Daar wilde ik net op stemmen, even de poll uit het vorige topic halen zoquote:Op woensdag 25 april 2007 11:49 schreef nokwanda het volgende:
opeens ga ik toch voor de 5 kitjes
Tnx!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:56 schreef senesta het volgende:
Poll weer even goed gezet
dat bedoelde ik..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zolang je geen uren in bad zit, kan ze best alvast beginnen...
Ik hoop dat ze morgen bevalt.. dan mis ik niks (ben vanavond niet thuis)quote:Op woensdag 25 april 2007 12:41 schreef Lotjeb het volgende:
Jee, poezebeest houd ons wel heel lang in spanning...
GOOD!!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoe gaat het met jouw kittens, nokwanda?
Heb hetzelfde probleem, ik heb eerst op 3 kittens gestemd, nu denk ik dat het er 4 worden...
Wat is toch dat warme bolletje de hele tijd bij mijn voetenquote:
ze is wel haar poes aan het wassenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef Logician het volgende:
cam weer ff aan, weinig te zien behalve een heel luie zwangere poes
Woei ik zie een poes in me beeldquote:Op woensdag 25 april 2007 13:36 schreef Logician het volgende:
cam weer ff aan, weinig te zien behalve een heel luie zwangere poes
Kan je ze niet menemen naar de DA?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:43 schreef Logician het volgende:
Ik kan geen oppas vindenen de DA wil niet op huisbezoek komen
Of gewoon heel erg moe. Heb jij wel eens een 4-ling meegesleept? Is behoorlijk vermoeiend, lijkt me...quote:
Misschien doet hij de volgende keer dan wel aan huisbezoeken. Laat ze daar gewoon even flink huilen en jengelen...quote:
Ok gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow ff misschien wel een goed idee. FPS op 1 te zetten en quality op 30% aan gezien je het verschil niet echt ziet en Logician dan meer internet over heeft (en met wat geluk er meer mensen kunnen kijken.).
Nu niet meerquote:Op woensdag 25 april 2007 14:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Poes staat bij de schoenen er achter Rewimo.
me tooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |