abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48662909
Dames, stel je doet je ogen dicht, en je wordt gebeft in verschillende posities. welke positie vinden jullie het lekkerst/megageilst (zonder na te denken) Welke positie om in gebeft te worden vinden jullie het lekkerst?

1) op bed gestrekt op je rug liggend en de man beffend met het gezicht naar jou toe

2) op bed gestrekt op je buik liggend en de man als het ware soort van achteren beffend

3) zittend op de bank en de man beffend op zijn knieen op de grond

4) staand en de man beffend op de knieen

5) op bed gestrekt op je rug liggend en de man boven op jou liggend en jou beft en jij hem pijpt, standje 69 (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

6) de man op bed op zijn rug liggend jou beffend en jij er bovenop hem pijpend, standje 69 (omgekeerde van 5)) (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

7) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw kijkend in de richting van de lul)

8) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw NIET kijkend in de richting van de lul) (dus zeg maar kut boven op de mond van de man en de clitoris in de buurt van de neus van de man)

welke positie is voor je poesje is het zaligst?

PS: Tally wil je deze topic alsjeblieft niet op slot gooien..
pi_48663164
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef tylerdurden22 het volgende:
Dames, stel je doet je ogen dicht, en je wordt gebeft in verschillende posities. welke positie vinden jullie het lekkerst/megageilst (zonder na te denken) Welke positie om in gebeft te worden vinden jullie het lekkerst?

1) op bed gestrekt op je rug liggend en de man beffend met het gezicht naar jou toe

2) op bed gestrekt op je buik liggend en de man als het ware soort van achteren beffend

3) zittend op de bank en de man beffend op zijn knieen op de grond

4) staand en de man beffend op de knieen

5) op bed gestrekt op je rug liggend en de man boven op jou liggend en jou beft en jij hem pijpt, standje 69 (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

6) de man op bed op zijn rug liggend jou beffend en jij er bovenop hem pijpend, standje 69 (omgekeerde van 5)) (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

7) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw kijkend in de richting van de lul)

8) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw NIET kijkend in de richting van de lul) (dus zeg maar kut boven op de mond van de man en de clitoris in de buurt van de neus van de man)

welke positie is voor je poesje is het zaligst?

PS: Tally wil je deze topic alsjeblieft niet op slot gooien..
Ik word een beetje moe van al jouw kuttopics.. Ze neigen of worden altijd Onzin..
En mede dankzij jezelf.. Daarom gaan ze op slot..

Bij mij heeft tot nu toe alleen nr. 1 me tot een hoogtepunt gebracht..
De rest ben ik denk ik veel te bezig met andere dingen om me te concentreren op mijn hoogtepunt..
Owh en ik heb geen geduld om er op te wachten
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48663178
kan je er niet gewoon een poll van maken
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:26:41 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48663194
Get a life TS.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:30:15 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_48663316
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef tylerdurden22 het volgende:

6) de man op bed op zijn rug liggend jou beffend en jij er bovenop hem pijpend, standje 69 (omgekeerde van (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)
pi_48664635
ik als man vind 1,6,7 en 8 lekker om te doen...
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 13:12:40 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_48664727
Kom je wat te kort of zo dat je dit zo interessant vindt om te weten?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_48664885
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:12 schreef Karina het volgende:
Kom je wat te kort of zo dat je dit zo interessant vindt om te weten?
nee, ik wil jou graag beffen op Playa de Palma..
pi_48664905
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

nee, ik wil jou graag beffen op Playa de Palma..
Zie je wat ik bedoel?
pi_48664990
Ik mis de optie: 'terwijl je op je handen staat'

topic is toch al verkloot
pi_48665014
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Zie je wat ik bedoel?
Tally wat wil je hiermee zeggen... dat het meteen een onzin topic wordt als ik zo een reactie maak..
iedereen mag onzin replies geven, offtopic replies, mij belachelijk maken... maar als ik een grapje maak.. is het geen serieus topic meer en moet het weer op slot.. ik vind dat echt belachelijk hoor..

als jij ervoor zorgt dat iedereen ontopic reageert, dan wordt het pas een serieus topic..
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:22:13 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48665036
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Prachtig .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_48665079
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik mis de optie: 'terwijl je op je handen staat'

topic is toch al verkloot
leg uit..
pi_48665175
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:21 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

Tally wat wil je hiermee zeggen... dat het meteen een onzin topic wordt als ik zo een reactie maak..
iedereen mag onzin replies geven, offtopic replies, mij belachelijk maken... maar als ik een grapje maak.. is het geen serieus topic meer en moet het weer op slot.. ik vind dat echt belachelijk hoor..

als jij ervoor zorgt dat iedereen ontopic reageert, dan wordt het pas een serieus topic..
Ik heb al een aantal reacties verwijderd hoor.. Ik blijf niet aan de gang..
en zoals ik dus al eerder heb aangegeven ben jij zelf ook één van de onzinners waardoor het topic weer op onzin uitkomt..
Als de TS zijn eigen topic al niet serieus neemt waarom zou iemand anders dat wel moeten doen dan?
En ja als jij één zo'n opmerking maakt nodigd dat uit naar nog meer onzin opmerkingen..
En belachelijk maken.. Dat doe je toch echt zelf hoor.. Als je met normale topics komt zal je dat niet of niet zo snel horen..

En zoals ik al zei.. Ik blijf niet aan de gang om het serieus te houden..
Ik heb het geprobeerd.
pi_48665320
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Tally het volgende:

Bij mij heeft tot nu toe alleen nr. 1 me tot een hoogtepunt gebracht..
De rest ben ik denk ik veel te bezig met andere dingen om me te concentreren op mijn hoogtepunt..
Owh en ik heb geen geduld om er op te wachten
Piepers jassen, de libelle lezen......... dat soort dingen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48665384
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Piepers jassen, de libelle lezen......... dat soort dingen?

Nee sex gerelateerd.. Soms is het: het lukt niet.. het lukt niet.. Gaat je echt niet lukken
Andere keren nadenken over het volgende standje of over dingen waar ik nog meer zin in heb..
Of als ik net even verkeerd lig dan over nadenken hoe ik wel goed kan liggen..
Kan over van alles zijn maar het heeft wel te maken met sex..
Ga niet over mn boodschappenlijstje nadenken hoor
pi_48665509
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:31 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee sex gerelateerd.. Soms is het: het lukt niet.. het lukt niet.. Gaat je echt niet lukken
Andere keren nadenken over het volgende standje of over dingen waar ik nog meer zin in heb..
Of als ik net even verkeerd lig dan over nadenken hoe ik wel goed kan liggen..
Kan over van alles zijn maar het heeft wel te maken met sex..
Ga niet over mn boodschappenlijstje nadenken hoor
ik zal geen onzin of grapjes meer opschrijven, als jij er maar voor zorgt dat deze topic serieus blijft, net zo serieus als de openingspost.. en iedereen gelijk behandelt, dus niet alleen mij op de vingers tikt.
pi_48675374
als man zijnde hoef ik eigenlijk niet zo nodig tegelijk gepijpt te worden.
a - ik kan me dan niet volledig concentreren op de taak at hand
b - ik ben een onzelfzuchtige beffer

Daarnaast, als de dame in kwestie geil wordt om mij tegelijkertijd te pijpen dan zal ik daar niet afwijzend tegenover staan. Ben gewoon niet zo'n 69-er.
pi_48677162
je gaat toch geen gat aflikken waar bloed slijm en pies uitkomt?? :-|
Emancipatie me reet, waarom zie ik anders zo weinig vrouwen op de motor?
pi_48677170
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Blapiet het volgende:
als man zijnde hoef ik eigenlijk niet zo nodig tegelijk gepijpt te worden.
a - ik kan me dan niet volledig concentreren op de taak at hand
b - ik ben een onzelfzuchtige beffer

Daarnaast, als de dame in kwestie geil wordt om mij tegelijkertijd te pijpen dan zal ik daar niet afwijzend tegenover staan. Ben gewoon niet zo'n 69-er.
ik ook.. voor mij is sex pas geslaagd als de vrouw klaarkomt, het maakt niet uit of ik klaarkom, als de vrouw klaarkomt ben ik een satisfied mens..
pi_48677210
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef schrootpiloot het volgende:
beffen is lekker..
pi_48682212
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef schrootpiloot het volgende:
je wilt niet weten waar mijn tong is geweest

Het gekreun van de ontvangende vrouw maakt het echt helemaal goed
pi_48682573
Staand kom ik niet en ook niet als ik bovenop zit tijdens 69, wat ik verder als favo heb varieert van moment tot moment.
Heb ik mijn makkelijke orgasme clitoraal vergalt(ingehouden, wilde later komen, maar veroorzaakt dat ik aardig moet wurgen om te komen) dan bij voorkeur op mijn rug, mijn benen zo dicht mogelijk bij elkaar(helemaal dicht kan niet, is zo lastig likken dan ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48698019
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:14 schreef erodome het volgende:
Heb ik mijn makkelijke orgasme clitoraal vergalt(ingehouden, wilde later komen, maar veroorzaakt dat ik aardig moet wurgen om te komen) dan bij voorkeur op mijn rug, mijn benen zo dicht mogelijk bij elkaar(helemaal dicht kan niet, is zo lastig likken dan ).
kan je hier een foto van maken, zodat we precies weten hoe die positie eruit ziet..?
  woensdag 25 april 2007 @ 11:13:02 #25
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_48698353
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:01 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

kan je hier een foto van maken, zodat we precies weten hoe die positie eruit ziet..?
Stakker

Ga een Fleshlight kopen ofzo.
pi_48698377
quote:

[..]

Zulke foto's mogen hier niet.. En je werkt niet mee..
pi_48699196
op de rug is favoriet, en de man dan niet met het gezicht naar voren maar een beetje schuin...
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_48700464
quote:

[..]

Dat wil je helemaal niet eens weten hoe dat eruit ziet, is redelijk zedelijk, als ik met mezelf speel heb ik mijn benen zelfs helemaal gesloten meestal, enkeltjes over elkaar heen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48727864
Ik laat me altijd in een bijna in spagaat stand beffen. Ik hang dan boven mijn vriendje.
En het lekkerste standje vind ik 69 komen we beide aan ons trekken.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 07:53:16 #30
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48727919
quote:

[..]

Er zijn bepaalde films in omloop...
pi_48728722
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef Blapiet het volgende:

[..]
Het gekreun van de ontvangende vrouw maakt het echt helemaal goed
precies!

ik blijf meestal nog ff zachtjes door gaan nadat ze is gekomen, het is gewoon heerlijk!
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_48728809
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef Clerick het volgende:

[..]

precies!

ik blijf meestal nog ff zachtjes door gaan nadat ze is gekomen, het is gewoon heerlijk!
Das nie lekker en gevoelig..
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 09:17:07 #33
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48728972
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Weet hij veel.

Hij zegt ook maar wat.
pi_48729394
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef Clerick het volgende:

[..]

precies!

alleeen als het heeeeeeeeeeeeel zachtjes gaat
Nu met PM :P
pi_48729491
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:06 schreef Tally het volgende:

[..]

natuurlijk stop ik een paar sec. als ze komt, ik blijf niet als een gek met mijn tong heen en weer bewegen, ik lik gewoon zachtjes d'r lippen.
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:17 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Weet hij veel.

Hij zegt ook maar wat.
nee ik lul maar wat idd, sorry
zal wel m'n mond houden
Bekijk mij op:
pi_48729763
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:47 schreef frapogalogliko het volgende:
Ik laat me altijd in een bijna in spagaat stand beffen. Ik hang dan boven mijn vriendje.
En het lekkerste standje vind ik 69 komen we beide aan ons trekken.
dit lijkt me ook wel erg geil, maar wel jammer dat niet iedereen zo lenig is om een spagaat te doen..

weet je wat ook heerlijk is als je met je hele tong de vagina in en uitgaat.. dan wordt ze helemaal ubergeil..
pi_48729976
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:52 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

dit lijkt me ook wel erg geil, maar wel jammer dat niet iedereen zo lenig is om een spagaat te doen..

weet je wat ook heerlijk is als je met je hele tong de vagina in en uitgaat.. dan wordt ze helemaal ubergeil..
IK heb liever dat je die tong ergens anders gebruitk.. en voor het in me gaan een vinger of 2 of een speeltje gebruikt.
pi_48730682
tylerdurden22 je snapt dat je het nu zelf verziekt he?
Dit is geen slowchat topic toch? Dan kan ik hem net zo goed meteen dichtflikkeren..
Neem contact op met elkaar via PM/mail/MSN weet ik veel wat..
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2007 @ 10:32:41 #39
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_48730760
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:30 schreef Tally het volgende:
tylerdurden22 je snapt dat je het nu zelf verziekt he?
Dit is geen slowchat topic toch? Dan kan ik hem net zo goed meteen dichtflikkeren..
Neem contact op met elkaar via PM/mail/MSN weet ik veel wat..
Je roept nu wel heel de tijd dat je hem op slot gooit, maar je doet het nooit..

Doe daar eens wat aan ofzo.
pi_48731085
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Je roept nu wel heel de tijd dat je hem op slot gooit, maar je doet het nooit..

Doe daar eens wat aan ofzo.
juist, geen daden maar woorden.
History became legend, legend became myth.
pi_48731291
Ik vind dat dit topic gewoon potentie heeft.. Het is alleen jammer dat het altijd weer uitdraait op geouwehoer.. Altijd weer mensen die het moeten verzieken..
Ik kan heel makkelijk alles op slot gooien hoor zonder het te proberen maar zouden we weinig topics overhouden lijkt me..
Als de discussie nu ook nog een kant op zou gaan (totaal andere kant maar wel een leuk onderwerp) dan zou ik het niet eens erg vind.. Maar gewoon dom geouwehoer kan je overal doen en hoef je niet in SEX te doen..
Maar oke.. Ik zal voortaan gewoon alles op slot flikkeren.. Doen we het op die manier!
Bekijk ik de discussie niet meer.. Maar gooi ik het topic weg als het op SC uitkomt..
Ook goed!

En mocht men hier verder over willen discussieren.. Graag in het FB topic!
pi_48732192
ik heb ook niet echt een favo standje...

och gewoon op m'n rug liggen is natuurlijk wel het relaxte.. maar ik hou er wel van om op m'n knietjes te zitten.. en hij me langs achter likt.. kantie geowon ook m'n kontgaatje zo nu en dan raken....
pi_48734894
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef mAnDy_OoSt het volgende:

[..]

IK heb liever dat je die tong ergens anders gebruitk.. en voor het in me gaan een vinger of 2 of een speeltje gebruikt.
of 3, 1 in een gat (beetje proppen) en 2 in een ander
maar dat doe ik meestal in het begin om haar een beetje te pesten
speel ik een beetje, daarna kap ik er gewoon mee en loop ik naar de wc ofzo

maar daarna maak ik alles wel weer goed
Bekijk mij op:
pi_48760321
Mn ex vond het lekkerst als zij op haar rug lag, de ene keer met haar benen zo weid mogelijk gespreid, andere keer verpletterde ze mn hoofd bijna.

Maar het allergeilst vond zij (en ik ook) dat ze mn hoofd vastnam, en me in de juiste richting duwde. (niet dat ik het slecht deed, integendeel, maar soms wou ze er zelf wat meer controle over)

(ik hou btw enorm van beffen, ik zou het zelfs nog willen doen zonder zelf aan mn trekken te komen)

edit: ik vond het steeds van mezelf grof om te vrijen zonder dat mn vriendin een orgasme had, terwijl zij me dikwijls vertelde dat dat echt niet hoefde, maar toch bleef ik het doen :p)
pi_48769005
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:28 schreef Wafelijzertje het volgende:(ik hou btw enorm van beffen, ik zou het zelfs nog willen doen zonder zelf aan mn trekken te komen)
ik ook, beffen is gewoon lekker juicy en geil..
pi_48769878
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:30 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

ik ook, beffen is gewoon lekker juicy en geil..
, maar gebeft worden is ook errug fijn hoor..
pi_48770191
zijn er ook dames die het lekker vinden om gebeft te worden met een vinger in hun anus..
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:47:21 #48
167723 sanni
Acima de seu
pi_48809856
Ik denk dat de meesten deze positie verkiezen...
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:14:26 #49
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48810447
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:47 schreef sanni het volgende:
Ik denk dat de meesten deze positie verkiezen...
Voor de man ook prima te doen, kan ik je vertellen! .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:49:04 #50
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_48811130
-spuit elf reactie verwijderd-

[ Bericht 95% gewijzigd door Tally op 28-04-2007 19:36:32 ]
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_48812835
Staand, onder de douche
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_48812855
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Pune het volgende:
Staand, onder de douche
Lekker is het wel.. Komen doe ik er niet van
pi_48816257
Ik haat beffen

Wacht nu op boze reacties...
pi_48816392
6 dan kan hij er het beste bij...
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:11:58 #55
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48818524
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:54 schreef Pune het volgende:
Staand, onder de douche
Dat lukt mij als man dus niet ... ik blijf constant maar dat water in mn mond krijgen
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_48818628
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef webspider het volgende:

[..]

Dat lukt mij als man dus niet ... ik blijf constant maar dat water in mn mond krijgen
Je moet ook een beetje met de waterstraal goochelen. Dat ik het water over mijn rug voel stromen, en jij het niet in je mond krijgt.
Bij wijze van
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_48820020
Het lekkerst is uiteraard in het zwembad, hij met zijn kop onder water en dan flink naar beneden douwen..
en die extra bellen in het water geven dan een extra fijn effectje
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 30 april 2007 @ 21:59:48 #58
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_48873054
-plaatje verwijderd-

of deze positie? lekker nep...

[ Bericht 25% gewijzigd door Tally op 01-05-2007 08:45:29 ]
pi_58146287
Op verzoek van xxxxx een kickje gegeven

Even kijken hoe het met de ONZ gaat
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_58146417
Op handen en knieen.
pi_58151544
Zak over kop doet mompelt...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 19 april 2008 @ 02:26:01 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_58153349
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef Emu het volgende:
Ik haat beffen

I don't like mannen die daar niet van houden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_58154424
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:53 schreef Emu het volgende:
Ik haat beffen

Maar je wil wel gepijpt worden zeker (er vanuit gaande dat je een mannetje bent )

Doe mij maar positie 1 en 3
pi_58155272
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 21:04 schreef Adolecens het volgende:
Op verzoek van xxxxx een kickje gegeven

Even kijken hoe het met de ONZ gaat
Ik ben niet echt blij met de kick.. Eigenlijk een nutteloze kick Odol..
Als de onzin niet wegblijft zal deze snel naar onderzakken ben ik bang..
pi_58155599
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben niet echt blij met de kick.. Eigenlijk een nutteloze kick Odol..
Als de onzin niet wegblijft zal deze snel naar onderzakken ben ik bang..
haha

De TS is er toch niet meer

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:55:52 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58157134
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:17 schreef Sebasser het volgende:

[..]

Weet hij veel.

Hij zegt ook maar wat.
Whehehe
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58157193
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:21 schreef Adolecens het volgende:

[..]

haha

De TS is er toch niet meer

Je hebt gelijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: