Jaap speelt het aardigquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
Japio speelt weer de vermeende onschuld.
Natasia hoorde het van Huub die de beelden bij de Febo heeft gezien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
Begreep ik net goed dat Brian beelden heeft teruggezien van Huub en Jaap? Dat Jaap die bloedlip had doordat Huub zijn zonnebril tegen zijn lip aangooide ipv door een kopstoot.
Met toestemming van Huub.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:51 schreef Gigageil het volgende:
Schijt aan Natasia ! ! ! Schijt aan Natasia ! ! ! Schijt aan Natasia ! ! ! Schijt aan Natasia ! ! !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ennieweessssssssssquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:51 schreef Gigageil het volgende:
Schijt aan Natasia ! ! ! Schijt aan Natasia ! ! ! Schijt aan Natasia ! ! ! Schijt aan Natasia ! ! !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, thanks!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Natasia hoorde het van Huub die de beelden bij de Febo heeft gezien.
Natasja vertelde dat. Huub heeft de beelden teruggezien bij de FEBO, ivm een eventuele OW.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:50 schreef Marrije het volgende:
Begreep ik net goed dat Brian beelden heeft teruggezien van Huub en Jaap? Dat Jaap die bloedlip had doordat Huub zijn zonnebril tegen zijn lip aangooide ipv door een kopstoot.
das helemaal niet oke wij willen hier toch actie? anders kan je beter wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
Jaap moet van achter naar JJ?
Maar hij doet het niet!!
Das dan wel weer ok.
Een eventuele OW. Heeft Huub ook gemeld wanneer daar uitsluitsel over komt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja vertelde dat. Huub heeft de beelden teruggezien bij de FEBO, ivm een eventuele OW.
Goed plan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
das helemaal niet oke wij willen hier toch actie? anders kan je beter wat anders gaan doen![]()
Haha, ja dat was ik van plan, maar ik heb het wel naar mijn zin zo met Natas en Jaapquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
das helemaal niet oke wij willen hier toch actie? anders kan je beter wat anders gaan doen![]()
Dat is allemaal zo duister, je hoort van sancties, maar je ziet er niks van in officiele brieven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een eventuele OW. Heeft Huub ook gemeld wanneer daar uitsluitsel over komt?
Als Syl weggaat is Huub al gebroken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef Yollie het volgende:
Jaap zijn doel is dus niet om een pact met Huub te sluiten, hij wil hem breken.
Die aanklachten zijn ingetrokken toen Jaap en Huub en pact sloten. Alleen die van Eric staat nog.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een eventuele OW. Heeft Huub ook gemeld wanneer daar uitsluitsel over komt?
hahaha voor deze keer dan mag je blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja dat was ik van plan, maar ik heb het wel naar mijn zin zo met Natas en Jaap![]()
En die actie tussen JJ en Jaap, och. . .dan loopt ze weer huilend weg is ook saai![]()
Ik had het idee dat ik best veel streams kijk de laatste tijd maar er is vanalles aan me voorbij gegaan. Die van Eric staat nogquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Die aanklachten zijn ingetrokken toen Jaap en Huub en pact sloten. Alleen die van Eric staat nog.
Toen wist hij nog niet dat ze weg wilde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei tegen Jaap dat ie Sylvia niet hoeft te sparen. Hij wil wel weten hoe ze reageert.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hahaha voor deze keer dan mag je blijven![]()
Van Jaap tegen Eric, het spuiten met de Glassex.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ik best veel streams kijk de laatste tijd maar er is vanalles aan me voorbij gegaan. Die van Eric staat nogVan Eric tegen Jaap of van Jaap tegen Eric?
HEAR HEARquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef Gigageil het volgende:
Jaap heeft 100% gelijk.....
Carlos heb gewoon zijn grote muil te houden. Zeker tegen de spelers....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |