Pffff,wat 'n pitching staf hadden ze toen toch in Atlantaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:15 schreef mitt het volgende:
Goede uitspraken van Curt.
[afbeelding]
Eerst Smoltz al twee keer tegen Glavine, vanavond Maddux vs Smoltz.
Het is alleen nog de vraag waren hun dan clean?tja waar gesport is wordt doping gebruikt en in deze tijd met al die labs komt men er sneller achter als toen, daar denk ik dan toch aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:36 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Zonder twijfel!Aaron will always be the true Home Run King![]()
![]()
Natuurlijk weet je niet of Aaron,Ruth,Mantle,DiMaggio en noem maar op clean waren,maar van Bonds weet iedereen dat 'ie niet clean is.Alleen daarom al is hij 'n schande voor deze mooie sport...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:05 schreef maril het volgende:
[..]
Het is alleen nog de vraag waren hun dan clean?tja waar gesport is wordt doping gebruikt en in deze tijd met al die labs komt men er sneller achter als toen, daar denk ik dan toch aan.
Hey Popo,de Tigers' hitters scoren de laatste tijd flink wat punten voor je Fantasy Team of niet soms?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef popolon het volgende:
Ach, in elke sport wordt wel eens wat gebruikt. Ik maak me er gewoon niet meer zo druk om. In de NFL is het zelfs een publiek geheim.
Ik vraag me af of de Tour dit jaar wel genoeg deelnemers heeft.
Ja Tigers scoren lekker, had gisteren een day off dus verlies ik meteen zwaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Hey Popo,de Tigers' hitters scoren de laatste tijd flink wat punten voor je Fantasy Team of niet soms?
Sommigen in m'n team slaan op dit moment geen deuk in 'n pak boter.En dan ook nog de blessure van Zumayaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja Tigers scoren lekker, had gisteren een day off dus verlies ik meteen zwaar.
Ordonez is gold for me, maar dat was te verwachten. Superhitter.
Zumaya is na de operatie vandaag aan zijn vinger nog zeker 12 weken uit de roulatie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:16 schreef Playmaker het volgende:
[..]
.En dan ook nog de blessure van ZumayaGelukkig duurt het seizoen nog lang!
![]()
Ja,ik had 't gehoord.Ik heb 'm maar meteen op de DL gezet....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zumaya is na de operatie vandaag aan zijn vinger nog zeker 12 weken uit de roulatie.
HW nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef popolon het volgende:
Ach, in elke sport wordt wel eens wat gebruikt. Ik maak me er gewoon niet meer zo druk om. In de NFL is het zelfs een publiek geheim.
Ik vraag me af of de Tour dit jaar wel genoeg deelnemers heeft.
En Halladay op de DL en is waarschijnlijk 4-6 weken eruit.De zoveelste belssure bij de Blue Jays.Gaan trouwens geruchten dat als het zo doorgaat met de Jays qua resultaten,de Jays wel eens grote schoonmaak kunnen gaan houden....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef fanneke het volgende:
Die Halladay heeft ook wel eens beter gegooid.
Na 4 innings 9 hits, 8 runs (6 earned) tegen de BoSox.
Ik had 'm ook ontvangenquote:
Andre is HUGE in de VS.quote:
Leuk die roze knuppels.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:32 schreef Guard het volgende:
Vandaag pink bat day...
Dat is nog eens closen...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:46 schreef fanneke het volgende:
MARINERS WIN!!!![]()
2-1 tegen de Yanks.
3 K's van closer JJ Putz![]()
Hopen maar dat, als ie hem dan toch slaat, het ergens on the road is. Dan heb je wel lef als fan om die bal terug te gooienquote:How much will he who the Fok!forum doesnt speak of eventual 756th home-run ball be worth to the fan who retrieves it? At least $1 million.
A Dallas auction house has offered a $1 million bounty for the historic ball.
"We invite the lucky owner who delivers this historic baseball, as verified by Major League Baseball, to redeem it for a $1 million bounty at a Dallas news conference within 15 days of the record-breaking homer," Chris Ivy, drector of Sports Auctions for Heritage Auction Galleries of Dallas, said Sunday.
"The baseball that sets the mark could truly be considered 'priceless,' but we expect that $1 million dollars will be very tempting to the fan who catches that ball." Ivy said.
En vandaag een sweep van de Mets en komende week nog één van Boston.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:46 schreef popolon het volgende:
Paniek wordt groter bij de Yankees en zullen Clemens misschien wel eerder brengen.
Hoe mooi zou het zijn als die z'n eerste games pitched en verliest?
bninnen de MLB (zowel de league als de teams) zijn er weinig voorstanders te vinden, de algemeen heersende mening is dat het de wedstrijden onnodig verlengt, en: "soms heb je de calls mee en soms tegen, it pretty much evens out".quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:45 schreef vivelafete het volgende:
Dus wat mij betreft mag er best ingevoerd worden dat er bij twijfel-situaties beeldmateriaal wordt bekeken.
Hoe denken jullie erover?
en nog eens 5 runs in de 9e.quote:
En nou voor 4 wedstrijden naar Cleveland.De AL Central is sterk Popo....quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef popolon het volgende:
Have fun fanneke.
Damn, Tigers hebben een hele slechte serie achter de rug.
Leuke wedstrijden inderdaad!quote:
Inderdaad, vooral lachen als je geld op de Tigers hebt gezet en een dag later doen de White Sox het na met een nog slechtere prestatie van de bullpen geleidt, door MVP en future Hall of Famer Aardsma. Wat een geweldige pitcher is datquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:44 schreef Playmaker het volgende:
WTF!Wat 'n comeback van The Tribe!!!5 runs in de 9de inning en ze winnen met 12-11 van de Tigers!![]()
Todd Jones:1 IP-7H-5R-2 BB-1 HR![]()
quote:Marlins Braves GM 2: 7:35 p.m. Vanden Hurk (0-1) Smoltz (7-2)
Wat een show.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef maril het volgende:
Heb deze van het honkbalforum, hij is zo leuk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=46ciaR9Xv6c
Briljant toch, Danks begint heel behoorlijk aan de partij, geeft een lead aan de bullpen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:05 schreef PirE het volgende:
White Sox bullpen verliest trouwens weer een wedstrijd![]()
![]()
![]()
. Volgende wedstrijd halen ze Aardsma weer van stal. Batting practice voor de tegenstander en dat haalt ook gelijk het slaggemiddelde wat omhoog voor je team als die gast het veld op stap
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |