iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
nu foto van jullie samen!
Laat DaD het maar niet horen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de tip.
DO2 is nòg mooier live mèt asbak
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 04:43 schreef broer het volgende:
Is dat je Braziliaanse schone, A_R?
Mag ik vragen waaom het topic sprookjes gesloten is?quote:Op zondag 29 april 2007 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Alles mag hier, Xessive, als het maar 'iets' met TTK te maken heeft.
Dat is het idd nietquote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Harry Potter and the Deathly Hallows #7
Ik gok dat dit niet is toegestaan.![]()
Ja, dat dacht ik al. De link staat er ook al, dus het komt goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Helaas kunnen we alleen topics samenvoegen en geen reacties naar andere topics plaatsen (ja, met ouderwets knip & plak werk, maar daar hoef je geen mod voor te zijn).
En zo erg offtopic is praten over een boek in een boeken topic toch echt nietZet gewoon even de link naar het nieuwe door jou geopende topic neer met een opmerking als "daar verder".
asjeblieftquote:Op maandag 16 juli 2007 23:50 schreef Gewas het volgende:
Hoi, kan een mod de titel van dit topic The History of Middle-earth veranderen in The History of Middle-earth?
Daar zat ik ook al meequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:55 schreef alwaysthebest het volgende:
!! Harry Potter 7 SPOILER- topic!!! PAS OP SPOILERS
Harry Potter and the Deathly Hallows [SPOILERTOPIC!] #1
Ik durf alleen zelf niet te kijken. [afbeelding]
Vorig jaar hadden jullie volgens mij ook iemand uit een ander forum geplukt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, prima, maar ik durf ook niet zo goed te kijkenHebben we geen HP-hatende mods die daar willen meekijken?
Ja hoor, geen probleem...quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, prima, maar ik durf ook niet zo goed te kijkenHebben we geen HP-hatende mods die daar willen meekijken?
Wat fijn dat je je wenst op te offerenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem...
Ik lees die kinderboeken niet..., ik kijk graag Winnie the Pooh
Nog specifieke dingen waar ik naar moet kijken??
Tja, ik ben het helaas met je eens. Die cyberschandpaal gaat echt nergens over..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:39 schreef OllieA het volgende:
Zeg, dyslectici en depressivie, kan die nare serie over taalfouten en zo niet eens worden afgeschaft?
Originele taal- en spelfouten #17
Het is niet origineel, het gaat niet over taal, het is gezeur van mensen die denken dat ze iets beter kunnen spellen.
Gelukkig heb ik Isaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef Isabeau het volgende:
Zolang mensen het een leuk topic vinden en er niet onnodig op de man wordt gespeeld heeft het topic gewoon bestaansrecht en wordt het niet gesloten omdat iemand (of ik) het een onaangenaam topic vindt.
Ja natuurlijk mag je een topic openen over taalpuristen. Klaagbaak is daar ook uitstekend voor geschikt. Verder verzoek ik je het woord 'nazi' in deze context niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:04 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Je mag als user niet meer over taalnazi's bijdragen?
Las ik.
Zonde.
Kan er een topic over geopend worden dan?
Waarom dat laatste niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag je een topic openen over taalpuristen. Klaagbaak is daar ook uitstekend voor geschikt. Verder verzoek ik je het woord 'nazi' in deze context niet te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |