Kijk, dát is klare taal. Dan zijn meteen alle misverstanden de wereld uit. Prima.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef Stofje het volgende:
Je moet je tyfussmoel houden, stomme kutmongool.
Dat meende ik toch helemaal niet, gekkie. Ik overdrééf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk, dát is klare taal. Dan zijn meteen alle misverstanden de wereld uit. Prima.
Wat heb jíj nou weer te zaniken, vuile tyfusidioot?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef ehqo het volgende:
Wat zullen we GODVERDOMME nu krijgen?
Dat weet ik toch ook wel, lief hoerenjongetje van me.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat meende ik toch helemaal niet, gekkie. Ik overdrééf.
Dat bepaal ik zelf wel, kloothommel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:19 schreef Stofje het volgende:
Houd je muil nou eens, als er toch niks nuttigs uit komt, stom kutwijf.
Nou, ik bedacht zonet dat relativeren ridiculiserend werkt op rationalisme.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat heb jíj nou weer te zaniken, vuile tyfusidioot?![]()
Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zonet dat relativeren ridiculiserend werkt op rationalisme.
zolang het maar niet met mate isquote:
Gebruik een PI, piswijf. En maak je zelf eens nuttig, van je gezelschap moeten we het verder niet hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Misstique het volgende:
En waarom de neuk issie nog niet centraal?? Moet ik dan hier alles zelf doen!?!.
Kijk es wat beter uit die schele ogen van je teringlijer, er staat een PI!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gebruik een PI, piswijf. En maak je zelf eens nuttig, van je gezelschap moeten we het verder niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |