Vanavond tegen de Yankees. Ik voorspel een lead 3-0 voor de White Sox met Garland als starter. 2e helft total domination voor de Yankees. Eindstand 13-4 Yankees.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Briljant toch, Danks begint heel behoorlijk aan de partij, geeft een lead aan de bullpen.
2 man out, no-one on in the 6th en tik tik tik boom. 3 singles en een 3 RBI double en weg lead![]()
![]()
En dat zegt veel over je pitching, als de Yankees kunnen dominerenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Vanavond tegen de Yankees. Ik voorspel een lead 3-0 voor de White Sox met Garland als starter. 2e helft total domination voor de Yankees. Eindstand 13-4 Yankees.![]()
![]()
.
quote:Ozzie Guillen promised changes and Ken Williams officially made the moves Monday, with Mike MacDougal and David Aardsma moving down to Triple-A Charlotte, and Brett Prinz and Ryan Bukvich joining the White Sox. The fact that a veteran such as MacDougal was sent down, indicates just how serious the White Sox are about turning around their bullpen fortunes, immediately.
Onbeperkt, maar als een team boven een bepaald bedrag aan salarissen uitkomt dan betalen ze een boete, maar voor de Yankees en Red Sox is dat niet echt een probleemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Wie kan me uitleggen hoe het gaat met tranfers in de MLB? Is er een salarycap voor een team of is dat onbeperkt? Kunnen spelers worden verkocht of alleen geruild zoals in NHL? Kijk nog niet zo lang MLB vandaar.
hmmm hoop dat het this time around wat beter gaat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef Playmaker het volgende:
Van den Hurk mag weer een wedstrijd pitchen voor de Marlins.Hij moet vanavond tegen de Braves.
en na 6 innings nog steeds niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:37 schreef Playmaker het volgende:
Zo,van den Hurk staat tot nu ff sterk te gooien zeg!Na 4 innings nog steeds geen enkele honkslag tegen!![]()
Ik denk beide.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:52 schreef Almighty het volgende:
6 innings pitched en maar 1 hit tegen. Very sweet. Hij heeft maar 86 pitches gegooid, vraag me af of ze hem sparen of of het een tactische move was.
In Amerika is Vanden toch meer voorkomend? Misschien dat ze dat daarom verwarren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef Dos37 het volgende:
Waarom noemen ze hem trouwens Rick Vanden Hurk
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef maril het volgende:
Heb deze van het honkbalforum, hij is zo leuk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=46ciaR9Xv6c
Ik woon aan de juiste kant van de plas, dat scheelt een hoopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef neggix het volgende:
Volgen jullie dit allemaal live of niet? Of via zo'n chinese zender?
Was ik maar weer in Bonaire, heb je tenminste live MLB
Nu helemaal: NHL afgelopen, geen NBA rechten voor NASN. wat kunnen ze verder uitzenden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik woon aan de juiste kant van de plas, dat scheelt een hoop
NASN in Nederland (digitale kabel, volgens mij tegenwoordig in heel veel plaatsen te krijgen) zend ook veel MLB uit. Ook NHL, NFL, etc.
en de Mariners winnen opnieuw met 6-5 @ Padres.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:22 schreef fanneke het volgende:
en na 1 nederlaag winnen de Mariners weer, 6-5 in de 10e inning in San Diego.
JJ Putz met z'n 16e save (uit 16).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |