Ik kijk steeds naar je avatar en denk dan dat het wolverine is, maar stiekem niet dusquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kijk steeds naar je avatar en denk dan dat het wolverine is, maar stiekem niet dus
Bruce Springsteen..
Nou geef toe! Ze lijken wel opelkaar zo!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja... Bruce is natuurlijk wel tientallen keren toffer![]()
Ik kan helemaal niet tegen drank hoor. Alhoewel ik de laatste tijd al wel meer kan hebben...quote:
*truequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou geef toe! Ze lijken wel opelkaar zo!
[..]
Ik kan helemaal niet tegen drank hoor. Alhoewel ik de laatste tijd al wel meer kan hebben...Na een paar biertjes onderuit liggen is niet cool
. [afbeelding]
Ja, je hebt gelijk! Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Bruce is vele, vele malen toffer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou geef toe! Ze lijken wel opelkaar zo!
[..]
Groeten terugquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:38 schreef Grulez het volgende:
Groeten vanuit een uitermate warm en zonnig New YorkZo maar even naar Central Park met dit lekker weer
![]()
Hell yeah.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
The Boss ziet er idd iets beter uit
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding] nu lijkt hij weer wat op Jamiroquai....
Dat is waar. Ik ben meer dan van zijn iets vrolijker repertoirequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hell yeah.
[afbeelding]
Oh, en hij maakt nog best leuke muziek ook, af en toe
Ach ja, haal die er ook nog even bij!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind DaD's avatar lijken op Andrea Bocelli
Zeg nu zelf:quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach ja, haal die er ook nog even bij!
Je bedoelt toch niet We Shall Overcome nu hè?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben meer dan van zijn iets vrolijker repertoire
Ja, nee, Bruce is vele malen toffer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zeg nu zelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet hoe jij eruit ziet. En ja Bruce is toffer dan Andrea, ik kende alleen die cover van dat album van Bocelli, volgens mij geinspireerd door de cover van Springsteen, aangezien ze echt op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nee, Bruce is vele malen toffer.
Hebben jullie ook dat je de avatar gebruikt om te bedenken hoe de persoon achter de user eruit zal zien? Eventjes een tip: doe dat bij mij maar niet.
Ik heb geen baard.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nee, Bruce is vele malen toffer.
Hebben jullie ook dat je de avatar gebruikt om te bedenken hoe de persoon achter de user eruit zal zien? Eventjes een tip: doe dat bij mij maar niet.
Ik heb geen baard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |