Hey! Ik heb een heeeeeel goed idee! Voortaan opent degene die het topic dicht gegooid heeft ZELF een nieuwe!quote:
6 uur eerderquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Groeten terug![]()
Hoe laat is het daar nu bij jou dan...?
Moet ik iets aan de TT veranderen? Of moet ik mijn fucking mouth houdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey! Ik heb een heeeeeel goed idee! Voortaan opent degene die het topic dicht gegooid heeft ZELF een nieuwe!
In dat geval hadden we nu geen labiele, vrouwelijk TT gehad. Dát zou fijn geweest zijn.
Nee, verander maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik iets aan de TT veranderen? Of moet ik mijn fucking mouth houden
(H)erken mijn sarcasme eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Maxmark wat ben jij een stuk sjaggerijn zeg
Maar ik vind je nog wel lief hoor
Gebruik een knipoog, of tongetje, of wat dan ook voortaan. Nou mannen, jullie kunnen iig tevreden zijn, want nu heb ik écht een stemmingswisseling gehadquote:
Niet meer liefdevol nu?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gebruik een knipoog, of tongetje, of wat dan ook voortaan. Nou mannen, jullie kunnen iig tevreden zijn, want nu heb ik écht een stemmingswisseling gehad!
Welk, van wiequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kuthumeur. Beetje genoeg van dat gezeik.
Het stikte ervan. Toen er een opaatje op zijn elektrische rolstoel langs wilde werd hij tegengehouden.quote:
Van jullie.quote:
Alleen als je enorm veel hebt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
Chocolade?
Nee sorryquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen als je enorm veel hebt.
Is er iets naast chocolade dat je op kan fleuren?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van jullie.
Je kunt ook niet m'n TT afzeiken of zo. Of gewoon zelf zorgen voor een mooie.
Maar goed, ik hou me wel een beetje afzijdig vanavond. Kutdag, kutliefde, kutfok.
Eigenlijk gaat het helemaal niet alleen om die TT ofzo. Maar goed. Ik ben down.
Maak daar dan eens een speelfilm over!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:54 schreef skiczukie het volgende:
Ow, dat was zeker voor de veilgheid enzo! Maar Hanneke's kantoortje was bijna afgefikt.
Zeker. Met jou ook alles ok?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef manou het volgende:
hallo allen!!!! ik was er al een tijdje niet meer geweest........................alles goed met jullie??
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:12 schreef nietzman het volgende:
Dáááááár moet een pie...
Ja wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is er iets naast chocolade dat je op kan fleuren?
Adres! Adres!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat sowieso.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Er moeten toch andere manieren zijn?
Een luisterend oor of even luisteren naar een stukje cabaret bijvoorbeeld
We plagen je een beetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van jullie.
Je kunt ook niet m'n TT afzeiken of zo. Of gewoon zelf zorgen voor een mooie.
Maar goed, ik hou me wel een beetje afzijdig vanavond. Kutdag, kutliefde, kutfok.
Eigenlijk gaat het helemaal niet alleen om die TT ofzo. Maar goed. Ik ben down.
Hoi!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef manou het volgende:
hallo allen!!!! ik was er al een tijdje niet meer geweest........................alles goed met jullie??
Het zij je vergeven. Iedereen heeft wel eens zo'n momentquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry als ik mensen heb beledigd of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |