Tuurlijk mag jij datquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik iemand anders zoenen? No offence leo.
Ja, dat kun je er dan wel bij zeggen jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik iemand anders zoenen? No offence leo.
Tof.quote:
*checkquote:
Ah niets zo leuk als het inrichten van je bureauquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag trouwens verhuisd op het werk
Mijn eigen kantoor met een nieuw bureau en nieuwe kastenNu gewoon nog wachten op mijn nieuw telefoontoestel
dat is niet verkeerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
Ik ben vandaag trouwens verhuisd op het werk
Mijn eigen kantoor met een nieuw bureau en nieuwe kastenNu gewoon nog wachten op mijn nieuw telefoontoestel
ja, goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, hier?
Ik wil ook niet met Leonieke zoenenquote:
Vroeger keek ik op de parking van een slachthuis, nu kijk ik op de straat en het kanaal uit (maar dan moet ik wel rechtstaan uiteraard). Groot voordeel: niet constant de zon in mijn bureau in de namiddag, dus het zal er niet zo heet wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah niets zo leuk als het inrichten van je bureau. Heb je nu ook beter uitzicht?
Een foto van Flash.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:42 schreef leonieke het volgende:
Ik moet gewoon nog iets vinden om aan mijn muur te hangen want het is nogal kaal.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van Flash.
Ge-niaal!quote:
Hij blijft goedquote:
Da's heul iets anderschquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nochtans een brede fantasie hoor![]()
Ah ja.. iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's heul iets andersch
ons fietsenhok bestaat ECHT
Dishwarriorquote:
Ow sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Liefdevol topic dit.
Dat was positief.quote:
Wij mannen zijn blind voor hints, dat weet jequote:
Oja, dat is waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij mannen zijn blind voor hints, dat weet je
Was dat moeilijk dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
jeej ik ben over mn gordijnen uit enzo
hoe kan het ook anders IKEAquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaat het worden?
heb ook wel zonweringquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat moeilijk dan?
Als er maar wat hangt en het niet te veul geld kost
geen ramen op het oosten, dus je hoeft geen extra zware gordijnen tegen de absurd vroege zomerzon, zoalas ik
Ik heb ook mijn slaapkamerraam op het oosten, als ik last van de zon heb ga ik op mijn andere zij liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat moeilijk dan?
Als er maar wat hangt en het niet te veul geld kost
geen ramen op het oosten, dus je hoeft geen extra zware gordijnen tegen de absurd vroege zomerzon, zoalas ik
Oeh die zijn leuk!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe kan het ook anders IKEA
[afbeelding]
de figuurtjes zijn alleen in het echt groener
Ik heb op 10 hoog gewoond, geen gordijnen, geen inkijk... Moest heel erg wennen toen we op 3 hoog mét inkijk gingen wonen ('Es! Je kan hier niet in je blote kont door het huis hobbelen!').quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb ook wel zonweringmaar daardoor kan naar binnen gegluurd worden
![]()
Dat is helemaal handig. Je gaat binnenkort over toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
kant en klaar geen gezeik, rails hangt er nog van de vorige bewoonster![]()
1mei sleutel etc en 2 mei over was de bedoeling, nu stond er alleen in de brief dat er op 1 mie ook een afspraak met technisch beheer moet worden gemaakt voor de oplevering terwijl ik dan meteen de sleutels zou krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is helemaal handig. Je gaat binnenkort over toch?
Oh lekker danquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
1mei sleutel etc en 2 mei over was de bedoeling, nu stond er alleen in de brief dat er op 1 mie ook een afspraak met technisch beheer moet worden gemaakt voor de oplevering terwijl ik dan meteen de sleutels zou krijgenen heb anders dan 2 mei ook geen tijd en verhuisvervoer dusja
heb me al op 2 mei ingesteld dus zorgen maar dat die vent 1 mei kan of anders komt ie maar uitleg geven over de installaties als ik er al zitquote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
heb me al op 2 mei ingesteld dus zorgen maar dat die vent 1 mei kan of anders komt ie maar uitleg geven over de installaties als ik er al zit![]()
![]()
Weet je hoe een kraan open gaat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
anders komt ie maar uitleg geven over de installaties
Je doet minstens alsof je het Kennedy Space Center gaat overnemen mensquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
jagaat over elektrische installaties enzo nouja mocht ik t niet weten, ik heb buren
![]()
Met een beetje geluk is het wel een beetje een leuke vent die het uit komt leggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
nee maar het moet wel van die sshluiik vind het ook onzin
Ja, en met een beetje pech kom ik wel wat vertellenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het wel een beetje een leuke vent die het uit komt leggen.
Hmm daar had ik nog niet aangedacht, ik zag al een bvent van 50/60 met een bril en kalend hoofd en bierbuik in mn boxje staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het wel een beetje een leuke vent die het uit komt leggen.
Of Flash.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm daar had ik nog niet aangedacht, ik zag al een bvent van 50/60 met een bril en kalend hoofd en bierbuik in mn boxje staan eigenlijk.
Zeg, een grap is leuk, maar er zijn grenzen jaquote:
Nouja, dan is er in ieder geval bier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
dan gaat alleen de leeftijd maar iets naar beneden
ik ben heul niet kalendquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan gaat alleen de leeftijd maar iets naar beneden
Sorry Flashquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, een grap is leuk, maar er zijn grenzen ja![]()
en van wie binnegij d'r inne?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:44 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hoi, ik ben al een tijdje aan het kijken hier, toch maar even geregistreerd
ja, ik ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef JDuukske het volgende:
Hm. Ruik ik een kloontje?
Naaje naajequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
En oe voader denk?
Ongetwijfeltquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef Kuukske het volgende:
En oe voader denk?
Oh, nie van diejenne sloager?quote:
Ah ik dacht al dat het aan mij lag.quote:
Ik ben het niet altijd zelf hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef qu63 het volgende:
Ik ben het niet altijd zelf hoor