uiteraardquote:Op maandag 30 april 2007 11:02 schreef pfaf het volgende:
Een lichtjaar is een afstand hč, geen tijd.
try and stop us.quote:Op maandag 30 april 2007 12:49 schreef Aitan het volgende:
Ik wil jullie helemaal niet op mijn planeet stelletje vervuilende mensen.. (Heb voor Elvis uitzondering gemaakt)
Moek het plasmakanon weer van zolder halen?quote:Op maandag 30 april 2007 13:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
try and stop us.
we gaan eerst wel naar de maan, maar we moeten sowieso een nieuwe planeet vinden om onze parasitaire behoeften te voorzien en die planeet ook helemaal leeg te zuigen en af te breken.![]()
doe maar rustig, duurt nog wel ff voordat we er zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 13:10 schreef Aitan het volgende:
[..]
Moek het plasmakanon weer van zolder halen?
Dat is vooralsnog in theoriequote:Op maandag 30 april 2007 12:47 schreef imported_sphinx het volgende:
we kunnen tegenwoordig ongeveer 10% van de lichtsnelheid halen als maximale snelheid.
en dan duurt het ook nog ff voordat je op die snelheid zit.
project longshot zou alpha centauri b in 100 jaar moeten bereiken met behulp van een fissiereactor die een fusieproces aanstuurt dus ongeveer 1/22e van de lichtsnelheid (100/4,39) en ik twijfel eraan of dat werkelijk gelukt zou zijnquote:Op maandag 30 april 2007 12:47 schreef imported_sphinx het volgende:
we kunnen tegenwoordig ongeveer 10% van de lichtsnelheid halen als maximale snelheid.
en dan duurt het ook nog ff voordat je op die snelheid zit.
dit is de enige die zoveel op de aarde lijkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:49 schreef Cruoninga het volgende:
Zijn er niet meer 'Aarde-achtige planeten' bekend? Hoe uniek is dit?
je hebt trouwens wel snel internet voor 20.5 lichtjaar van deze planeet vandaan.quote:Op maandag 30 april 2007 13:10 schreef Aitan het volgende:
[..]
Moek het plasmakanon weer van zolder halen?
tss glasvezel? hoezo acherhaald? Ik heb een draadloos terraverbinding.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je hebt trouwens wel snel internet voor 20.5 lichtjaar van deze planeet vandaan.
glasvezel?![]()
moet wel via laser zijn dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef Aitan het volgende:
[..]
tss glasvezel? hoezo acherhaald? Ik heb een draadloos terraverbinding.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:34 schreef Aitan het volgende:
[..]
laser? Nee joh wij hebben warpprotonen...
Gewoon vooral blijven denken dat we de enige zijn in dit stuk en blijven denken dat als we een andere beschaving tegen komen, dat ze allemaal peace && hapiness zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 16:22 schreef SDJ het volgende:
[..]
Ga eens na hoe groot het heelal is, en hoe ONTZETTEND weinig wij in verhouding tot de grootte van het heelal de ruimte inschieten.. Noem je dat vol schieten? Dan zijn we nog wel even bezigWe zijn eerder bezig ons eigen zonnestelsel (of eigenlijk, slechts een klein gedeelte ervan) te 'vervuilen'.
Tachionenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:34 schreef Aitan het volgende:
[..]
laser? Nee joh wij hebben warpprotonen...
beetje kort door de bochtquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:27 schreef JohnDope het volgende:
Dat zouden ze als een persoonlijke aanval kunnen zien zo'n primitief geval in hun territoria. En dat ze normaliter denken; "laat die stakkers op aarde maar lekker prutsen, maar ze moeten niet van die primitieve objecten in ons territoria lanceren".
Hier op aarde heb je al de poppen aan het dansen als je in de verkeerde wateren vaart, dan werkt dat in het universum ook zo.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gewoon vooral blijven denken dat we de enige zijn in dit stuk en blijven denken dat als we een andere beschaving tegen komen, dat ze allemaal peace && hapiness zijn.
dat maakt niet uit als ze ons eerst tegenkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil geen aliens tegenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |