgen en kijken of hij nog steeds zo goed is
Ik denk dat we ook een andere definitie van bloedheet hanteren.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met je wijven op het fornuis te naaien, als hun kutten bloedheet zijn..
Dan ben je een mietje.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook een andere definitie van bloedheet hanteren.
Ik versta onder bloedheet de temp van normaal menselijk bloed onder normale omstandigheden.
Wat dus neer komt op 37 graden celcius.
Nou, dan ben ik nu kokend heet zeker met deze temp hier binnen..quote:Op woensdag 25 april 2007 16:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik denk dat we ook een andere definitie van bloedheet hanteren.
Ik versta onder bloedheet de temp van normaal menselijk bloed onder normale omstandigheden.
Wat dus neer komt op 37 graden celcius.
Oe oe.. spannend..quote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef Viro het volgende:
[..]
*gaat vanaaf een bezoek brengen aan ursel voor anale genot![]()
Heintje kijkt hetzelfde als jouw avatarquote:Op woensdag 25 april 2007 16:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik nu kokend heet zeker met deze temp hier binnen..![]()
Hij is gestopt omdat hij niet meer kon springen en schieten tegelijk sinds patch 4377589375 en toen was hij niet meer zo goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef Viro het volgende:
Viro zegt:
hey driesje
Dries // zegt:
lo
Viro zegt:
vraagje
Dries // zegt:
ja
Viro zegt:
boffers willen weten waarom je bent gestopt met bf2
Dries // zegt:
omdat ik te goed werd
Viro zegt:
nee even serieus
Dries // zegt:
ik ben serieus
Volgens mij moeten we hem maar weer eens op het battlefield krijgen en kijken of hij nog steeds zo goed is
Nee, jij kon niet meer bunnyhoppen en toen werd je geowndquote:Op woensdag 25 april 2007 16:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee weet ik veel, khad gewoon geen zin meer na verloop van tijd.
Rozenburgquote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef Keltie het volgende:
Aan de andere kant, bij de gemiddelde zuip-meet ben je zo dronken dat de kans groot is dat als je de bus neemt je de volgende dag wakker wordt in Winschotenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:18 schreef ursel het volgende:
Bedoel, hebben we straks een zuip-meet bij jou en zijn we verplicht te blijven slapen omdat er na 22:00 geen bus meer gaat..
Of je hebt niet op Jorrit gerekend.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:22 schreef Heintje het volgende:
Of je hebt te weinig bier.
Niet alles is wat het lijktquote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef Robo0 het volgende:
Jezus man GoT lijkt wel voor hoogbegaafde forum bezoekers.
quote:
Lekker zegquote:Op woensdag 25 april 2007 15:50 schreef BattleLies het volgende:
-ziekenhuisverhaal-
Whehehe.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
Wat mopper je nou man..
Je zit toch niet weer in Polen of wat..
Met dat tempo doe je een marathon in 105 minuten en een beetje. Das een wereldrecordquote:
He Ariequote:Op woensdag 25 april 2007 16:38 schreef -Dries- het volgende:
Nee weet ik veel, khad gewoon geen zin meer na verloop van tijd.
Wehehe... Havenslaaf..quote:Op woensdag 25 april 2007 16:53 schreef FJD het volgende:
Zo daar ben ik weerAls je de hele dag meedoet dan heb je het idee dat het langzaam gaat en dat het makkelijk te volgen is maar als je eenmaal een paar uurtjes niet meeleest dan gaat het toch wel hard
Gelukkig heb ik niets met enige inhoud gemist, dat scheelt wel weer.
[..]
RozenburgDat is zeg maar de woonghetto van de haven van Rotterdam
[..]
Denk niet dat je mee mag doen in een autoquote:Op woensdag 25 april 2007 16:53 schreef FJD het volgende:
Met dat tempo doe je een marathon in 105 minuten en een beetje. Das een wereldrecord
Ik hoef lekker niet meer in de filequote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef Keltie het volgende:
Zo, ik ga maar eens de file opzoeken... Genoeg hier op kantoor gezeten (ook erg veel gedaan vandaag![]()
Vanavond eens kijken wie er van jullie aan het BF'en is
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:57 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
Na een jaar die dingen niet gegeten te hebbenheb ik er vandaag een hele dozijn van gehaald
![]()
oreo rulez![]()
Ik was al voor de patch gestoptquote:Op woensdag 25 april 2007 16:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, jij kon niet meer bunnyhoppen en toen werd je geownd
Uuuh hoi?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |