Tuurlijk mag jij datquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik iemand anders zoenen? No offence leo.
Ja, dat kun je er dan wel bij zeggen jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik iemand anders zoenen? No offence leo.
Tof.quote:
*checkquote:
Ah niets zo leuk als het inrichten van je bureauquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag trouwens verhuisd op het werk
Mijn eigen kantoor met een nieuw bureau en nieuwe kastenNu gewoon nog wachten op mijn nieuw telefoontoestel
dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag trouwens verhuisd op het werk
Mijn eigen kantoor met een nieuw bureau en nieuwe kastenNu gewoon nog wachten op mijn nieuw telefoontoestel
ja, goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, hier?
Ik wil ook niet met Leonieke zoenenquote:
Vroeger keek ik op de parking van een slachthuis, nu kijk ik op de straat en het kanaal uit (maar dan moet ik wel rechtstaan uiteraard). Groot voordeel: niet constant de zon in mijn bureau in de namiddag, dus het zal er niet zo heet wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah niets zo leuk als het inrichten van je bureau. Heb je nu ook beter uitzicht?
Een foto van Flash.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik moet gewoon nog iets vinden om aan mijn muur te hangen want het is nogal kaal.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van Flash.
Ge-niaal!quote:
Hij blijft goedquote:
Da's heul iets anderschquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nochtans een brede fantasie hoor![]()
Ah ja.. iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's heul iets andersch
ons fietsenhok bestaat ECHT
Dishwarriorquote:
Ow sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Liefdevol topic dit.
Dat was positief.quote:
Wij mannen zijn blind voor hints, dat weet jequote:
Oja, dat is waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij mannen zijn blind voor hints, dat weet je
Was dat moeilijk dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
jeej ik ben over mn gordijnen uit enzo
hoe kan het ook anders IKEAquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaat het worden?
heb ook wel zonweringquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat moeilijk dan?
Als er maar wat hangt en het niet te veul geld kost
geen ramen op het oosten, dus je hoeft geen extra zware gordijnen tegen de absurd vroege zomerzon, zoalas ik
Ik heb ook mijn slaapkamerraam op het oosten, als ik last van de zon heb ga ik op mijn andere zij liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat moeilijk dan?
Als er maar wat hangt en het niet te veul geld kost
geen ramen op het oosten, dus je hoeft geen extra zware gordijnen tegen de absurd vroege zomerzon, zoalas ik
Oeh die zijn leuk!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe kan het ook anders IKEA
[afbeelding]
de figuurtjes zijn alleen in het echt groener
Ik heb op 10 hoog gewoond, geen gordijnen, geen inkijk... Moest heel erg wennen toen we op 3 hoog mét inkijk gingen wonen ('Es! Je kan hier niet in je blote kont door het huis hobbelen!').quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ook wel zonweringmaar daardoor kan naar binnen gegluurd worden
![]()
Dat is helemaal handig. Je gaat binnenkort over toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kant en klaar geen gezeik, rails hangt er nog van de vorige bewoonster![]()
1mei sleutel etc en 2 mei over was de bedoeling, nu stond er alleen in de brief dat er op 1 mie ook een afspraak met technisch beheer moet worden gemaakt voor de oplevering terwijl ik dan meteen de sleutels zou krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is helemaal handig. Je gaat binnenkort over toch?
Oh lekker danquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
1mei sleutel etc en 2 mei over was de bedoeling, nu stond er alleen in de brief dat er op 1 mie ook een afspraak met technisch beheer moet worden gemaakt voor de oplevering terwijl ik dan meteen de sleutels zou krijgenen heb anders dan 2 mei ook geen tijd en verhuisvervoer dusja
heb me al op 2 mei ingesteld dus zorgen maar dat die vent 1 mei kan of anders komt ie maar uitleg geven over de installaties als ik er al zitquote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
heb me al op 2 mei ingesteld dus zorgen maar dat die vent 1 mei kan of anders komt ie maar uitleg geven over de installaties als ik er al zit![]()
![]()
Weet je hoe een kraan open gaat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
anders komt ie maar uitleg geven over de installaties
Je doet minstens alsof je het Kennedy Space Center gaat overnemen mensquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
jagaat over elektrische installaties enzo nouja mocht ik t niet weten, ik heb buren
![]()
Met een beetje geluk is het wel een beetje een leuke vent die het uit komt leggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee maar het moet wel van die sshluiik vind het ook onzin
Ja, en met een beetje pech kom ik wel wat vertellenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het wel een beetje een leuke vent die het uit komt leggen.
Hmm daar had ik nog niet aangedacht, ik zag al een bvent van 50/60 met een bril en kalend hoofd en bierbuik in mn boxje staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het wel een beetje een leuke vent die het uit komt leggen.
Of Flash.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm daar had ik nog niet aangedacht, ik zag al een bvent van 50/60 met een bril en kalend hoofd en bierbuik in mn boxje staan eigenlijk.
Zeg, een grap is leuk, maar er zijn grenzen jaquote:
Nouja, dan is er in ieder geval bier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
dan gaat alleen de leeftijd maar iets naar beneden
ik ben heul niet kalendquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan gaat alleen de leeftijd maar iets naar beneden
Sorry Flashquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, een grap is leuk, maar er zijn grenzen ja![]()
en van wie binnegij d'r inne?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:44 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hoi, ik ben al een tijdje aan het kijken hier, toch maar even geregistreerd
ja, ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef JDuukske het volgende:
Hm. Ruik ik een kloontje?
Naaje naajequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
En oe voader denk?
Ongetwijfeltquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
En oe voader denk?
Oh, nie van diejenne sloager?quote:
Ah ik dacht al dat het aan mij lag.quote:
Ik ben het niet altijd zelf hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef qu63 het volgende:
Ik ben het niet altijd zelf hoor
Ik kan mn weblog berichten laten posten
verdommequote:
Hm nee, je bent te jong. Remember?quote:
"U bevindt zich in de Intercity naar BED. Deze trein zal NIET stoppen op tussengelegen stations. Reizigers voor Bank en TV, u kunt nu nog overstappen op de stoptrein in de richting BED, aan de overzijde van het perron"quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het tijd om mijzelf richting bank en tv te begeven.
Trusten peeps.
Ik ben ook wel weer wat ouder gewordenquote:
tsssk ben ik weer niet goed genoeg voor m dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Qu wil Kuuk zoenen, maar die is al weg. Ik ben er nog wel
Nee nou ja, we zijn allemaal een beetje aangewezen op de restjes, als niet-populaire mensenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tsssk ben ik weer niet goed genoeg voor m dus
sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hallom qu ik zoen je krijg ik niks terug
suggereer je nu dat ik niet populair ben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, we zijn allemaal een beetje aangewezen op de restjes, als niet-populaire mensen
*kras
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 08:22 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen, het is nog te vroeg. Ik ga terug naar bed![]()
10? Da's niks meer these days!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Mogges
ik ben al op het werk, na een 10km file doorstaan te hebben.
Een stuk extra nadat jij was langsgekomenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:07 schreef Sjowhan het volgende:
Collega deed er zelfs 1.5u over
Het was op dit moment 22km, dus een behoorlijk stuk extra file nadat ik langs was gekomen.
Ik heb zonder files al een uur reistijdquote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef buzzer het volgende:
Als ik toch elke dag in de file moest staan ging ik toch verhuizen
Ik vind het vooral vrij stom van zequote:Op woensdag 25 april 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het altijd wel moedig van de filerijders om iedere dag weer in zo'n rij aan te sluiten.
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk.quote:
Ik lach ze iedere ochtend uit, mag dat ookquote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef buzzer het volgende:
Als ik toch elke dag in de file moest staan ging ik toch verhuizen
Ik heb dan meestal ook geen files. Ik mijd de snelweg.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vrij stom van ze.
Rij je dan niet een heel stuk om?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dan meestal ook geen files. Ik mijd de snelweg.
't Was gegroeidquote:Op woensdag 25 april 2007 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een stuk extra nadat jij was langsgekomen
Hoeveel ongelukken heb je veroorzaakt om dat gedaan te krijgen
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Was gegroeid. Heb 't ook wel gemerkt dat als ik een half uur- 3kwartier later wegga, dat 't veel drukker is.
Rij dus standaard elke werkdag rond 7.30 weg
Het scheelt 10 minuten met een lege snelweg. En dat is een utopie.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rij je dan niet een heel stuk om?
Das niet veel neequote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt 10 minuten met een lege snelweg. En dat is een utopie.
Nou ja, ik kan vrij veel snelweg normaal rijden, maar bepaalde knooppunten (valburg/renkum, hoevelaken, eembrugge) zijn niet echt filevrij te noemen.
Ik kan me goed voorstellen dat het je op een gegeven moment opbreekt.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Elke werkdag om 6.30 weg met de auto. Waarom denk je dat ik ontslag heb genomen ?
Uitslapen is fijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even uiteslapen vandaag, niemand die het boeit
Ook gezellig, zo'n verkwikkend deuntje in de stralende ochtendzonquote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde ook uitslapen, maar de buren besloten me uit bed te terroriseren met hun trancemeuk vanmorgen.
Sjeez, dan stap ik net uit bedquote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Elke werkdag om 6.30 weg met de auto. Waarom denk je dat ik ontslag heb genomen ?
Toch niet van dat nieuwe dansje hequote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde ook uitslapen, maar de buren besloten me uit bed te terroriseren met hun trancemeuk vanmorgen.
Nee dat moest er nog eens bijkomenquote:
Nieuwe dansje?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch niet van dat nieuwe dansje he
Jumpenquote:
Ja dat heaumeau-huppeltje denk ik. "Jumpen" ofzoquote:
Kriss-Kross? Van Halen? Hoe oud is dat concept al?quote:
Alle hypes worden toch 10 jaar later weer een hype. Nog even en de gabbers mogen weer uit de kast komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Kriss-Kross? Van Halen? Hoe oud is dat concept al?
Ik heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja dat heaumeau-huppeltje denk ik. "Jumpen" ofzo.
Ik zag van de week op de tv een ventje zoeen dansje doen...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen
Maar ik heb niet de indruk dat ik er iets aan mis
Blijf er van verbaasd staan hoe moeilijk ze kunnen doenquote:
Dats is meestal een bezienswaardigheid op zich jaquote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf er van verbaast staan hoe moeilijk ze kunnen doen
En dat bij iets heel simpels
Toch wel leuk dat jij nog in sprookjes gelooftquote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Och, uiteindelijk kunnen de mannen niet zonder ons Tally.
I know.. Maak me er daarom ook niet zo druk om hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Och, uiteindelijk kunnen de mannen niet zonder ons Tally.
Alleen om het flesje op je kop kapot te slaan..quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:54 schreef Tally het volgende:
Alleen om het flesje op je kop kapot te slaan..![]()
A woman needs a manquote:
Gelukkig hebben we nog koffie!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
A woman needs a man
like a fish needs a bicycle
U2
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Bier
Ervaring?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
niet echt een goed idee om 's middags al aan het bier te gaan (en zeker niet in het zonnetje).
Ja, en geen verkoelend windje ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Warm buiten
Neequote:
Ik weet hoe het voeltquote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef es70 het volgende:
Da's bijna op... En bovendien is het niet echt een goed idee om 's middags al aan het bier te gaan (en zeker niet in het zonnetje
).
Hier ook niet echt. Gelukkig is het binnen nog viezerquote:
Hebben ze hier ook, maar die werkt natuurlijk weer nietquote:
Heul geen gek ideequote:Op woensdag 25 april 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
ik ga maar een airco reparatiebedrijf starten, goud zeg ik je!
Aangezien het steeds warmer wordt aan deze kant van de aardbol, helemaal geen slecht idee.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:53 schreef Pheno het volgende:
ik ga maar een airco reparatiebedrijf starten, goud zeg ik je!
Hier hetzelfde gezeik.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben ze hier ook, maar die werkt natuurlijk weer niet
Jank niet zo mensquote:
*gaat naar fpquote:Op woensdag 25 april 2007 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kaffer is die Paris Hilton ook zeg![]()
Binnen is het hier heerlijk, lekker koel zelfs, buiten ook heerlijk. 26 oquote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier hetzelfde gezeik.
Het is nu al ruim over de 25o hier.
Heerlijk. Hier ook geen airco, ik kan hier echt van genieten. I want more degrees!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier hetzelfde gezeik.
Het is nu al ruim over de 25o hier.
Het zal welquote:Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
Ah, meer Pepijn nieuws. Het was dus omdat het slachtoffer zijn holmaat gepest had.
Ja, ik ga vanmiddag ook maar buiten wat doen ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Jank niet zo mensga lekker buiten lopen, zoals ik nu
![]()
Waarom dat niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal wel
Ik wil er niks meer over horen
Weet ik eigenlijk nietquote:
Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nietIedereen heeft er de mond vol van, en iedereen heeft er de mond van vol dat iedereen er de mond van vol heeft. Ben t zat, gewoon. Denk ik.
*zachtjes doetquote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Sst, iedereen is in coma door de warmte.![]()
Heb je stats?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef JDude het volgende:
Het warmterecord van gister eind v/d middag hier binnen is reeds gebroken![]()
.
Je bent niet meer aan de wandel?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:werk
Kom je om mensen ergens mee te helpen, begraven ze je onder alleen maar irrelevante troep en verzuimen ze de relevante en noodzakelijke dingen aan te leveren. Ga je mailen "Hoi, ik heb dit en dat en dat nodig, zo kan ik er niks mee." worden ze pissig "omdat het vroeger ook altijd kon"
Joh, dan niet
welke warmtequote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Sst, iedereen is in coma door de warmte.![]()
Emmertje water meenemen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Het is hier nog steeds 26 graden en de wc's doen het niet sinds half 1 vanmiddag.
Heerlijk. Hier lekker door het raam. Geen airco. Warmtequote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke, je hebt gelijk, die stralen van het lichte zonnetje.
Dat is handig, in een groot kantoorcomplex vermoed ikquote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Het is hier nog steeds 26 graden en de wc's doen het niet sinds half 1 vanmiddag.
Nou, pech danquote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Je wilde op de wc gaan afkoelen?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
Dikke muren, geen ramen, ventilatie...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn wel meestal de koelste ruimtes in een gebouw.
Ik niet.quote:
Heb geduld, ook dat gaat nog gebeuren vandaagquote:
als het meezit welquote:Op woensdag 25 april 2007 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb geduld, ook dat gaat nog gebeuren vandaag
Op een Hogeschoolquote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is handig, in een groot kantoorcomplex vermoed ik?
Laat je dat wel opnemenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga hier echt heel binnenkort echt heel veel echt hele dure dure dingen ECHT HEEL KAPOT GOOIEN
Goed idee voor mijn laatste dag. Een computer van 50.000 helemaal aan gort slaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga hier echt heel binnenkort echt heel veel echt hele dure dure dingen ECHT HEEL KAPOT GOOIEN
Of je baas vertellen wat je nu echt van hem vindtquote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed idee voor mijn laatste dag. Een computer van 50.000 helemaal aan gort slaan.
Ze zijn het gebouw gedeeltelijk aan het slopen. Dus vandaar dat alle wc's enzo worden afgesloten. Ze hebben nu zelfs de klinken van de deuren gehaald.. misschien dat er toch wat mensen waren die zoiets hadden van 'ik moet toch echt heel nodig, dus ik ga gewoon'.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Emmertje water meenemen.![]()
Of zijn ze verstopt.
met een reply to all naar het hele godtyfuserende bedrijf.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je baas vertellen wat je nu echt van hem vindt
Nee joh, gewoon persoonlijk in de hal of kantine waar iedereen het horen kanquote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
met een reply to all naar het hele godtyfuserende bedrijf.
Dan moet het per email jaquote:Op woensdag 25 april 2007 16:17 schreef Pheno het volgende:
Die gast is hier nooit hoor. Hij is ook wel bekend als graaier, dus die zal wel op een terras zitten
Have funquote:Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef Pheno het volgende:
Op weg naar huis. Als ik maar geen pool tegen kom
A dlaczego to? Jak to, nie lubisz polakķw?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:33 schreef Pheno het volgende:
Op weg naar huis. Als ik maar geen pool tegen kom
Ik weet het nog niet, er broeit iets... Maar dat zou natuurlijk ook door het weer kunnen komenquote:
Zit je nou weer te broedenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, er broeit iets... Maar dat zou natuurlijk ook door het weer kunnen komen.
Geen ei, want de enige eieren die ik nog in huis heb zijn paaseitjes en chocola geeft vervelende vlekkenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit je nou weer te broeden
En waarop dan wel ?
Wij gaan vrijdag en zaterdag naar Groezrock. Zondag en maandag slapen we daar van uit.quote:
Doen dan, gaat het ook prima weer voor zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen ei, want de enige eieren die ik nog in huis heb zijn paaseitjes en chocola geeft vervelende vlekken.
Op gezelligheid. Bbq (is dan wel niet zo lekker, maar wel gezellig) enzo...
Ik weet het nog niet eigenlijk... Vind bbq ook eigenlijk niet zo lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan, gaat het ook prima weer voor zijn natuurlijk
Wij gaan ook bbqen ergens dit weekend.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet eigenlijk... Vind bbq ook eigenlijk niet zo lekker.
Ik vrees dat mijn kinderen het lastige eten niet van een vreemde hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij gaan ook bbqen ergens dit weekend.
Wat vind je wel lekker om te eten? Heb hier super veel goede bbq recepten
Dat is te doen natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 17:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn kinderen het lastige eten niet van een vreemde hebben. Ik vind kip lekker
. Oh, en tonijnsteaks
.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef Kuukske het volgende:
Wij gaan vrijdag en zaterdag naar Groezrock. Zondag en maandag slapen we daar van uit.
En sla, veel slaquote:
Ik zal eens kijken of ik iets voor je tegenkomquote:Op woensdag 25 april 2007 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
En sla, veel sla. Stokbroodje, kruidenboter...
Ik ben al lastig met sla eigenlijk.... Geen komkommer, paprika of tomaatquote:Op woensdag 25 april 2007 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik iets voor je tegenkom
Wie weet staat er wat inquote:Op woensdag 25 april 2007 17:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al lastig met sla eigenlijk.... Geen komkommer, paprika of tomaat.
Geen komkommer en tomaat? Mag je dat niet hebben, of vind je het gewoon echt niet lekker?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:56 schreef es70 het volgende:
Ik ben al lastig met sla eigenlijk.... Geen komkommer, paprika of tomaat.
Ik neem liever gewoon een slok water dan tomaat of komkommer (maar ik krijg het als het echt moet nog wel weg). Paprika is buitengewoon ranzig, zo ranzig:quote:Op woensdag 25 april 2007 17:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen komkommer en tomaat? Mag je dat niet hebben, of vind je het gewoon echt niet lekker?
De sla lukt welquote:
En niet lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef JDude het volgende:
Ik lust eigenlijk bijna alles. Behalve pindakaas.
Jaja, en toch wil jij couscous met gehaktballen en ananasquote:Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
De sla lukt wel. 'T is meer de rest
.
Perzik, je had perzik gezegdquote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaja, en toch wil jij couscous met gehaktballen en ananas
Nee. Pindakaas hoef je voor mij echt niet op brood te smeren. Pindanootjes en satesaus lust ik dan weer welquote:
Net zo consequent als Pat dus... Geen kus willen als ik eens een broodje pindakaas eet, maar wel pinda's en satesaus etenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee. Pindakaas hoef je voor mij echt niet op brood te smeren. Pindanootjes en satesaus lust ik dan weer wel.
Mét stukjes nootquote:
Lekkerder, want ananas staat ook op mijn lijstje 'niet lekker'quote:
Okequote:Op woensdag 25 april 2007 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekkerder, want ananas staat ook op mijn lijstje 'niet lekker'.
Heerlijkquote:
Pindanootjes op brood eet niet echt makkelijk hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee. Pindakaas hoef je voor mij echt niet op brood te smeren. Pindanootjes en satesaus lust ik dan weer wel.
Ik wist het.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Verwennerij
Bruistabletjes in warm voetenbadje
* Dr_Flash lijkt soms net een meisje
Wij passen goed bij elkaarquote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis
Verwennerij
Bruistabletjes in warm voetenbadje
* Dr_Flash lijkt soms net een meisje
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Wij passen goed bij elkaar, ik ben af en toe net een vent
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |