Hey! Ik heb een heeeeeel goed idee! Voortaan opent degene die het topic dicht gegooid heeft ZELF een nieuwe!quote:
6 uur eerderquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Groeten terug![]()
Hoe laat is het daar nu bij jou dan...?
Moet ik iets aan de TT veranderen? Of moet ik mijn fucking mouth houdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey! Ik heb een heeeeeel goed idee! Voortaan opent degene die het topic dicht gegooid heeft ZELF een nieuwe!
In dat geval hadden we nu geen labiele, vrouwelijk TT gehad. Dát zou fijn geweest zijn.
Nee, verander maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik iets aan de TT veranderen? Of moet ik mijn fucking mouth houden
(H)erken mijn sarcasme eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Maxmark wat ben jij een stuk sjaggerijn zeg
Maar ik vind je nog wel lief hoor
Gebruik een knipoog, of tongetje, of wat dan ook voortaan. Nou mannen, jullie kunnen iig tevreden zijn, want nu heb ik écht een stemmingswisseling gehadquote:
Niet meer liefdevol nu?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gebruik een knipoog, of tongetje, of wat dan ook voortaan. Nou mannen, jullie kunnen iig tevreden zijn, want nu heb ik écht een stemmingswisseling gehad!
Welk, van wiequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kuthumeur. Beetje genoeg van dat gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |