Wat gaat hij dan op z'n log posten, wat hij net voor een groter publiek al verkondigd heeft (en die twee mensen dan moeten missen die z'n log lezen...)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
syl moet zijn schoenen poetsen binnen 24 uur en anders post japio alsnog het bericht op zijn log.
Narcistia waarschuwt voor juridische stappen van syl. Japio zegt onschendbaar te zijn.
Dwangbuis graag, en respect voor de Fokkers die hier naar kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat gaat hij dan op z'n log posten, wat hij net voor een groter publiek al verkondigd heeft (en die twee mensen dan moeten missen die z'n log lezen...)
JAap....
De mannen in witte jassen staan je donderdag al op te wachten....
Al dan niet met toneelhaak...
Hmm, en ik maar geloven dat er zo weinig mensen in de zorg werken....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
Bullshit, Jaap heeft 40 enveloppen nodig voor zijn bruilofts uitnodigingen.
Die had ik net nodig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaaaa... Kom maar naar beneden en slaaaa je slag: Een koelvriescombinatie!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feodalisme
Die komen de villa niet eens uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef FuTilE het volgende:![]()
Jaap is van zins zijn betoogjes over Sylvia's cokegebruik naar alle TV- en radiozenders te sturen. "Kunnen ze het voorlezen op het 8-uur journaal en op de radio enzeuw"..
Dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Sylvia vertrekt nog deze week.
Als ze om Jaap vertrekt vind ik dat echt zo sneuquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Als je wat hij doet allemaal serieus neemt spoor je ook niet helemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Sonique het volgende:
Ik kots op Jaap...
Echt, ik mag hem niet. Hij mag van mij direct het gekkenhuis in op de afdeling 'grootsheids waanzin' want daar is waar hij thuis hoort...
Kijk maar eens terug naar wat hij allemaal doet, dat zijn acties die bij een gestoorde persoonlijkheid horen...
Hoeveel ceepees zetten we erop?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Redactie NOS journaal: 'Who the FUCK is Sylvia?'quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef FuTilE het volgende:![]()
Jaap is van zins zijn betoogjes over Sylvia's cokegebruik naar alle TV- en radiozenders te sturen. "Kunnen ze het voorlezen op het 8-uur journaal en op de radio enzeuw"..
Aan de ene kant is het wel zielig, maar aan de andere kant 1- is ze stiekem en 2- is het een spel.quote:
bron?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Volle kracht op Brian!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of Jaap ook op zijn weblog gaat zetten dat Sylvia jarenlang cocaine heeft gebruikt.
Dan overspeelt ie zijn hand namelijk.
Ik heb eigenlijk liever dat hij zijn pijlen volle kracht op Eric richt. En op het personeel, dat eens moet leren luisteren en anders moet optiefen.
Inside information ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Daar gaat het natuurlijk ook niet om.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef tutjehola het volgende:
Wat maakt die Jaap zich druk, het zou me worst wezen wat het verleden is van Sylvia, dan heeft ze gesnoven, so what?
Ik begrijp het probleem niet, ze is geen junk en een beetje snuiven kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Damn, alsof dat tegenwoordig nog shocking is dat iemand coke gebruikt heeft![]()
en natas waarschuwt jaap voor een blik juristen die volgens jaap zo van de schappen bij de Albert heijn gehaald kunnen worden, het blik juristen ligt naast de knakworst.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
Jaap gaat brieven sturen naar tv en radio zenders (over Syl)![]()
Nou..... ik vind dat alle pijlen op Syl wel vrij laag........ Iemand in de buitenwereld proberen zwart te maken...... bleh, niet nodig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef FuTilE het volgende:
Maar kotsen op die jongen of niet, hij speelt het spel nu goed. Op zijn minst stukken beter dan eerst. Japio begint zich te gedragen zich als een botte boer en binnen no-time begint die hele villa zich op hem en zijn capriolen te richten. Hij krijgt opeens alle info, kan overeenkomsten sluiten en bespreekt de zwakke schakels met andere spelers. Hiervoor was hij een complete outsider, een gouden paria - Nogal een verschil, dus.
Nee, Jaap wil dat Sylvia zich druk maakt en het ziet er naar uit dat het werktquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef tutjehola het volgende:
Wat maakt die Jaap zich druk, het zou me worst wezen wat het verleden is van Sylvia, dan heeft ze gesnoven, so what? Ze is er in ieder geval een beter mens van geworden denk ik dan maar. Ik ben geen superfan, maar zal er niet anders door naar Sylvia gaan kijken.
Waarom zou hij zijn hand dan overspelen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef Gert het volgende:
Ben benieuwd of Jaap ook op zijn weblog gaat zetten dat Sylvia jarenlang cocaine heeft gebruikt.
Dan overspeelt ie zijn hand namelijk.
Ik heb eigenlijk liever dat hij zijn pijlen volle kracht op Eric richt. En op het personeel, dat eens moet leren luisteren en anders moet optiefen.
En als je het op een of ander forum voor zo'n mafketel opneemt, wat betekent dat dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je wat hij doet allemaal serieus neemt spoor je ook niet helemaal![]()
En als je zelf weet dat je het niet hebt gedaan is er al helemaal niets aan de hand. Laat maar lullen, zolang ze het nog over je hebben tel je nog mee, denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk ook niet om.
Het gaat er juist om dat ze dit hoogstwaarschijnlijk niét heeft gedaan, laat staan aan Jaap verteld.
Dan ook maar alle bommen los over Natasja's slechte moederschap.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, Jaap wil dat Sylvia zich druk maakt en het ziet er naar uit dat het werkt![]()
Daar gaat het ook niet om.......Sylvia zal het echter niet leuk vinden, of zelfs zo doodziek van worden (samen met wat extra getreiter) dat ze hopelijk wegvlucht (tja weer dat vluchtgedrag he)naar haar Spanjoolse neukertjes in Barcelona.......quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet, ze is geen junk en een beetje snuiven kan geen kwaad.
Maar wat is er nou leuk of slim aan om te proberen iemand kapot te maken die je nooit iets gedaan heeft?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om.......Sylvia zal het echter niet leuk vinden, of zelfs zo doodziek van worden (samen met wat extra getreiter) dat ze hopelijk wegvlucht (tja weer dat vluchtgedrag he)naar haar Spanjoolse neukertjes in Barcelona.......![]()
![]()
En dat wegvluchten noemt ze dan 'keuzes maken'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om.......Sylvia zal het echter niet leuk vinden, of zelfs zo doodziek van worden (samen met wat extra getreiter) dat ze hopelijk wegvlucht (tja weer dat vluchtgedrag he)naar haar Spanjoolse neukertjes in Barcelona.......![]()
![]()
Ik vond Jaap al gestoord voordat hij 'los' ging.... Deze acties bevestigen het alleen maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je wat hij doet allemaal serieus neemt spoor je ook niet helemaal![]()
Komt Henk Pieterse niet?! NEEEE, WAAROMMMMMMquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Clank het volgende:
Wat zal Henk Pieterse ook blij zijn dat hij niet is komen opdagen op verzoek van Jaap en Brian.
Jaap die nu Sylvia wil gaan pesten. Sylvia die hem nooit dwars heeft gezeten... gadver wat een vieze vent!!!
Dat je meer spoort en mensenkennis hebt dan de mensen die alles serieus nemenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En als je het op een of ander forum voor zo'n mafketel opneemt, wat betekent dat dan?
En dat mét toestemming van de programma makers hè!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat is er nou leuk of slim aan om te proberen iemand kapot te maken die je nooit iets gedaan heeft?
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn hand dan overspelen?
Huub mag brian ook (zonder enige grond) beschuldigen van vergiftiging en van vrouwenmishandeling.
Omdat syl het zich nogal aantrekt en Huub niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
Huub met z'n niet verrotte tandjes was degene met echt een cokeprobleem. Ik zie de interesse in Syl dan ook niet. Ik geloof er ook niks van dat zij dat ooit tegen Jaap gezegd zou hebben. Jaap lult uit z'n vette nek.
Sylvia is nu toch aan het zingen ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
Nic heeft het gesprek met Jaap en Syl gehoord. Niet afgeluisterd, hij hoefde er zijn bed niet voor uit![]()
Ach, ik vind het nu een stuk meer richting het oorspronkelijke concept gaan. De Gouden Kooi was de afgelopen 2 maanden een Gouden Kooi voor wussies, met Koning Huub als eenoog in het land der blinden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vond Jaap al gestoord voordat hij 'los' ging.... Deze acties bevestigen het alleen maar.
Het feit dat hij dit alles bewust doet, maakt het alleen maar erger, en hem enger dan dat hij al is... imo
Dat moet Brian weten, als hij daar niets mee doet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn hand dan overspelen?
Huub mag brian ook (zonder enige grond) beschuldigen van vergiftiging en van vrouwenmishandeling.
Ik kan me voorstellen dat jou dat aanspreekt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zou het niet erg vinden in de finalefase dood neer te vallen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo z'n moeder. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Dat van vrouwenmishandeling is zeker waar.
Erg he......quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat wegvluchten noemt ze dan 'keuzes maken'.
Zo doen dat soort mensen dat.
Was dat ook niet het plan van Brian over de zus van Huub?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
Jaap gaat brieven sturen naar tv en radio zenders (over Syl)![]()
Wij please jou met Lieke en Melissa en jij pleased de dames.quote:
Was Jaap met de feboquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoel Jaap en Natas.
Dat je in de psychiatrie moet gaan werken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En als je het op een of ander forum voor zo'n mafketel opneemt, wat betekent dat dan?
Ik ben bang dat ik die koelvriescombinatie weer kan inleverenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nu een stuk meer richting het oorspronkelijke concept gaan. De Gouden Kooi was de afgelopen 2 maanden een Gouden Kooi voor wussies, met Koning Huub als eenoog in het land der blinden.
Of hij dat van achter heeft gehoord, is toch speculatie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Hij heeft dat zeer zeker wel gedaan, zelfs nadat hij getest wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub heeft Brian nooit beschuldigd van vergiftiging. Bepaalde users van verschillende fora kwamen met die theorie. Hij kreeg dat vervolgens te horen van de Febo. En heeft daar vervolgens op ingespeeld.
Hilarisch die vetklepquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap tegen Nicolaas: Als ik jou niet had gehad, was ik gewoon nog de fietsende en kwarketende Jaap, en nu is het gewoon: fietsen, kwark eten en terroriseren.
![]()
He, dat zei Nico net ook "als dit gespeeld is ben je echt gek"quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vond Jaap al gestoord voordat hij 'los' ging.... Deze acties bevestigen het alleen maar.
Het feit dat hij dit alles bewust doet, maakt het alleen maar erger, en hem enger dan dat hij al is... imo
Ik wil dat Jaap oppleurt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat JJ oppleurt.
Dat wil ik ook maar dat duurt waarschijnlijk nog wel ff.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat JJ oppleurt.
Dat heeft ie zelf gezegd hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Of hij dat van achter heeft gehoord, is toch speculatie?
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef Clank het volgende:
[..]
En dat mét toestemming van de programma makers hè!!!
Het moment dat Nathanael en Huub uit het huis moesten, was echte DGK spel voor mij afgelopen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nu een stuk meer richting het oorspronkelijke concept gaan. De Gouden Kooi was de afgelopen 2 maanden een Gouden Kooi voor wussies, met Koning Huub als eenoog in het land der blinden.
Daar was niets bijzonders aan, ik denk dat hij het telefoongesprek heeft gehoord waarbij Jaap heerlijk stond te lachenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoel Jaap en Natas.
Ik heb geen schuiftrombone.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Schijt aan de buren, daar gaat ie weer een keer
Het is toch pokkeweer, het is toch pokkeweer!
![]()
Wussies, dat zijn pussies met een hazelipquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die koelvriescombinatie weer kan inleveren![]()
Zei hij dat...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
He, dat zei Nico net ook "als dit gespeeld is ben je echt gek"
Helemaal mee eens! Het is gewoon ver beneden peil, alle normen raken zoek zo. Er waren nog grenzen maar die zijn nu echt verdwenene.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Ach ik heb zoiets van al was ze jarenlang een cokejunk geweest wat is dan eigenlijk het probleem?
En als het niet zo is: smaad.
Maar wel vind ik dat het een goor spelletje op deze manier wordt. Als ook je hele verleden erbij gehaald word dan is denk ik de vraag tot hoever wil een miljonair dat doen? Lijkt me een hele enge gedachte om zo keihard met gedane zaken te moeten worden geconfronteerd.
Ik vraag me sterk af of ik dan zo'n soort show wil volgen waarin mensen gedwongen worden dit soort confrontaties aan te gaan.
Jawel, hoor. Huub roept nog vrij regelmatig "toen Brian mij vergiftigd heeft" in de velequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is niet zelf met die theorie gekomen. Dat is van buitenaf gekomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft dat zeer zeker wel gedaan, zelfs nadat hij getest was
De redactie kwam hier toen zelfs nog bevestigen dat het alleen maar spel was
Ik bedoel dat het vooralsnog een valse beschuldiging isquote:En vrouwenmishandeling is waar
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Ik zou het zo ongeloofwaardig en idioot vinden als er een smaad zaak uit een pestshow rolt (ik denk niet dat zo een zaak enig kans van slagen heeft), maar goed dat vond ik ook al van die discriminatie zaak van ericquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet Brian weten, als hij daar niets mee doet.
Sylvia zou er wèl iets mee kunnen doen, vooropgesteld dat het niet waar is en dat "achter" toestaat dat ze aangifte doet wegens smaad.
Het enige wat jij doet is negatief over Jaap posten.quote:
Je gaat zo'n programma toch vrijwillig in... Wat er voor vuilnis eruit komt is een eigen keus. Waar of niet waar dat maakt echt niemand uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef akveor het volgende:
Ach ik heb zoiets van al was ze jarenlang een cokejunk geweest wat is dan eigenlijk het probleem?
En als het niet zo is: smaad.
Maar wel vind ik dat het een goor spelletje op deze manier wordt. Als ook je hele verleden erbij gehaald word dan is denk ik de vraag tot hoever wil een miljonair dat doen? Lijkt me een hele enge gedachte om zo keihard met gedane zaken te moeten worden geconfronteerd.
Ik vraag me sterk af of ik dan zo'n soort show wil volgen waarin mensen gedwongen worden dit soort confrontaties aan te gaan.
Japio, Japio, Japioquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is negatief over Jaap posten.
En we noemen hem hier dus Jaap, en geen 'vetklep'.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je gaat er toch vanuit dat je medespelers nog enig menselijk gevoel hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat zo'n programma toch vrijwillig in... Wat er voor vuilnis eruit komt is een eigen keus. Waar of niet waar dat maakt echt niemand uit.
Je zit voor de camera's en daar kies je voor![]()
Ik Seg Ik Houw erfanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het is gewoon ver beneden peil, alle normen raken zoek zo. Er waren nog grenzen maar die zijn nu echt verdwenene.
Ik hoef ook niet zo nodig te kijken naar iemand die door een zielige vetklep te gronde wordt gericht.
Hij zou gek zijn als ie niet gebruik maakt van die informatie. Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het nog geloven ook. Handig voor het spel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Huub roept nog vrij regelmatig "toen Brian mij vergiftigd heeft" in de veleverhalen die hij het bezoek vertelt
Als iamnd zich zo bevuilt, vind ik hem een vetklep....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
klopt.. Huub heeft ook gewoon leuke humor... (zoals tie met JJ omgaat, is gewoon leuk om te zien)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het moment dat Nathanael en Huub uit het huis moesten, was echte DGK spel voor mij afgelopen...
Vanaf dat Huub terug erin werdt gezet is was het in het begin amusant om naar te kijken, maar na een paar weken was de lol er ook al vanaf...
Nu moet Jaap de boel redden, iets wat gigantisch mislukt imo...
Jaap kan geen TV maken, Huub wel....
Huh ? als het om een villa en een milljoen gaat... NOU denk ut nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat er toch vanuit dat je medespelers nog enig menselijk gevoel hebben?
Ik denk het dus wel........quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh ? als het om een villa en een milljoen gaat... NOU denk ut niet
Even serieus: ik zit er niet op te wachten dat iemand zich gaat ophangen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Don;t worry jaap hangt zichzelf nog wel op die is zo UBERzielig gewoon.
Ben maar niet bang, touw trekt Jaap niet, valt ie naar beneden, gat in de vloer, klaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even serieus: ik zit er niet op te wachten dat iemand zich gaat ophangen.![]()
In dat geval hoeft hij alleen cora even te laten bellen om te zeggen dat het gerucht op internet gaat dat syl een cokejunk geweest isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is niet zelf met die theorie gekomen. Dat is van buitenaf gekomen.
Sorry voor het verkeerd begrijpenquote:Ik bedoel dat het vooralsnog een valse beschuldiging is.
Ik wel!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen schuiftrombone.![]()
Google is mijn beste vriend.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef tutjehola het volgende:
-Knip-
Huub kreeg bij het minste de wind van voren (van achter).
-Knip-
Das niet waar hij heeft het van zijn moeder gehoord, zelf gezien!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens maar als je de keuze krijgt: Binnen 24 uur mijn schoenen poetsen of ik zend een soort van persbericht rond over een vermeend stukje verleden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat zo'n programma toch vrijwillig in... Wat er voor vuilnis eruit komt is een eigen keus. Waar of niet waar dat maakt echt niemand uit.
Je zit voor de camera's en daar kies je voor![]()
Jij was a-muzikaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Dan had je toch echt schuiftrompet moeten vinden!
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat achter akkoord zal gaan met Jaaps plannen voor Syl.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Zou "achter" Sylvia hebben ingelicht over de plannen van Jaap?
Misschien dat ze daarom ineens vanmiddag vertelde dat ze er uit wilde.
Ik hoop dat ze veel kaarten krijgt waarin aangedrongen wordt op haar blijven.
Dat is pas echt tv maken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
ik heb er wel een probleem mee als je het consequent doetquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:37 schreef Napster het volgende:
[..]
Ik noem hem gewoon vetklep, als je daar problemen mee hebt, is dat jou propleem, niet het mijne
Stuur je held nog een kaart, krijgt die er tenminste 1
Ik kan me hier helemaal in vindenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef tutjehola het volgende:
Ik zit er heel dubbel in nu, natuurlijk is dit een pestprogramma, alleen vind ik het pesten wat Jaap doet niet leuk, ik heb andere humor. Huub vond ik wel leuk, maar die is ingekakt. Daar komt bij dat er voor Jaap schijnbaar geen regels zijn, ik begin me zelfs af te vragen of dat voor hem besloten is tot en met de bruiloft. Huub kreeg bij het minste de wind van voren (van achter).
Door de bemoeienissen van achter wordt het steeds minder boeiend, maar toch blijf ik kijken, dus op één of andere manier trekt het programma toch.
welke plannen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat achter akkoord zal gaan met Jaaps plannen voor Syl.
Maar weet je het echt niet meer? Mensen zagen Brian iets vreemd met een drankje of een fles doen. Vervolgens Huub knock-out van alcohol. En voilà, hij zou vergiftigd zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
In dat geval hoeft hij alleen cora even te laten bellen om te zeggen dat het gerucht op internet gaat dat syl een cokejunk geweest is
Pisnicht en flikker lees ik hier toch veel vaker dan vetklep.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb er wel een probleem mee als je het consequent doet
Zodat ze nóg ongelukkiger wordt? Laat haar toch gaan, de vrijheid tegemoet...!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Gestoord...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens maar als je de keuze krijgt: Binnen 24 uur mijn schoenen poetsen of ik zend een soort van persbericht rond over een vermeend stukje verleden?
Je zou ook een persbericht kunnen maken, een beetje mooi inpakken met als titel: Jaap uit de DGK is pedofiel. Immers hij heeft toegegeven ook bi te zijn maar dan alleen met jongetjes tot 12 jaar... nadat ze de baard in de keel had hoefde ie ze niet meer.
Ik persoonlijk vind dit niveau zeer bedenkelijk.
Dit is wel dé manier om 'saaie sylvia' te toneelhaken.... Jaap maakt haar helemaal gek, zodat ze zelf maar weggaat...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat achter akkoord zal gaan met Jaaps plannen voor Syl.
Uit de test is het tegendeel gebleken, dus het is gewoon een lage rattenstreek om dat te blijven volhoudenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zou gek zijn als ie niet gebruik maakt van die informatie. Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan mensen het nog geloven ook. Handig voor het spel.
Och, als het jaap betreftquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
ff terug lezen......quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Dat zou te schandalig voor woorden zijn.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is wel dé manier om 'saaie sylvia' te toneelhaken.... Jaap maakt haar helemaal gek, zodat ze zelf maar weggaat...
Altijd fijn, als een moderator je terecht wijst, dat zegt wel wat...ennuh mee eens, hij is idd een bagger grote kerel, met meer rollen dan een charpei hond, maar jah je moet hem afzeiken officieel om zijn domme gedrag en niet zijn uiterlijk, dat zou een neiging tot disriminatie kunnen opwekken. Dus jah.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Juist de mensen met gevoel zijn de sjaak .... Gaat om de pegels hierquote:
Absoluutquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Uit de test is het tegendeel gebleken, dus het is gewoon een lage rattenstreek om dat te blijven volhouden
Maar als dat mag, dan moet jaap ook syl voor coke-gebruikster kunnen uitmaken vind ik
Altijd al gedacht van die vetklepquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens maar als je de keuze krijgt: Binnen 24 uur mijn schoenen poetsen of ik zend een soort van persbericht rond over een vermeend stukje verleden?
Je zou ook een persbericht kunnen maken, een beetje mooi inpakken met als titel: Jaap uit de DGK is pedofiel. Immers hij heeft toegegeven ook bi te zijn maar dan alleen met jongetjes tot 12 jaar... nadat ze de baard in de keel had hoefde ie ze niet meer.
Ik persoonlijk vind dit niveau zeer bedenkelijk.
Ja ja, we zijn een machtig mediumquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar weet je het echt niet meer? Mensen zagen Brian iets vreemd met een drankje of een fles doen. Vervolgens Huub knock-out van alcohol. En voilà, hij zou vergiftigd zijn![]()
.
Dat kreeg ie later te horen van de Febo en zijn moeder.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou te schandalig voor woorden zijn.....
ik verwacht niet dat ze zich daardoor van de wijs laat brengen, anders sta je wel heel zwak in je schoenen hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Een persbericht doen uitgaan waarin Syls vermeende cokeverleden uit de doeken wordt gedaan.
Heb ik beweerd dat ik dat ding ooit aan mijn lippen heb gezet???quote:
Ik weet dat nog wel hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar weet je het echt niet meer? Mensen zagen Brian iets vreemd met een drankje of een fles doen. Vervolgens Huub knock-out van alcohol. En voilà, hij zou vergiftigd zijn![]()
.
Dat kreeg ie later te horen van de Febo en zijn moeder.
Mijn gevoel zegt ook zoiets... Na de eerdere 3 regeltjes op Jaap's weblog... en daarna dat Jaap d'r bed in beslag had genomen en Natasia en Syl zeiden dat Jaap beter zou moeten weten na een gesprek wat gevoerd zou zijn met iedereen. Ik krijg ook het idee dat Jaap zich zo vastbijt in dat Sylvia weg is dat ie blind is en daarin naar niemand van achter meer luistert... (Misschien z'n goed recht).quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef bunnyma het volgende:
Linke tekst.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik beweerd dat ik dat ding ooit aan mijn lippen heb gezet???
Dan moet ze maar naar huis gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben allemaal kunnen zien dat dat gifgedoe niet waar was. Sylvia heeft geen verweer.
Ik persoonlijk denk dat Sylvia echt wel wat beters te doen heeft dan zich druk te maken over één of andere vetklep die niemand serieus neemt....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Een persbericht doen uitgaan waarin Syls vermeende cokeverleden uit de doeken wordt gedaan.
Ja het mag de naam miljonairs niet eens meer dragen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het wordt dan echt een Tokkie-variant, in hoeverre DGK dat al niet is.
Zodat ze geen enkele verantwoording hoeft uit te leggen mochten de RODDELS wel waar zijn... of ze kan nog net voorkomen misschien dat iets bekend word.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Sylvia gaf vandaag in het gesprek met Huub aan dat ze niet weg wil om Jaap of een andere bewoner en ik denk wel dat dat echt zo is. Ze heeft het gewoon wel gezien.
Van de week ging ze al helemaal over de zeik over dat stukje over haar op jaaps weblog.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat Sylvia echt wel wat beters te doen heeft dan zich druk te maken over één of andere vetklep die niemand serieus neemt....
zelfs in een huis zoals DGK...
Ik denk dat Syl het niveau steeds verder ziet wegzakken, en als je daar niet bij wilt horen, stap je op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat Sylvia echt wel wat beters te doen heeft dan zich druk te maken over één of andere vetklep die niemand serieus neemt....
Ach, zolang het niet voor een camera is en wij gewoon de streams kunnen blijven volgen maakt het mij de pis niet lauw.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze gooide anders wel met een wijnfles toen Jaap met dat coke verhaal kwam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar stel dat ze echt een periode coke heeft gebruikt, wat dan nog? Huub heeft het ook gedaan en daar zijn verder ook geen rare reacties op gekomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Zodat ze geen enkele verantwoording hoeft uit te leggen mochten de RODDELS wel waar zijn... of ze kan nog net voorkomen misschien dat iets bekend word.
Ik had eigenlijk het gevoel dat dat echt spel was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week ging ze al helemaal over de zeik over dat stukje over haar op jaaps weblog.
Lekker belangrijk als Syl een coke verleden heeft, heeft herman brood ook, en nog 10.000 andere mega sterren, Rollingstones hebben toegegeven 80 miljoen dollar op gesnoven te hebben....wat lopen ze hier te zeiken in het liberale NL, als NR1 exporterend land van XTC, Nummer 1 land in weed teelt, dus zeiken om een beetje coke bij syll....wat een tering gezeik. ennuh...patty brard ook zo'n mooi voorbeeld..ook geaccpeteerd...LEKKER BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef proh het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat ze zich daardoor van de wijs laat brengen, anders sta je wel heel zwak in je schoenen hoor.
wie zegt dat hij het echt gaat doen? Kan toch ook maar dreiging zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon flauwe reactie....![]()
Bart had het toch goed gezien enkele weken geleden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl het niveau steeds verder ziet wegzakken, en als je daar niet bij wilt horen, stap je op.
Verstandige beslissing, want dit wordt alleen maar erger. En regels zijn er niet meer....
Dat was een andere situatie. Ze gooide kiezelstenen op hem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gooide anders wel met een wijnfles toen Jaap met dat coke verhaal kwam.
Dan heeft m'n beste vriend tegen me gelogen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
Ik wel!![]()
Dan had je toch echt schuiftrompet moeten vinden!
Waar haalt hij het bewijs vandaan dan ,...uberhaubt wie dan ook. tis haar woord tegen dat van de rest toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
[..]
wie zegt dat hij het echt gaat doen? Kan toch ook maar dreiging zijn?
Ze kan zeggen dat het niet zo is en zich er verder niet zo druk om maken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben allemaal kunnen zien dat dat gifgedoe niet waar was. Sylvia heeft geen verweer.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan heeft m'n beste vriend tegen me gelogen!of ik heb niet goed gelezen.
![]()
BLIIJJJJJJJJJJJF BIJ MIJJJJJJJJJJJJJJJJ, BLIIJJJJJJJJJJJF BIJ MIJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet voor een camera is en wij gewoon de streams kunnen blijven volgen maakt het mij de pis niet lauw.
Geloof er niks van. Als Sylvia uit haar pan gaat is het echt denk ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk het gevoel dat dat echt spel was.
Later toen ze met Huub sprak was het echt emotieloos en gaf ze aan er boven te staan.
Ja je gaat niet met je coke gooien (sorry lullig grapje)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Het enige persbericht wae er bij Jaap uitkomt is op de plee... of ernaast...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
"In the heat of the moment" is het toegestaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Pisnicht en flikker lees ik hier toch veel vaker dan vetklep.....![]()
Maar die mafkees gaat niet want er zal en er moet een trouwerij komen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Sonique het volgende:
Er hangt ook een zweertje in het huis van: 'We zullen blij zijn als donderdag die mafkees eruit is'
En daar zullen een heleboel mensen waarschijnlijk graag naar kijken.quote:
Ik zie het probleem ook niet. Maar zie dit programma wel naar een bedenkelijk niveau afzakken. Misschien heeft Sylvia angst voor d'r verleden of wil ze gewoon niet in zo'n programma zitten? Persoonlijk snap ik niet waarom Sylvia zo geraakt was dat er bijna weer een fles aan moest geloven. (De enige andere keer was toen ze het hoorde van d'r vader)...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maar stel dat ze echt een periode coke heeft gebruikt, wat dan nog? Huub heeft het ook gedaan en daar zijn verder ook geen rare reacties op gekomen.
Doen we ook hoor Sussiequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Blijf bij mij
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef schatje het volgende:
JJ gaat binnenkort ook naar Patricia voor hairextensions.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef Yollie het volgende:
[..]
Maar die mafkees gaat niet want er zal en er moet een trouwerij komen!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef PumaStreamer het volgende:
Syl is zowiezo echt volgens mij!!!!!
....... er is een aantal users dat Eric ook consequent aanspreekt met flikker of pisnicht......quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
"In the heat of the moment" is het toegestaan.
Maar elke keer consequent de naam vervangen door een scheldwoord, nee, dat mag niet.
Ze zei net tegen JJ dat die uitbarsting een opeenstapeling was van de afgelopen dagen. (wat Jaap over haar vader en Eric's moeder zei etc.)quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Maar zie dit programma wel naar een bedenkelijk niveau afzakken. Misschien heeft Sylvia angst voor d'r verleden of wil ze gewoon niet in zo'n programma zitten? Persoonlijk snap ik niet waarom Sylvia zo geraakt was dat er bijna weer een fles aan moest geloven. (De enige andere keer was toen ze het hoorde van d'r vader)...
Waarom een discussie hierover, tis toch duidelijk, je bent toch volwassen, denk dat de moderater het niet makkerlijker kan uitleggen. Zal nog effe helpequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
"In the heat of the moment" is het toegestaan.
Maar elke keer consequent de naam vervangen door een scheldwoord, nee, dat mag niet.
Nou, dat moet je niet te snel zeggen....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon flauwe reactie....![]()
Ben ik het niet mee eens.quote:
dat had volgensmij meer betrekking op dat stukje over Juf Judithquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Mooi gezegd en mee eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Sylvia is de enige in huis met klasse.
Dat ze gestraft moet worden, omdat ze zich niet wil verlagen tot het tokkie-niveau is echt schandalig.
Helaas is zij niet de eerste.
De opmerking dat vetklep niet kan komt van iemand die Eric altijd aanspreekt met flikker/pisnicht o.id.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Waarom een discussie hierover, tis toch duidelijk, je bent toch volwassen, denk dat de moderater het niet makkerlijker kan uitleggen. Zal nog effe helpeConsequent iemand afzeiken om welke vorm van uiterlijk kleur of alles wat met het lichaam te maken heeft, is Discriminatie, 1 keer iets zeggen ook in principe, maar zoals ze zegt in the heat of the moment is het anders. Mensen zeggen wel meer in woede.
Of brian met brianless en amanda met amandel of snolliequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
....... er is een aantal users dat Eric ook consequent aanspreekt met flikker of pisnicht......
Tjah, ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar er zijn hier af en toe ook een paar bizarre figuren die echt te ver gaan, maar daar hebben we gelukkig onze moderators voor!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
De opmerking dat vetklep niet kan komt van iemand die Eric altijd aanspreekt met flikker/pisnicht o.id.![]()
quote:[..]
En met Jaap gooien gaat al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je gaat niet met je coke gooien (sorry lullig grapje)![]()
Jij snapt er dus ook weinig van met jequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als Syl een coke verleden heeft, heeft herman brood ook, en nog 10.000 andere mega sterren, Rollingstones hebben toegegeven 80 miljoen dollar op gesnoven te hebben....wat lopen ze hier te zeiken in het liberale NL, als NR1 exporterend land van XTC, Nummer 1 land in weed teelt, dus zeiken om een beetje coke bij syll....wat een tering gezeik. ennuh...patty brard ook zo'n mooi voorbeeld..ook geaccpeteerd...LEKKER BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook........ waarom gaat de mod dan nu zo specifiek in op 1 keer vetklep, nogwel aangedragen door Peter......quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of brian met brianless en amanda met amandel of snollie
Wen er maar aan. Ik hoopt och echt dat Japio oprot na de ontslagronde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Wat een ongelofelijke viezerik die Jaap, wast zelfs z'n handen niet na een 'grote boodschap'!! Gatver gatver gatver![]()
![]()
![]()
Dat is ook het enige positieve van het Jaap verhaal dat Sylvia ook eens getriggerd word... de manier waarop vind ik laag. Net zoals in d'r bed gaan liggen. Als dit zou mogen zal nooit een vrouw kunnen winnen. Okay Cora misschien.quote:
Brian heeft wat minder haar stembanden laten bewerkstelligenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:00 schreef StefanPeeters het volgende:
Klopt het dat Amanda van de week geoefend heeft ? Ik hoor een
lichte verbetering tov vorige week !
Dat heb ik al 2 x gezegd maar eh. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij snapt er dus ook weinig van met je![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om dat het bijna sociaal geaccepteerd is om harddrugs te gebruiken in Nederland maar om Sylvia te zieken.......en dat lukt Jaap wel zo.....![]()
![]()
![]()
Tja, je kunt ook niet op elke coli-bacterie letten.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
Wat een ongelofelijke viezerik die Jaap, wast zelfs z'n handen niet na een 'grote boodschap'!! Gatver gatver gatver![]()
![]()
![]()
De vetklep!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef Marelle het volgende:
![]()
![]()
Iemand die ik ken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Dom blondje zit me ook al tijden dwars
De regels en het niveau waren bij de aanvang toch wel wat anders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef FuTilE het volgende:
Wat een gehuil hier, zeg... Medelijden lijkt me niet echt op zijn plaats bij mensen die bij hun volle verstand in dit programma zijn gaan zitten
als het je stoort kun je dat melden, dan bekijken we het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
....... er is een aantal users dat Eric ook consequent aanspreekt met flikker of pisnicht......
Jah misschien moet NL is wakker worden kijk om je heen. drugs is de NR 1 inkomst van NL zonder de XTC en de Shell waren we nergens financieel. De wereld omzet in hard drugs is 3600 miljard euro per jaar. daarvan komt 1/3 uit NL, Dus jah was al geaccepteerd voor jij en ik geboren waren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij snapt er dus ook weinig van met je![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om dat het bijna sociaal geaccepteerd is om harddrugs te gebruiken in Nederland maar om Sylvia te zieken.......en dat lukt Jaap wel zo.....![]()
![]()
![]()
Dan zijn we het eens dus....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 x gezegd maar eh. . .
Brian zal Jaap er gewoon in houden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, als dit allemaal gespeelt is, waarom beledigd Jaap dan ook mensen van buiten (Carlos) en dergelijke?
Jaap weet dondersgoed dat hij er donderdag uit gaat, en dat kan hij niet aan (het enige wat ik berijkt heb in m'n leven, is DGK). En hij flipt nu gewoon....
De logica van z'n spel ontbreekt gewoon...
MEn wil hem eruit hebben ---> Jaap zegt te gaan terroriseren ---> Men zegt dat hij dat niet moet doen want dan houden ze hem erin en sluiten ze hem af van alles en iedereen ---> JAap gelooft dat en trekt alle registers los zodat ze hem erin laten en afsluiten van alles en iedereen wat bij hem tot te overwinning staat... Ondertussen zet hij met z'n gestoorde gedrag alleen maar de deur verder open naar buiten..
Waarom zouden de bewoners Jaap er in houden?
Dat zou gewoon debiel zijn.
En het is nog debieler om dat als uitgangspunt te nemen voor je spel zoals Jaap doet...
Maar het gaat dus niet zozeer om de drugs dan wel dat Jaap iets gevonden heeft om haar mee te zieken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah misschien moet NL is wakker worden kijk om je heen. drugs is de NR 1 inkomst van NL zonder de XTC en de Shell waren we nergens financieel. De wereld omzet in hard drugs is 3600 miljard euro per jaar. daarvan komt 1/3 uit NL, Dus jah was al geaccepteerd voor jij en ik geboren waren.
Als je dat mooi vind, ai ai ai....gehoor doktertje misschien,.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Borga het volgende:
Het is naar maar waar, maar AMANDA heeft de mooiste stem
Peter wordt beschermt door achterquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook........ waarom gaat de mod dan nu zo specifiek in op 1 keer vetklep, nogwel aangedragen door Peter......
Het zou geen treitershow worden is gezegd.... En nu heb je de keus je halve leven (ok ik overdrijf) op straat of als vernedering iemands schoenen poetsen... neem me niet kwalijk zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:01 schreef FuTilE het volgende:
Wat een gehuil hier, zeg... Medelijden lijkt me niet echt op zijn plaats bij mensen die bij hun volle verstand in dit programma zijn gaan zitten
En met jou tegenwoordig de helft van de users hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef avonne het volgende:
[..]
als het je stoort kun je dat melden, dan bekijken we het.
ik noem Eric "pisnicht" als hij een valse opmerking maakt, mocht je mij bedoelen
Dat snap ik , maar daarom zei ik ook tig posts eerder, dat het altijd nog haar woord tegen dat van hem is, dus laat hem maar met zwart op wit bewijs komen, daarbij wie neemt die mongool nog serieus dan???quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het gaat dus niet zozeer om de drugs dan wel dat Jaap iets gevonden heeft om haar mee te zieken.
Natasja en Nico.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
Tien heeeft dat ruk roze konijnprogramma al full stream. Kijkt er nog iemand![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind, ai ai ai....gehoor doktertje misschien,.
Wat is dat nou weer voor onzin. Waar om is ze trailer trash?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Kinga het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen hier, Sylvia klasse vinden hebben. Ten opzichte van die andere tokkies misschien. Als je wat beter kijkt is het ook trailer trash.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Kinga het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen hier, Sylvia klasse vinden hebben. Ten opzichte van die andere tokkies misschien. Als je wat beter kijkt is het ook trailer trash.
ok, waar heb je die wijsheid vandaan? Wiki pedia?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah misschien moet NL is wakker worden kijk om je heen. drugs is de NR 1 inkomst van NL zonder de XTC en de Shell waren we nergens financieel. De wereld omzet in hard drugs is 3600 miljard euro per jaar. daarvan komt 1/3 uit NL, Dus jah was al geaccepteerd voor jij en ik geboren waren.
Gadver net 10 uur en Brian en Amanda zijn alweer bezig.... ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
Tien heeeft dat ruk roze konijnprogramma al full stream. Kijkt er nog iemand![]()
Tja, wat hees gehijg, geen volume.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind, ai ai ai....gehoor doktertje misschien,.
Dat eerste begrijp ik, maar dat tweede doet niet ter zake zolang syl helemaal over de zeik is. Blijkbaar is syl bang dat anderen hem serieus nemen. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat snap ik , maar daarom zei ik ook tig posts eerder, dat het altijd nog haar woord tegen dat van hem is, dus laat hem maar met zwart op wit bewijs komen, daarbij wie neemt die mongool nog serieus dan???
Zie ik bij jou een nieuwe avatar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Is een gevoelquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Waar om is ze trailer trash?
Borga is toondoof?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef Borga het volgende:
Het is naar maar waar, maar AMANDA heeft de mooiste stem
Dat was inderdaad een behoorlijk loze opmerking!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. Waar om is ze trailer trash?
Ik persoonlijk denk dat de stekker eruit gaat nu Tien eigenlijk niet meer bestaat....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Theorietje:
Er zijn mensen op vakantie. Zijn ze aan het onderhandelen of DGK doorstart? Zo niet Jaap blijft en Sylvia gaat. Zo ja Sylvia blijft en Jaap gaat en leefden we nog lang en gelukkig?
Van de regels (als die er al zijn) snap ik totaal niets meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
De regels en het niveau waren bij de aanvang toch wel wat anders.
Drugs (etc)in NL : http://dutchprisons.spaces.live.com/quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Same hier....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
Van de regels (als die er al zijn) snap ik totaal niets meerAlles schijnt te mogen, volgens mij staat er nergens meer een sanctie op?? Tja misschien alleen wanneer er geslagen wordt, ik vind het hele programma zo afglijden, en dat gedoe met Jaap moet ook maar eens afgelopen zijn, ik
erop!!
Nee dat was al zo in de jaren 1999/2003 , nee heb zo mijn bronnen. Lees wel is wat, verder dan alleen internet ofzo...ben freelance journalist ook dus jah je vind wel is wat uit hier en daar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
ok, waar heb je die wijsheid vandaan? Wiki pedia?![]()
Ach, eerder werd er geklaagd dat de redactie zich juist teveel bemoeide met het spel door het opleggen van regels en sancties. Het is het één of het ander.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
Van de regels (als die er al zijn) snap ik totaal niets meerAlles schijnt te mogen, volgens mij staat er nergens meer een sanctie op?? Tja misschien alleen wanneer er geslagen wordt, ik vind het hele programma zo afglijden, en dat gedoe met Jaap moet ook maar eens afgelopen zijn, ik
erop!!
Wie zijn er op vakantie dan? Frans en Stijn zijn terug . Dat zijn de Goden en Mevr .D Flens blijft het zooitje volgen en aan een aantal wannabee miljonairs privileges geven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef akveor het volgende:
Theorietje:
Er zijn mensen op vakantie. Zijn ze aan het onderhandelen of DGK doorstart? Zo niet Jaap blijft en Sylvia gaat. Zo ja Sylvia blijft en Jaap gaat en leefden we nog lang en gelukkig?
Bij mijn weten is er herhaaldelijk via de telefoon gezegd dat de mensen die over bepaalde zaken moetsen beslissen pas dinsdaavond weer terug waren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zijn er op vakantie dan? Frans en Stijn zijn terug . Dat zijn de Goden en Mevr .D Flens blijft het zooitje volgen en aan een aantal wannabee miljonairs privileges geven.
naja, 1/3 van dat bedrag gaat mij nog net even te ver.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee dat was al zo in de jaren 1999/2003 , nee heb zo mijn bronnen. Lees wel is wat, verder dan alleen internet ofzo...ben freelance journalist ook dus jah je vind wel is wat uit hier en daar.
Is er wel eens iets van je gepubliceerd? Ergens???quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee dat was al zo in de jaren 1999/2003 , nee heb zo mijn bronnen. Lees wel is wat, verder dan alleen internet ofzo...ben freelance journalist ook dus jah je vind wel is wat uit hier en daar.
Nee Sylvia wil niet dealen ze gaat kraaltjes rijgen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef haak2 het volgende:
Super saaie avond zo met dat zingen... ik hoop niet dat ze hierna weer mogen gaan pokeren
Het lijkt inderdaad allemaal enigszins losgeslagen te zijn, ik verwacht ook wel iets binnenkort.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Marelle het volgende:
[..]
erop!!
Nee vast wel tv kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef haak2 het volgende:
Super saaie avond zo met dat zingen... ik hoop niet dat ze hierna weer mogen gaan pokeren
Dan begrijp ik niet dat er regels zijn, en veel regels zijn veranderd. Slaat m.i. helemaal nergens op, een totaal losgeslagen bende, meer is DGK nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach, eerder werd er geklaagd dat de redactie zich juist teveel bemoeide met het spel door het opleggen van regels en sancties. Het is het één of het ander.
Ach dat hele Jaap verhaal moet maar snel afgerond worden, ben het na de afgelopen dagen al goed zat! Ik moet er toch niet aan denken dat dit tot na 1 juni door gaat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad allemaal enigszins losgeslagen te zijn, ik verwacht ook wel iets binnenkort.
Ik ben echt geen moraalridder maar deze mayhem... waar gaat dit heen, dit kan toch nooit zo doorgaan en goed gaan? We zien wel waar het schip strandt.
Ik geloof trouwens niks van die brieven van Jaap, en zo ja: die gaan ze nooit doorsturen en dat weet Jaap ook. Gebakken lucht.
ook saai, maar hoorde net natasia en nico zeggen dat ze na de zangles weer gingen pokeren. Ik hoop dat dat niet doorgaat, heb zin in actiequote:
Na de tripjes buiten, gratis pluggen voor bandjes, hoerenfeesten, jointjes, oudbewoners, studenten lol en gekke henkies blijft er niet veel meer over...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ach dat hele Jaap verhaal moet maar snel afgerond worden, ben het na de afgelopen dagen al goed zat! Ik moet er toch niet aan denken dat dit tot na 1 juni door gaat.
Precies, laat er maar eens een 'leuke' brief komen, b.v. dat Jaap per direct het huis moet verlatenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef haak2 het volgende:
[..]
ook saai, maar hoorde net natasia en nico zeggen dat ze na de zangles weer gingen pokeren. Ik hoop dat dat niet doorgaat, heb zin in actie
Mijn god? En zeker daar ook nog onbevlekt zwanger van geworden...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef tutjehola het volgende:
Mijn humeur wordt ineens een stuk beter, ik schakel even over op Brian, mijn god, dat dit bestaat!![]()
Mijn zoon van 6 (die ik niet heb) spreekt zijn nederlands nog beter uit![]()
Da's knap. Vergelijken met een kind dat er niet is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef tutjehola het volgende:
Mijn humeur wordt ineens een stuk beter, ik schakel even over op Brian, mijn god, dat dit bestaat!![]()
Mijn zoon van 6 (die ik niet heb) spreekt zijn nederlands nog beter uit![]()
Zou kunnen maar lijkt me sterk... van internet geplukt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef demins het volgende:
Die 40 enveloppen van Jaap. Gaat dat niet gewoon om uitnodigingen voor ofwel het aanzoek, oorspronkelijk gepland voor morgen, ofwel de bruiloft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |