Neu, en dat wil je vast ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit geen geluid bij zeker???
Nee, oke...maar dan zit ik hier dus al een kwartier voor Jan L*l met een koptelefoon opquote:Op woensdag 25 april 2007 20:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, en dat wil je vast ook niet
Zit je daar als mens mee te puffen en zo. En reken maar dat dat hoorbaar is. Ik luisterde het te vage fimpje van de bevalling hier terug en dacht:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gek op katten maar ik mag er geen van mijn vriend iets met Chesterfields en kattennagelsquote:Op woensdag 25 april 2007 20:04 schreef Sorbootje het volgende:
Zou ze weten hoeveel mensen met haar meeleven en zo lang mogelijk van de aandacht willen genieten?
Is jouw vriend toevallig mijn man?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben gek op katten maar ik mag er geen van mijn vriend iets met Chesterfields en kattennagelsdus ik vind dit heerlijk om te volgen
je laat de cam toch ook wel op de doos staan als ze eenmaal geboren zijn he Logician??
voorlopig is ze een mooie deur stopquote:Op woensdag 25 april 2007 20:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ze studeert voor deurmat, maar is niet plat genoeg.
en die kitjes lachen zich helemaal suf daarbinnenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
voorlopig is ze een mooie deur stop![]()
Maar het is inmiddels alweer een beetje afgekoeld hoor bijna-mama-poes, prima beval weertje hoor![]()
* Nonneke wiebelt met een speelgoedmuisje bij Naina's achterkant 'koooooom dan poesjes kooooooom dan' *maakt poezenlokgeluidjes*
Hehequote:Op woensdag 25 april 2007 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga écht niet bevallen omdat jullie dat zo graag willen he?
[afbeelding]
op zulke momenten is het jammer dat je geen katten ren in je tuin hebt hmquote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef Logician het volgende:
ze wil naar buiten, loopt te mauwen ..
Dat werkt erg rustgevendquote:Op woensdag 25 april 2007 20:26 schreef Napster het volgende:
Leuk die cam
Ga er eens met een jointje erbij naar kijken![]()
Zal ik er aan beginnen?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:48 schreef Logician het volgende:
ps: wie wil er vast een nieuwe OP maken
en ze houdt em knap lang vol. het lijkt wel stilstaand beeld. Soms vraag ik me af of de cam niet epr ongeluk stilstaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |