veel wedstrijden worden door lokale cq regionale tv stations uitgezonden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:57 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe zit dat met die zenders in Amerika? Zitten al die sportnetten achter een decoder of kunnen ze maar in een bepaald gebied worden ontvangen?
En die commentatoren, waarom zijn de gasten altijd partijdig?
Maar die zenders zijn daar dus allemaal vrij verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
veel wedstrijden worden door lokale cq regionale tv stations uitgezonden.
bijvoorbeeld NESN, lijkt me duidelijk dat die gasten altijd voor de Bosox zijn.
YES is het yankee sports network, dus raad eens voor wie die zijn![]()
Braves worden uitgezonden door TBS een turner company, en Turner das weer de eigenaar van CNN die zijn headquarters heeft in .... Atlanta
Verder worden veel wedstijden uitgezonden door FSN, zoals je kunt lezen ook regionale zenders, dus met een duidelijke voorkeur voor het team uit de regio.
Alleen games die door een nationaal network worden uitgezonden (FOX, ESPN etc.) zijn redelijk onpartijdig voorzien van commentaar, al zul je wel de voorkeur van de announcers te weten komen na verloop van tijd.
Gewoon via de kabeltelevisie of satelliet, net als in Nederland. Sommige zenders zitten in het digitale pakket, net als NASN in Nederland.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Damzkieee het volgende:
Maar die zenders zijn daar dus allemaal vrij verkrijgbaar?
Dat Todd Helton nog steeds daar zit, die moet naar een veel beter team.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef Guard het volgende:
Ouch Bosox roughed up by the Rockies
Ja, een middagwedstrijd voor de oostkust, dus 9:35am s'ochtends voor mij, en dus inderdaad erg gunstig voor Nederlandquote:
Nope,die zenden Astros-A's uit en daarna Nationals-Orioles.Gelukkig heb ik MLB.tv....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, een middagwedstrijd voor de oostkust, dus 9:35am s'ochtends voor mij, en dus inderdaad erg gunstig voor Nederland
Is het op NASN? Ik zit op mijn werk, dus zal het met een radio stream moeten doen. Ik sla em over denk ik
Ik niet, maar niet nodig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:22 schreef Playmaker het volgende:
Nope,die zenden Astros-A's uit en daarna Nationals-Orioles.Gelukkig heb ik MLB.tv....![]()
0-0 in de 3e inningquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:23 schreef Guard het volgende:Geen beelden van de freeway series op NASN, problemen met de sateliet...
Zambrano raakte zelfs effe z'n riem kwijt tijdens die bench-clearing brawl !quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:16 schreef mitt het volgende:
Ook Carlos Zambrano van de Cubs is na 7 1/3 inning nog in de race voor een no-hitter
En terwijl ik dit schrijf, infield single Padres.
De Royals zien ineens de bal, rookie Gordon is red hot, als dat maar goed gaat...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:37 schreef mitt het volgende:
Spiezio gooide toch een aardige inning gister![]()
vanden Hurk mag vanavond weer.
Zie ik nou ook net op NASN. Verdomme wat ging het eraf.quote:
Ik heb de helft van de wedstrijd half zitten kijken - stond aan terwijl ik andere dingen aan het doen was..... maar dat heb ik mooi gemist.quote:
"This video is no longer available due to a copyright claim by MLB Advanced Media"quote:
Niet echt verrassend ofzoquote:Perlozzo dismissed as O's manager
Ja jammer maar morgen staat ie er wel weer opquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
"This video is no longer available due to a copyright claim by MLB Advanced Media"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |