Welnee, jij hebt gewoon een mening over dit soort situaties en sommigen delen die mening niet (zoals ik). Dat geeft je echter nog geen gelijk.quote:
helaas voor jou, in deze heb ik het toch echt welquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt gewoon een mening over dit soort situaties en sommigen delen die mening niet (zoals ik). Dat geeft je echter nog geen gelijk..
Hé, je leeft nog!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef Posdnous het volgende:. Laten we ons meer druk maken om mijn gezondheid.
huur een aantal bodyguards. Wilders zal wel een goed adresje hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef Posdnous het volgende:. Laten we ons meer druk maken om mijn gezondheid.
oh ja, sorry, maar je reactie doet me vermoeden dat je nog leeftquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef Posdnous het volgende:. Laten we ons meer druk maken om mijn gezondheid.
Dat mag je denken. Ik heb daar andere ideeën over. Laten we het daar maar bij laten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
[..]
helaas voor jou, in deze heb ik het toch echt wel
Issie al geweest??quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef Posdnous het volgende:. Laten we ons meer druk maken om mijn gezondheid.
De relatie was bekend! dat lijkt mij toch een duidelijke zaak waar je je dan niet mee bemoeitquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een tatouage op het voorhoofd met "ik heb een relatie". Als diegene met een relatie wilt neuken zal ze het echt niet van de daken gaan gillen dat ze al een vent heeft hoor
Allemaal heeft men schuld. Ik weet niet op welk punt bekend was dat dat persoon een relatie had, dus daar speculeer ik niet over. Maar op het moment dat het bekend is, kan jij je toch als een normaal denkend mens gewoon terugtrekken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef jogy het volgende:
Dude. Het is gewoon grotendeels ( je hebt altijd eigen verantwoording en daar hoort dit ook bij ) de schuld van dat wijf, eerst opgeilen en als de verwachtingen hoogespannen zijn dan pas zeggen 'ik heb iemand
![]()
, maar het stelt niets meer voor hoor!' Dan zou ik ook zoiets hebben van allrighty
. Whatever
. ok, ik zou mijn nummer misschien niet geven nu ik dit topic heb gelezen maar ik zou geen nee zeggen. Niks verschrikkelijks aan hoor.
lol.quote:
En zo heeft iedereen vrije keuzes. Klaar, slotje! Oh nee, TS zit nog met een probleem. Wapens doen het altijd goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef M42 het volgende:
lol.
Omdat ik niet buitenhuis sex heb met anderen en niet aan one night stands doe, maakt mij dat nog geen maagd. En al zou ik ervoor kiezen om maagd te zijn en/of te blijven dan lijkt mij dat toch een vrije keuze waar niets mee mis is.
Maak een melding.. Das geen aangifte maar dan staat het wel genoteerd en is het bekend.. mocht je ze wel ineens nodig hebben...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Posdnous het volgende:
Nou, ik kan helaas die bekenden bij de politie niet bereiken. Ik probeer het wat later wel weer als ik nog tijd heb.
Ik ben in ieder geval wat rustiger geworden door het van me af te schrijven. Toch verbazingwekkend hoe zoiets opeens onder je huid gaat zitten terwijl je rationeel zoiets hebt van: 'zal wel loslopen'.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:48 schreef Posdnous het volgende:. Laten we ons meer druk maken om mijn gezondheid.
Dat jij vind dat een relatie monogaam hoort te zijn is ook maar een mening.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef M42 het volgende:
[..]
De relatie was bekend! dat lijkt mij toch een duidelijke zaak waar je je dan niet mee bemoeit
[..]
Joah we moeten aangifte doen als een stel half tammen als Klessebesse.nl omdat mevrouw nerd een dag niet op haar verslaving op kwam dagen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef Razor21 het volgende:
Straks zijn wij als users nog medeplichtig : We kijken er naar zien het gebeuren maar grijpen niet in![]()
Ach dat moet je niet zo http://www.nomorelyrics.n(...)wit-songteksten.html zienquote:
dat is veiliger gewoon , dat ideequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Grappig dat zo'n gast dan boos wordt op jou in plaats van zijn wife-to-be...![]()
vindtquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat jij vind dat een relatie monogaam hoort te zijn is ook maar een mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |