abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48662909
Dames, stel je doet je ogen dicht, en je wordt gebeft in verschillende posities. welke positie vinden jullie het lekkerst/megageilst (zonder na te denken) Welke positie om in gebeft te worden vinden jullie het lekkerst?

1) op bed gestrekt op je rug liggend en de man beffend met het gezicht naar jou toe

2) op bed gestrekt op je buik liggend en de man als het ware soort van achteren beffend

3) zittend op de bank en de man beffend op zijn knieen op de grond

4) staand en de man beffend op de knieen

5) op bed gestrekt op je rug liggend en de man boven op jou liggend en jou beft en jij hem pijpt, standje 69 (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

6) de man op bed op zijn rug liggend jou beffend en jij er bovenop hem pijpend, standje 69 (omgekeerde van 5)) (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

7) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw kijkend in de richting van de lul)

8) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw NIET kijkend in de richting van de lul) (dus zeg maar kut boven op de mond van de man en de clitoris in de buurt van de neus van de man)

welke positie is voor je poesje is het zaligst?

PS: Tally wil je deze topic alsjeblieft niet op slot gooien..
pi_48663164
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef tylerdurden22 het volgende:
Dames, stel je doet je ogen dicht, en je wordt gebeft in verschillende posities. welke positie vinden jullie het lekkerst/megageilst (zonder na te denken) Welke positie om in gebeft te worden vinden jullie het lekkerst?

1) op bed gestrekt op je rug liggend en de man beffend met het gezicht naar jou toe

2) op bed gestrekt op je buik liggend en de man als het ware soort van achteren beffend

3) zittend op de bank en de man beffend op zijn knieen op de grond

4) staand en de man beffend op de knieen

5) op bed gestrekt op je rug liggend en de man boven op jou liggend en jou beft en jij hem pijpt, standje 69 (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

6) de man op bed op zijn rug liggend jou beffend en jij er bovenop hem pijpend, standje 69 (omgekeerde van 5)) (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)

7) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw kijkend in de richting van de lul)

8) man ligt gestrekt op zijn rug op bed, vrouw zit met haar poesje boven op de gezicht van de man (vrouw NIET kijkend in de richting van de lul) (dus zeg maar kut boven op de mond van de man en de clitoris in de buurt van de neus van de man)

welke positie is voor je poesje is het zaligst?

PS: Tally wil je deze topic alsjeblieft niet op slot gooien..
Ik word een beetje moe van al jouw kuttopics.. Ze neigen of worden altijd Onzin..
En mede dankzij jezelf.. Daarom gaan ze op slot..

Bij mij heeft tot nu toe alleen nr. 1 me tot een hoogtepunt gebracht..
De rest ben ik denk ik veel te bezig met andere dingen om me te concentreren op mijn hoogtepunt..
Owh en ik heb geen geduld om er op te wachten
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_48663178
kan je er niet gewoon een poll van maken
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:26:41 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48663194
Get a life TS.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 24 april 2007 @ 12:30:15 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_48663316
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef tylerdurden22 het volgende:

6) de man op bed op zijn rug liggend jou beffend en jij er bovenop hem pijpend, standje 69 (omgekeerde van (AUB buiten beschouwing laten dat je hem tegelijkertijd zit te pijpen en daar megageil van wordt)
pi_48664635
ik als man vind 1,6,7 en 8 lekker om te doen...
  Moderator dinsdag 24 april 2007 @ 13:12:40 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_48664727
Kom je wat te kort of zo dat je dit zo interessant vindt om te weten?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_48664885
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:12 schreef Karina het volgende:
Kom je wat te kort of zo dat je dit zo interessant vindt om te weten?
nee, ik wil jou graag beffen op Playa de Palma..
pi_48664905
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

nee, ik wil jou graag beffen op Playa de Palma..
Zie je wat ik bedoel?
pi_48664990
Ik mis de optie: 'terwijl je op je handen staat'

topic is toch al verkloot
pi_48665014
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Zie je wat ik bedoel?
Tally wat wil je hiermee zeggen... dat het meteen een onzin topic wordt als ik zo een reactie maak..
iedereen mag onzin replies geven, offtopic replies, mij belachelijk maken... maar als ik een grapje maak.. is het geen serieus topic meer en moet het weer op slot.. ik vind dat echt belachelijk hoor..

als jij ervoor zorgt dat iedereen ontopic reageert, dan wordt het pas een serieus topic..
  dinsdag 24 april 2007 @ 13:22:13 #12
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48665036
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Prachtig .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_48665079
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik mis de optie: 'terwijl je op je handen staat'

topic is toch al verkloot
leg uit..
pi_48665175
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:21 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

Tally wat wil je hiermee zeggen... dat het meteen een onzin topic wordt als ik zo een reactie maak..
iedereen mag onzin replies geven, offtopic replies, mij belachelijk maken... maar als ik een grapje maak.. is het geen serieus topic meer en moet het weer op slot.. ik vind dat echt belachelijk hoor..

als jij ervoor zorgt dat iedereen ontopic reageert, dan wordt het pas een serieus topic..
Ik heb al een aantal reacties verwijderd hoor.. Ik blijf niet aan de gang..
en zoals ik dus al eerder heb aangegeven ben jij zelf ook één van de onzinners waardoor het topic weer op onzin uitkomt..
Als de TS zijn eigen topic al niet serieus neemt waarom zou iemand anders dat wel moeten doen dan?
En ja als jij één zo'n opmerking maakt nodigd dat uit naar nog meer onzin opmerkingen..
En belachelijk maken.. Dat doe je toch echt zelf hoor.. Als je met normale topics komt zal je dat niet of niet zo snel horen..

En zoals ik al zei.. Ik blijf niet aan de gang om het serieus te houden..
Ik heb het geprobeerd.
pi_48665320
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Tally het volgende:

Bij mij heeft tot nu toe alleen nr. 1 me tot een hoogtepunt gebracht..
De rest ben ik denk ik veel te bezig met andere dingen om me te concentreren op mijn hoogtepunt..
Owh en ik heb geen geduld om er op te wachten
Piepers jassen, de libelle lezen......... dat soort dingen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48665384
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Piepers jassen, de libelle lezen......... dat soort dingen?

Nee sex gerelateerd.. Soms is het: het lukt niet.. het lukt niet.. Gaat je echt niet lukken
Andere keren nadenken over het volgende standje of over dingen waar ik nog meer zin in heb..
Of als ik net even verkeerd lig dan over nadenken hoe ik wel goed kan liggen..
Kan over van alles zijn maar het heeft wel te maken met sex..
Ga niet over mn boodschappenlijstje nadenken hoor
pi_48665509
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 13:31 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee sex gerelateerd.. Soms is het: het lukt niet.. het lukt niet.. Gaat je echt niet lukken
Andere keren nadenken over het volgende standje of over dingen waar ik nog meer zin in heb..
Of als ik net even verkeerd lig dan over nadenken hoe ik wel goed kan liggen..
Kan over van alles zijn maar het heeft wel te maken met sex..
Ga niet over mn boodschappenlijstje nadenken hoor
ik zal geen onzin of grapjes meer opschrijven, als jij er maar voor zorgt dat deze topic serieus blijft, net zo serieus als de openingspost.. en iedereen gelijk behandelt, dus niet alleen mij op de vingers tikt.
pi_48675374
als man zijnde hoef ik eigenlijk niet zo nodig tegelijk gepijpt te worden.
a - ik kan me dan niet volledig concentreren op de taak at hand
b - ik ben een onzelfzuchtige beffer

Daarnaast, als de dame in kwestie geil wordt om mij tegelijkertijd te pijpen dan zal ik daar niet afwijzend tegenover staan. Ben gewoon niet zo'n 69-er.
pi_48677162
je gaat toch geen gat aflikken waar bloed slijm en pies uitkomt?? :-|
Emancipatie me reet, waarom zie ik anders zo weinig vrouwen op de motor?
pi_48677170
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Blapiet het volgende:
als man zijnde hoef ik eigenlijk niet zo nodig tegelijk gepijpt te worden.
a - ik kan me dan niet volledig concentreren op de taak at hand
b - ik ben een onzelfzuchtige beffer

Daarnaast, als de dame in kwestie geil wordt om mij tegelijkertijd te pijpen dan zal ik daar niet afwijzend tegenover staan. Ben gewoon niet zo'n 69-er.
ik ook.. voor mij is sex pas geslaagd als de vrouw klaarkomt, het maakt niet uit of ik klaarkom, als de vrouw klaarkomt ben ik een satisfied mens..
pi_48677210
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef schrootpiloot het volgende:
beffen is lekker..
pi_48682212
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:43 schreef schrootpiloot het volgende:
je wilt niet weten waar mijn tong is geweest

Het gekreun van de ontvangende vrouw maakt het echt helemaal goed
pi_48682573
Staand kom ik niet en ook niet als ik bovenop zit tijdens 69, wat ik verder als favo heb varieert van moment tot moment.
Heb ik mijn makkelijke orgasme clitoraal vergalt(ingehouden, wilde later komen, maar veroorzaakt dat ik aardig moet wurgen om te komen) dan bij voorkeur op mijn rug, mijn benen zo dicht mogelijk bij elkaar(helemaal dicht kan niet, is zo lastig likken dan ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48698019
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:14 schreef erodome het volgende:
Heb ik mijn makkelijke orgasme clitoraal vergalt(ingehouden, wilde later komen, maar veroorzaakt dat ik aardig moet wurgen om te komen) dan bij voorkeur op mijn rug, mijn benen zo dicht mogelijk bij elkaar(helemaal dicht kan niet, is zo lastig likken dan ).
kan je hier een foto van maken, zodat we precies weten hoe die positie eruit ziet..?
  woensdag 25 april 2007 @ 11:13:02 #25
162484 Dr.Punnani
make your pussy say YEAH!
pi_48698353
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:01 schreef tylerdurden22 het volgende:

[..]

kan je hier een foto van maken, zodat we precies weten hoe die positie eruit ziet..?
Stakker

Ga een Fleshlight kopen ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')