Daar kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:51 schreef rubbereend het volgende:
Romarioeen betere voetballer heb ik nooit in het echt gezien
Dan nog is die netjes. Je doet het dan met minder middelen, maar altijd nog beter dan na 10 miljoen uitgeven die je niet hebt. PSV stond niet op 0, ook Hiddink's schulden zijn gesaneerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De huishouding is nu (nog) netjes ja, als we de CL mislopen niet meer.
Bij Twente was er niet de druk van Europees. Bovendien, wat al werd gezegd, de functie die hij daar heeft is leerzamer dan die bij PSV.quote:Dus aan de ene kant propageer je dat hij altijd speelt en aan de andere kant miep je over een zwaardere speelkalender.
In je dromen! De realiteit was dat Aissati op de tribune zat en PSV een straatlengte voor stond op de concurrentie. En nu is er alsnog gezeik met jongens die niet vaak genoeg kunnen spelen: Vayrynen, Kluivert, Farfán, Tardelli zitten allemaal te zeiken. Stuk voor stuk spelers die weinig hebben om op te wijzen. En Ismael is er de man niet naar om te klagen, maar zijn aanwezigheid was potentieel wel weer ten koste gegaan van de speelminuten van een ander.quote:Iby en Ismael hadden elkaar mooi af kunnen wisselen en scherp houden, een ideale mogelijkheid tot het rustig brengen van talent, helaas weggegooid.
Heerlijk. Alleen jammer dat het arrogante zooitje er geen reet van aan zal trekken.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef rubbereend het volgende:
zo, van Raaij geeft meteen maar de RvC de schuld, daar kan ik me wel een beetje in vinden
Hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
De vlag kan uit, Koeman stapt morgen op.
Lijkt me zeer vreemd als dat morgen zou gaan gebeuren.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
De vlag kan uit, Koeman stapt morgen op.
maar ik denk sowieso dat hij zondag de wedstrijd nog moet doen.quote:25/4/2007 - ED: Koeman beraadt zich op positie
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
Volgens het Eindhovens Dagblad zal Ronald Koeman donderdag spelers en directie om duidelijkheid vragen over zijn positie bij de club.
PSV Netwerk
Alleen als de spelers en de supporters massaal achter Koeman gaan staan én de club alsnog deelname aan de Champions League afdwingt, is er misschien een uitweg uit de huidige impasse aldus het Eindhovens Dagblad
quote:
Of zondag, maar dat hij gaat lijkt me duidelijkquote:ED: Koeman beraadt zich op positie
Volgens het Eindhovens Dagblad zal Ronald Koeman donderdag spelers en directie om duidelijkheid vragen over zijn positie bij de club.
Alleen als de spelers en de supporters massaal achter Koeman gaan staan én de club alsnog deelname aan de Champions League afdwingt, is er misschien een uitweg uit de huidige impasse aldus het Eindhovens Dagblad
Een ploeg die kennelijk lange tijd niet meer naar een trainer gericht is geweest, heeft dan geen schijn van kans. Op zich kan het optreden van een lambal als Kluivert er wel op wijzen, maar dat is je reinste onprofessionalisme. Ik hoop niet dat het bestuur zulk optreden kopieert.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Schokeffect voor in de playoffs, heb er direct vertrouwen in. Misschien kunnen we Guus we huren voor de playoffs.
alleen blijken die schokeffecten zelden te bestaanquote:Op woensdag 25 april 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Schokeffect voor in de playoffs, heb er direct vertrouwen in. Misschien kunnen we Guus we huren voor de playoffs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |