Japio bedoelt foetaal.... de kneusquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef FuTilE het volgende:
Feodaal, Jaap.
Vanavond in het kantoor is ie niet op zijn woorden teruggekomen. Hij vroeg zelfs naar die brief die Jaap voor Sylvia aan het schrijven is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toen wist hij nog niet dat ze weg wilde.
Ik erger me ook mateloos daaraan. En niet alleen van wegen DGK Ik weiger die zin te gebruikenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik heb zo iets van,
ik denk dat tie dat express zei, zodat ze niet getoneelhaakt zou worden... juist omdat hij ook beseft dat ze te onzichtbaar is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei tegen Jaap dat ie Sylvia niet hoeft te sparen. Hij wil wel weten hoe ze reageert.
Is hij dan de foetus, of de rest?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Japio bedoelt foetaal.... de kneus
Ik heb het vooral bij 'bewerkstelligen'. Als ik dat ergens in de krant tegenkom kan ik dat hele artikel niet meer lezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik erger me ook mateloos daaraan. En niet alleen van wegen DGK Ik weiger die zin te gebruiken![]()
gewoon van een hogeschool gepluk. Dit menstype loopt gewoon los je zou gewoon niet meer op straat durven. Ik zeg de streams kijken is redelijk veilig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef Sonique het volgende:
Ik pis echt in m'n broek om Jaap...
Echt, waar hebben ze die wereldvreemde mongool vandaan gehaalt?
Heeft de Febo hem ingefluisterd. Die willen dat ze tv maaktquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Eerst ging tie zeggen, dat Jaap Syl niet mocht aanvallen en later draaide hij het terug.
Ja, als Jaap het zegt, dan zal het wel waar zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef FuTilE het volgende:
Aha! Sylvia gaf dus aan Jaap toe dat ze jarenlang cocaine heeft gebruikt... Weer een mysterie de wereld uit
Toestemming van wie?? Van de FEBO??quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
jaap heeft nog een heel verhaal liggen om in zijn log te posten over het cocainegebruik van sylvia maar jaap wacht met plaatsen totdat hij toestemming krijgt.
Jaap liegt.... what else is new.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
Waaaat?
Jaap: syl heeft zelf toegegeven dat ze jaaaarenlang cocaine heeft gebruikt
Natas: waarom moet je liegen?
Jaap: dat heeft ze zelf verteld!!! of de avond van de suca boys, half lam was ze, heeft ze dat allemaal verteld.
Ja, dat wordt dan een lastige smaadzaakquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
Waaaat?
Jaap: dat heeft ze zelf verteld!!! of de avond van de suca boys, half lam was ze, heeft ze dat allemaal verteld.
Jaap was toen nog niet zo lang in de villa.. kan me idd niet voorstellen dat Sylvia zulke verhalen aan Jaap heeft opgebiecht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap liegt.... what else is new.
Als er 1 nuchter was, was het Syl wel.... en die zou zoiets noooooit tegen Billie vertellen.
tsjah dat zei japio er niet bij maar lijkt wel erg waarschijnlijkquote:
Hij heeft er geen enkel belang bij dit te verzinnen en valt de rest ook niet keihard aan met grove leugens...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, als Jaap het zegt, dan zal het wel waar zijn![]()
Je gloofd Jaap toch niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef akveor het volgende:
Sylvia schijnt op het Soca feestje aan Jaap gezegd te hebben dat ze jarenlang cocaine heeft gebruikt. Volgens Jaap's eigen zeggen.
We zullen zien... da fakkels zijn voor as donderdag besteld.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Napster het volgende:
[..]
Je gloofd Jaap toch niet?
Enige wat die kan doen is liegen en vreten, met zn terror
foetaal?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
We hebben dus dus nu al, foedaal, feodaal en feudaal. Mogen we kiezen?
Klets..... was dat trouwens niet de avond dat ze die brief kreeg over haar vader?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
Waaaat?
Jaap: dat heeft ze zelf verteld!!! op de avond van de suca boys, half lam was ze, heeft ze dat allemaal verteld.
ik ga voor bquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Zeg maar kinderlijk gedrag, maar dan in de ongeboren toestand...quote:
Ja klopt en Syl is nooit dronken geweest. Alleen met haar halfjaars feestje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Klets..... was dat trouwens niet de avond dat ze die brief kreeg over haar vader?
Ik kots met je mee, echt of fake, die gast spoort niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef Sonique het volgende:
Ik kots op Jaap...
Echt, ik mag hem niet. Hij mag van mij direct het gekkenhuis in op de afdeling 'grootsheids waanzin' want daar is waar hij thuis hoort...
Kijk maar eens terug naar wat hij allemaal doet, dat zijn acties die bij een gestoorde persoonlijkheid horen...
Jaaaa... Kom maar naar beneden en slaaaa je slag: Een koelvriescombinatie!quote:
Uhhh, Nooit dronken wil ik niet zeggen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja klopt en Syl is nooit dronken geweest. Alleen met haar halfjaars feestje.
Frontaal... mijn vuist op Jaaps neus?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Schijt aan de buren, daar gaat ie weer een keerquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:10 schreef Talitha het volgende:
LALALALALAAAAAAAAAAA![]()
De buren denken vast dat ik gek ben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |