Daar wilde ik net op stemmen, even de poll uit het vorige topic halen zoquote:Op woensdag 25 april 2007 11:49 schreef nokwanda het volgende:
opeens ga ik toch voor de 5 kitjes
Tnx!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef senesta het volgende:
Poll weer even goed gezet
dat bedoelde ik..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zolang je geen uren in bad zit, kan ze best alvast beginnen...
Ik hoop dat ze morgen bevalt.. dan mis ik niks (ben vanavond niet thuis)quote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef Lotjeb het volgende:
Jee, poezebeest houd ons wel heel lang in spanning...
GOOD!!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoe gaat het met jouw kittens, nokwanda?
Heb hetzelfde probleem, ik heb eerst op 3 kittens gestemd, nu denk ik dat het er 4 worden...
Wat is toch dat warme bolletje de hele tijd bij mijn voetenquote:
ze is wel haar poes aan het wassenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef Logician het volgende:
cam weer ff aan, weinig te zien behalve een heel luie zwangere poes
Woei ik zie een poes in me beeldquote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef Logician het volgende:
cam weer ff aan, weinig te zien behalve een heel luie zwangere poes
Kan je ze niet menemen naar de DA?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef Logician het volgende:
Ik kan geen oppas vindenen de DA wil niet op huisbezoek komen
Of gewoon heel erg moe. Heb jij wel eens een 4-ling meegesleept? Is behoorlijk vermoeiend, lijkt me...quote:
Misschien doet hij de volgende keer dan wel aan huisbezoeken. Laat ze daar gewoon even flink huilen en jengelen...quote:
Ok gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow ff misschien wel een goed idee. FPS op 1 te zetten en quality op 30% aan gezien je het verschil niet echt ziet en Logician dan meer internet over heeft (en met wat geluk er meer mensen kunnen kijken.).
Nu niet meerquote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Poes staat bij de schoenen er achter Rewimo.
me tooquote:
Iddquote:Op woensdag 25 april 2007 14:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hey, je zit op Fok! Dat genereerd veel kijkers....
Hehe het ligt dus niet aan mijn internet.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:00 schreef SnowDoggg het volgende:
Bah fok is langzaam!
Die ligt er zo goed als klaar voorl ijkt mijquote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Logician het volgende:
Ja normaal springt ze ook op als de deur opengaat, nu reageert ze niet eens, zo toch maar eens even onder die staart kijken
Ah, ingedaald? Als dat dus ook bij katten gebeurd. Ik heb heb vooral een menselijke bevalling in mijn hoofd...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Logician het volgende:
nee nog niets behalve dan dat het wat boller staat daaronder, maar dat is al zo sinds gisteravond..
ik had hem ook weggeklikt ennu kom ik dr niet meer inquote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef Troel het volgende:
'k heb helemaal geen beeld meer nu ik mijn pc opnieuw op moest starten
Misschien doet ze het expresquote:Op woensdag 25 april 2007 16:20 schreef Ole het volgende:
Ms is poes zich nog niet echt van iets bewust. Alleen maar van "wat moet baasje nou de hele tijd met die cam" en 'Waarom mag ik nou niet gewoon naar buiten?"
Hij staat uitquote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef Smittend het volgende:
Allebei de linkjes doen 't niet..is de cam nog uit ofzo ? ..of is ie gewoon overbelast door alle meeglurende FOK!ers ?
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor.![]()
hij is uitquote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef Smittend het volgende:
Allebei de linkjes doen 't niet..is de cam nog uit ofzo ? ..of is ie gewoon overbelast door alle meeglurende FOK!ers ?
Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor.![]()
Zou dat net als bij mensen een slijmprop kunnen zijn?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
Sorry waren eten etc.![]()
De kindjes gaan om 19:15 naar bed, dan gaat de cam weer aan
Ik heb net speciaal voer met extra vitaminen etc voor dr gekocht, ze vreet het alsof ze al 2wk niets gehad heeft
Ze had net een heel klein beetje slijm onder dr staart... maar dit is alweer weg en ik zie verdre ook geen ontsluiting oid
Mjah, klinkt toch wel alsof er iets gaande is.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:50 schreef Logician het volgende:
Emmm toch maar even opletten geblazen... ze liep net alsof er een kurk in dr poepert zat
Maar het enige wat ik zag was dat ze op de grond poep liep te lekken![]()
bah
Echt gewoon is het anders niet voor een poes om poep te lopen lekkenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Mjah, klinkt toch wel alsof er iets gaande is.
Maar goed, misschien letten we nu wel heel erg veel op alles![]()
We hebben pagina 6 nogquote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Logician het volgende:
doet ie het nu weer?
ps: wie wil er vast een nieuwe OP maken
Neu, en dat wil je vast ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit geen geluid bij zeker???
Nee, oke...maar dan zit ik hier dus al een kwartier voor Jan L*l met een koptelefoon opquote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, en dat wil je vast ook niet
Zit je daar als mens mee te puffen en zo. En reken maar dat dat hoorbaar is. Ik luisterde het te vage fimpje van de bevalling hier terug en dacht:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gek op katten maar ik mag er geen van mijn vriend iets met Chesterfields en kattennagelsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef Sorbootje het volgende:
Zou ze weten hoeveel mensen met haar meeleven en zo lang mogelijk van de aandacht willen genieten?
Is jouw vriend toevallig mijn man?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben gek op katten maar ik mag er geen van mijn vriend iets met Chesterfields en kattennagelsdus ik vind dit heerlijk om te volgen
je laat de cam toch ook wel op de doos staan als ze eenmaal geboren zijn he Logician??
voorlopig is ze een mooie deur stopquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ze studeert voor deurmat, maar is niet plat genoeg.
en die kitjes lachen zich helemaal suf daarbinnenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
voorlopig is ze een mooie deur stop![]()
Maar het is inmiddels alweer een beetje afgekoeld hoor bijna-mama-poes, prima beval weertje hoor![]()
* Nonneke wiebelt met een speelgoedmuisje bij Naina's achterkant 'koooooom dan poesjes kooooooom dan' *maakt poezenlokgeluidjes*
Hehequote:Op woensdag 25 april 2007 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga écht niet bevallen omdat jullie dat zo graag willen he?
[afbeelding]
op zulke momenten is het jammer dat je geen katten ren in je tuin hebt hmquote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef Logician het volgende:
ze wil naar buiten, loopt te mauwen ..
Dat werkt erg rustgevendquote:Op woensdag 25 april 2007 20:26 schreef Napster het volgende:
Leuk die cam
Ga er eens met een jointje erbij naar kijken![]()
Zal ik er aan beginnen?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Logician het volgende:
ps: wie wil er vast een nieuwe OP maken
en ze houdt em knap lang vol. het lijkt wel stilstaand beeld. Soms vraag ik me af of de cam niet epr ongeluk stilstaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |