Was te verwachten.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef Guard het volgende:
Van den Hurk terug naar double A Carolina.
http://florida.marlins.mlb.com/team/transactions.jsp?c_id=flaquote:Op woensdag 25 april 2007 09:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Was te verwachten.
Heb je het artikel erbij?
Tsja hij is nog jong, 3 wedstrijden in zo'n periode was misschien iets teveel van het goede.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef Guard het volgende:
[..]
http://florida.marlins.mlb.com/team/transactions.jsp?c_id=fla
LOL,idd.Een series verliezen van de Devil Rays!Die bullpen van de Yanks ziet er nou al helemaal beat up uit....quote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef Lariekoek het volgende:
Hehe, New York Yankees onderaan in de AL East![]()
Dat mag ik graag zien.
Zag op NASN dat A-Rod in z'n carričre een slaggemiddelde heeft van .063 (1 uit 16) tegen Scott Kazmir van de Rays.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef Playmaker het volgende:
[..]
LOL,idd.Een series verliezen van de Devil Rays!Die bullpen van de Yanks ziet er nou al helemaal beat up uit....![]()
Nou gisteren hebben ze eindelijk weer een keertje niet verloren. Gaat vooruit.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:27 schreef Playmaker het volgende:
[..]
LOL,idd.Een series verliezen van de Devil Rays!Die bullpen van de Yanks ziet er nou al helemaal beat up uit....![]()
En toen sloeg Pena een salami in de 8e inning en een 5-2 lead voor de soxquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:46 schreef Jasza het volgende:
Boston is slecht vandaag, Beckett geeft weinig weg maar als hij iets weggeeft is het vaak minimaal een double.
quote:"There's going to be panic soon if the winning doesn't start. We have to stay close. "If we can't start getting victories, I'm sure there's not going to be too many happy people." -- Johnny Damon
http://en.wikipedia.org/wiki/Games_behindquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:32 schreef vivelafete het volgende:
Weet iemand wat de GB betekend in dit plaatje van mlb.com?
[afbeelding]
Life is good.quote:
1e inning komt ie prima door.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Playmaker het volgende:
Toch denk ik dat Dice-K het dadelijk moeilijk gaat krijgen.....
Tragischquote:ST. LOUIS -- Sunday night's game between the Cubs and Cardinals has been postponed following the death of St. Louis pitcher Josh Hancock. The game was scheduled for 7:05 CT.
Hancock, who pitched three innings in Saturday's game, an 8-1 Cubs win, was killed in an auto accident on westbound Highway 64/40 within the St. Louis city limits.
According to a statement issued by the Cardinals, St. Louis manager Tony La Russa informed Hancock's father of the news. Major League Baseball announced that Sunday's game between the two teams has been postponed.
Hancock, who was single, has been a member of the Cardinals since February 2006 and helped the team to its 10th World Series title last fall.
IK zat laatst in de kroeg voetbal te kijken en toen er een bal ver huizenhoog over geschoten werd, schreeuwde iemand heel hard: Touchdown. Ik keek hem aan en dacht: 'laat maar''quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:06 schreef Warrior28 het volgende:
Lol, de Casema decoder probeerde me vannacht te laten geloven dat ik op Sport1 naar de westrijd Atlanta Braves@Philadelphia 76'ers zat te kijken....die jongens weten waarover ze praten..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef vivelafete het volgende:
Gisteren heeft ****** trouwens weer een homer geslagen. Het gaat erg hard. Dat record gaat er zeker nog van komen.
Maar voor de echte baseball-fans blijven Aaron en Ruth de nrs. 1 en 2.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Je kan je ogen er voor sluiten, maar het gaat toch echt gebeuren.
Zonder twijfel!Aaron will always be the true Home Run Kingquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar voor de echte baseball-fans blijven Aaron en Ruth de nrs. 1 en 2.
![]()
dan sluiten we die toch. He we dont speak aboutquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef vivelafete het volgende:
[..]
But I don't have to like it.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Babe was zelfs een pitcher... How about that...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar voor de echte baseball-fans blijven Aaron en Ruth de nrs. 1 en 2.
![]()
In zijn begin jaren ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Babe was zelfs een pitcher... How about that...
Maar het is niet genoeg....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:33 schreef fanneke het volgende:
De Mariners scoren met slechts 1 hit toch 5 runs in de 1e inning tegen de Red Sox.
![]()
3 BB's voor Dice-K.
En dan toch met 8-7 verliezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:33 schreef fanneke het volgende:
De Mariners scoren met slechts 1 hit toch 5 runs in de 1e inning tegen de Red Sox.
![]()
3 BB's voor Dice-K.
15-11 gewonnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:22 schreef Guard het volgende:
Mariners![]()
8 hits, 8 runs in the fifth against the Yankees....
Vandaag overigens 'n pak rammel van de Astros,13-0 !quote:ST. LOUIS -- An already difficult season for the Cardinals grew tougher on Saturday, when the team announced that right-hander Chris Carpenter will undergo arthroscopic surgery on his right elbow.
The 2005 Cy Young Award winner, who hasn't pitched since Opening Night, is expected to be sidelined for at least three more months. According to a release from the club, the procedure will be performed early next week. The team did not announce who will perform the operation.
zo hard is de sportquote:Op zondag 6 mei 2007 00:21 schreef Playmaker het volgende:
En daar gaat de perfect game,de no-hitter en de shut-out in één swing....
niet als de Mariners verliezen.quote:
Ach,was toch te verwachten.Bij de Yanks is het op dit moment gewoon alarmfase één....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:41 schreef fanneke het volgende:
Clemens is weer een yankee.
Dat heeft ie ook wel nodig, McDonalds is best duur de laatste tijd.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Colplay het volgende:
Clemens krijgt 4,5 miljoen dollar per maand.
De BoSox en Astros wilden zijn vereiste salaris schijnbaar niet betalen,maar ja,salary has never been an issue for mr.Steinbrennerquote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Colplay het volgende:
Clemens krijgt 4,5 miljoen dollar per maand.
Ik keek ff naar iets anders en toen stond het nog 1-1,ik schakel terug,stond het inmiddels al 9-1quote:Op maandag 7 mei 2007 21:38 schreef fanneke het volgende:
Lekkere bullpen daar in Baltimore. Geven in 3 innings(7e,8e en 9e) 9 Runs weg. Van 1-1 naar 1-10.
![]()
Indians komen hierdoor op 19-10. Na Boston het beste winstpercentage in de AL.
Met wat hulp van de arbiters had ik gelezen, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef fanneke het volgende:
Mariners winnen toch maar mooi 2 van de 4 westrijden in Yankee Stadium.
Gisteravond 3-2 winst.
Dat zijn details.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Met wat hulp van de arbiters had ik gelezen, maar dat maakt niet uit.
Sportieve verliezer, die Jeter.quote:"That's how it goes," Jeter said. "Sometimes you get calls that are for you, and other times you get calls that are against you. We had our opportunities."
Idd ik zie het net op NASN. Maar de 8ste inning had al voorbij moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Met wat hulp van de arbiters had ik gelezen, maar dat maakt niet uit.
Schillingquote:BOSTON (Ticker) -- Barry Bonds never has admitted to using steroids. Apparently, Curt Schilling believes he has.
The outspoken pitcher of the Boston Red Sox on Tuesday took some verbal shots at Bonds, who needs 12 homers to break Hank Aaron's all-time home run record.
Bonds has been at the center of baseball's ongoing steroids controversy, but never has admitted to knowingly taking steroids.
Schilling must have thought otherwise during an interview with WEEI on Tuesday.
"He [Bonds] admitted he used steroids. There's no gray area," Schilling said on WEEI. "He [Bonds] admitted cheating on his wife, cheating on taxes and cheating on the game."
On Dec. 4, 2003, Bonds was one of several athletes forced to testify as part of the BALCO case, which centered around the San Francisco-area lab, its founder Victor Conte, and Greg Anderson -- Bonds' personal trainer and longtime friend.
Anderson was indicted for illegal distribution of steroids. Bonds told the grand jury that he believed Anderson had given him flaxseed oil and arthritic balm, a substance that turned out to contain steroids.
A book released in 2006 by San Francisco Chronicle reporters Mark Fainaru-Wada and Lance Williams, Game of Shadows alleges Bonds engaged in persistent doping, taking four different kinds of steroids as well as insulin and human growth hormone during 2001 alone, when he hit 73 homers to break Mark McGwire's single-season record.
The accusations have clouded Bonds' pursuit of Aaron's record of 755 homers. Aaron has said he will not be in attendance when Bonds attempts to break the record.
"Hank Aaron not being there, the commissioner [Bud Selig] not knowing where he's going to be, it's sad," Schilling told WEEI. "I don't care if he's black, green, purple or yellow or whatever. It's just unfortunate there's good people and bad people."
Pffff,wat 'n pitching staf hadden ze toen toch in Atlantaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef mitt het volgende:
Goede uitspraken van Curt.
[afbeelding]
Eerst Smoltz al twee keer tegen Glavine, vanavond Maddux vs Smoltz.
Het is alleen nog de vraag waren hun dan clean?tja waar gesport is wordt doping gebruikt en in deze tijd met al die labs komt men er sneller achter als toen, daar denk ik dan toch aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:36 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Zonder twijfel!Aaron will always be the true Home Run King![]()
![]()
Natuurlijk weet je niet of Aaron,Ruth,Mantle,DiMaggio en noem maar op clean waren,maar van Bonds weet iedereen dat 'ie niet clean is.Alleen daarom al is hij 'n schande voor deze mooie sport...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:05 schreef maril het volgende:
[..]
Het is alleen nog de vraag waren hun dan clean?tja waar gesport is wordt doping gebruikt en in deze tijd met al die labs komt men er sneller achter als toen, daar denk ik dan toch aan.
Hey Popo,de Tigers' hitters scoren de laatste tijd flink wat punten voor je Fantasy Team of niet soms?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef popolon het volgende:
Ach, in elke sport wordt wel eens wat gebruikt. Ik maak me er gewoon niet meer zo druk om. In de NFL is het zelfs een publiek geheim.
Ik vraag me af of de Tour dit jaar wel genoeg deelnemers heeft.
Ja Tigers scoren lekker, had gisteren een day off dus verlies ik meteen zwaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Hey Popo,de Tigers' hitters scoren de laatste tijd flink wat punten voor je Fantasy Team of niet soms?
Sommigen in m'n team slaan op dit moment geen deuk in 'n pak boter.En dan ook nog de blessure van Zumayaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja Tigers scoren lekker, had gisteren een day off dus verlies ik meteen zwaar.
Ordonez is gold for me, maar dat was te verwachten. Superhitter.
Zumaya is na de operatie vandaag aan zijn vinger nog zeker 12 weken uit de roulatie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:16 schreef Playmaker het volgende:
[..]
.En dan ook nog de blessure van ZumayaGelukkig duurt het seizoen nog lang!
![]()
Ja,ik had 't gehoord.Ik heb 'm maar meteen op de DL gezet....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zumaya is na de operatie vandaag aan zijn vinger nog zeker 12 weken uit de roulatie.
HW nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef popolon het volgende:
Ach, in elke sport wordt wel eens wat gebruikt. Ik maak me er gewoon niet meer zo druk om. In de NFL is het zelfs een publiek geheim.
Ik vraag me af of de Tour dit jaar wel genoeg deelnemers heeft.
En Halladay op de DL en is waarschijnlijk 4-6 weken eruit.De zoveelste belssure bij de Blue Jays.Gaan trouwens geruchten dat als het zo doorgaat met de Jays qua resultaten,de Jays wel eens grote schoonmaak kunnen gaan houden....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef fanneke het volgende:
Die Halladay heeft ook wel eens beter gegooid.
Na 4 innings 9 hits, 8 runs (6 earned) tegen de BoSox.
Ik had 'm ook ontvangenquote:
Andre is HUGE in de VS.quote:
Leuk die roze knuppels.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:32 schreef Guard het volgende:
Vandaag pink bat day...
Dat is nog eens closen...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:46 schreef fanneke het volgende:
MARINERS WIN!!!![]()
2-1 tegen de Yanks.
3 K's van closer JJ Putz![]()
Hopen maar dat, als ie hem dan toch slaat, het ergens on the road is. Dan heb je wel lef als fan om die bal terug te gooienquote:How much will he who the Fok!forum doesnt speak of eventual 756th home-run ball be worth to the fan who retrieves it? At least $1 million.
A Dallas auction house has offered a $1 million bounty for the historic ball.
"We invite the lucky owner who delivers this historic baseball, as verified by Major League Baseball, to redeem it for a $1 million bounty at a Dallas news conference within 15 days of the record-breaking homer," Chris Ivy, drector of Sports Auctions for Heritage Auction Galleries of Dallas, said Sunday.
"The baseball that sets the mark could truly be considered 'priceless,' but we expect that $1 million dollars will be very tempting to the fan who catches that ball." Ivy said.
En vandaag een sweep van de Mets en komende week nog één van Boston.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:46 schreef popolon het volgende:
Paniek wordt groter bij de Yankees en zullen Clemens misschien wel eerder brengen.
Hoe mooi zou het zijn als die z'n eerste games pitched en verliest?
bninnen de MLB (zowel de league als de teams) zijn er weinig voorstanders te vinden, de algemeen heersende mening is dat het de wedstrijden onnodig verlengt, en: "soms heb je de calls mee en soms tegen, it pretty much evens out".quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:45 schreef vivelafete het volgende:
Dus wat mij betreft mag er best ingevoerd worden dat er bij twijfel-situaties beeldmateriaal wordt bekeken.
Hoe denken jullie erover?
en nog eens 5 runs in de 9e.quote:
En nou voor 4 wedstrijden naar Cleveland.De AL Central is sterk Popo....quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef popolon het volgende:
Have fun fanneke.
Damn, Tigers hebben een hele slechte serie achter de rug.
Leuke wedstrijden inderdaad!quote:
Inderdaad, vooral lachen als je geld op de Tigers hebt gezet en een dag later doen de White Sox het na met een nog slechtere prestatie van de bullpen geleidt, door MVP en future Hall of Famer Aardsma. Wat een geweldige pitcher is datquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:44 schreef Playmaker het volgende:
WTF!Wat 'n comeback van The Tribe!!!5 runs in de 9de inning en ze winnen met 12-11 van de Tigers!![]()
Todd Jones:1 IP-7H-5R-2 BB-1 HR![]()
quote:Marlins Braves GM 2: 7:35 p.m. Vanden Hurk (0-1) Smoltz (7-2)
Wat een show.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef maril het volgende:
Heb deze van het honkbalforum, hij is zo leuk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=46ciaR9Xv6c
Briljant toch, Danks begint heel behoorlijk aan de partij, geeft een lead aan de bullpen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:05 schreef PirE het volgende:
White Sox bullpen verliest trouwens weer een wedstrijd![]()
![]()
![]()
. Volgende wedstrijd halen ze Aardsma weer van stal. Batting practice voor de tegenstander en dat haalt ook gelijk het slaggemiddelde wat omhoog voor je team als die gast het veld op stap
![]()
.
Vanavond tegen de Yankees. Ik voorspel een lead 3-0 voor de White Sox met Garland als starter. 2e helft total domination voor de Yankees. Eindstand 13-4 Yankees.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Briljant toch, Danks begint heel behoorlijk aan de partij, geeft een lead aan de bullpen.
2 man out, no-one on in the 6th en tik tik tik boom. 3 singles en een 3 RBI double en weg lead![]()
![]()
En dat zegt veel over je pitching, als de Yankees kunnen dominerenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Vanavond tegen de Yankees. Ik voorspel een lead 3-0 voor de White Sox met Garland als starter. 2e helft total domination voor de Yankees. Eindstand 13-4 Yankees.![]()
![]()
.
quote:Ozzie Guillen promised changes and Ken Williams officially made the moves Monday, with Mike MacDougal and David Aardsma moving down to Triple-A Charlotte, and Brett Prinz and Ryan Bukvich joining the White Sox. The fact that a veteran such as MacDougal was sent down, indicates just how serious the White Sox are about turning around their bullpen fortunes, immediately.
Onbeperkt, maar als een team boven een bepaald bedrag aan salarissen uitkomt dan betalen ze een boete, maar voor de Yankees en Red Sox is dat niet echt een probleemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Wie kan me uitleggen hoe het gaat met tranfers in de MLB? Is er een salarycap voor een team of is dat onbeperkt? Kunnen spelers worden verkocht of alleen geruild zoals in NHL? Kijk nog niet zo lang MLB vandaar.
hmmm hoop dat het this time around wat beter gaat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Playmaker het volgende:
Van den Hurk mag weer een wedstrijd pitchen voor de Marlins.Hij moet vanavond tegen de Braves.
en na 6 innings nog steeds niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:37 schreef Playmaker het volgende:
Zo,van den Hurk staat tot nu ff sterk te gooien zeg!Na 4 innings nog steeds geen enkele honkslag tegen!![]()
Ik denk beide.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef Almighty het volgende:
6 innings pitched en maar 1 hit tegen. Very sweet. Hij heeft maar 86 pitches gegooid, vraag me af of ze hem sparen of of het een tactische move was.
In Amerika is Vanden toch meer voorkomend? Misschien dat ze dat daarom verwarren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef Dos37 het volgende:
Waarom noemen ze hem trouwens Rick Vanden Hurk
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef maril het volgende:
Heb deze van het honkbalforum, hij is zo leuk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=46ciaR9Xv6c
Ik woon aan de juiste kant van de plas, dat scheelt een hoopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef neggix het volgende:
Volgen jullie dit allemaal live of niet? Of via zo'n chinese zender?
Was ik maar weer in Bonaire, heb je tenminste live MLB
Nu helemaal: NHL afgelopen, geen NBA rechten voor NASN. wat kunnen ze verder uitzenden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik woon aan de juiste kant van de plas, dat scheelt een hoop
NASN in Nederland (digitale kabel, volgens mij tegenwoordig in heel veel plaatsen te krijgen) zend ook veel MLB uit. Ook NHL, NFL, etc.
en de Mariners winnen opnieuw met 6-5 @ Padres.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:22 schreef fanneke het volgende:
en na 1 nederlaag winnen de Mariners weer, 6-5 in de 10e inning in San Diego.
JJ Putz met z'n 16e save (uit 16).![]()
gelukkig bleef het bij 1 runquote:Op maandag 11 juni 2007 00:11 schreef Guard het volgende:
Dice-K heeft weer moeite in de 4e inning....
Die maakt de zesde ook nog wel volquote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef Guard het volgende:
Matsuzaka wordt ook zo bedankt voor bewezen diensten, denk ik
Volgens mij is hij nu ook klaar voor vandaag. Goede outingquote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef Guard het volgende:
Big Unit nu al over 100+ pitches
veel wedstrijden worden door lokale cq regionale tv stations uitgezonden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit dat met die zenders in Amerika? Zitten al die sportnetten achter een decoder of kunnen ze maar in een bepaald gebied worden ontvangen?
En die commentatoren, waarom zijn de gasten altijd partijdig?
Maar die zenders zijn daar dus allemaal vrij verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
veel wedstrijden worden door lokale cq regionale tv stations uitgezonden.
bijvoorbeeld NESN, lijkt me duidelijk dat die gasten altijd voor de Bosox zijn.
YES is het yankee sports network, dus raad eens voor wie die zijn![]()
Braves worden uitgezonden door TBS een turner company, en Turner das weer de eigenaar van CNN die zijn headquarters heeft in .... Atlanta
Verder worden veel wedstijden uitgezonden door FSN, zoals je kunt lezen ook regionale zenders, dus met een duidelijke voorkeur voor het team uit de regio.
Alleen games die door een nationaal network worden uitgezonden (FOX, ESPN etc.) zijn redelijk onpartijdig voorzien van commentaar, al zul je wel de voorkeur van de announcers te weten komen na verloop van tijd.
Gewoon via de kabeltelevisie of satelliet, net als in Nederland. Sommige zenders zitten in het digitale pakket, net als NASN in Nederland.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
Maar die zenders zijn daar dus allemaal vrij verkrijgbaar?
Dat Todd Helton nog steeds daar zit, die moet naar een veel beter team.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef Guard het volgende:
Ouch Bosox roughed up by the Rockies
Ja, een middagwedstrijd voor de oostkust, dus 9:35am s'ochtends voor mij, en dus inderdaad erg gunstig voor Nederlandquote:
Nope,die zenden Astros-A's uit en daarna Nationals-Orioles.Gelukkig heb ik MLB.tv....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, een middagwedstrijd voor de oostkust, dus 9:35am s'ochtends voor mij, en dus inderdaad erg gunstig voor Nederland
Is het op NASN? Ik zit op mijn werk, dus zal het met een radio stream moeten doen. Ik sla em over denk ik
Ik niet, maar niet nodig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:22 schreef Playmaker het volgende:
Nope,die zenden Astros-A's uit en daarna Nationals-Orioles.Gelukkig heb ik MLB.tv....![]()
0-0 in de 3e inningquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:23 schreef Guard het volgende:Geen beelden van de freeway series op NASN, problemen met de sateliet...
Zambrano raakte zelfs effe z'n riem kwijt tijdens die bench-clearing brawl !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:16 schreef mitt het volgende:
Ook Carlos Zambrano van de Cubs is na 7 1/3 inning nog in de race voor een no-hitter
En terwijl ik dit schrijf, infield single Padres.
De Royals zien ineens de bal, rookie Gordon is red hot, als dat maar goed gaat...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:37 schreef mitt het volgende:
Spiezio gooide toch een aardige inning gister![]()
vanden Hurk mag vanavond weer.
Zie ik nou ook net op NASN. Verdomme wat ging het eraf.quote:
Ik heb de helft van de wedstrijd half zitten kijken - stond aan terwijl ik andere dingen aan het doen was..... maar dat heb ik mooi gemist.quote:
"This video is no longer available due to a copyright claim by MLB Advanced Media"quote:
Niet echt verrassend ofzoquote:Perlozzo dismissed as O's manager
Ja jammer maar morgen staat ie er wel weer opquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
"This video is no longer available due to a copyright claim by MLB Advanced Media"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |